Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ma láttam,két első ülést a bontóban,olyat,aminek a deréktámaszát is lehet,állitani.Azt mondták a fiúk,hogy Caliba való,de be tudom,tenni az astrába is.Csinált valaki már ilyet? mertúgy néztem,mintha a csavartávolság nagyjából jó lenne,de nem vagyok tuti biztos benne.

kösszönömm.

Ez engem is érdekelne,mert az ülésem már elég kiült,nem tudom már kényelmesen beállítani!Elkelne egy jobb állapotú....
Link to comment
Megosztás:

Annak akkor valami oka is volt, ha akkor cserélték... Biztos ez?

Amennyire ez biztos lehet...:roll: Szervizkönyvbe be van írva...

Idős házaspáré volt az autó, minden precízen fel van írva, szerintem a szervizben rábeszélték őket , hogy biztos ami biztos cseréljék, aztán hadd fizessenek többet.

Egyébként olvastam jó néhány történetet, hogy F Astránál a 60.000 km-t sem bírta ki a vezérműszíj. Mintha gyengéje lenne...

Link to comment
Megosztás:

Amennyire ez biztos lehet...:roll: Szervizkönyvbe be van írva...

Idős házaspáré volt az autó, minden precízen fel van írva, szerintem a szervizben rábeszélték őket , hogy biztos ami biztos cseréljék, aztán hadd fizessenek többet.

Egyébként olvastam jó néhány történetet, hogy F Astránál a 60.000 km-t sem bírta ki a vezérműszíj. Mintha gyengéje lenne...

60.000 km, VAGY 4 év. :wink:

Szerintem így teljes a story. Én olyanról még nem nagyon hallottam, hogy így szakadt volna a szíj.

Viszont 50e-nél szakadt, de 6 éves szíjról már igen.

Link to comment
Megosztás:

Akkor tényleg csere. És csakis vezetőgörgőkkel, feszítővel együtt. Ajánlom továbbá, hogy vízpumpa is cserélve legyen, az nem szokta kihúzni a következő cseréig.

Egyébként akinek idő előtt szakad a bordásszíj, 99%-ban a vízpumpa miatt, mert hogy az előzőnél nem cserélték ki, és megszorul.

Link to comment
Megosztás:

Akkor tényleg csere. És csakis vezetőgörgőkkel, feszítővel együtt. Ajánlom továbbá, hogy vízpumpa is cserélve legyen, az nem szokta kihúzni a következő cseréig.

Egyébként akinek idő előtt szakad a bordásszíj, 99%-ban a vízpumpa miatt, mert hogy az előzőnél nem cserélték ki, és megszorul.

Ennek procedúrának kb. mennyi az anyagköltsége mindenestől együtt (2.0 xe)? :roll: :roll: :roll:

Link to comment
Megosztás:

Nem tudja valaki Szlovákiában mennyi a benzin?

Hétvégén megyünk és nem tudom hogy készüljek, érdemes-e kiszárítani: kintig a tankot, vagy már annyit csökkentett Feri bá' hogy inkább vigyek ki eladni? :wink:

Nem akarok koronát váltani, ha csak pár forint a különbség.

Szolnokon a Volánnál most lehet 260 körül...

Link to comment
Megosztás:

Nem tudja valaki Szlovákiában mennyi a benzin?

Hétvégén megyünk és nem tudom hogy készüljek, érdemes-e kiszárítani: kintig a tankot, vagy már annyit csökkentett Feri bá' hogy inkább vigyek ki eladni?  :wink:  

Nem akarok koronát váltani, ha csak pár forint a különbség.

Szolnokon a Volánnál most lehet 260 körül...

Vasárnap voltam Komarnoban akkor 41Sk volt. Sok kúton lehet fizetni forinttal sőt van ahol középárfolyamon számolják

Így volt nekem 41x6.48=265Ft/l

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, (csupa unalmasat írok, úgyhogy bocs)

HÁt sajnos a megvásárolt vasban elöl ki kell cserélni a telókat. Drága szerelő aszondja, 10-12e Ft/db az utángyártott (pl Monroe vagy a Sachs). ekkor viszont már toronycsapágy és a torony tetejét záró gumisapka is leugrik, ami utóbbi szintén 10 e Ft/db az utángyártott. Brr. Egy valag dohány lesz, mire elfogadható állapotba hozom a gépelyt, csak győzzem pízzel.

más:

a kérdésem, hogy a parasztvakító kompjuter ennél a CD-s változatnál vajh tiltja-e a túlpörgetést? Csak azért kérdem, mert még szépen szüttyög a motor, de azért nem érzem benne azt a gyári 126 LE-t (jó, mondjuk 11 éves gépnél legyen csak 110, de azt se.. :(

köszönöm, hogy a rizsámat toleráltátok.

ymel

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, (csupa unalmasat írok, úgyhogy bocs)

HÁt sajnos a megvásárolt vasban elöl ki kell cserélni a telókat. Drága szerelő aszondja, 10-12e Ft/db az utángyártott (pl Monroe vagy a Sachs). ekkor viszont már toronycsapágy és a torony tetejét záró gumisapka is leugrik, ami utóbbi szintén 10 e Ft/db az utángyártott. Brr. Egy valag dohány lesz, mire elfogadható állapotba hozom a gépelyt, csak győzzem pízzel.

más:

a kérdésem, hogy a parasztvakító kompjuter ennél a CD-s változatnál vajh tiltja-e a túlpörgetést? Csak azért kérdem, mert még szépen szüttyög a motor, de azért nem érzem benne azt a gyári 126 LE-t (jó, mondjuk 11 éves gépnél legyen csak 110, de azt se.. :(

köszönöm, hogy a rizsámat toleráltátok.

ymel

Ez mindig benne van a pakliban mikor használt autót veszel. Az elöző tulaj valószinüleg már egy éve az újabb verdára gyüjtögette a pénzét és kisebb gondja is nagyobb volt annál, hogy a régire költsön. hát még ha próbautat sem tettél... .

A motorfordulatletiltás megvan, de szerintem nagyon nem érdemes egy 11 éves autónál azt próbálgatni... akkor szerintem hamarosan vagy eladod, vagy a motorra is kell költened.

De amúgy jó szorakozást, hátha mégis megszererted, ha már megvetted...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Szeretném a segitségeteket kérni!3 hete a Vácí úton egy Transitos áthajtott a piroson s nagy sikerrel lezúzta az Astrám elejét!Elég ronda lett!Páran emlitették,hogy hozzak be az osztrákoktól egy hasonlót alkatrésznek!Pontossan hogyan történhet ez? Ki tudna ebben segiteni?
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.