Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Mindegyik X-es kezdetűben van, nem?

Ja tényleg nincs motorkód... :oops: :oops: :oops:

Nem sztem nincs, ugyebár a kopogási hajlam az erősen függ a kompressziótól és az X16NZ - X16SZ - X16XEL motoroknak ilyen sorrendben nő a kompressziójuk, azaz az X16XEL-nek a legnagyobb...

Sztem egy X16NZ-ben még nincs...

Meg amúgy az X14NZ motoroknál van kóddugasz és ha lenne kopogásérzékelője akkor nem lenne neki...

Sajna X16NZ motorteret még nem láttam...

Link to comment
Megosztás:

Köszi a válaszokat, megnyugodtam. A motorkódom X16SZ. Tehát akkor a kopogás állítás már működik benne. Egyébként nem hallok semmilyen jellegű kopogást benne. Egyikőtök írja, hogy 3 tankolásonként nem gond, ha egy tank a 3-ból 91-es. Akkor ezek szerint nincsen semmi probléma. Amúgy úgy tervezem, hogy ha ürült a tank egy kicsit, akkor rátöltök 10-15 l v.power-t.

Link to comment
Megosztás:

Akkor most én is kérdezek: mivel lehet feltenni ilyen feliratot? Szeretnék 1.4i feliratot szerezni az autómra. Gondolom bontóból be lehet szerezni (remélem), de mivel ragasszam fel, hogy ott is maradjon?

Ja, és sikerült az egyik fekete díszgumicsíkot is letépni a jobb első sárvédőről :evil: , azt mivel érdemes visszatenni?

Link to comment
Megosztás:

Akkor most én is kérdezek: mivel lehet feltenni ilyen feliratot? Szeretnék 1.4i feliratot szerezni az autómra. Gondolom bontóból be lehet szerezni (remélem), de mivel ragasszam fel, hogy ott is maradjon?
vegyél újat, azon van ragasztó, asszem 2 rugó (nemrég kérdeztem)

semmivel nem tudod rendesen felrakni, vagy csúnya lesz

max. pillanatragasztó, de olyat nem szabad!

Ja, és sikerült az egyik fekete díszgumicsíkot is letépni a jobb első sárvédőről  :evil:  , azt mivel érdemes visszatenni?

arra mehet valami erősebb kétoldalas ragasztó, az megfogja

Link to comment
Megosztás:

Akkor most én is kérdezek: mivel lehet feltenni ilyen feliratot? Szeretnék 1.4i feliratot szerezni az autómra. Gondolom bontóból be lehet szerezni (remélem), de mivel ragasszam fel, hogy ott is maradjon?

Ja, és sikerült az egyik fekete díszgumicsíkot is letépni a jobb első sárvédőről  :evil:  , azt mivel érdemes visszatenni?

Nekem szélvédőragasztóval lett visszarakva festés után az összes felirat :wink:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.:-)

Szóval a ######a magyar utak..

Kb. 1 hónapja cseréltem olajat. Mit ad isten, mennem kellet anyámhoz kissé emelkedős, kátyúkkal teli úton, a Mecsek egyik lankás részén..

Ott, ahol már ezerszer megfordultam, most ott pont az az átkozott aknatető, vagy mittudomén, valamilyen kő, de felhasította az olajteknőt.:-(((

Nem is rögtön, de ereszkedve vissza már folyt az olajam..

Amikor megálltam, köpni nyelni nem tudtam.:-(

Ott helyben elfolyt az 1500 km-es Metabond..

Utána az olajteknő hegesztése meg minden, új olaj, 16 rugóba került.:-(

Úgy hiányzott ez nekem..

Éljen az útadó, és egyáltalán a sok mindenféle útjavítás!

Link to comment
Megosztás:

Kétoldalas ragasztóban nem bízom annyira, a hátsó szélvédőre a pótféklámpát sem sikerült feltenni vele (azaz sikerült, csak nem maradt ott ;) ).

Ott ahol nap éri ott tényleg nem működik de talán díszlécalá jó. Én egyszer láttam ilyen kétoldalas ragasztót ami kimondottan díszlécragasztónak árultak. Vékony szivacsos szalag és baromi erősen ragadt. Gyárilag is valami ilyennel lehet feltéve.

Ja és persze a felületek tökéletes zsír és pormentesek csak akkor ér valamit a ragasztó. Ha korábban lett a díszléc szilikonnal fújogatva akkor azt már nem biztos, hogy megfogja.

Link to comment
Megosztás:

max. pillanatragasztó, de olyat nem szabad!

Ezt az egyet semmi esetre sem ajánlanám.

Volt akváriumon amiben alkalmaztam, és a víz 2 hét alatt simán felodotta (olyan helyen ahol csak tized milliméternyi helyen ért csak hozzá) utána a ragasztott rész egyszerűen leesett.

A Palmatexet viszont tényleg jónak tartom, azzal simán lehet ragasztani, csak be kell tartani a leírást ( mindkét oldalt bekenni, 10 percig várni, utána nagyon erősen rányomni (nem a ragasztó vastatgsága, hanem a kifejtett nyomóerő határozza meg a kötés erősséggét).

A kétoldalas ragsztó is jó, de napfényes helyre (üvegre) tényleg nem ajánlott.

Link to comment
Megosztás:

Nekem a díszléc kétoldalas, egy nagyon kicsit szivacsos de baromi erős ragasztóval lett feltéve a nyár elején és azóta is ott van. Újfajta, a műanyag léc van az autómon. Ez ugye úgy működik, hogy a műanyag díszléc egy vékony alu sínre van felpattintva, az alu sín pedig az ajtóra fel van ragasztva. Nos nekem csak a műanyagot lopták el, vagy hagytam el, bontóban pedig (nem volt könnyű szerezni !!!) egyben adták el az alu sínnel együtt, ugyanis a bontott darab előző gazdája valami baromi erős módon felragasztotta a pattintós műanyag lecet az alusínre. Így az én gyári alu sínemet le kellett szedni az ajtóról. A nyomát benzinnel eltávolítani por és zsírmentesre alakítani a felületet, és a kétoldalas szivacsos ragacsra pedig feltenni a bontott terméket. Azóta érte napfény, víz, gépi mosókefe és steró egyaránt, még nyoma sincsen annak hogy le akarna esni. Én ajánlom.

Link to comment
Megosztás:

Na leszedtem a feliratot!

Fogtam egy vékony madzagot,ami ilyen fonott kenderkötél,csak vékony.Befújtam a feliratot féktisztítóval és aláraktam a kötelet,majd szépen oda-vissza mozgattam és lefejtettem a feliratokat!

Aztán polír és mintha nem is lett volna ott! :wink:

Nem 100, de mint ha a féktisztítón az állna, hogy megmarja a fényzést.Nekem is vannak értelmetlen matrinyák a GSI-n, és agyaltam is, hogy lefújom a féktisztítóval, de miután figyelmesen elolvastam, inkább nem tettem.

Link to comment
Megosztás:

Én az régi kereskedő reklámmatricákat meg ilyeneket műanyag lappal (telefonkártya) kapirgáltam óvatosan le majd lakkbenzinnel a ragasztó maradványokat. Ezután még kicsit polírpasztával át kellett dörzsölni hogy minden halvány körvonal is eltűnjön.

Amivel nem tudok ill. nem merek mit kezdeni az a hátsó üvegen részben a fűtőszálakra ragasztott nagyobb matrica. Itt félek a fűtőszál sérüléstől vagy ha a szálon rajta hagyom akkor pedig rondább lesz min most a matrica.

Az sajna úgy marad ;)

Link to comment
Megosztás:

Én az régi kereskedő reklámmatricákat meg ilyeneket műanyag lappal (telefonkártya) kapirgáltam óvatosan le majd lakkbenzinnel a ragasztó maradványokat. Ezután még kicsit polírpasztával át kellett dörzsölni hogy minden halvány körvonal is eltűnjön.

Amivel nem tudok ill. nem merek mit kezdeni az a hátsó üvegen részben a fűtőszálakra ragasztott nagyobb matrica. Itt félek a fűtőszál sérüléstől vagy ha a szálon rajta hagyom akkor pedig rondább lesz min most a matrica.

Az sajna úgy marad ;)

Hajszárítóval óvatosan megoldható.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.