zotya975 Elküldve Május3, 2020 Megoszt Elküldve Május3, 2020 (edited) 1 óra, aholy írta: Üdv! Valaki nem tud hazai beszerzési forrást ilyen szelepre? üzemanyag hídon van, nyomás ellenőrző szelep a neve. Fossa a benzint... Elvileg ez a gyári száma : 90448751 , egyelőre csergőnél, unix, bárdinál néztem, és egyiknél sem találtam. köszi! A Csergőtől eddig minden ritka dolgot be tudtam szerezni. Próbáld meg telefonon, vagy személyesen rákérdezni, mert lehet hogy az oldalukon nincs, de amúgy van náluk. Módosítva Május3, 2020 : zotya975 Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Május3, 2020 Megoszt Elküldve Május3, 2020 (edited) 3 órája, zotya975 írta: A Csergőtől eddig minden ritka dolgot be tudtam szerezni. Próbáld meg telefonon, vagy személyesen rákérdezni, mert lehet hogy az oldalukon nincs, de amúgy van náluk. parasztba megoldottam 4es vagy 5ös csavar pont jó a szelep helyere de azért köszi a tippet Módosítva Május3, 2020 : aholy 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május3, 2020 Megoszt Elküldve Május3, 2020 1 órával ezelőtt, aholy írta: parasztba megoldottam 4es vagy 5ös csavar pont jó a szelep helyere de azért köszi a tippet Jut eszembe!Maradt az SE-ből egy komplett injektor híd, ha nem találsz újat, postázom. http:// Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Május3, 2020 Megoszt Elküldve Május3, 2020 1 óra, aholy írta: parasztba megoldottam 4es vagy 5ös csavar pont jó a szelep helyere de azért köszi a tippet Ugyanolyan szelep van benne, mint a rövid a gumiabroncsban. Teflonost kell venni, az benzinálló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Május4, 2020 Megoszt Elküldve Május4, 2020 12 órája, zotya975 írta: Jut eszembe!Maradt az SE-ből egy komplett injektor híd, ha nem találsz újat, postázom. Koszi, de kozben rajottem, hogy nem is cserelheto ezen a hidon... van otthon 2 masik hid, azokon cserelheto, de az meg nem jo erre a szivocsonkra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Május4, 2020 Megoszt Elküldve Május4, 2020 12 órája, Tiu írta: Ugyanolyan szelep van benne, mint a rövid a gumiabroncsban. Teflonost kell venni, az benzinálló. Koszi, ennek utanajarok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kukcaman Elküldve Május23, 2020 Megoszt Elküldve Május23, 2020 Sziasztok! Most megy az astra f cc 2001 1.6 8v műszakira, előtte állapot felmérésre vittük és ezeket kell majd javítani rajta. Rendszám világítás Kormánymű (feljavítás 40k) Első lengőkar hátsó szilentek Első féktárcsák Jobb első kerékcsapágy Hátsófék Erre mondta a szerelő, hogy kb 100-120k lesz a javítás. Ez reális? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május23, 2020 Megoszt Elküldve Május23, 2020 4 órája, Kukcaman írta: Sziasztok! Most megy az astra f cc 2001 1.6 8v műszakira, előtte állapot felmérésre vittük és ezeket kell majd javítani rajta. Rendszám világítás Kormánymű (feljavítás 40k) Első lengőkar hátsó szilentek Első féktárcsák Jobb első kerékcsapágy Hátsófék Erre mondta a szerelő, hogy kb 100-120k lesz a javítás. Ez reális? Ha ebben benne van az anyagköltség és a munkadíj, akkor jó ár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kukcaman Elküldve Május24, 2020 Megoszt Elküldve Május24, 2020 22 órája, zotya975 írta: Ha ebben benne van az anyagköltség és a munkadíj, akkor jó ár. Igen, benne van a munkadíj és az anyagköltség is. Köszi a választ Karosszéria kb mennyibe kerülhet? Tanksapka körül és a jobb hátsó köszöb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május24, 2020 Megoszt Elküldve Május24, 2020 (edited) 2 órája, Kukcaman írta: Igen, benne van a munkadíj és az anyagköltség is. Köszi a választ Karosszéria kb mennyibe kerülhet? Tanksapka körül és a jobb hátsó köszöb. Hát ezt passzolom, tankbeöntő javítólemezt 2 ezerért vettem pár éve, a küszöb lemez ára sem vészes, de hogy menyiért csinálják azt nem tudom. Módosítva Május24, 2020 : zotya975 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kukcaman Elküldve Május28, 2020 Megoszt Elküldve Május28, 2020 On 2020. 05. 24. at 15:31, zotya975 írta: Hát ezt passzolom, tankbeöntő javítólemezt 2 ezerért vettem pár éve, a küszöb lemez ára sem vészes, de hogy menyiért csinálják azt nem tudom. Köszi Tegnap meglett a javítás+műszaki. 92K-ra jött ki a végösszeg. Kormányművet nem kellett feljavítani. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
az igazi kilroy Elküldve Június8, 2020 Megoszt Elküldve Június8, 2020 Tetőkárpit-ügyben van kérdésem. Végigolvastam a fórumon e témában fellelhető összes hozzászólást. Tényleg. Mert nem szeretném elcseszni. Elméletben már kb. mindent tudok a tetőkárpit javításról (nem atomfizika), kiszedtem a tetőbélést, már kb. kinéztem hozzá az új kárpitot is. Nem szánok rá az eredetihez hasonló szivacsos anyagot - hogyisne, hogy újabb 25 év múlva az is szétmálljon, és cserélhessem újra -, hanem csak egy egyszerű, és viszonylag olcsó filcszerű anyagot. Annak van egy kis vastagsága is, egy kicsit bolyhos is, úgyhogy jó lesz az, nem az angol királyi családot fogom utaztatni benne. Azonban itt jön a képbe a ragasztó kérdése. Az világos, hogy valami legalább 80 fokig hőálló ragasztó kell bele, különben a mostanában várható forró szupernyarakon egykettőre a nyakamban lesz az egész. No de milyen ragasztót, és mennyiért? Néztem ilyen 400 ml-es spray-ket (hőállóakat), hát csillagászati árakon vannak (5000 ft egy ilyen szar? anyám, add el a házat!), ráadásul ugye annyi talán nem is lenne elég hozzá. Tényleg, mennyi ragasztót eszik meg ez a művelet? Most már nem is sprayben gondolkodom (képzelődöm), hanem valami dobozos ragasztóban, amit ecsettel lehet felkenni. No de milyen lenne jó hozzá, ami megúszható pár ezresből? Tud valaki valami építő jellegűt mondani erre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június9, 2020 Megoszt Elküldve Június9, 2020 (edited) 8 órája, az igazi kilroy írta: Tetőkárpit-ügyben van kérdésem. Végigolvastam a fórumon e témában fellelhető összes hozzászólást. Tényleg. Mert nem szeretném elcseszni. Elméletben már kb. mindent tudok a tetőkárpit javításról (nem atomfizika), kiszedtem a tetőbélést, már kb. kinéztem hozzá az új kárpitot is. Nem szánok rá az eredetihez hasonló szivacsos anyagot - hogyisne, hogy újabb 25 év múlva az is szétmálljon, és cserélhessem újra -, hanem csak egy egyszerű, és viszonylag olcsó filcszerű anyagot. Annak van egy kis vastagsága is, egy kicsit bolyhos is, úgyhogy jó lesz az, nem az angol királyi családot fogom utaztatni benne. Azonban itt jön a képbe a ragasztó kérdése. Az világos, hogy valami legalább 80 fokig hőálló ragasztó kell bele, különben a mostanában várható forró szupernyarakon egykettőre a nyakamban lesz az egész. No de milyen ragasztót, és mennyiért? Néztem ilyen 400 ml-es spray-ket (hőállóakat), hát csillagászati árakon vannak (5000 ft egy ilyen szar? anyám, add el a házat!), ráadásul ugye annyi talán nem is lenne elég hozzá. Tényleg, mennyi ragasztót eszik meg ez a művelet? Most már nem is sprayben gondolkodom (képzelődöm), hanem valami dobozos ragasztóban, amit ecsettel lehet felkenni. No de milyen lenne jó hozzá, ami megúszható pár ezresből? Tud valaki valami építő jellegűt mondani erre? Én ugyan nem jártam sikerrel kétszer sem, de szerintem nem a ragasztóval volt baj hanem a kárpitanyaggal, mert én műbőrt használtam, az a melegben zsugorodott és elvált a hordozótól. Első alkalommal pálmatexet használtam, aztán meg direkt kárpitragasztót mindegyik esetben 8-10 ezer körül volt a két doboz-flakon ami elég volt a caravan ( kombi) ragasztásához. Szóval sajna nem olcsó. http:// http:// A pálmatexel tovább bírta olyan 3-4 évig tök jó volt aztán elkezdett leválni a flakonos ragasztó már az első nyáron lógott. Nekem ingyen volt a műbőr, ezért kísérleteztem vele. Mivel kb 20 ezer forint után ( plusz kétszeri kiszerelés, munka) sem volt jó, gyanítom jobban jártam volna ha elviszem kárpitoshoz. Módosítva Június9, 2020 : zotya975 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
az igazi kilroy Elküldve Június9, 2020 Megoszt Elküldve Június9, 2020 3 órája, zotya975 írta: Én ugyan nem jártam sikerrel kétszer sem, de szerintem nem a ragasztóval volt baj hanem a kárpitanyaggal, mert én műbőrt használtam, az a melegben zsugorodott és elvált a hordozótól. Első alkalommal pálmatexet használtam, aztán meg direkt kárpitragasztót mindegyik esetben 8-10 ezer körül volt a két doboz-flakon ami elég volt a caravan ( kombi) ragasztásához. Szóval sajna nem olcsó. A pálmatexel tovább bírta olyan 3-4 évig tök jó volt aztán elkezdett leválni a flakonos ragasztó már az első nyáron lógott. Nekem ingyen volt a műbőr, ezért kísérleteztem vele. Mivel kb 20 ezer forint után ( plusz kétszeri kiszerelés, munka) sem volt jó, gyanítom jobban jártam volna ha elviszem kárpitoshoz. Hát kösz, ez nem túl biztató. Drága is, meg ugye a művelet achilles-sarka maga a ragasztás. Ahhoz meg sok tapasztalat kéne, hogy mennyi ragasztót, hogyan- s miként... Mindenesetre megpróbálom magam, az biztos, hogy nem viszem kárpitoshoz - szeretem magam megoldani a problémákat, meg hát ugye a pénzmag... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Június11, 2020 Megoszt Elküldve Június11, 2020 On 2020. 06. 09. at 7:50, az igazi kilroy írta: Hát kösz, ez nem túl biztató. Drága is, meg ugye a művelet achilles-sarka maga a ragasztás. Ahhoz meg sok tapasztalat kéne, hogy mennyi ragasztót, hogyan- s miként... Mindenesetre megpróbálom magam, az biztos, hogy nem viszem kárpitoshoz - szeretem magam megoldani a problémákat, meg hát ugye a pénzmag... Ha 1 rétegű kárpit anyagot használsz, akkor jóformán csak az ívek besimítására figyelj nagyon, hogy ne gyűrődjön, szépen feszüljön ki. Szerintem a spray jobban adagolható, könyebb a megfelelő réteget felvinni, mint ecsetelni. Ragasztót viszont ahogy Zotya írta, nem úszók meg fillérekből. Én is kárpitosnál vettem direkt erre való ragasztót, és teljesen jól bírja, nekem sehol nem engedett el. Ha több rétegű a kárpit anyaga mint pl. nekem, és szivacs van a közepében, akkor viszont rohadtul figyelni kell hogy mekkora erővel nyomod rá mikor simítod a felületre, mert pillanatok alatt “átázik” és sajnos úgy is marad a kárpit. Az pedig látványban nem épp pozitív. Jártam így is. Mostanra már egész jól belehöttem, az ajtókon is áthúztam. Az mondjuk elég szívás! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Június11, 2020 Megoszt Elküldve Június11, 2020 (edited) Üdv Urak! Gyors technikai kérdésem lenne. Hétvégén volt kis időm, és az aktívszén szűrőt kibeleztem, mert teljesen széthullott. Minimális alapjárat ingadozásom van, pedig tiszta minden, ezt leszámítva. Namost szétvágtam, kiürítettem, össze ragasztottam, és visszaraktam. Üresen. Kérdés az lenne, befolyásol-e valamit ha nem pótlom legalább szivaccsal vagy valamivel a szenet? Módosítva Június11, 2020 : tuskes Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Június12, 2020 Megoszt Elküldve Június12, 2020 5 órája, tuskes írta: Üdv Urak! Gyors technikai kérdésem lenne. Hétvégén volt kis időm, és az aktívszén szűrőt kibeleztem, mert teljesen széthullott. Minimális alapjárat ingadozásom van, pedig tiszta minden, ezt leszámítva. Namost szétvágtam, kiürítettem, össze ragasztottam, és visszaraktam. Üresen. Kérdés az lenne, befolyásol-e valamit ha nem pótlom legalább szivaccsal vagy valamivel a szenet? Ez érdekes, én is vettem nemrég szenet hogy pótoljam, valamelyik hétvégén én is szétvágom. Kíváncsi leszek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Június12, 2020 Megoszt Elküldve Június12, 2020 2 órája, Róóóbi írta: Ez érdekes, én is vettem nemrég szenet hogy pótoljam, valamelyik hétvégén én is szétvágom. Kíváncsi leszek... Direkt ebbe valót, ami egyben van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Június12, 2020 Megoszt Elküldve Június12, 2020 1 óra, tuskes írta: Direkt ebbe valót, ami egyben van? Nem, apróra tört akváriumba való szén, de még jobban megaprítom vagy összemorzsolom. Meg bezsákolom valami benzinálló motyóba. Ha nem sikerül, kap egy univerzális benzinszűrőt a csőbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Június12, 2020 Megoszt Elküldve Június12, 2020 6 órája, Róóóbi írta: Nem, apróra tört akváriumba való szén, de még jobban megaprítom vagy összemorzsolom. Meg bezsákolom valami benzinálló motyóba. Ha nem sikerül, kap egy univerzális benzinszűrőt a csőbe. Amit kiszórtam belőle, azt nem dobtam el, szóval ha szükséges a tank szellőztetéshez, akkor hasonló módon vissza tudnám rakni én is. De egyenlőre nem írta még senki, hogy mennyire fontos bele. Mondjuk a tervezők valamiért kitalálták...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június12, 2020 Megoszt Elküldve Június12, 2020 1 órával ezelőtt, tuskes írta: Amit kiszórtam belőle, azt nem dobtam el, szóval ha szükséges a tank szellőztetéshez, akkor hasonló módon vissza tudnám rakni én is. De egyenlőre nem írta még senki, hogy mennyire fontos bele. Mondjuk a tervezők valamiért kitalálták...... Környezetvédelmi okokból nem lehet szűrés nélkül kiengedni a benzingőzt a levegőbe, mondjuk ha megetetjük a motorral, akkor igazából én sem értem hogy mit szűrne a szén. Ugye a bödönbe 3 cső van bekötve egy jön a tank felől, egy megy a motor felé az "ufó"-ba és egy le van csapva a kerékjáratba kábé az ablakmosó tartály alá. Ugye mivel az "ufó" vákumra van kötve kétszeresen, mert a fékrásegítőtől kapja a működtető vákumot az injektor alá meg szívja a tankból a gőzt logikus hogy a kerékjárat mögé lógatott gumicsöcsből kapja a tank a levegő utánpótlást ahogy ürül ki belőle a benzin. Szóval hogy mit szűr a szén igazából passz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Június14, 2020 Megoszt Elküldve Június14, 2020 (edited) On 2020. 06. 08. at 20:28, az igazi kilroy írta: Tetőkárpit-ügyben van kérdésem. Végigolvastam a fórumon e témában fellelhető összes hozzászólást. Tényleg. Mert nem szeretném elcseszni. Elméletben már kb. mindent tudok a tetőkárpit javításról (nem atomfizika), kiszedtem a tetőbélést, már kb. kinéztem hozzá az új kárpitot is. Nem szánok rá az eredetihez hasonló szivacsos anyagot - hogyisne, hogy újabb 25 év múlva az is szétmálljon, és cserélhessem újra -, hanem csak egy egyszerű, és viszonylag olcsó filcszerű anyagot. Annak van egy kis vastagsága is, egy kicsit bolyhos is, úgyhogy jó lesz az, nem az angol királyi családot fogom utaztatni benne. Azonban itt jön a képbe a ragasztó kérdése. Az világos, hogy valami legalább 80 fokig hőálló ragasztó kell bele, különben a mostanában várható forró szupernyarakon egykettőre a nyakamban lesz az egész. No de milyen ragasztót, és mennyiért? Néztem ilyen 400 ml-es spray-ket (hőállóakat), hát csillagászati árakon vannak (5000 ft egy ilyen szar? anyám, add el a házat!), ráadásul ugye annyi talán nem is lenne elég hozzá. Tényleg, mennyi ragasztót eszik meg ez a művelet? Most már nem is sprayben gondolkodom (képzelődöm), hanem valami dobozos ragasztóban, amit ecsettel lehet felkenni. No de milyen lenne jó hozzá, ami megúszható pár ezresből? Tud valaki valami építő jellegűt mondani erre? Kb 5-6 éve csinálta meg nekem egy kárpitos a kombi tetőkárpitomat, szivacsos szövettel, amit én vettem hozzá! Egy tizes munkadíjat kért, a ragasztót ő szerezte hozzá, ami dobozos pálmatex volt! Azt mondta kb másfél dobozzal ment el rá! Kétszer elázott azóta, mert a tetőlemez illesztésnél beáztam! A kocsi télen nyáron kint áll, csillag garázsban, de a kárpitnak semmi baja azóta sem! 2 éve rászántam magam, megcsináltam párom sedanját, szintén pálmataxel,1 800ml doboz elég volt hozzá! Kb 15 volt a szövet meg a ragasztó! Szintén csillag garázsban a kocsi és hibátlan a kárpit! Módosítva Június14, 2020 : free0228 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Június15, 2020 Megoszt Elküldve Június15, 2020 (edited) On 2020. 06. 12. at 17:26, zotya975 írta: Környezetvédelmi okokból nem lehet szűrés nélkül kiengedni a benzingőzt a levegőbe, mondjuk ha megetetjük a motorral, akkor igazából én sem értem hogy mit szűrne a szén. Ugye a bödönbe 3 cső van bekötve egy jön a tank felől, egy megy a motor felé az "ufó"-ba és egy le van csapva a kerékjáratba kábé az ablakmosó tartály alá. Ugye mivel az "ufó" vákumra van kötve kétszeresen, mert a fékrásegítőtől kapja a működtető vákumot az injektor alá meg szívja a tankból a gőzt logikus hogy a kerékjárat mögé lógatott gumicsöcsből kapja a tank a levegő utánpótlást ahogy ürül ki belőle a benzin. Szóval hogy mit szűr a szén igazából passz. Köszönöm Zotya! Egyetértek valójában, mert a rendszert nézve én sem látok semmi különlegeset. Mondjuk nekem UFO szelep nincs, csak MAP szenzor. De. Ennek szerintem max annyihoz van köze, hogy a tank a nyomástól nem pukkan, vagy épp a vákumtól nem roppan be. Ahogy a neve is mondja, a tank szellőztetését hivatott ellátni. Szerintem!!! csak szerintem, ennek az üzemanyag valós ellátásához nem túl sok köze van. Módosítva Június15, 2020 : tuskes Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyemi Elküldve Június17, 2020 Megoszt Elküldve Június17, 2020 (edited) On 2020. 06. 12. at 0:23, tuskes írta: Üdv Urak! Gyors technikai kérdésem lenne. Hétvégén volt kis időm, és az aktívszén szűrőt kibeleztem, mert teljesen széthullott. Minimális alapjárat ingadozásom van, pedig tiszta minden, ezt leszámítva. Namost szétvágtam, kiürítettem, össze ragasztottam, és visszaraktam. Üresen. Kérdés az lenne, befolyásol-e valamit ha nem pótlom legalább szivaccsal vagy valamivel a szenet? Szia . Alapjáratban nem kéne hogy beleszóljon (fojtószelep alap állásától függ mert ufó szelep alapjáraton teljesen nyitva van) , de gyorsításkor plusz levegő miatt el fog szegényedni a keverék. Link: Mert a ported vákuum furatánál nagy szívás van gyorsításnál. Én is már rendbe raktam a rendszert:) Íme a vákuumok alakulása fojtószelep nyitásának megfelelően. C14NZ-X14NZ központi injektoros motornál a három fajta vákuumhoz csatlakozások és rendeltetésük: Venturi: Ide csatlakozik a szelepfedél vastag kartergáz csöve és itt található a meleg levegő vezérlő bimetálos termosztátja (a injektor házfedélben). Még a beépített benzin nyomás szabályzó szelep rugós oldala is ide csatlakozik (vákuum benzin nyomás korrekció) ezért a furat tisztaságára ügyelni kell. Ported: Ide csak a csatlakozik a benzingőz beeresztés 1,6mm furaton keresztül. Az aktívszenes szűrő avagy benzingőz tároló! és az vezérelt ufó szelepen át. (lásd linkelt hozzászólást). Manifold:Ide csatlakozik a legtöbb minden és itt szívhat fals levegőt a rendszer ha valami rossz. Fékrásegítő a visszacsapó szelepen keresztül . Az ufó szelep vezérlése, hogy csak alapjáraton (a túlnyomást) és gyorsításkor (ilyenkor szívja) engedje be a benzingőzt a Ported vákuumnál. A belső-külső fűtés levegő vezérlő. A bimetálos termosztát vezérlése és a munka szelepének működése. A szelepfedél karter gáz cső (a vékony) egy 1,7mm furaton keresztül. És végül a MAP szenzor is ide csatlakozik. Módosítva Június17, 2020 : nyemi 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Június22, 2020 Megoszt Elküldve Június22, 2020 On 2020. 06. 17. at 10:19, nyemi írta: Szia . Alapjáratban nem kéne hogy beleszóljon (fojtószelep alap állásától függ mert ufó szelep alapjáraton teljesen nyitva van) , de gyorsításkor plusz levegő miatt el fog szegényedni a keverék. Link: Mert a ported vákuum furatánál nagy szívás van gyorsításnál. Én is már rendbe raktam a rendszert:) Íme a vákuumok alakulása fojtószelep nyitásának megfelelően. C14NZ-X14NZ központi injektoros motornál a három fajta vákuumhoz csatlakozások és rendeltetésük: Venturi: Ide csatlakozik a szelepfedél vastag kartergáz csöve és itt található a meleg levegő vezérlő bimetálos termosztátja (a injektor házfedélben). Még a beépített benzin nyomás szabályzó szelep rugós oldala is ide csatlakozik (vákuum benzin nyomás korrekció) ezért a furat tisztaságára ügyelni kell. Ported: Ide csak a csatlakozik a benzingőz beeresztés 1,6mm furaton keresztül. Az aktívszenes szűrő avagy benzingőz tároló! és az vezérelt ufó szelepen át. (lásd linkelt hozzászólást). Manifold:Ide csatlakozik a legtöbb minden és itt szívhat fals levegőt a rendszer ha valami rossz. Fékrásegítő a visszacsapó szelepen keresztül . Az ufó szelep vezérlése, hogy csak alapjáraton (a túlnyomást) és gyorsításkor (ilyenkor szívja) engedje be a benzingőzt a Ported vákuumnál. A belső-külső fűtés levegő vezérlő. A bimetálos termosztát vezérlése és a munka szelepének működése. A szelepfedél karter gáz cső (a vékony) egy 1,7mm furaton keresztül. És végül a MAP szenzor is ide csatlakozik. Köszönöm Nyemi a választ. Nekem egy X16SZR-ről átépített C16SE dübörög a géptető alatt, így néhány pont nem érint. Nincs UFO szelepem sem, továbbá egyértelműen nincs a vezérlő bimetálos termosztátja sem. Fals levegőt csöveknél biztosan!! nem szív, ezt garantáltan sokszorosan ellenőriztem, ami szükséges volt, csöveket cseréltem. Alapjárati patika tiszta, pillangó ház szintén. Elég értetlenül állok a dolog elött, már ami az alapjárat ingadozást jelenti. Gondolkozom rajta, hogy alapjárati moci csere lesz, még utánanézek milyet lenne érdemes. Illetve volt valaki írása korábban, ( talán pont a tiéd ) miszerint cserélve lett a gyári pillangószelep állító poti. Az még érdekelne, de mikor olvastam a beszámolót, akkor sem találtam az adott oldalon linket rendelési lehetőséggel. ( talán Ukrán oldal ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts