Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

On 2020. 01. 20. at 0:00, epk947 írta:

Tök felesleges csillió forintért gyári új lámpákat vadászni! Én már kétszer cseréltem a komplett első fényszóróimat ilyen olyan okból, ebben volt sok kavics is...

Volt amelyik ugyanúgy mint neked, csak befelé pattant meg. Nagyon megfelelő a bontott is, itt keresgélj:  https://bontoplaza.hu/hasznalt-bontott-opel/astra-f/lampa-index-vilagitas/fenyszoro---elso-lampa/alkatresz

Ebben sajnos pont ellentétes a tapasztalatunk. A linkelt oldalról is vettem már lámpákat többször, ( más egyebet is ) 1 alkalommal kaptam azt amit ígértek, az sem lámpa volt. Más helyekről is próbálkoztam, valami mindig volt. Amit én keresek, az az öregebb FL elötti, kisebb eséllyel hogy jó állapotú a foncsor, vagy úgy egyébként. Összességében több pénzembe volt a bontott, mint az új, és sosem volt igazán jó. Van még 3 hónapom, maradok az újnál. Ebben nem csalódtam. 

Link to comment
Megosztás:

On 2020. 01. 13. at 23:13, Tiu írta:

Fogyasztás nem igazán változik (bár az E10 miatt lehet, hogy nőni fog), de kicsit jobb lesz a gázreakció.

Egyenlőre fogyasztásról nem tudok sokat mondani, mert megkezdett tanknál cseréltem 2 napja az injektorokat. Most változni fognak az autóval megtett útvonalak-szokások, kell 1-2 hét mire beáll minden, akkor tudok telitankos fogyasztást mérni. Annyi már mindenképp pozitívum, hogy az autó indulása úgy tűnik, visszaállt az eredeti átépítés elötti 1-1,5 fordulatra, és röffen a motor. x14xe befecsikkel ez 4-5 fordulat volt. 

 

Link to comment
Megosztás:

1 óra, tuskes írta:

Egyenlőre fogyasztásról nem tudok sokat mondani, mert megkezdett tanknál cseréltem 2 napja az injektorokat. Most változni fognak az autóval megtett útvonalak-szokások, kell 1-2 hét mire beáll minden, akkor tudok telitankos fogyasztást mérni. Annyi már mindenképp pozitívum, hogy az autó indulása úgy tűnik, visszaállt az eredeti átépítés elötti 1-1,5 fordulatra, és röffen a motor. x14xe befecsikkel ez 4-5 fordulat volt. 

 

Inkább az érdekes, hogy érezni-e valamilyen változást menet közben.

Link to comment
Megosztás:

On 2020. 01. 28. at 0:39, Tiu írta:

Inkább az érdekes, hogy érezni-e valamilyen változást menet közben.

Haladás közben nem. Gyorsításkor mintha hatékonyabb lenne, de ehhez még kevés a tapasztalat, így később nyilatkoznék róla, elkerülném a placebo érzés szerinti tapasztalat nyílánítást.

Módosítva : tuskes
Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Lenne nekem most egy lehetőség. Szerintetek egy c14se köteggel, ecuval ac vel, szervoval, kormányművel, működő klímával megér 40 ezret? Annyit kért a srác segítsek kibontani neki. Tőlem kb 100 km-re van egyébként. 

Valamint a klimánál a motortéri cuccain kívül kell még valami? Gondolom a hőcserélő mindenképpen, de nem tudom pl a középső fűtésbox is más? Gondolom kell az is..  Ha még kell valami írjatok le mindent mit vegyek még ki. Köszi! :)

Link to comment
Megosztás:

2 órája, Kispotter írta:

Sziasztok!

Lenne nekem most egy lehetőség. Szerintetek egy c14se köteggel, ecuval ac vel, szervoval, kormányművel, működő klímával megér 40 ezret? Annyit kért a srác segítsek kibontani neki. Tőlem kb 100 km-re van egyébként. 

Valamint a klimánál a motortéri cuccain kívül kell még valami? Gondolom a hőcserélő mindenképpen, de nem tudom pl a középső fűtésbox is más? Gondolom kell az is..  Ha még kell valami írjatok le mindent mit vegyek még ki. Köszi! :)

Szerintem megér. Más a légelosztó doboz, és kell pár fűtés cső is, a vákumos fűtéscsappal. A fűtéstekerők kapcsolóegység is kell, azon van ugye az AC-gomb. 

Link to comment
Megosztás:

On 2020. 02. 07. at 17:38, Kispotter írta:

Sziasztok!

Lenne nekem most egy lehetőség. Szerintetek egy c14se köteggel, ecuval ac vel, szervoval, kormányművel, működő klímával megér 40 ezret? Annyit kért a srác segítsek kibontani neki. Tőlem kb 100 km-re van egyébként. 

Valamint a klimánál a motortéri cuccain kívül kell még valami? Gondolom a hőcserélő mindenképpen, de nem tudom pl a középső fűtésbox is más? Gondolom kell az is..  Ha még kell valami írjatok le mindent mit vegyek még ki. Köszi! :)

Annyiért meg kell venni. Itt van néhány gondolat, de ha írsz pü-t daykiller-nek, esetleg segít is, mi kell pontosan.

https://www.opelforum.hu/topic/129-fűtés-és-klíma/?page=96&tab=comments#comment-649851

Amúgy, amit a klímával kapcsolatban találsz/látsz, minden kell. Homlokfaltól kezdve, hűtő, hőcserélő, kompi, csövek, kábelkötegek, motortartó, szíjfeszítő, (szíjtárcsa, ha másra nem tarcsiba), olajteknő (ha nem olyan), fűtéscsap, a középkonzolig. (a teljesség igénye nélkül) Ja, és sok sok türelem. :)

Link to comment
Megosztás:

On 2020. 02. 08. at 18:12, Tiu írta:

Annyiért meg kell venni. Itt van néhány gondolat, de ha írsz pü-t daykiller-nek, esetleg segít is, mi kell pontosan.

https://www.opelforum.hu/topic/129-fűtés-és-klíma/?page=96&tab=comments#comment-649851

Amúgy, amit a klímával kapcsolatban találsz/látsz, minden kell. Homlokfaltól kezdve, hűtő, hőcserélő, kompi, csövek, kábelkötegek, motortartó, szíjfeszítő, (szíjtárcsa, ha másra nem tarcsiba), olajteknő (ha nem olyan), fűtéscsap, a középkonzolig. (a teljesség igénye nélkül) Ja, és sok sok türelem. :)

Azt írja daykiller nem fogad privát üzenetet.. aranyos az opel fórum leírom a regényt és küldés gomb után mondja.. Hát sajna így jártam..

Link to comment
Megosztás:

4 órája, Kispotter írta:

Azt írja daykiller nem fogad privát üzenetet.. aranyos az opel fórum leírom a regényt és küldés gomb után mondja.. Hát sajna így jártam..

Nem éppen gyógyír a bajra, de...

Minden hosszabb szöveg végén Ctrl/C, jegyzettömb, Ctrl/V. Legalább az ne menjen kukába. Aztán majd lesz valami.

Link to comment
Megosztás:

7 órája, Róóóbi írta:

Nem éppen gyógyír a bajra, de...

Minden hosszabb szöveg végén Ctrl/C, jegyzettömb, Ctrl/V. Legalább az ne menjen kukába. Aztán majd lesz valami.

Van amikor kisregényt írok és elküldés után csak töltődik az oldal na mondom most fog odaveszni az egész, és még töltődés közben CTRL+C hogy ne kelljen újra írnom. :-)

Link to comment
Megosztás:

12 órája, zotya975 írta:

Van amikor kisregényt írok és elküldés után csak töltődik az oldal na mondom most fog odaveszni az egész, és még töltődés közben CTRL+C hogy ne kelljen újra írnom. :-)

Ja azzal nincs gond én is így csinálom el is mentettem csak minek? :D Itt nem lehet jelölni embert valahogyan mint facebookon? Végül is mindegy, mert hozok mindent amit lehet és ami 1 napi bontásba belefér meg persze ami a kocsimba belefér csak nehogy kimaradjon valami amire nem is gondolnék..

Link to comment
Megosztás:

9 órája, Kispotter írta:

Ja azzal nincs gond én is így csinálom el is mentettem csak minek? :D Itt nem lehet jelölni embert valahogyan mint facebookon? Végül is mindegy, mert hozok mindent amit lehet és ami 1 napi bontásba belefér meg persze ami a kocsimba belefér csak nehogy kimaradjon valami amire nem is gondolnék..

Elvileg +követés" van, de nem tudom milyen előnyökkel jár. Én szerintem nem mostanában fogok bontóba menni, Zafira nem nagyon van, egyszer kérdeztem valamiért. Bár mondjuk voltam már, mert azért G astra az több van és sok alkatrész azonos. A klímahűtő ventit, és a belső levegő keringtető motort is G-ből szedtem ki. Az jó volt, vittem fúrógép akkut megpörgetni a ventit kiszedés előtt, és az ürge aki mellettem bontott odajött hogy : ebből nem vettük ki az akkut?!:-)

Link to comment
Megosztás:

16 órája, zúzófoxi írta:

Sziasztok,

van egy 1994es német gyártmányú F Astrám és az eredeti rádiójával egybeépített órán az évek elfogytak, azaz az év 92 -től megy 20 -ig, és a 20 után a 92 jön.

Van erre valami megoldás?

köszi:  zúzófoxi

 

 

Ha jól sejtem az időt a középkijelző mutatja ( TID, MID, DID) ki kell cserélni egy bontottra. 

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Urak!

Tudom nem adok-veszek fórum, de egyenlőre gondban vagyok. Balos tükörlapot keresek, Fl elötti szogletesbe, ami fűthető. Voltam már bontóban is, facen is kiírtam jópár csoportba, egyenlőre semmi. Házzal mindennel együtt meg nem szeretnék venni, és lehetőleg eredeti kellene. Utángyártott van chromaxnál, de egyenlőre kerülném. 

Esetleg valakinek elfekvőbe? :confused: :-) 

https://kepkuldes.com/image/3iNPuu

https://kepkuldes.com/image/3iNYeZ

Mondjuk ez pont a jobbos, de csinosítgatom....

Módosítva : tuskes
Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Sziasztok!

Ma megnéztem itt a közelben egy c20ne GSI-t. Annyi, hogy hengerfejes, de elindult szépen jár. 200 ezer ft. Alja rozsdás kilyukadva nincs talán. Ti megvennétek? Alkudni is lehet srác nagyon meg akar válni tőle. Itt van a szomszédomba amúgy.  Friss műszakis. 

https://www.facebook.com/groups/144722049411684/permalink/615296935687524/?sale_post_id=615296935687524

Egész nap ezen agyalok.. nem tudok dönteni..

Link to comment
Megosztás:

8 órája, Kispotter írta:

Sziasztok!

Ma megnéztem itt a közelben egy c20ne GSI-t. Annyi, hogy hengerfejes, de elindult szépen jár. 200 ezer ft. Alja rozsdás kilyukadva nincs talán. Ti megvennétek? Alkudni is lehet srác nagyon meg akar válni tőle. Itt van a szomszédomba amúgy.  Friss műszakis. 

https://www.facebook.com/groups/144722049411684/permalink/615296935687524/?sale_post_id=615296935687524

Egész nap ezen agyalok.. nem tudok dönteni..

Nem akarok komolyabban beleszólni de én a költségek összeírásával szoktam kezdeni aztán mérlegelek  hogy megéri e.

Mert ugye ezekkel mindenképp számolni kell: Vételár--hengerfej rendbetétel(akkor már ugye vezérlés is)--  átírási költség eredetiség vizsgával--súlyadó--kötelező biztosítás-- plusz  apró műszaki problémákra 20 ezer (olajcsere--ablaktörlő gumi--egy külső_ belső takarítás-- ja igen egy ülés, meg ilyenek)= megéri(?)  Amúgy ha  ha rögtön lehetne menni az autóval a két év műszaki  felénk 120 ezret ér. A haverom most adott el egy  1 év műszakival egy 1.4  16 V  Astra  F karavánt 300 ezer volt benne  100 ezer  forintért  és elmondása szerint nagyon jól eladta !

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.