tuskes Elküldve Január21, 2020 Megoszt Elküldve Január21, 2020 On 2020. 01. 20. at 0:00, epk947 írta: Tök felesleges csillió forintért gyári új lámpákat vadászni! Én már kétszer cseréltem a komplett első fényszóróimat ilyen olyan okból, ebben volt sok kavics is... Volt amelyik ugyanúgy mint neked, csak befelé pattant meg. Nagyon megfelelő a bontott is, itt keresgélj: https://bontoplaza.hu/hasznalt-bontott-opel/astra-f/lampa-index-vilagitas/fenyszoro---elso-lampa/alkatresz Ebben sajnos pont ellentétes a tapasztalatunk. A linkelt oldalról is vettem már lámpákat többször, ( más egyebet is ) 1 alkalommal kaptam azt amit ígértek, az sem lámpa volt. Más helyekről is próbálkoztam, valami mindig volt. Amit én keresek, az az öregebb FL elötti, kisebb eséllyel hogy jó állapotú a foncsor, vagy úgy egyébként. Összességében több pénzembe volt a bontott, mint az új, és sosem volt igazán jó. Van még 3 hónapom, maradok az újnál. Ebben nem csalódtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január25, 2020 Megoszt Elküldve Január25, 2020 http:// 3 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Január27, 2020 Megoszt Elküldve Január27, 2020 On 2020. 01. 13. at 23:13, Tiu írta: Fogyasztás nem igazán változik (bár az E10 miatt lehet, hogy nőni fog), de kicsit jobb lesz a gázreakció. Egyenlőre fogyasztásról nem tudok sokat mondani, mert megkezdett tanknál cseréltem 2 napja az injektorokat. Most változni fognak az autóval megtett útvonalak-szokások, kell 1-2 hét mire beáll minden, akkor tudok telitankos fogyasztást mérni. Annyi már mindenképp pozitívum, hogy az autó indulása úgy tűnik, visszaállt az eredeti átépítés elötti 1-1,5 fordulatra, és röffen a motor. x14xe befecsikkel ez 4-5 fordulat volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január27, 2020 Megoszt Elküldve Január27, 2020 1 óra, tuskes írta: Egyenlőre fogyasztásról nem tudok sokat mondani, mert megkezdett tanknál cseréltem 2 napja az injektorokat. Most változni fognak az autóval megtett útvonalak-szokások, kell 1-2 hét mire beáll minden, akkor tudok telitankos fogyasztást mérni. Annyi már mindenképp pozitívum, hogy az autó indulása úgy tűnik, visszaállt az eredeti átépítés elötti 1-1,5 fordulatra, és röffen a motor. x14xe befecsikkel ez 4-5 fordulat volt. Inkább az érdekes, hogy érezni-e valamilyen változást menet közben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Január28, 2020 Megoszt Elküldve Január28, 2020 (edited) On 2020. 01. 28. at 0:39, Tiu írta: Inkább az érdekes, hogy érezni-e valamilyen változást menet közben. Haladás közben nem. Gyorsításkor mintha hatékonyabb lenne, de ehhez még kevés a tapasztalat, így később nyilatkoznék róla, elkerülném a placebo érzés szerinti tapasztalat nyílánítást. Módosítva Január29, 2020 : tuskes Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve Február7, 2020 Megoszt Elküldve Február7, 2020 Sziasztok! Lenne nekem most egy lehetőség. Szerintetek egy c14se köteggel, ecuval ac vel, szervoval, kormányművel, működő klímával megér 40 ezret? Annyit kért a srác segítsek kibontani neki. Tőlem kb 100 km-re van egyébként. Valamint a klimánál a motortéri cuccain kívül kell még valami? Gondolom a hőcserélő mindenképpen, de nem tudom pl a középső fűtésbox is más? Gondolom kell az is.. Ha még kell valami írjatok le mindent mit vegyek még ki. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február7, 2020 Megoszt Elküldve Február7, 2020 2 órája, Kispotter írta: Sziasztok! Lenne nekem most egy lehetőség. Szerintetek egy c14se köteggel, ecuval ac vel, szervoval, kormányművel, működő klímával megér 40 ezret? Annyit kért a srác segítsek kibontani neki. Tőlem kb 100 km-re van egyébként. Valamint a klimánál a motortéri cuccain kívül kell még valami? Gondolom a hőcserélő mindenképpen, de nem tudom pl a középső fűtésbox is más? Gondolom kell az is.. Ha még kell valami írjatok le mindent mit vegyek még ki. Köszi! Szerintem megér. Más a légelosztó doboz, és kell pár fűtés cső is, a vákumos fűtéscsappal. A fűtéstekerők kapcsolóegység is kell, azon van ugye az AC-gomb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február8, 2020 Megoszt Elküldve Február8, 2020 On 2020. 02. 07. at 17:38, Kispotter írta: Sziasztok! Lenne nekem most egy lehetőség. Szerintetek egy c14se köteggel, ecuval ac vel, szervoval, kormányművel, működő klímával megér 40 ezret? Annyit kért a srác segítsek kibontani neki. Tőlem kb 100 km-re van egyébként. Valamint a klimánál a motortéri cuccain kívül kell még valami? Gondolom a hőcserélő mindenképpen, de nem tudom pl a középső fűtésbox is más? Gondolom kell az is.. Ha még kell valami írjatok le mindent mit vegyek még ki. Köszi! Annyiért meg kell venni. Itt van néhány gondolat, de ha írsz pü-t daykiller-nek, esetleg segít is, mi kell pontosan. https://www.opelforum.hu/topic/129-fűtés-és-klíma/?page=96&tab=comments#comment-649851 Amúgy, amit a klímával kapcsolatban találsz/látsz, minden kell. Homlokfaltól kezdve, hűtő, hőcserélő, kompi, csövek, kábelkötegek, motortartó, szíjfeszítő, (szíjtárcsa, ha másra nem tarcsiba), olajteknő (ha nem olyan), fűtéscsap, a középkonzolig. (a teljesség igénye nélkül) Ja, és sok sok türelem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Február11, 2020 Megoszt Elküldve Február11, 2020 125000 3 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február12, 2020 Megoszt Elküldve Február12, 2020 17 órája, Róóóbi írta: 125000 Ez valóban ennyi? Legalacsonyabb általam dokumentált kerek szám: http:// Ez meg a vége, de nem kerek: http:// Ugye óracsere volt itt oda pörgettem a régi óra állásához az újat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Február12, 2020 Megoszt Elküldve Február12, 2020 2 órája, zotya975 írta: Ez valóban ennyi? Valóban... '17 őszén vettem 76XXXkm-el, második tulajdonos vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február12, 2020 Megoszt Elküldve Február12, 2020 3 órája, Róóóbi írta: Valóban... '17 őszén vettem 76XXXkm-el, második tulajdonos vagyok. Mázlista. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Február12, 2020 Megoszt Elküldve Február12, 2020 50 perce, zotya975 írta: Mázlista. Az Nem is adom el! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február13, 2020 Megoszt Elküldve Február13, 2020 Hogy ez nekem miért nem jutott eszembe? https://www.vezess.hu/vezetunk/2020/02/12/rendorautot-faragott-az-oreg-opelbol-egy-felvideki-ferfi-de-elkaptak-a-rendorok/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Február13, 2020 Megoszt Elküldve Február13, 2020 3 órája, zotya975 írta: Hogy ez nekem miért nem jutott eszembe? https://www.vezess.hu/vezetunk/2020/02/12/rendorautot-faragott-az-oreg-opelbol-egy-felvideki-ferfi-de-elkaptak-a-rendorok/ Van az alin ócóé kicikínai, ez is annak tűnik. Miért nem? Mert van eszed. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve Február14, 2020 Megoszt Elküldve Február14, 2020 On 2020. 02. 08. at 18:12, Tiu írta: Annyiért meg kell venni. Itt van néhány gondolat, de ha írsz pü-t daykiller-nek, esetleg segít is, mi kell pontosan. https://www.opelforum.hu/topic/129-fűtés-és-klíma/?page=96&tab=comments#comment-649851 Amúgy, amit a klímával kapcsolatban találsz/látsz, minden kell. Homlokfaltól kezdve, hűtő, hőcserélő, kompi, csövek, kábelkötegek, motortartó, szíjfeszítő, (szíjtárcsa, ha másra nem tarcsiba), olajteknő (ha nem olyan), fűtéscsap, a középkonzolig. (a teljesség igénye nélkül) Ja, és sok sok türelem. Azt írja daykiller nem fogad privát üzenetet.. aranyos az opel fórum leírom a regényt és küldés gomb után mondja.. Hát sajna így jártam.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Február14, 2020 Megoszt Elküldve Február14, 2020 4 órája, Kispotter írta: Azt írja daykiller nem fogad privát üzenetet.. aranyos az opel fórum leírom a regényt és küldés gomb után mondja.. Hát sajna így jártam.. Nem éppen gyógyír a bajra, de... Minden hosszabb szöveg végén Ctrl/C, jegyzettömb, Ctrl/V. Legalább az ne menjen kukába. Aztán majd lesz valami. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február14, 2020 Megoszt Elküldve Február14, 2020 7 órája, Róóóbi írta: Nem éppen gyógyír a bajra, de... Minden hosszabb szöveg végén Ctrl/C, jegyzettömb, Ctrl/V. Legalább az ne menjen kukába. Aztán majd lesz valami. Van amikor kisregényt írok és elküldés után csak töltődik az oldal na mondom most fog odaveszni az egész, és még töltődés közben CTRL+C hogy ne kelljen újra írnom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve Február15, 2020 Megoszt Elküldve Február15, 2020 12 órája, zotya975 írta: Van amikor kisregényt írok és elküldés után csak töltődik az oldal na mondom most fog odaveszni az egész, és még töltődés közben CTRL+C hogy ne kelljen újra írnom. Ja azzal nincs gond én is így csinálom el is mentettem csak minek? :D Itt nem lehet jelölni embert valahogyan mint facebookon? Végül is mindegy, mert hozok mindent amit lehet és ami 1 napi bontásba belefér meg persze ami a kocsimba belefér csak nehogy kimaradjon valami amire nem is gondolnék.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február15, 2020 Megoszt Elküldve Február15, 2020 9 órája, Kispotter írta: Ja azzal nincs gond én is így csinálom el is mentettem csak minek? :D Itt nem lehet jelölni embert valahogyan mint facebookon? Végül is mindegy, mert hozok mindent amit lehet és ami 1 napi bontásba belefér meg persze ami a kocsimba belefér csak nehogy kimaradjon valami amire nem is gondolnék.. Elvileg +követés" van, de nem tudom milyen előnyökkel jár. Én szerintem nem mostanában fogok bontóba menni, Zafira nem nagyon van, egyszer kérdeztem valamiért. Bár mondjuk voltam már, mert azért G astra az több van és sok alkatrész azonos. A klímahűtő ventit, és a belső levegő keringtető motort is G-ből szedtem ki. Az jó volt, vittem fúrógép akkut megpörgetni a ventit kiszedés előtt, és az ürge aki mellettem bontott odajött hogy : ebből nem vettük ki az akkut?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zúzófoxi Elküldve Február19, 2020 Megoszt Elküldve Február19, 2020 Sziasztok, van egy 1994es német gyártmányú F Astrám és az eredeti rádiójával egybeépített órán az évek elfogytak, azaz az év 92 -től megy 20 -ig, és a 20 után a 92 jön. Van erre valami megoldás? köszi: zúzófoxi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február20, 2020 Megoszt Elküldve Február20, 2020 16 órája, zúzófoxi írta: Sziasztok, van egy 1994es német gyártmányú F Astrám és az eredeti rádiójával egybeépített órán az évek elfogytak, azaz az év 92 -től megy 20 -ig, és a 20 után a 92 jön. Van erre valami megoldás? köszi: zúzófoxi Ha jól sejtem az időt a középkijelző mutatja ( TID, MID, DID) ki kell cserélni egy bontottra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Február27, 2020 Megoszt Elküldve Február27, 2020 (edited) Sziasztok Urak! Tudom nem adok-veszek fórum, de egyenlőre gondban vagyok. Balos tükörlapot keresek, Fl elötti szogletesbe, ami fűthető. Voltam már bontóban is, facen is kiírtam jópár csoportba, egyenlőre semmi. Házzal mindennel együtt meg nem szeretnék venni, és lehetőleg eredeti kellene. Utángyártott van chromaxnál, de egyenlőre kerülném. Esetleg valakinek elfekvőbe? https://kepkuldes.com/image/3iNPuu https://kepkuldes.com/image/3iNYeZ Mondjuk ez pont a jobbos, de csinosítgatom.... Módosítva Február27, 2020 : tuskes Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve Március17, 2020 Megoszt Elküldve Március17, 2020 Sziasztok! Ma megnéztem itt a közelben egy c20ne GSI-t. Annyi, hogy hengerfejes, de elindult szépen jár. 200 ezer ft. Alja rozsdás kilyukadva nincs talán. Ti megvennétek? Alkudni is lehet srác nagyon meg akar válni tőle. Itt van a szomszédomba amúgy. Friss műszakis. https://www.facebook.com/groups/144722049411684/permalink/615296935687524/?sale_post_id=615296935687524 Egész nap ezen agyalok.. nem tudok dönteni.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyemi Elküldve Március18, 2020 Megoszt Elküldve Március18, 2020 8 órája, Kispotter írta: Sziasztok! Ma megnéztem itt a közelben egy c20ne GSI-t. Annyi, hogy hengerfejes, de elindult szépen jár. 200 ezer ft. Alja rozsdás kilyukadva nincs talán. Ti megvennétek? Alkudni is lehet srác nagyon meg akar válni tőle. Itt van a szomszédomba amúgy. Friss műszakis. https://www.facebook.com/groups/144722049411684/permalink/615296935687524/?sale_post_id=615296935687524 Egész nap ezen agyalok.. nem tudok dönteni.. Nem akarok komolyabban beleszólni de én a költségek összeírásával szoktam kezdeni aztán mérlegelek hogy megéri e. Mert ugye ezekkel mindenképp számolni kell: Vételár--hengerfej rendbetétel(akkor már ugye vezérlés is)-- átírási költség eredetiség vizsgával--súlyadó--kötelező biztosítás-- plusz apró műszaki problémákra 20 ezer (olajcsere--ablaktörlő gumi--egy külső_ belső takarítás-- ja igen egy ülés, meg ilyenek)= megéri(?) Amúgy ha ha rögtön lehetne menni az autóval a két év műszaki felénk 120 ezret ér. A haverom most adott el egy 1 év műszakival egy 1.4 16 V Astra F karavánt 300 ezer volt benne 100 ezer forintért és elmondása szerint nagyon jól eladta ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts