Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Red!

1-megfigyelhető, mikor rossz kedved van eléggé erélyesen lépsz fel a világ ellen - csak erre utaltam, de béke van.

nincs rossz kedvem (ill. nem rosszabb mint általában)

egyszerüen vannak dolgok (szerencsére nem sok) amiket nehezen tudok szó nélkül hagyni

(még igy is békés hippinek tartom magam)

2-a kocsi állítólag az első perctől fogva naon komolyan lett építve, csak nem értem,h miért lesz egy c20let mocitól 250LE egy autó? hiába könnyebb pár kilóval az astra, hiába a szuper remus renccer az nem dob annyit :idea:

chip :!: (esetleg)

asszem német cégek árulnak olyan (rossz szóval) olyan egyenchip-et ami a standard 204Le-ből 250 LE-et csinál

állításuk szerint annyi, hogy megveszed - berakod - élvezed (instant tuning :))

Link to comment
Megosztás:

éspedig??

pl nekem már cserélt féktárcsát betétekkel együtt,.,,,,

gyorsan és jól dolgozott..... :roll:

Mivel Én nem járok hozzá, ezért ÉN Nem kívánok itt részletekbe bele menni. Tény, hogy nem megbízható.

Látam a körülötem történő eseményeket....

Tanulva TAS barátom kárából nagyobb dologokat nem bíznék rá.

Üdv

hemi

UI: Ha az érintetek írnak a témában, akkor érdemes érdemben folytani. Csak óvatosságra intetem klubtársunkat.

Link to comment
Megosztás:

Kurgyis Gabinak csak az időpontok betartása a gyengéje, egyébként

jó szerelő. Nagyon spéci munkákat is megcsinál rendesen és olcsón.

Sokat gondolkodtam már azon, hogy miért nyomod ennyire a Kurgyist :roll: Hangsúlyozom, nekem semmi bajom vele, nem is szerelte az autómat, de azok után, amilyen munkákat láttam tőle: nem is fogja.

Csak egy pár dolog:

a turbós mantát amikor láttam menni, semmi extrát nem mutatott, szerintem nem is annyi az amennyi, mint ami szerint elhíresült. 8)

egyik ismerősnek bemagyarázta, hogy a sper, amit vett tőle, annak az a sajátossága, hogy búg :)

láttam már általa szerelt motort szanaszét esni

meg a satöbbi...

Tényleg nem akarom bántani, de ő is az a fajta szaki, aki tud valamit, de nem mindenki gépébe teszi bele a tudását és a precizitását. Azonkívül nem csak az időpontok betartása a gyengéje, hanem a saját szava betartása is. Erről Tassal tudnánk mesélni :evil:

Atommanó! Nem tudom, mennyire értesz a géphez, de ne higgy el mindent úgy, ahogy mond és tényleg óvatosan!

Kezdő mantás koromban még engem is el tudott kábítani, ma már tudom, milyen hülyeségeket tud mondani.

Ettől függetlenül jó csávó, szeretjük is egymást, és amit itt most elmondtam, vele is megbeszéltük már.

Link to comment
Megosztás:

Nem védeni akarom, kivételesen nem is ingyen dolgozik Nekem,

úgyhogy nem "szponzori dolog" van a háttérben, de eddig mindent

megcsinált rendesen az autómon, a féltengelybasztatástól a motor+váltócseréig bezárólag. Sajnos a megbeszélt időpontokat még

nem soxor sikerült betartania, de ettől függetlenül minden működik

azóta is, nem kontármunka volt. Részemről nincs vele bajom.

u.i.: Sokat segített abban, hogy olyan dolgokat bevállalt és megcsinált

szépen, amit más nem (pl. kameraállvány hátulra...)

Link to comment
Megosztás:

Nem védeni akarom, kivételesen nem is ingyen dolgozik Nekem,

úgyhogy nem "szponzori dolog" van a háttérben, de eddig mindent

megcsinált rendesen az autómon, a féltengelybasztatástól a motor+váltócseréig bezárólag. Sajnos a megbeszélt időpontokat még

nem soxor sikerült betartania, de ettől függetlenül minden működik

azóta is, nem kontármunka volt. Részemről nincs vele bajom.

u.i.: Sokat segített abban, hogy olyan dolgokat bevállalt és megcsinált

szépen, amit más nem (pl. kameraállvány hátulra...)

Én sem bántani akartam. Puszipajtások vagyunk 8) Téged biztos nagyon komál 8)

Link to comment
Megosztás:

Kurgyis Gabinak csak az időpontok betartása a gyengéje, egyébként

jó szerelő. Nagyon spéci munkákat is megcsinál rendesen és olcsón.

Ezt most már nem bírom... Ideírok pár dolgot:

Gabinak NEM csak az időpontok betartásával van gond, hanem bizonyos területeken a szaktudása is teljes sötétséget mutat...

A Tasra rásózott egy "TURBO" motort (C20NE blokk, C20XE Kolbenscmidt hengerfej, használt C20NE dugók homorúra esztergálva). A vezérlést C20XE compterrel akarta megoldani amivel ezt a feladatot NEM lehet megoldani. Tas utánnaolvasott a turbo motorok működésének, és megállapította, hogy a C20XE-hez képest a C20LET még legalább 8 dolgot figyel és állít menet közben. Ezen dolgok nagy többségéről a Gábornak tudomása sem volt, de épített egy turbo motort... További részletekbe nem mennék bele, mert azok sokkal szörnyűbbek az eddig leírtaknál. Ha Tas lenyugszik, akkor írunk egy cikket az Asconájáról, amit szétbont és elad mert elege van!!!

A fékbetét és tárcsa cserét jól megcsinálta (ezt egy 2.-os szakmunkásképzős autószerelő inas is meg tudja csinálni, sőt Tas-al a Vectrámon a békásmegyeri lakótelep parkolójában mi is megcsináltuk kb 40 perc alatt...).

Az is igaz, hogy 1x vasárnap délután elmentem a Gáborhoz, mert megszorult a Calibrám hűtőventillátora, és helyben szétszedte (a gyárilag szétszerelhetetlen) ventillátormotort, csapágyat cserélt benne, mindezt emlékeim szerint ingyen.

A tavalyi soltvadkerti tali után ajánlkozott, hogy csinál a Calibrám lámpájába fém foncsort. Akkor azt mondtam, hogy hallottam olyat, hogy a Punto fém foncsora beleaplikálható a Calibra lámpájába. Most 1 év után amikor rákérdeztem, azt mondta megvan a lámpámra a megoldás, a Punto foncsorát bele lehet tenni... A projecthez adtam neki egy törött üvegű Calibra lámpát, két kimattult műanyag foncsort, és két lencsét (nem tudom merjek-e reménykedni, hogy nem ezeket láttam viszont a projektoros lámpájú asconáján, mert miután a mantás talin betörte a saját szélvédőjét, berakta a Tas szélvédőjét megkérdezés nélkül...)

Elvittem hozzá a Vectrámat (1.6i) féktuningra (91-es autó, még hűtetlen C Ascona fékrendszerrel). C20NE vectra/calibra fékrendszer lett rászerelve, vittem új tárcsákat, betéteket, bontott féknyerget, kézifékkötelet stb, a Gábor beszerezte a maradék hiányzó cuccot, hogy semmit se kelljen faragni. Így 3 hétig tartott a dolog, amit a végén fél nap alatt csinált meg. Úgy, hogy amikor kimentünk, akkor még találtunk pár apróságot, és röpke 1-2 óra tűzoltó jellegű beavatkozás után vihettük el az autót. (az átépítés qrva jól sikerült, a fék tökéletes, kivéve a kéziféket, de azt úgy sem használjuk :) ) Mondtam előre, hogy úgy vinném oda az autót, hogy fontos lenne hogy gyorsan elkészüljön, mert munkaeszköz. Két hétig tologattuk az időpontot, majd amikor a megbeszélt időpontban odavittem, értetlenül nézett rám, úgy emlékezett, hogy akkor fogjuk megbeszélni, mikorra vigyem.

Szóval ez az ÉN véleményem, tapasztalatom. Meglátásom szerint szinte bármit elvállal. Ezen dolgok 1/3-hoz kivállóan ért, precíz, körültekintő. A másik 1/3-hoiz átlagosan ért, hajlamos kapkodni, összecsapni, a maradék 1/3-hoz meg halványlila gőze sincs, de bevállalja, és aztán magyarázkodik :)

Ezektől függetlenül én szeretem a Gábort, mert jó fej, és nagyon jó műszaki érzékkel, tudással, hozzálással rendelkezik. Ami munka fontos neki, azt nagyon precízen szépen megcsinálja (ld. MV6 Ascona)

uff én beszéltem

Link to comment
Megosztás:

Dark!

Tökéletes szerelő ugye nincs. :)

Nem vitatom a dolgokat, sőt, a Vectrás sztori általánosan jellemző rá,

Nekem is állandóan tologatja az időpontokat. De eddig még nem mutatta

annak jelét, hogy kevés lenne a szakértelme a dolgokhoz, pedig nem

hétköznapi problémákkal szoktam hozzá fordulni. Vagy lehet hogy Velem

szemben kicsit elhivatottabbnak érzi magát? :)

Azt sajnálom, hogy Tas nem építi meg az Asconát. :)

Link to comment
Megosztás:

Dark!

Tökéletes szerelő ugye nincs. :)

Nem vitatom a dolgokat, sőt, a Vectrás sztori általánosan jellemző rá,

Nekem is állandóan tologatja az időpontokat. De eddig még nem mutatta

annak jelét, hogy kevés lenne a szakértelme a dolgokhoz, pedig nem

hétköznapi problémákkal szoktam hozzá fordulni. Vagy lehet hogy Velem

szemben kicsit elhivatottabbnak érzi magát? :)

Azt sajnálom, hogy Tas nem építi meg az Asconát. :)

Az hogy a Tas nem építi meg az Asconát 80%-ban a gábornak köszönhető...

Link to comment
Megosztás:

PetiGSI

--nemrossz... és tod mit figyeltem meg? 4ikben nem lehet rövidebb a váltód, mert ha jól láttam, 180 fölött szabályzott!! nekem is vhogy ugy van..én álltalában 180 körül vagy picivel fölötte dobom a 5.iket. Majd csinálunk az enyémröl is egy vidiot, ha van kedved, meg ha összejön a dolog.

ui: érdekes...felraktam két aprócska videot uw-re, de nem elérhetö...hmm..

mélykéket

Link to comment
Megosztás:

Mai gsi-story:

Megyek Budán az Erzsébet híd alatt át a Moszkva tér felé, híd után jön az S-kanyar, na, gondoltam let's play kanyarból kigyorsítás. Tök jól sikerült minden, biciklis is tisztelettudóan megállt (habár elsőbbsége volt :) ), S kanyar végéből tépek kifelé bőgő motorral 70 kmh környékén (30-as korlátozás)...

...a célegyenesből két motorosrendőr végignézte az akciót, ki is intettek.

Köszöntek, udvariasak voltak, stb.

-Kié a kocsi?

-Enyém, de vidéki nagymamám az üzembentartó.

-Biztosítási megfontolások?

-Jaja. Jobban jön ki így.

-Ja, mint maga a kanyarból. Na vigyázzon ezzel a kocsival, nekem is volt. Viszlát.

:)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.