Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

45 perce, Róóóbi írta:

Trapéz emelő, ferde puha talaj, ez kimeríti a halmozottan hátrányos helyzet fogalmát.

Nemrég hoztam kis összecsukható ékeket, egy Toyota meg egy Freelander gyári ékjei, kíváncsi vagyok betonon hogy muzsikálnak majd. A bakokat már felavattam, azok jól szolgálnak. Úgy voltam vele, hogy még egy pár olcsó lemezbak is jobb, mint bármi instabil akármi, vagy bak nélkül. Ez a krokodil meg azért jó, mert gyárival meg kis palackemelővel nem támadok nagy súlyokat. A palackemelő marhajól jött vezérműszíjcserénél, mikor elemeltem a baktól a blokkot a Merivánál. Meg majd jól fog jönni ha az Astrán gátlókat fogok cserélni.

Nekem is van házilag gyártott vasbakom, állítható magasságú, de teljesen leeresztve sem fér alá, ha csak normál emelés van , pölö kerék le és felrakáskor, inkább a fa stafnikat pakolom alá, abban jobban bízom. 50X30 centi alapterületű 20 centi magas gerenda, nem nagyon fordul ki semerre. 

http://4301976959_61221885219807.jpg

Link to comment
Megosztás:

30 perce, zotya975 írta:

Nekem is van házilag gyártott vasbakom, állítható magasságú, de teljesen leeresztve sem fér alá, ha csak normál emelés van , pölö kerék le és felrakáskor, inkább a fa stafnikat pakolom alá, abban jobban bízom. 50X30 centi alapterületű 20 centi magas gerenda, nem nagyon fordul ki semerre. 

http://4301976959_61221885219807.jpg

Ezeket hívjuk otthon béláknak. Elég masszívnak tűnnek. Volt két mestergerenda darabom, két izmos béla, de ferdén voltak vágva meg párszor esőn maradtak...

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, Róóóbi írta:

Ezeket hívjuk otthon béláknak. Elég masszívnak tűnnek. Volt két mestergerenda darabom, két izmos béla, de ferdén voltak vágva meg párszor esőn maradtak...

Nekem jó sok van, amikor tetőn dolgoztunk mindíg hoztam haza egy-két darabot. Volt hogy emelés helyett inkább feljátszottam rájuk az autót amikor alatta volt dolgom:

http://80310557519_6907329510133.jpgMost ahogy előkerestem ezt a képet, rájöttem hogy 11 évig " velem" volt most meg már nincs meg. :cry: A zafirába még mindíg úgy ülök be mint valami idegen kölcsönkért autóba. 

Link to comment
Megosztás:

Emelőből az egyel nagyobb, 2.5-3 tonnás, alacsony profilút javaslom. Jó ez a kicsi is, Róóóbival már húha sokat használtuk, kettő már ki is hervadt, viszont nem emel elég magasra, egy emelésből nem lehet vele megoldani egy oldalon két kerékcserét. Az alacsony profil meg azért nem hátrány, mert ugyan az én vectrám magas, és aláfér a normál emelő, de bátyámnak a mazda 6-ot már csak elölről-hátulról (horognál) tudtam megemelni, és ahhoz is rá kellett emelni.

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, zotya975 írta:

Nekem jó sok van, amikor tetőn dolgoztunk mindíg hoztam haza egy-két darabot. Volt hogy emelés helyett inkább feljátszottam rájuk az autót amikor alatta volt dolgom:

Ezek nagyon tuti bélák, kéne szerezni megint.

1 órával ezelőtt, zotya975 írta:

Most ahogy előkerestem ezt a képet, rájöttem hogy 11 évig " velem" volt most meg már nincs meg. :cry: A zafirába még mindíg úgy ülök be mint valami idegen kölcsönkért autóba. 

Annyiszor leírtad már ezt, hogy 

Sokszor. Nyilván van is alapja, de fogd fel úgy, hogy kölcsön kapasztottad magadnak a Zafirát

Addig, amíg nem lesz Astra megint. :-)

Én az Astra mellett tökre csíptam a Zafirát meg most a Merivát is. Az egyiket meg tudtam szokni, hajtottam sokáig, emez meg már megvan egy ideje és teljesen komfortos.

Link to comment
Megosztás:

11 perce, Róóóbi írta:

Ezek nagyon tuti bélák, kéne szerezni megint.

Annyiszor leírtad már ezt, hogy 

Sokszor. Nyilván van is alapja, de fogd fel úgy, hogy kölcsön kapasztottad magadnak a Zafirát

Addig, amíg nem lesz Astra megint. :-)

Én az Astra mellett tökre csíptam a Zafirát meg most a Merivát is. Az egyiket meg tudtam szokni, hajtottam sokáig, emez meg már megvan egy ideje és teljesen komfortos.

Hát nem tudom, néha úgy vagyok vele, hogy persze, sokkal jobb, kényelmesebb, erősebb, biztonságosabb, aztán felnyitom a motorháztetőt, és nézem a sok " miafaxomezek"-et. :-) Persze ha belegondolok, az hogy az astrából tudtam mindenről hogy mi micsoda, hogyan kell kiszedni és mire jó, igazából csak hamis megbízhatóságot adott, mert ha hajnali kettőkor, 5 fokban szakadó esőben az M0-áson leáll a motor, akkor megsüthetem az egyszerüséget meg a tudományomat. 

Link to comment
Megosztás:

17 perce, zotya975 írta:

Hát nem tudom, néha úgy vagyok vele, hogy persze, sokkal jobb, kényelmesebb, erősebb, biztonságosabb, aztán felnyitom a motorháztetőt, és nézem a sok " miafaxomezek"-et. :-)

Na ugyanígy voltam a Merivával, aztán rájöttem a fortélyaira. Annyira, hogy már bővítettem is az alap felszereltséget. A blokk ugyanaz, de a sajátosságaival tud meglepetést okozni. Csak ki kell ismerni. Az a baj ezekkel az egyterűekkel, hogy annyira akarták a legnagyobb belteret amit a platform megengedett, hogy minden technika az autó elejében van. Meriván is a torony teteje a szélvédő alatt bent, meg még egy csomó kacat...

20 perce, zotya975 írta:

Persze ha belegondolok, az hogy az astrából tudtam mindenről hogy mi micsoda, hogyan kell kiszedni és mire jó, igazából csak hamis megbízhatóságot adott, mert ha hajnali kettőkor, 5 fokban szakadó esőben az M0-áson leáll a motor, akkor megsüthetem az egyszerüséget meg a tudományomat. 

Mert egyébként ez jellemző volt? :-)

Én is azt szeretem benne, hogy már minden porcikája régi ismerős. Legfeljebb ráncos már kicsit.

Link to comment
Megosztás:

11 órája, Róóóbi írta:

Na ugyanígy voltam a Merivával, aztán rájöttem a fortélyaira. Annyira, hogy már bővítettem is az alap felszereltséget. A blokk ugyanaz, de a sajátosságaival tud meglepetést okozni. Csak ki kell ismerni. Az a baj ezekkel az egyterűekkel, hogy annyira akarták a legnagyobb belteret amit a platform megengedett, hogy minden technika az autó elejében van. Meriván is a torony teteje a szélvédő alatt bent, meg még egy csomó kacat...

Mert egyébként ez jellemző volt? :-)

Én is azt szeretem benne, hogy már minden porcikája régi ismerős. Legfeljebb ráncos már kicsit.

Ennél is kerestem a toronycsapágyat, aztán rájöttem hogy a szélvédő alatti műanyag alatt van. :omg:

Igazából nem volt jellemző, 120 ezer kilométer alatt kétszer maradtam az út szélén, egyszer szíjszakadás miatt, egyszer a trafóm adta meg magát. 11 éven keresztül cipeltem egy bacott nagy szerszámos ládát pótalkatrészekkel, és emlékeim szerint egyszer kellett belőle egy AC-relé na akkor pont másnál volt a kocsi, hívott hogy megállt, odatekertem cangával, adtam gyujtást, nem megy a pumpa, relécsere 10 perc és járt a motor. Meg úgy általában sok autóval jártam az építőiparban, útszéli lerobbanás kétszer volt egyszer elment az olajnyomás, egyszer széttört egy féltengely csukló ( előtte hónapokig ropogott) egyszer meg elszakadt a gázbowden, de ezt megoldottam, kiakasztottam a gázkart olyan 2000-es fordulatnál, és csak a váltót használtam sebesség szabályzásra és hazajöttem. Mindhárom ugyanazon a Pözsó Boxeren volt. Ja meg a céges diesel astra állt meg alattam, elszakadt a félig elkopott vezszíj , amit a lógó adagoló okozott. De erről is tudtam ( mármint a kopott szíjról, )csak az volt a főnök véleménye, hogy óvatosan el lehet vele menni. Hát nem. :hehe:

http://5971958923_20150829_8dbSN.jpg

 

Link to comment
Megosztás:

50 perce, zotya975 írta:

Ennél is kerestem a toronycsapágyat, aztán rájöttem hogy a szélvédő alatti műanyag alatt van. :omg:

Igazából nem volt jellemző, 120 ezer kilométer alatt kétszer maradtam az út szélén, egyszer szíjszakadás miatt, egyszer a trafóm adta meg magát. 11 éven keresztül cipeltem egy bacott nagy szerszámos ládát pótalkatrészekkel, és emlékeim szerint egyszer kellett belőle egy AC-relé na akkor pont másnál volt a kocsi, hívott hogy megállt, odatekertem cangával, adtam gyujtást, nem megy a pumpa, relécsere 10 perc és járt a motor. Meg úgy általában sok autóval jártam az építőiparban, útszéli lerobbanás kétszer volt egyszer elment az olajnyomás, egyszer széttört egy féltengely csukló ( előtte hónapokig ropogott) egyszer meg elszakadt a gázbowden, de ezt megoldottam, kiakasztottam a gázkart olyan 2000-es fordulatnál, és csak a váltót használtam sebesség szabályzásra és hazajöttem. Mindhárom ugyanazon a Pözsó Boxeren volt. Ja meg a céges diesel astra állt meg alattam, elszakadt a félig elkopott vezszíj , amit a lógó adagoló okozott. De erről is tudtam ( mármint a kopott szíjról, )csak az volt a főnök véleménye, hogy óvatosan el lehet vele menni. Hát nem. :hehe:

Akkor én szerencsésebb vagyok.

Eddig belement az Astrába ippeg 50 ezer km, eddig Ausztriában átkelés közben megevett 2 generátort, azóta a harmadik még bírja, úgy látszik jóllakott amperral. :-)

Aztán volt egy köcsög egér, ami marhanagy zárlatot okozott mikor belerágott a motorkötegbe, de még úgy jártam vele több, mint egy hétig. Mindig hazahozott, nekem az út szélén várás szerencsére ismeretlen fogalom. 

Gyári emelőkészlet, izzókészlet, eü doboz, vészháromszög, ék, guminyomás mérő összvissz ami mindig benne van. Meg egy gurtni, ha vontatnom kellene.

Cégesből is a Zafirát szerettem, jól ment jól fordult, elnyelt egy kazal cuccot, egyszer költöztünk is vele. Aztán sajáttal jártam, az új hajtósa lezúzta az oldalát, kifújtatta vele a leömlőt és tankolásonként kért egy fél kanna olajat - kvázi szétb4szták 2 hét alatt..  :-(  

Link to comment
Megosztás:

1 óra, Róóóbi írta:

Akkor én szerencsésebb vagyok.

Eddig belement az Astrába ippeg 50 ezer km, eddig Ausztriában átkelés közben megevett 2 generátort, azóta a harmadik még bírja, úgy látszik jóllakott amperral. :-)

Aztán volt egy köcsög egér, ami marhanagy zárlatot okozott mikor belerágott a motorkötegbe, de még úgy jártam vele több, mint egy hétig. Mindig hazahozott, nekem az út szélén várás szerencsére ismeretlen fogalom. 

Gyári emelőkészlet, izzókészlet, eü doboz, vészháromszög, ék, guminyomás mérő összvissz ami mindig benne van. Meg egy gurtni, ha vontatnom kellene.

Cégesből is a Zafirát szerettem, jól ment jól fordult, elnyelt egy kazal cuccot, egyszer költöztünk is vele. Aztán sajáttal jártam, az új hajtósa lezúzta az oldalát, kifújtatta vele a leömlőt és tankolásonként kért egy fél kanna olajat - kvázi szétb4szták 2 hét alatt..  :-(  

Szerintem én a pakolás szempontjából hátrább léptem, a csomagtartó szélessége és a teljes hossza ( előredöntött-húzott hátsó ülésekkel) is kisebb mint az astrában. Egyedül a magassága nagyobb, de ez a méret ritkán van kihasználva. 

Link to comment
Megosztás:

10 perce, zotya975 írta:

Szerintem én a pakolás szempontjából hátrább léptem, a csomagtartó szélessége és a teljes hossza ( előredöntött-húzott hátsó ülésekkel) is kisebb mint az astrában. Egyedül a magassága nagyobb, de ez a méret ritkán van kihasználva. 

Nem véletlen volt a caravan F népszerű melóswágen a Wartburg után.

A magasság biciklinél meg összeszerelt polcoknál jöhet jól.

Link to comment
Megosztás:

On 2019. 11. 10. at 8:36, zotya975 írta:

Ennél is kerestem a toronycsapágyat, aztán rájöttem hogy a szélvédő alatti műanyag alatt van. :omg:

Igazából nem volt jellemző, 120 ezer kilométer alatt kétszer maradtam az út szélén, egyszer szíjszakadás miatt, egyszer a trafóm adta meg magát. 11 éven keresztül cipeltem egy bacott nagy szerszámos ládát pótalkatrészekkel, és emlékeim szerint egyszer kellett belőle egy AC-relé na akkor pont másnál volt a kocsi, hívott hogy megállt, odatekertem cangával, adtam gyujtást, nem megy a pumpa, relécsere 10 perc és járt a motor. Meg úgy általában sok autóval jártam az építőiparban, útszéli lerobbanás kétszer volt egyszer elment az olajnyomás, egyszer széttört egy féltengely csukló ( előtte hónapokig ropogott) egyszer meg elszakadt a gázbowden, de ezt megoldottam, kiakasztottam a gázkart olyan 2000-es fordulatnál, és csak a váltót használtam sebesség szabályzásra és hazajöttem. Mindhárom ugyanazon a Pözsó Boxeren volt. Ja meg a céges diesel astra állt meg alattam, elszakadt a félig elkopott vezszíj , amit a lógó adagoló okozott. De erről is tudtam ( mármint a kopott szíjról, )csak az volt a főnök véleménye, hogy óvatosan el lehet vele menni. Hát nem. :hehe:

http://5971958923_20150829_8dbSN.jpg

 

Engem még sose hagyott az Astra az út szélén. 13 éves korában vettem óra szerint 155 ezer kilométerrel, most  27 éves és én nyomtam bele 210 ezer kilométert. Nem válok meg tőle.

Link to comment
Megosztás:

5 órája, epk947 írta:

Engem még sose hagyott az Astra az út szélén. 13 éves korában vettem óra szerint 155 ezer kilométerrel, most  27 éves és én nyomtam bele 210 ezer kilométert. Nem válok meg tőle.

Végülis a két leállásból az szíjszakadás nem róható fel az autó terhére hiszen én nem cseréltem időben a szíjat. A másik, a trafóhiba volt ott ugyan vontatni kellett, de miután hazaértem és nekiálltam felderíteni a hibát, kiderült hogy nagy előgyujtással, ( elosztó lett tekergetve) elindul és jár a motor, így ha ezt tudom, akkor sem maradtam volna az út szélén. A pontos miértet nem tudom, csak sejtem hogy a gyenge szikrát a max sürítési végnyomáson nem tudta leadni, nagy előgyujtással viszont igen. Pár hétig így jártam vele, amig el tudtam érni egy c14nz-s kartársat és elkértem próbára a trafóját. Ekkor derült ki hogy valóban a trafó a ludas, 5 ezer forintért vettem másikat. Sajnos élethelyzet hozta azt hogy nem tartottam meg, nem volt olyan épület ahol tudtam volna tárolni, akár lejárt műszakival, ( félévente ideiglenesen ki lehet vonatni) annak meg nem láttam értelmét hogy az udvaron ázzon, amíg sort kerítek egy teljes renoválásra és újra forgalomba állításra. Már a nyúlványok-gerendák is rozsdásodtak, ezeket elég nagy munka kicserélni. Amúgy még ma is hozott pénzt, most adtam el a kiütött katalizátor belsejét 3000Forintért. :hehe:

Link to comment
Megosztás:

Termosztáttól a hűtőre menő cső szerintetek más lehet NZ-n és SE-en ? Képek alapján azt mondanám ugyan az. Tegnap rendeltem le boltba, majd ma kiderül milyen jött. 

(Múltkor szivárgott a rögzítés mellett kicsit húztam rá, aztán most rá 2 hétre kihasadt a bilincs mellett :cry: Első körben levágtam belőle és összze raktam úgy, de azért nem ártana ha tarcsiba ott lenne a csomagtartóba :-)

Link to comment
Megosztás:

7 órája, Stevy írta:

Termosztáttól a hűtőre menő cső szerintetek más lehet NZ-n és SE-en ? Képek alapján azt mondanám ugyan az. Tegnap rendeltem le boltba, majd ma kiderül milyen jött. 

(Múltkor szivárgott a rögzítés mellett kicsit húztam rá, aztán most rá 2 hétre kihasadt a bilincs mellett :cry: Első körben levágtam belőle és összze raktam úgy, de azért nem ártana ha tarcsiba ott lenne a csomagtartóba :-)

Szerintem ugyanaz, legalábbis nekem az NZ-é maradt bent az SE-re is. Vannak a csövekben is változások, de ez maradt. 

Valaki?

http://800N_vtelennnnn.png

Link to comment
Megosztás:

11 perce, zotya975 írta:

500Nm lazító nyomaték szerintem már elég a kerékcsavarhoz. A lidliben lesz csütörtöktől. 3 év gari van a gépekre, meg szerintem amúgy is jól ezek a Parkside cuccok. 

Nem kimondottan kerekeléshez venném. Lesz majd nemsokára lengéscsillapító csere, kipufogócsere, esetleg később lengőkart/bölcsőt levenni, gólyalábat szétcsavarni. Tehát egy majdani mindenesnek.
Parkside gépem már van, nyáron vettem multigépet, olyan mint a Dremel csak ez Parkside. Bika van benne, bár közepes fordulaton berezonál az egész háza.

Itt nálunk működik a webshopjuk, a boltba nem nagyon járok (kieső helyen van), ez csak hasonlít, szerintem annak a kistesója ez. 450W  320Nm azt írják. 
d0ga5Fq.png

Namost ennél kicsit többért itt van emez. Ezt már nézegetem egy ideje.

MTxoBsB.png

Ez  1010W, 2200r/min, 450Nm oldási nyomaték. Kicsit combosabbnak vélem...
A legolcsóbb pl.:DeWalt 200€...

Link to comment
Megosztás:

On 2019. 11. 11. at 16:14, zotya975 írta:

Végülis a két leállásból az szíjszakadás nem róható fel az autó terhére hiszen én nem cseréltem időben a szíjat. A másik, a trafóhiba volt ott ugyan vontatni kellett, de miután hazaértem és nekiálltam felderíteni a hibát, kiderült hogy nagy előgyujtással, ( elosztó lett tekergetve) elindul és jár a motor, így ha ezt tudom, akkor sem maradtam volna az út szélén. A pontos miértet nem tudom, csak sejtem hogy a gyenge szikrát a max sürítési végnyomáson nem tudta leadni, nagy előgyujtással viszont igen. Pár hétig így jártam vele, amig el tudtam érni egy c14nz-s kartársat és elkértem próbára a trafóját. Ekkor derült ki hogy valóban a trafó a ludas, 5 ezer forintért vettem másikat. Sajnos élethelyzet hozta azt hogy nem tartottam meg, nem volt olyan épület ahol tudtam volna tárolni, akár lejárt műszakival, ( félévente ideiglenesen ki lehet vonatni) annak meg nem láttam értelmét hogy az udvaron ázzon, amíg sort kerítek egy teljes renoválásra és újra forgalomba állításra. Már a nyúlványok-gerendák is rozsdásodtak, ezeket elég nagy munka kicserélni. Amúgy még ma is hozott pénzt, most adtam el a kiütött katalizátor belsejét 3000Forintért. :hehe:

Nekem is sok pénzembe van már a karosszéria, mert rendszeresen javíttatom a korróziós hibákat, az alváz is minden műszaki előtt teljes tisztítást és korrózióvédelmet kap.

Az autó legértékesebb része a karosszéria, vigyáznom kell rá. Igaz, nem is költöttem semmit látványossági tuningra, mert ami pénzem van - volt, azt a megbízhatóságra  költöttem. A motornál szigorúan tartom a 60 ezer kilométeres vezérműszíjcsere, benzinszűrőcsere, 30 ezer kilométerenként a gyertyacsere, olajnál a 10 - 12 ezer kilométerenkénti csere programot. Injektor tisztítót kb. 5000 kilométerenként kap. A 367 ezer kilométeres blokkom és a váltó bontatlan, 1 liter olajat 10 ezer alatt fogyaszt el.

Amúgy nekem sincs helyem a garázson kívül ahol autót tárolhatnék, a garázsom pedig nem is alkalmas szerelésekre. Ezért kell a kocsimat szerelővel javíttatnom, a karosszériát pedig lakatossal. Még az olajcserét sem én végzem, mert öreg vagyok a kocsi alá bujkálni. Én csak olyat javítok amit a nyitott motortérben felülről elérek, illetve a téli - nyári kerékszettet is én cserélem.

Módosítva : epk947
Link to comment
Megosztás:

7 órája, epk947 írta:

Nekem is sok pénzembe van már a karosszéria, mert rendszeresen javíttatom a korróziós hibákat, az alváz is minden műszaki előtt teljes tisztítást és korrózióvédelmet kap.

Az autó legértékesebb része a karosszéria, vigyáznom kell rá. Igaz, nem is költöttem semmit látványossági tuningra, mert ami pénzem van - volt, azt a megbízhatóságra  költöttem. A motornál szigorúan tartom a 60 ezer kilométeres vezérműszíjcsere, benzinszűrőcsere, 30 ezer kilométerenként a gyertyacsere, olajnál a 10 - 12 ezer kilométerenkénti csere programot. Injektor tisztítót kb. 5000 kilométerenként kap. A 367 ezer kilométeres blokkom és a váltó bontatlan, 1 liter olajat 10 ezer alatt fogyaszt el.

Amúgy nekem sincs helyem a garázson kívül ahol autót tárolhatnék, a garázsom pedig nem is alkalmas szerelésekre. Ezért kell a kocsimat szerelővel javíttatnom, a karosszériát pedig lakatossal. Még az olajcserét sem én végzem, mert öreg vagyok a kocsi alá bujkálni. Én csak olyat javítok amit a nyitott motortérben felülről elérek, illetve a téli - nyári kerékszettet is én cserélem.

Az a baj egyrészt hogy az F-t már rozsdásan vettem, már nem kivülről hanem a belső részeknél, mert a küszöbön..stb nagyon hamar előjött a rozsda, így a vigyázásról már akkor lekéstem. Aztán felénk az ilyen idős autónak már nem nagyon van becsülete, így mindenki csak gányolni akarja, mert gondolja egy 2-300 ezres autóra úgysem költenek, a műszakin menjen át.  Így karosszéria lakatost nem nagyon találtam a komolyabb munkákra, a kicsiket meg meg tudtam csinálni én. Hordtam a céges autókat szerelőhöz-lakatoshoz eleget, gondoltam majd ráakadok egy normálisra, hát nem. 

Link to comment
Megosztás:

On 2019. 11. 13. at 15:44, zotya975 írta:

Az a baj egyrészt hogy az F-t már rozsdásan vettem, már nem kivülről hanem a belső részeknél, mert a küszöbön..stb nagyon hamar előjött a rozsda, így a vigyázásról már akkor lekéstem. Aztán felénk az ilyen idős autónak már nem nagyon van becsülete, így mindenki csak gányolni akarja, mert gondolja egy 2-300 ezres autóra úgysem költenek, a műszakin menjen át.  Így karosszéria lakatost nem nagyon találtam a komolyabb munkákra, a kicsiket meg meg tudtam csinálni én. Hordtam a céges autókat szerelőhöz-lakatoshoz eleget, gondoltam majd ráakadok egy normálisra, hát nem. 

A rozsdásan vett autóról nekem is van tapasztalatom, Te is idézted a kocsim képeit. Én azóta is tatarozok...

Ilyen volt 2005-ben:

http://keptarhely.eu/view.php?file=20191115v00rbr40.jpeg

http://keptarhely.eu/view.php?file=20191115v00rlum5.jpeg

Ilyen most 2019-ben:

http://keptarhely.eu/view.php?file=20190429v00pnm9x0.jpeg

Link to comment
Megosztás:

3 órája, epk947 írta:

A rozsdásan vett autóról nekem is van tapasztalatom, Te is idézted a kocsim képeit. Én azóta is tatarozok...

Ilyen volt 2005-ben:

http://keptarhely.eu/view.php?file=20191115v00rbr40.jpeg

http://keptarhely.eu/view.php?file=20191115v00rlum5.jpeg

Ilyen most 2019-ben:

http://keptarhely.eu/view.php?file=20190429v00pnm9x0.jpeg

Igen valóban, emlékszem rá. Szép lett nagyon, nem mondani meg róla honnan indult. 

Link to comment
Megosztás:

5 órája, epk947 írta:

Ezen a képen éppen a motor alsó mosására készítettem elő a kocsit, mert nincs a környékünkön autómosó már, amelyik alvázmosást vállalna.

http://keptarhely.eu/view.php?file=20190429v00pnm9x0.jpeg 

Én is pont így csinálom. Egyszer elvittem egy céghez ahol motor és alvázmosást reklámoztak, gondoltam egy aknából mossák alulról, erre felálltak egy ilyen dobbantóra és úgy mosták. Na gondoltam ezért kár volt idejönni és pénzt kiadni. :omg:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.