Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

16 perce, Róóóbi írta:

Nokérem, 

Megvannak a színre fújt külső és a műkrómos belső kilincsek, megittam a kávét és indul a buli!

Nekem is le kéne szedni a vezetőoldali kilincset, mert el van törve a rugó és lötyög. Ki lehet hajtani egy szemet a rugón, de én azt vettem észre ezek nem tartós megoldások. 

Link to comment
Megosztás:

11 perce, zotya975 írta:

Nekem is le kéne szedni a vezetőoldali kilincset, mert el van törve a rugó és lötyög. Ki lehet hajtani egy szemet a rugón, de én azt vettem észre ezek nem tartós megoldások. 

Áh, egyszerűbb másikat rakni. Amiket hoztam abban igen erősek.

Link to comment
Megosztás:

7 perce, Róóóbi írta:

Áh, egyszerűbb másikat rakni. Amiket hoztam abban igen erősek.

Van pár tartalék a pincében, de abban is töröttek vannak. Egy kicsit én is karosszériáztam a hétvégén a vezetőoldali ajtó alsó sarka volt rozsdás, de nem csináltam most nagy ügyet belőle, lecsiszoltam, lekentem hamörájtal, majd száradás után sima fehér zománccal. kap némi koszt és alig látszik. Baxta már a csőröm az a rozsdapötty. 

Link to comment
Megosztás:

3 órája, zotya975 írta:

Van pár tartalék a pincében, de abban is töröttek vannak. Egy kicsit én is karosszériáztam a hétvégén a vezetőoldali ajtó alsó sarka volt rozsdás, de nem csináltam most nagy ügyet belőle, lecsiszoltam, lekentem hamörájtal, majd száradás után sima fehér zománccal. kap némi koszt és alig látszik. Baxta már a csőröm az a rozsdapötty. 

Siker!

OeuMdgA.png

mm5pF7x.png

Kis színeltérés van, de majd összeérik.

Ezt fúrni kellett, B Vectránál ugye vezető oldalon van csak zárcilinder. 

8nlCodw.png

Ezek csont nélkül beestek.

TX0Ryzs.png

Vááááá:blush:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

26 perce, Róóóbi írta:

Na ne b...d már meg! :(
Sérült van? Te?

Személyi sérülés hála istennek nincs. Most érkeztünk a műhelybe, indul az anyagbeszerzés. Gépről majd teszek fel fotót. :cry: Éppen hogy kész lettem vele, most meg megcsináltam a bajt. 

Link to comment
Megosztás:

32 perce, tuskes írta:

Személyi sérülés hála istennek nincs. 

Az a lényeg. Amazt össze lehet rakni akárhányszor.

33 perce, tuskes írta:

Éppen hogy kész lettem vele, most meg megcsináltam a bajt. 

Ilyenkor nem lehet mást tenni, levonni a tanulságot aztán összerakni. 
Sok sikert a talpra állításhoz!

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, wookie írta:

Ohh. Részvétem. Járt már úgy más is...

 

Aki sokat van úton az törvényszerűen sok necces szituba keveredik, és igazából az mindegy hogy saját vagy más hibájából. Aztán vagy sikerül menteni vagy nem. Senki nem tud állandóan 100%-osan toppon lenni. 

Link to comment
Megosztás:

4 órája, wookie írta:

Ohh. Részvétem. Járt már úgy más is...

41406781_1335767743227114_30780536949655

Köszönöm!

Hasonló a helyzet, csak a géptető nem ilyen gáz ettől függetlenül kuka. A többi lefelé és hátra viszont gázabb. Ez van, nem dőlünk kardunkba, meg kell csinálni. Csak azt tudnám a donorból hogy a viharba vágom ki a zárhidat, mindenestől, hogy a lámpafoglalat is és úgy komplett kijöjjön, áram nélkül? Csak kellett volna anno vennem egy akkus flexet, most csak 2 hét múlva lesz lidliben. Még jó hogy nem vitettem el a donort mert útban van már....

Link to comment
Megosztás:

1 óra, tuskes írta:

Köszönöm!

Hasonló a helyzet, csak a géptető nem ilyen gáz ettől függetlenül kuka. A többi lefelé és hátra viszont gázabb. Ez van, nem dőlünk kardunkba, meg kell csinálni. Csak azt tudnám a donorból hogy a viharba vágom ki a zárhidat, mindenestől, hogy a lámpafoglalat is és úgy komplett kijöjjön, áram nélkül? Csak kellett volna anno vennem egy akkus flexet, most csak 2 hét múlva lesz lidliben. Még jó hogy nem vitettem el a donort mert útban van már....

Áram nélkül nehéz... Kék-sárga nincs elérhető közelben?

41388444_1335769306560291_14764582943431

Link to comment
Megosztás:

9 perce, wookie írta:

Áram nélkül nehéz... Kék-sárga nincs elérhető közelben?

41388444_1335769306560291_14764582943431

Sajna nincs, legalábbis szállítható méretű. Majd megpróbálok a garázs tulajjal beszélni, 20 percre adjon már jó pénzért áramot. Volt már egy próbálkozásom nála hogy felrakok fogyasztásmérőt, mert kötődoboz van, de azt élből elutasította, olyan stílusban, majdnem megütöttem. Talán erre sikerül rábírnom. :confused:

Link to comment
Megosztás:

On 2019. 06. 01. at 12:16, tuskes írta:

Személyi sérülés hála istennek nincs. Most érkeztünk a műhelybe, indul az anyagbeszerzés. Gépről majd teszek fel fotót. :cry: Éppen hogy kész lettem vele, most meg megcsináltam a bajt. 

A lényeg, hogy senkinek nincs baja, a többi tényleg újra építhető. Remélem lesz hozzá energiád, ha már idáig eljutottál.

Link to comment
Megosztás:

On 2019. 06. 02. at 16:10, zotya975 írta:

Aki sokat van úton az törvényszerűen sok necces szituba keveredik, és igazából az mindegy hogy saját vagy más hibájából. Aztán vagy sikerül menteni vagy nem. Senki nem tud állandóan 100%-osan toppon lenni. 

Ez igaz, csak azért mégis jobb lenne ha nem történt volna meg, de így utólag már lehet okosnak lennem.... 

On 2019. 06. 02. at 23:01, Tiu írta:

A lényeg, hogy senkinek nincs baja, a többi tényleg újra építhető. Remélem lesz hozzá energiád, ha már idáig eljutottál.

Igen, szerencsére nem történt személyi sérülés. Javítással kapcsolatban, bár sokszor sír a szám mint egy kislányé, de szerencsére megszálott vagyok, ha valamire rákattanok azt mindenáron végigviszem. Ez is meglesz, és az összes előzmény orvosolva lesz, csak idő kérdése. 

Link to comment
Megosztás:

7 órája, tuskes írta:

Ez igaz, csak azért mégis jobb lenne ha nem történt volna meg, de így utólag már lehet okosnak lennem.... 

Igen, szerencsére nem történt személyi sérülés. Javítással kapcsolatban, bár sokszor sír a szám mint egy kislányé, de szerencsére megszálott vagyok, ha valamire rákattanok azt mindenáron végigviszem. Ez is meglesz, és az összes előzmény orvosolva lesz, csak idő kérdése. 

Utólag az ember könnyen okos, nekem is csak fél méterrel kellett volna jobban lemaradni a másiktól és már nem is megyek neki. Azóta viszont tartok követési távolságot rendesen. 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Valaki járt már úgy, hogy indításnál, meg leállításnál valami ismeretlen eredetű csörgő hangot adott ? 

Egy ideje már jelen volt ez a csörgés, de nem tudtam rájönni honnan jön. Na ma mondom kicseréltem a szívó csövet, meg akkor már leveszem a hővédőt, aztán lefestem mert elég csumpin nézett ki. Erre kivéve látom, hogy az alsó felfogatásnál már csak egy 3-4 mm tartja a lemezt, a többi meg elrohadt... :hehe: Na erre is ki a fene gondolt volna. Most egy akkora alátétet raktam alá, amivel a leömlőnek tudtam feszíteni, és voálá csönd lett. :icon6:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

2 órája, Stevy írta:

Valaki járt már úgy, hogy indításnál, meg leállításnál valami ismeretlen eredetű csörgő hangot adott ? 

Egy ideje már jelen volt ez a csörgés, de nem tudtam rájönni honnan jön. Na ma mondom kicseréltem a szívó csövet, meg akkor már leveszem a hővédőt, aztán lefestem mert elég csumpin nézett ki. Erre kivéve látom, hogy az alsó felfogatásnál már csak egy 3-4 mm tartja a lemezt, a többi meg elrohadt... :hehe: Na erre is ki a fene gondolt volna. Most egy akkora alátétet raktam alá, amivel a leömlőnek tudtam feszíteni, és voálá csönd lett. :icon6:

Nekem a tűzkarikánál sercegett a leömlő, minden terhelésváltásnál ahogy billent a motor. Kicseréltem a tűzkarikát, raktam új csavarokat, réz-sprayel összeraktam, egyszercsak elkussolt. 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egyenlőre ott tartok, hogy tegnap végre lejutottam a garázsba bontogatni. Kiszedtem a lengőkart, és kormány összekötővel együtt elvittem a szerelőmhöz. Remélhetőleg lesz ma fél órája hogy kicserélje, és akkor csak bizakodni tudok, hogy a lengőkarra szegecselt gömbfej nem kopott, különben lehet majd komplett új lengőkart vennem. Ha megvan a csere, már rá tudunk gurulni emelőre az autóval, és alánézni mi sérült. Remélem a nyúlvány nem, és megúszom zárhíd cserével, fényszórótartó lemezekkel. Bár előkészítettem a donort hogy az elejét mindenestöl levágom, nagyon bízom benne nem fog kelleni, ott már nagyon figyelni kellene hogy rakja fel az ember, hogy az tökéletesen stimmeljen. 

Apropó, egy mellékes kérdés. Az SZR régi generátora felhasználható lesz nekem a későbbiekben úgy hogy mostmár hosszbordás, klímás szervós vagyok? Ha jól emlékszem a leírásokra, akkor nem tudom a szíjtárcsát csak úgy átcserélni, mert méretek nem stimmelnek. 

Link to comment
Megosztás:

24 perce, tuskes írta:

csak bizakodni tudok, hogy a lengőkarra szegecselt gömbfej nem kopott, különben lehet majd komplett új lengőkart vennem.

Ha csak a gömbfejjel lesz baj, akkor azt kitudod cserélni könnyen otthon is, csak le kell flexelni a szegecsek fejét, aztán kiütni. Az új talpashoz pedig már alapból csavarokat adnak.

  • Köszi! 1
Link to comment
Megosztás:

4 órája, tuskes írta:

...

Apropó, egy mellékes kérdés. Az SZR régi generátora felhasználható lesz nekem a későbbiekben úgy hogy mostmár hosszbordás, klímás szervós vagyok? Ha jól emlékszem a leírásokra, akkor nem tudom a szíjtárcsát csak úgy átcserélni, mert méretek nem stimmelnek. 

Ha mindkettő bosch generátor, akkor az egyforma, csak a tárcsát kell átrakni.

https://www.opelforum.hu/gallery/image/3222-2013-06-09-0931/

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.