zotya975 Elküldve Július3, 2018 Megoszt Elküldve Július3, 2018 6 órája, tuskes írta: Esetleg egy donor generátor addig? De gondolom ezt az utat is végigjártad már. A tippet köszönöm! Van lábpumpám is, de lehet az lesz, hogy az autós kompresszor végébe a nagyon vékony fúvókát fogatom be. Jól megnyomom féktisztítóval, és sorban egyessével ledugózva vagy valahogy elzárva a lukakat kifúlyatom. Meglátom, de már kissé szorít az idő, így lassan túl kell legyek rajta. 20.-n. indulunk, addig pedig még 1 hét, amit szintén nem leszek itthon, nem tudok szerelni. Van egy tartalék, de arról hiányzik a tárcsa, leszakadt róla, rejtélyes körülmények között. Jöttek a cégessel a kollégák, és szóltak hogy nézzem meg miért nincs töltés, hát megnéztem nem volt ékszíj, meg nem volt meg a két darabból álló ékszíjtárcsa külső fele. lehet hogy ott már vékonyítottak belőle, amiről mi is beszéltünk csak túlzásba vitték. Na most új szíjjal megcsiszolva a tárcsa kifényesedett részét nem csúszik...egy darabig. Erős lámpával be lehet világítani a lyukakba, ha nincs a végében golyó, akkor onnan is, és látszik hogy tiszta a lyuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Július3, 2018 Megoszt Elküldve Július3, 2018 (edited) 18 órája, zotya975 írta: Van egy tartalék, de arról hiányzik a tárcsa, leszakadt róla, rejtélyes körülmények között. Jöttek a cégessel a kollégák, és szóltak hogy nézzem meg miért nincs töltés, hát megnéztem nem volt ékszíj, meg nem volt meg a két darabból álló ékszíjtárcsa külső fele. lehet hogy ott már vékonyítottak belőle, amiről mi is beszéltünk csak túlzásba vitték. Na most új szíjjal megcsiszolva a tárcsa kifényesedett részét nem csúszik...egy darabig. Erős lámpával be lehet világítani a lyukakba, ha nincs a végében golyó, akkor onnan is, és látszik hogy tiszta a lyuk. Egyenlőre lehet azért nem csúszik, mert durva a felülete, és a szíj megkapaszodik. Talán! Azért jó lesz ha beszerzel egy jó állapotút szerintem. Bár nem néztem árakat, de gondolom talán elfogadható egy bontott jó állapotú gyári. Mondanám hogy postázok neked, de ebből pont nincs plusz. Viszont tőkéket himbákat nagyon szívesen, úgy emlékszem azokkal is beljebb lennél. Elméletileg lesz még egy hengerfejem, amit szívesen eljajándékozok, de az nem sértetlen. Nem jártam utána mibe fájna a rendbetétele..... Más: Ma felrakattam az új gumikat, a tavaji Kingstar mellé, s mint kiderült a most vásárolt idei , 2018-as gyártás. Hátul használtan vett Michleinek voltak, ami csattogott az úton, mint anno az a bizonyos lepke. Beleuntam, hogy nem tudom a felnim sz..r -e vagy a gumi. Namost úgy néz ki, a gumi volt a ludas. Érdekes mód, negyed annyira kellett kisúlyozni is, pedig én Pesten lakom, és sokszor nem nagyon kímélem a futóművet, felniket ha sietek, és azért itt vannak komolyan sz...r utak. Tavaj vattem Kingstar Road fit sk10. 195/50r15-öt előre, ami tökéletesen bizonyított!!! Volt nem 1-2 vészfékezésem, de meg sem nyikkant, úgy álltam meg az autóval, mint anno egy saab 9.5-el. pl. Hibátlan! egyszern egy friss taknyos úton csúszott meg kissé, de a sok 1000 km-es vezetéssel töltött sok típusú autós, sok országban tapasztalatom szerint példásan viszgázott. Legutóbb pl. nem hittem volna, hogy meg tudom állítani az autót, az M 0-on volt egy hirtelen megállás, de gond nélkül ment, holott eddigi tapasztalatom szerint csattanni kellett volna. Nyilván, nagy szerepe van a jó minőségű új lengéscsillapítónak, futóműnek, amre ha emlékeztek Kayaba és Monroe kombó. Módosítva Július4, 2018 : tuskes Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július4, 2018 Megoszt Elküldve Július4, 2018 14 órája, tuskes írta: Egyenlőre lehet azért nem csúszik, mert durva a felülete, és a szíj megkapaszodik. Talán! Azért jó lesz ha beszerzel egy jó állapotút szerintem. Bár nem néztem árakat, de gondolom talán elfogadható egy bontott jó állapotú gyári. Mondanám hogy postázok neked, de ebből pont nincs plusz. Viszont tőkéket himbákat nagyon szívesen, úgy emlékszem azokkal is beljebb lennél. Elméletileg lesz még egy hengerfejem, amit szívesen eljajándékozok, de az nem sértetlen. Nem jártam utána mibe fájna a rendbetétele..... Más: Ma felrakattam az új gumikat, a tavaji Kingstar mellé, s mint kiderült a most vásárolt idei , 2018-as gyártás. Hátul használtan vett Michleinek voltak, ami csattogott az úton, mint anno az a bizonyos lepke. Beleuntam, hogy nem tudom a felnim sz..r -e vagy a gumi. Namost úgy néz ki, a gumi volt a ludas. Érdekes mód, negyed annyira kellett kisúlyozni is, pedig én Pesten lakom, és sokszor nem nagyon kímélem a futóművet, felniket ha sietek, és azért itt vannak komolyan sz...r utak. Tavaj vattem Kingstar Road fit sk10. 195/50r15-öt előre, ami tökéletesen bizonyított!!! Volt nem 1-2 vészfékezésem, de meg sem nyikkant, úgy álltam meg az autóval, mint anno egy saab 9.5-el. pl. Hibátlan! egyszern egy friss taknyos úton csúszott meg kissé, de a sok 1000 km-es vezetéssel töltött sok típusú autós, sok országban tapasztalatom szerint példásan viszgázott. Legutóbb pl. nem hittem volna, hogy meg tudom állítani az autót, az M 0-on volt egy hirtelen megállás, de gond nélkül ment, holott eddigi tapasztalatom szerint csattanni kellett volna. Nyilván, nagy szerepe van a jó minőségű új lengéscsillapítónak, futóműnek, amre ha emlékeztek Kayaba és Monroe kombó. Kösz, de terv szerint ( legalábbis most még az a terv) hogy új tőkéket veszek. Nekem a Falken jött be nagyon, sokkal jobban tapad esőben mint előtte bármelyik más márka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Július4, 2018 Megoszt Elküldve Július4, 2018 5 órája, zotya975 írta: Kösz, de terv szerint ( legalábbis most még az a terv) hogy új tőkéket veszek. Nekem a Falken jött be nagyon, sokkal jobban tapad esőben mint előtte bármelyik más márka. Az is nagyon jó, menyasszonyom kocsiján az van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Július5, 2018 Megoszt Elküldve Július5, 2018 Ma bejelentkeztem szerelőmhöz vezérlés cserére. Mivel magam nem tudtam megindítani a főtengely csavart legutóbb, így a vízpumpa-feszítő házilagos cseréje is esélytelen. 17.-re kaptam időpontot, de a hengerfej cserét már nem tudta vállalni, így az marad ismét parkolós szerelés. Erre extraként megy még egy főtengely szimering csere is, mert jelenleg a természetes, folyamatos olajozás jellemzi a motorteret. Most kértem időpontot gépműhelybe is, hengerfej síkolásra, jövő Csütörtök-Péntekre. Elég szoros a határidő, mert ma elutazok, legközelebb jövő Szerdán leszek, de az ügyintézős nap. Szóval szétszedni lesz kb. 1 napom, összerakni a hétvége és max Hétfő. Még az alkatrészeket össze kell szednem, tömítések-csavarok stb. 20.-n indulás körutazásra, nem fogok unatkozni addig. Ha már így van, lecserélem a hűtőfolyadékot is. Nagyon nagyon kíváncsi leszek rá, milyen lesz az autó hangja az " új " vez tengellyel. Remélem nem lesznek különösebb bonyodalmak, az nem fog beleférni az időbe. Minden szivárgási pontot meg akarok szüntetni. Szurkoljatok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július5, 2018 Megoszt Elküldve Július5, 2018 2 órája, tuskes írta: Ma bejelentkeztem szerelőmhöz vezérlés cserére. Mivel magam nem tudtam megindítani a főtengely csavart legutóbb, így a vízpumpa-feszítő házilagos cseréje is esélytelen. 17.-re kaptam időpontot, de a hengerfej cserét már nem tudta vállalni, így az marad ismét parkolós szerelés. Erre extraként megy még egy főtengely szimering csere is, mert jelenleg a természetes, folyamatos olajozás jellemzi a motorteret. Most kértem időpontot gépműhelybe is, hengerfej síkolásra, jövő Csütörtök-Péntekre. Elég szoros a határidő, mert ma elutazok, legközelebb jövő Szerdán leszek, de az ügyintézős nap. Szóval szétszedni lesz kb. 1 napom, összerakni a hétvége és max Hétfő. Még az alkatrészeket össze kell szednem, tömítések-csavarok stb. 20.-n indulás körutazásra, nem fogok unatkozni addig. Ha már így van, lecserélem a hűtőfolyadékot is. Nagyon nagyon kíváncsi leszek rá, milyen lesz az autó hangja az " új " vez tengellyel. Remélem nem lesznek különösebb bonyodalmak, az nem fog beleférni az időbe. Minden szivárgási pontot meg akarok szüntetni. Szurkoljatok! A főtengely csavar legelőször nálam is gumis -légkulcsos móka volt. Én mindíg belefutok valami időrabló apróságba, de neked legyen szerencséd. Elsétáltam pár napja a szemközti utcában az öreg felé, aki annak idején síkolta a hengerfejet, de már nem láttam kint a táblát, már nem dolgozik, vagy talán már nem is él. Keresnem kell valakit itt Győrben aki megcsinálja. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Július15, 2018 Megoszt Elküldve Július15, 2018 Sziasztok! Lassan összeáll a gép, a hengerfej már felkerült, szerkezetileg kész. Még a vezérlést beállítom, felkerülnek az egyéb apróságok, és indulhat a szekér. Kérdés: A hűtővizet leengedtem a radiátor alján. Visszatekertem tegnap a gombát, biztonság kedvéért kicsit be is kentem tömítőpasztával. Vettem 5 liter 70 fokos fagyállót, nagyjából felére higítom, és feltöltöm a rendszert. Próbáltam összeollózni korábbi beszélgetésekből ennek menetét, most összegezném, jól gondolom-e? Feltöltöm a tartályt, még nem járó motornál, közben nyomkodom a csöveket. Mikor már nem tudok többet beleönteni, jön az indítás, levett kupakkal, folyamatosan utánatöltögetve. Ha jól olvastam, a hőfok jeladó a szívócsonkon van, amire egy vezeték csatlakozik. Ezt kell menet közben kitekernem? Azt olvastam, itt esetleg még meg tud állni a levegő. Nem itt akarom elbarmolni, jól jönne a megerősítés. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július15, 2018 Megoszt Elküldve Július15, 2018 Szevasztok. Rég jártam itt. Most is csak azért, mert megválok az Astrától. Ha valakit érdekel hívjon bátran. Az ár természetesen irányár. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július15, 2018 Megoszt Elküldve Július15, 2018 4 órája, hening írta: Szevasztok. Rég jártam itt. Most is csak azért, mert megválok az Astrától. Ha valakit érdekel hívjon bátran. Az ár természetesen irányár. Elkelt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Július15, 2018 Megoszt Elküldve Július15, 2018 4 órája, hening írta: Elkelt. Az gyors volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július15, 2018 Megoszt Elküldve Július15, 2018 1 órával ezelőtt, aholy írta: Az gyors volt Nálam mindenképpen gyorsabb 101 lóerő és kisebb bódé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Július16, 2018 Megoszt Elküldve Július16, 2018 15 órája, hening írta: Elkelt. Akartam is jelezni, hogy nem adod áron alul? Nekem elég kevésnek tűnt az ár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július16, 2018 Megoszt Elküldve Július16, 2018 (edited) 9 órája, tuskes írta: Akartam is jelezni, hogy nem adod áron alul? Nekem elég kevésnek tűnt az ár. Azt azért tudni kell, hogy kezdett már hervadni. Lógott a tetőkárpit, stb. Viszont megmaradtak az alufelnik, 2 éves nyári gumival. Gyári, 14 colos, fedéllel, kucssal. 45 ezer. Meg egy garnitúra lemez is. Az vihető 8 ezerért. Módosítva Július16, 2018 : hening Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve Július18, 2018 Megoszt Elküldve Július18, 2018 Azt mi alapján tudom kideríteni, hogy 913 vagy 925-ös ékszíjam van ? 95-től meg 95-ig írják, az enyém meg pont 95-ös... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július18, 2018 Megoszt Elküldve Július18, 2018 1 óra, Stevy írta: Azt mi alapján tudom kideríteni, hogy 913 vagy 925-ös ékszíjam van ? 95-től meg 95-ig írják, az enyém meg pont 95-ös... Hát alapból ugye ha rá van írva, például én most vettem 900-as ékszíjat, mert a generátor tárcsa megkopott a szíj lejjebb ment és mivel kisebb íven fordult nem volt már elég a feszítő hossza, visított induláskor. 10A0925C szíj van rajta alapból.https://www.autoalkatreszek24.hu/dayco-224520.html ugye lefelé haladva , a 915 -re úgy gondoltam nem sokkal rövidebb ezért vettem 900-asat amit alig bírtam feltenni, mert a generátor hűtőlapátja elakadt a vezszíj burkolatban. Amikor már felment viszont szerencsére megfeszítve nem ért hozzá. Nagyobb boltokban van hozzá mérőeszközük, ha van plusz szíjad, vagy el tudsz menni a kocsit nélkülözve esetleg töltés nélkül, ott le tudják mérni ha már nem látszik a felirat. A külső felén van ezért elég sokáig látszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve Július18, 2018 Megoszt Elküldve Július18, 2018 Nem látszott semmi rajta. Rendeltem egy 913-ast a vezérlés burkolattal együtt. Most ~ középállásban van a feszítő csavar, úgyhogy remélem jó lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július18, 2018 Megoszt Elküldve Július18, 2018 1 óra, Stevy írta: Nem látszott semmi rajta. Rendeltem egy 913-ast a vezérlés burkolattal együtt. Most ~ középállásban van a feszítő csavar, úgyhogy remélem jó lesz. Nekem lehet inkább 915-öset kellett volna vennem, mert azt hittem bőven van helyem, a 925-el a végén volt, gondoltam ha csak 10 mili a különbség az félbehajtva 5 mili azzal alig nyerek valamit, a 900-asnál meg 25 mili félbehajtva 12.5 az úgy már jó. Erre alig bírtam felkínlódni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve Július23, 2018 Megoszt Elküldve Július23, 2018 A tank betöltőnyílás körül az a gumi, amire az ajtó is fel van fogatva két csavarral milyen néven található meg a shopokban ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július23, 2018 Megoszt Elküldve Július23, 2018 2 órája, Stevy írta: A tank betöltőnyílás körül az a gumi, amire az ajtó is fel van fogatva két csavarral milyen néven található meg a shopokban ? Hát 90410222-es cikkszámmal jön be a google keresőbe, de magyar oldalt nem látok, esetlge próbálj rá valahol hivatkozni. https://www.google.hu/search?q=90410222&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=w9DvX-ZqVeieDM%3A%2C_T7tpTkeNqAeJM%2C_&usg=__RuatPSY4gr-H17MSgyeuIL8RQO8%3D&sa=X&ved=2ahUKEwjVm4bBu7XcAhWJLFAKHQXdBxoQ9QEwAHoECAQQBA#imgrc=w9DvX-ZqVeieDM: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve Július23, 2018 Megoszt Elküldve Július23, 2018 Akkor végül is Cromaxnál láttam, csak így fejjel lefelé nem jöttem rá, hogy ez az lenne Valami fogja amúgy, vagy csak rá van húzva ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július23, 2018 Megoszt Elküldve Július23, 2018 2 órája, Stevy írta: Akkor végül is Cromaxnál láttam, csak így fejjel lefelé nem jöttem rá, hogy ez az lenne Valami fogja amúgy, vagy csak rá van húzva ? Úgy emlékszem bilincs van ott ami a csőre rögzíti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cosso Elküldve Augusztus5, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2018 Sziasztok. Eladó az Astra, ha érdekel valakit, részletek a továbbiakban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus5, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2018 23 perce, Cosso írta: Sziasztok. Eladó az Astra, ha érdekel valakit, részletek a továbbiakban. A fejegység marad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cosso Elküldve Augusztus5, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2018 42 perce, wookie írta: A fejegység marad? Igen. Az új kocsiba nekem sajnos nem beépíthető. hasznalauto.hu -n vannak képek, keress rá! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus6, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2018 22 órája, Cosso írta: Igen. Az új kocsiba nekem sajnos nem beépíthető. hasznalauto.hu -n vannak képek, keress rá! És külön nem eladó? Plusz adnék egy gyárit hogy legyen benne valami. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts