Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Délben meghozta a GLS a katalizátort így kaja  majd levettem a régit, és felhegesztettem az újat. A régibe belenézve semmi különöset nem láttam csak azt hogy kormos.   Közben belecseppent a szemembe a kipufogó tömítő paszta amit a katalizátor -középdob közé szoktam kenni, ott nincs tömítés, csak kúpos felületek érnek össze. Holnap 14-re kaptam időpontot műszakira. Hát majd kiderül, hogy a katalizátor és a vezérműtengely csere visszahozza-e a CO-t a kívánt szintre. Kicsit megint copós volt, mert valamiért hosszabb volt ez mint az előző a csőátmérője meg kisebb volt, de megoldottam. 

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, zotya975 írta:

Délben meghozta a GLS a katalizátort így kaja  majd levettem a régit, és felhegesztettem az újat. A régibe belenézve semmi különöset nem láttam csak azt hogy kormos.   Közben belecseppent a szemembe a kipufogó tömítő paszta amit a katalizátor -középdob közé szoktam kenni, ott nincs tömítés, csak kúpos felületek érnek össze. Holnap 14-re kaptam időpontot műszakira. Hát majd kiderül, hogy a katalizátor és a vezérműtengely csere visszahozza-e a CO-t a kívánt szintre. Kicsit megint copós volt, mert valamiért hosszabb volt ez mint az előző a csőátmérője meg kisebb volt, de megoldottam. 

Segít a FLEXagil :hehe:

Bízzunk benne lesz 24 hónapos pecsét.

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, zotya975 írta:

Hát remélem ,a hibalista többi részét megcsináltam, meg igazából is sem tehetek többet. 

Nekem szeptemberbem fog reszketni a p*csám, habár... igazából nincs is miért. Ami olyan volt, megvétel után ki lett kukázva. Addig meg kétlem, hogy bármi is megérne. Az utángyártott végdob is egy éves lesz csak.

Link to comment
Megosztás:

3 perce, Róóóbi írta:

Nekem szeptemberbem fog reszketni a p*csám, habár... igazából nincs is miért. Ami olyan volt, megvétel után ki lett kukázva. Addig meg kétlem, hogy bármi is megérne. Az utángyártott végdob is egy éves lesz csak.

Nekem a fék szokott bacakodni, félrefog, elöl vagy hátul, vagy éppen a lábfék jó, de a kézi nagyon csálé. Nem gondoltam volna hogy  a 2 éves univerzális kati ennyit ér csak. A hátsó dobot is 2 éve raktam alája, de most ahogy félreraktam már hullott belőle a rozsda. 

Link to comment
Megosztás:

2 órája, wookie írta:

He? 22500 Egy 1.4re????!!!!

Mert az nem egyforma? 

2 órája, wookie írta:

Jah, főleg mikor már visszaraktam a műszerfalat, és előtte elfelejtettem betenni. XD

A vezetőoldali lábtér fűtés csöve sem kutya, azt is jó móka bejátszani a helyére ott a pedáloknál fekve miközben elvágja a gerinced a küszöb.

Link to comment
Megosztás:

3 órája, zotya975 írta:

Jelentem a gépjármű a mai napon sikeres forgalmi vizsgát tett. 
Összköltség: 48027Forint, ebből tételesen:
Vizsga+zöld kártya díja:22500Ft
Katalizátor:18000FT
Alsó gömbfej( talpas):2800FT
Hátsó teleszkóp gumi: 4727FT
Hegesztés: ---Ft

:icon13:

Jó munkadíj, én is viszem. :icon6::devlish:

Amúgy a vizsgadíj általában 20 körül van, persze aki közel van a tűzhöz, ott persze kevesebb is lehet.

Link to comment
Megosztás:

43 perce, Tiu írta:

:icon13:

Jó munkadíj, én is viszem. :icon6::devlish:

Amúgy a vizsgadíj általában 20 körül van, persze aki közel van a tűzhöz, ott persze kevesebb is lehet.

Ugye én mindíg megyek előműszakira, lehet hogy egy kicsit több így, mert konkrétan két átnézés van, hiszen átnézik még egyszer ( vagy legalábbis papíron igen) amikor másodszor viszem. Elméletileg ami először jó volt, a tényleges műszakin lehet akár már rossz, is fék, vagy akármi más. Pont előttem műszakiztattak, egy hasonló korú Swiftet, ezt itt javítottak, hegesztés, teló, fékcsere , olajcsere, egyebek, a nő 165 ezret fizetett vizsgadíjjal együtt. Ugye üveges ügyfélváró van, látni mit csinálnak a műhelyben, egy Ignisnek meg a futóművel csináltak valamit, de nem akart szétjönni, lánggal melegítette, ütötték-vágták, hát rossz volt nézni. 

Link to comment
Megosztás:

14 órája, zotya975 írta:

Jelentem a gépjármű a mai napon sikeres forgalmi vizsgát tett. 
Összköltség: 48027Forint, ebből tételesen:
Vizsga+zöld kártya díja:22500Ft
Katalizátor:18000FT
Alsó gömbfej( talpas):2800FT
Hátsó teleszkóp gumi: 4727FT
Hegesztés: ---Ft

Egészségetekre! :icon13:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Kábé 8 év utén kikerült a bödön a kocsiból. Pontosabban műszakira mindíg kiveszem, de már nem teszem vissza. Különösebb fogyasztás csökkenést, vagy teljesítmény növekedést nem hozott, vagy max csak padon mérhetőt. Az ürítése macerás volt, és a lefejtett trutyi normális eltüntetése is. A fáradt olaj mellé csempésztem be a kannába, és úgy adtam le a gyűjtőbe. Aztán meg néha a bödönt is szét kellett szedni elmosni, nem sokkal tart tovább a fojtószelepház takarítás, legalább most kiderül hogy mennyi idő után lesz nélküle dzsuvás, vagyis mennyire volt értelme. Elmosom a szerkezetet normálisan és elrakom a csetreszek közé. 

Link to comment
Megosztás:

4 órája, zotya975 írta:

Kábé 8 év utén kikerült a bödön a kocsiból. Pontosabban műszakira mindíg kiveszem, de már nem teszem vissza. Különösebb fogyasztás csökkenést, vagy teljesítmény növekedést nem hozott, vagy max csak padon mérhetőt. Az ürítése macerás volt, és a lefejtett trutyi normális eltüntetése is. A fáradt olaj mellé csempésztem be a kannába, és úgy adtam le a gyűjtőbe. Aztán meg néha a bödönt is szét kellett szedni elmosni, nem sokkal tart tovább a fojtószelepház takarítás, legalább most kiderül hogy mennyi idő után lesz nélküle dzsuvás, vagyis mennyire volt értelme. Elmosom a szerkezetet normálisan és elrakom a csetreszek közé. 

Ami a bödönbe került, az nem a motorba ment. Szerintem ezért hasznos a bödön. :)

Link to comment
Megosztás:

15 órája, zotya975 írta:

Kábé 8 év utén kikerült a bödön a kocsiból. Pontosabban műszakira mindíg kiveszem, de már nem teszem vissza. Különösebb fogyasztás csökkenést, vagy teljesítmény növekedést nem hozott, vagy max csak padon mérhetőt. Az ürítése macerás volt, és a lefejtett trutyi normális eltüntetése is. A fáradt olaj mellé csempésztem be a kannába, és úgy adtam le a gyűjtőbe. Aztán meg néha a bödönt is szét kellett szedni elmosni, nem sokkal tart tovább a fojtószelepház takarítás, legalább most kiderül hogy mennyi idő után lesz nélküle dzsuvás, vagyis mennyire volt értelme. Elmosom a szerkezetet normálisan és elrakom a csetreszek közé. 

Én arra vagyok kíváncsi, hogy bödönt használva hogy néz ki a fojtószelep ház. 

Link to comment
Megosztás:

9 órája, Róóóbi írta:

Látom neked is elrepedt a csatlakozó füle (nézd a bunkót nem is a lényeget nézi :hehe:)

F4sza amúgy. 

Aha letört, nem mozdul le könnyen amúgy, de inkább felfogattam, nem hiányzik hogy előzés közben megszűnjön a befecsi.

9 órája, Róóóbi írta:

Ja, másik.

Zotya, említetted a napokban hogy valami lemezanya kell a kesztyűtartó alatti polchoz. Hogy kéne kinézzen annak ami oda megy? A héjban a csavarok helye ott van.

Szerintem ugyanolyan mint ami a sárvédőnél van. http://patentcentrum.hu/spd/74-031/74-031-Lemezanya-VOLKSWAGEN-AUDI-OPEL-FORD-Meret-6

Vicc de nekem tényleg lemezanya van ott, mert amikor felszereltem nem volt itthon gyári, így sima bádogozáshoz használt lemezből hajtottam, 4-et.

Link to comment
Megosztás:

13 perce, zotya975 írta:

Szerintem ugyanolyan mint ami a sárvédőnél van. http://patentcentrum.hu/spd/74-031/74-031-Lemezanya-VOLKSWAGEN-AUDI-OPEL-FORD-Meret-6

Vicc de nekem tényleg lemezanya van ott, mert amikor felszereltem nem volt itthon gyári, így sima bádogozáshoz használt lemezből hajtottam, 4-et.

Ja jó, mert én először erre gondoltam abból kiindulva, hogy a Kadett műszerfalban ilyenek vannak:

08-085.jpg?time=1499351596

Ha sima lemezanya, gyártani nem.nagyon tudok, szétnézek a barkács-akárhol inkább.

Ja és berepült a nem pixelhibás TID is.:blush:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.