Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
4 perce, Róóóbi írta:

Estét!

Valaki tudna nekem mérni ajtó feletti kapaszkodó csavartávolságot?

Köszi!

Ja és happy easter! :)

Pontosan 133.5 miliméter, Boldog Nyuszit!

Elküldve

Délben meghozta a GLS a katalizátort így kaja  majd levettem a régit, és felhegesztettem az újat. A régibe belenézve semmi különöset nem láttam csak azt hogy kormos.   Közben belecseppent a szemembe a kipufogó tömítő paszta amit a katalizátor -középdob közé szoktam kenni, ott nincs tömítés, csak kúpos felületek érnek össze. Holnap 14-re kaptam időpontot műszakira. Hát majd kiderül, hogy a katalizátor és a vezérműtengely csere visszahozza-e a CO-t a kívánt szintre. Kicsit megint copós volt, mert valamiért hosszabb volt ez mint az előző a csőátmérője meg kisebb volt, de megoldottam. 

Elküldve
1 órával ezelőtt, zotya975 írta:

Délben meghozta a GLS a katalizátort így kaja  majd levettem a régit, és felhegesztettem az újat. A régibe belenézve semmi különöset nem láttam csak azt hogy kormos.   Közben belecseppent a szemembe a kipufogó tömítő paszta amit a katalizátor -középdob közé szoktam kenni, ott nincs tömítés, csak kúpos felületek érnek össze. Holnap 14-re kaptam időpontot műszakira. Hát majd kiderül, hogy a katalizátor és a vezérműtengely csere visszahozza-e a CO-t a kívánt szintre. Kicsit megint copós volt, mert valamiért hosszabb volt ez mint az előző a csőátmérője meg kisebb volt, de megoldottam. 

Segít a FLEXagil :hehe:

Bízzunk benne lesz 24 hónapos pecsét.

Elküldve
43 perce, Róóóbi írta:

Segít a FLEXagil :hehe:

Bízzunk benne lesz 24 hónapos pecsét.

Hát remélem ,a hibalista többi részét megcsináltam, meg igazából is sem tehetek többet. 

Elküldve
1 órával ezelőtt, zotya975 írta:

Hát remélem ,a hibalista többi részét megcsináltam, meg igazából is sem tehetek többet. 

Nekem szeptemberbem fog reszketni a p*csám, habár... igazából nincs is miért. Ami olyan volt, megvétel után ki lett kukázva. Addig meg kétlem, hogy bármi is megérne. Az utángyártott végdob is egy éves lesz csak.

Elküldve
3 perce, Róóóbi írta:

Nekem szeptemberbem fog reszketni a p*csám, habár... igazából nincs is miért. Ami olyan volt, megvétel után ki lett kukázva. Addig meg kétlem, hogy bármi is megérne. Az utángyártott végdob is egy éves lesz csak.

Nekem a fék szokott bacakodni, félrefog, elöl vagy hátul, vagy éppen a lábfék jó, de a kézi nagyon csálé. Nem gondoltam volna hogy  a 2 éves univerzális kati ennyit ér csak. A hátsó dobot is 2 éve raktam alája, de most ahogy félreraktam már hullott belőle a rozsda. 

Elküldve

Jelentem a gépjármű a mai napon sikeres forgalmi vizsgát tett. 
Összköltség: 48027Forint, ebből tételesen:
Vizsga+zöld kártya díja:22500Ft
Katalizátor:18000FT
Alsó gömbfej( talpas):2800FT
Hátsó teleszkóp gumi: 4727FT
Hegesztés: ---Ft

Elküldve
3 perce, zotya975 írta:

Én mindíg többet bontok általában, egyrészt mert takarítás mániás vagyok,

Ha már takarítás mánia:
29695441_1190857341051489_71213197953893

 

29790639_1190857587718131_90849284189643

 

29573271_1190857857718104_25684503701684

 

29694555_1190857901051433_95940541327596

 

 

Elküldve
6 perce, wookie írta:

Ha már takarítás mánia:
 

 

Van valahol egy kép ahol a kádban mosom a fűtéscsöveket, a vezetőoldali oldalsó befúvó csövét egész mókás visszarakni. :-)

Elküldve
Just now, zotya975 írta:

Van valahol egy kép ahol a kádban mosom a fűtéscsöveket, a vezetőoldali oldalsó befúvó csövét egész mókás visszarakni. :-)

Jah, főleg mikor már visszaraktam a műszerfalat, és előtte elfelejtettem betenni. XD

Elküldve
2 órája, wookie írta:

He? 22500 Egy 1.4re????!!!!

Mert az nem egyforma? 

2 órája, wookie írta:

Jah, főleg mikor már visszaraktam a műszerfalat, és előtte elfelejtettem betenni. XD

A vezetőoldali lábtér fűtés csöve sem kutya, azt is jó móka bejátszani a helyére ott a pedáloknál fekve miközben elvágja a gerinced a küszöb.

Elküldve
3 órája, zotya975 írta:

Jelentem a gépjármű a mai napon sikeres forgalmi vizsgát tett. 
Összköltség: 48027Forint, ebből tételesen:
Vizsga+zöld kártya díja:22500Ft
Katalizátor:18000FT
Alsó gömbfej( talpas):2800FT
Hátsó teleszkóp gumi: 4727FT
Hegesztés: ---Ft

:icon13:

Jó munkadíj, én is viszem. :icon6::devlish:

Amúgy a vizsgadíj általában 20 körül van, persze aki közel van a tűzhöz, ott persze kevesebb is lehet.

Elküldve
43 perce, Tiu írta:

:icon13:

Jó munkadíj, én is viszem. :icon6::devlish:

Amúgy a vizsgadíj általában 20 körül van, persze aki közel van a tűzhöz, ott persze kevesebb is lehet.

Ugye én mindíg megyek előműszakira, lehet hogy egy kicsit több így, mert konkrétan két átnézés van, hiszen átnézik még egyszer ( vagy legalábbis papíron igen) amikor másodszor viszem. Elméletileg ami először jó volt, a tényleges műszakin lehet akár már rossz, is fék, vagy akármi más. Pont előttem műszakiztattak, egy hasonló korú Swiftet, ezt itt javítottak, hegesztés, teló, fékcsere , olajcsere, egyebek, a nő 165 ezret fizetett vizsgadíjjal együtt. Ugye üveges ügyfélváró van, látni mit csinálnak a műhelyben, egy Ignisnek meg a futóművel csináltak valamit, de nem akart szétjönni, lánggal melegítette, ütötték-vágták, hát rossz volt nézni. 

Elküldve
14 órája, zotya975 írta:

Jelentem a gépjármű a mai napon sikeres forgalmi vizsgát tett. 
Összköltség: 48027Forint, ebből tételesen:
Vizsga+zöld kártya díja:22500Ft
Katalizátor:18000FT
Alsó gömbfej( talpas):2800FT
Hátsó teleszkóp gumi: 4727FT
Hegesztés: ---Ft

Egészségetekre! :icon13:

  • Like 1
  • 2 weeks later...
Elküldve

Kábé 8 év utén kikerült a bödön a kocsiból. Pontosabban műszakira mindíg kiveszem, de már nem teszem vissza. Különösebb fogyasztás csökkenést, vagy teljesítmény növekedést nem hozott, vagy max csak padon mérhetőt. Az ürítése macerás volt, és a lefejtett trutyi normális eltüntetése is. A fáradt olaj mellé csempésztem be a kannába, és úgy adtam le a gyűjtőbe. Aztán meg néha a bödönt is szét kellett szedni elmosni, nem sokkal tart tovább a fojtószelepház takarítás, legalább most kiderül hogy mennyi idő után lesz nélküle dzsuvás, vagyis mennyire volt értelme. Elmosom a szerkezetet normálisan és elrakom a csetreszek közé. 

Elküldve
4 órája, zotya975 írta:

Kábé 8 év utén kikerült a bödön a kocsiból. Pontosabban műszakira mindíg kiveszem, de már nem teszem vissza. Különösebb fogyasztás csökkenést, vagy teljesítmény növekedést nem hozott, vagy max csak padon mérhetőt. Az ürítése macerás volt, és a lefejtett trutyi normális eltüntetése is. A fáradt olaj mellé csempésztem be a kannába, és úgy adtam le a gyűjtőbe. Aztán meg néha a bödönt is szét kellett szedni elmosni, nem sokkal tart tovább a fojtószelepház takarítás, legalább most kiderül hogy mennyi idő után lesz nélküle dzsuvás, vagyis mennyire volt értelme. Elmosom a szerkezetet normálisan és elrakom a csetreszek közé. 

Ami a bödönbe került, az nem a motorba ment. Szerintem ezért hasznos a bödön. :)

Elküldve
15 órája, zotya975 írta:

Kábé 8 év utén kikerült a bödön a kocsiból. Pontosabban műszakira mindíg kiveszem, de már nem teszem vissza. Különösebb fogyasztás csökkenést, vagy teljesítmény növekedést nem hozott, vagy max csak padon mérhetőt. Az ürítése macerás volt, és a lefejtett trutyi normális eltüntetése is. A fáradt olaj mellé csempésztem be a kannába, és úgy adtam le a gyűjtőbe. Aztán meg néha a bödönt is szét kellett szedni elmosni, nem sokkal tart tovább a fojtószelepház takarítás, legalább most kiderül hogy mennyi idő után lesz nélküle dzsuvás, vagyis mennyire volt értelme. Elmosom a szerkezetet normálisan és elrakom a csetreszek közé. 

Én arra vagyok kíváncsi, hogy bödönt használva hogy néz ki a fojtószelep ház. 

Elküldve
5 órája, Róóóbi írta:

Én arra vagyok kíváncsi, hogy bödönt használva hogy néz ki a fojtószelep ház. 

Na hát erre tudok válaszolni, így:

2815132-20180414-6xwW5B.jpg

Nyilván amikor beszereltem totális takarítás volt, de azóta többször nem kellett. 

Elküldve
7 órája, zotya975 írta:

Na hát erre tudok válaszolni, így:

2815132-20180414-6xwW5B.jpg

Nyilván amikor beszereltem totális takarítás volt, de azóta többször nem kellett. 

Látom neked is elrepedt a csatlakozó füle (nézd a bunkót nem is a lényeget nézi :hehe:)

F4sza amúgy. 

Elküldve

Ja, másik.

Zotya, említetted a napokban hogy valami lemezanya kell a kesztyűtartó alatti polchoz. Hogy kéne kinézzen annak ami oda megy? A héjban a csavarok helye ott van.

Elküldve
9 órája, Róóóbi írta:

Látom neked is elrepedt a csatlakozó füle (nézd a bunkót nem is a lényeget nézi :hehe:)

F4sza amúgy. 

Aha letört, nem mozdul le könnyen amúgy, de inkább felfogattam, nem hiányzik hogy előzés közben megszűnjön a befecsi.

9 órája, Róóóbi írta:

Ja, másik.

Zotya, említetted a napokban hogy valami lemezanya kell a kesztyűtartó alatti polchoz. Hogy kéne kinézzen annak ami oda megy? A héjban a csavarok helye ott van.

Szerintem ugyanolyan mint ami a sárvédőnél van. http://patentcentrum.hu/spd/74-031/74-031-Lemezanya-VOLKSWAGEN-AUDI-OPEL-FORD-Meret-6

Vicc de nekem tényleg lemezanya van ott, mert amikor felszereltem nem volt itthon gyári, így sima bádogozáshoz használt lemezből hajtottam, 4-et.

Elküldve
13 perce, zotya975 írta:

Szerintem ugyanolyan mint ami a sárvédőnél van. http://patentcentrum.hu/spd/74-031/74-031-Lemezanya-VOLKSWAGEN-AUDI-OPEL-FORD-Meret-6

Vicc de nekem tényleg lemezanya van ott, mert amikor felszereltem nem volt itthon gyári, így sima bádogozáshoz használt lemezből hajtottam, 4-et.

Ja jó, mert én először erre gondoltam abból kiindulva, hogy a Kadett műszerfalban ilyenek vannak:

08-085.jpg?time=1499351596

Ha sima lemezanya, gyártani nem.nagyon tudok, szétnézek a barkács-akárhol inkább.

Ja és berepült a nem pixelhibás TID is.:blush:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.