Körbi1 Elküldve Március19, 2018 Megoszt Elküldve Március19, 2018 On 2018. 03. 17. at 13:38, Csapi írta: Hát ez sem vezetett a probléma forrásához. Probáltam a megadott pontokra tenni, több helyen a blokkon is meg a váltón is, de mindig úgyan az. Most már kezdek a gyújtáskapcsoló felé vagy valami indításgátló dologra gondolni. Bár tolásra frankón megy minden. Sziasztok nem szeretnék okoskodni de ismerősnél a főtengely jeladó okozott eféle problémát, egy próbát megér sztem Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március19, 2018 Megoszt Elküldve Március19, 2018 6 órája, Körbi1 írta: Sziasztok nem szeretnék okoskodni de ismerősnél a főtengely jeladó okozott eféle problémát, egy próbát megér sztem Jó tipp, de ennél a típusnál nincs köze az önindítóhoz gyárilag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csapi Elküldve Március19, 2018 Megoszt Elküldve Március19, 2018 On 2018. 03. 17. at 13:38, Csapi írta: Hát ez sem vezetett a probléma forrásához. Probáltam a megadott pontokra tenni, több helyen a blokkon is meg a váltón is, de mindig úgyan az. Most már kezdek a gyújtáskapcsoló felé vagy valami indításgátló dologra gondolni. Bár tolásra frankón megy minden. Üdv Mindenkinek! Hát jól jártam, de végülis újra duruzsol. Ma megint eljött a szerelő barátom. Probáltunk mindent a kábelekkel. Vettem új akksi sarukat, testkábelt. Újra hútuk a pozitívat, negatívat. Probáltam tested rakni a blokkra, váltóra, még az önindítóra is. Semmi eredmény. A bontóban is mondták, hogy egy hasonló probléma volt, melynek a mágneskapcsoló volt a hibája. De Én feújítattam az önindítót, tehát ezt kizártam. Végül az vezetett a megoldásra, mikor összeérintettük az akksi kábelait. Eléggé gyenge szikrát adott. Rámértünk, a feszültség úgyan meg volt benne, meg is tartotta, de mint kiderül az indítóáram elveszett valahol. Bátyám tavaly vásárolt egy 800A-os akksit, abban a hiszemben voltam, hogy a kettő közül az egyik biztosan jó. Tévedtem. Így végülis vettem egy 60Ah-ás 680A-os akksit, és láss csodát, elsőre minden gond nélkül, a -1 fokos hidegben beröffent. ÉS azóta is már többször indítottam sikeresen. Majdnem 60 eFt-omba került, miközben csak egy akksit kellett volna vennem 18 eFt-ért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március19, 2018 Megoszt Elküldve Március19, 2018 18 perce, Csapi írta: Üdv Mindenkinek! Hát jól jártam, de végülis újra duruzsol. Ma megint eljött a szerelő barátom. Probáltunk mindent a kábelekkel. Vettem új akksi sarukat, testkábelt. Újra hútuk a pozitívat, negatívat. Probáltam tested rakni a blokkra, váltóra, még az önindítóra is. Semmi eredmény. A bontóban is mondták, hogy egy hasonló probléma volt, melynek a mágneskapcsoló volt a hibája. De Én feújítattam az önindítót, tehát ezt kizártam. Végül az vezetett a megoldásra, mikor összeérintettük az akksi kábelait. Eléggé gyenge szikrát adott. Rámértünk, a feszültség úgyan meg volt benne, meg is tartotta, de mint kiderül az indítóáram elveszett valahol. Bátyám tavaly vásárolt egy 800A-os akksit, abban a hiszemben voltam, hogy a kettő közül az egyik biztosan jó. Tévedtem. Így végülis vettem egy 60Ah-ás 680A-os akksit, és láss csodát, elsőre minden gond nélkül, a -1 fokos hidegben beröffent. ÉS azóta is már többször indítottam sikeresen. Majdnem 60 eFt-omba került, miközben csak egy akksit kellett volna vennem 18 eFt-ért. Hát előfordul nem is ritkán, hogy az egyszerű hiba nehezen derül ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március19, 2018 Megoszt Elküldve Március19, 2018 Na igen, ilyen az mikor az ember biztosra vesz dolgokat. "Semmit se zárj ki addig, amíg ki nem zártad." Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március23, 2018 Megoszt Elküldve Március23, 2018 Ahoj! jól emléxem hogy valaki innen gyártatott a km órába visszajelző ikonokat? Hol csinálnak ilyet és mennyiért? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március23, 2018 Megoszt Elküldve Március23, 2018 Sziasztok! Tegnap sikeresen lecseréltem a hétfőn leszakadt hátsó kipufogó dobot. Meglepően egyszerű volt. Semmi gikszer. Csodálkoztam is. Végre szép hangja lett és most már 2500-as fordulat alatt is van vonóerő... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március23, 2018 Megoszt Elküldve Március23, 2018 9 órája, wookie írta: Ahoj! jól emléxem hogy valaki innen gyártatott a km órába visszajelző ikonokat? Hol csinálnak ilyet és mennyiért? Nem emlékszem ilyenre, milyet akarsz ami alapból nincs? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március23, 2018 Megoszt Elküldve Március23, 2018 Akarok első hátsó ködlámpa visszajelzőt, mert a kezem pont kitakarja a gombokat és nem látom, illetve egy RGB ledet olajhőfok jelzőnek, hidegen kéken, ha túl meleg meg pirosan világítana. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március23, 2018 Megoszt Elküldve Március23, 2018 1 órával ezelőtt, wookie írta: Akarok első hátsó ködlámpa visszajelzőt, mert a kezem pont kitakarja a gombokat és nem látom, illetve egy RGB ledet olajhőfok jelzőnek, hidegen kéken, ha túl meleg meg pirosan világítana. Oké, ha találtál, szólj nekem is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Március24, 2018 Megoszt Elküldve Március24, 2018 Mai termés a helyi ócskásból. Lemez iratrendező fióka. Szeressem! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Március25, 2018 Megoszt Elküldve Március25, 2018 Hali! B vectra első hangszorók kompatibilisek az f astráéval? Havernál lenne két jó állapotú, akkor kicserélném az enyéimet! Csak feleslegesen nem akarok majd bontani! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március25, 2018 Megoszt Elküldve Március25, 2018 18 perce, free0228 írta: Hali! B vectra első hangszorók kompatibilisek az f astráéval? Havernál lenne két jó állapotú, akkor kicserélném az enyéimet! Csak feleslegesen nem akarok majd bontani! Annyit tudok hogy az első ajtóban található hangszóróknál 165 mili az átmérő és 45 mili a beépítési mélység. Ekkorának kell lennie a másiknak is, ha egy az egyben be akarod tenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Március25, 2018 Megoszt Elküldve Március25, 2018 1 óra, zotya975 írta: Annyit tudok hogy az első ajtóban található hangszóróknál 165 mili az átmérő és 45 mili a beépítési mélység. Ekkorának kell lennie a másiknak is, ha egy az egyben be akarod tenni. Igen, a 165mili az tuti!Mert ha jól emlékszem, mintha az f-ben a mágnes a beépitőkeret aljával futna egy vonalban! A vekié meg még vagy 3-4 cm a keret mögött van!De ha a beépítési mélységet az ajtótól, és nem a hangszóró kerettől mérjük, akkor befér elvileg! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március25, 2018 Megoszt Elküldve Március25, 2018 22 perce, free0228 írta: Igen, a 165mili az tuti!Mert ha jól emlékszem, mintha az f-ben a mágnes a beépitőkeret aljával futna egy vonalban! A vekié meg még vagy 3-4 cm a keret mögött van!De ha a beépítési mélységet az ajtótól, és nem a hangszóró kerettől mérjük, akkor befér elvileg! Befelé még mehet valamennyit, talán egy centit amig az üveget eléri. A külső oldalon szerintem nincs ennyi hely az ajtókárpitig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Március25, 2018 Megoszt Elküldve Március25, 2018 (edited) 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: Befelé még mehet valamennyit, talán egy centit amig az üveget eléri. A külső oldalon szerintem nincs ennyi hely az ajtókárpitig. 2centis beepito kerettel meg nem er hozza nekem az ajtókárpithoz. Módosítva Március25, 2018 : aholy 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március25, 2018 Megoszt Elküldve Március25, 2018 40 perce, aholy írta: 2centis beepito kerettel meg nem er hozza nekem az ajtókárpithoz. Na az jó hír, akkor még több mozgási lehetőség van kifelé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március25, 2018 Megoszt Elküldve Március25, 2018 Nekem meg a mélyebbik g astra hangosok voltak bent, ami a veciben simán elfért, astránál meg az üveg nem ment le az utolsó 5 centit. Együtt lehet vele élni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
joecockroach Elküldve Március31, 2018 Megoszt Elküldve Március31, 2018 Ezen is túl vagyunk. Egyedi gyártású dugókulccsal sikerült megoldani a lamdaszonda cserét. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március31, 2018 Megoszt Elküldve Március31, 2018 5 órája, joecockroach írta: Ezen is túl vagyunk. Egyedi gyártású dugókulccsal sikerült megoldani a lamdaszonda cserét. Ez nagyon jó lett, hogy csináltad csináltattad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
joecockroach Elküldve Március31, 2018 Megoszt Elküldve Március31, 2018 1 óra, zotya975 írta: Ez nagyon jó lett, hogy csináltad csináltattad? Munkahelyen csináltattam, saját tervezés esztergálás, marás, edzés, szikraforgácsolás volt. KO13-as anyag, 56 HRc Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március31, 2018 Megoszt Elküldve Március31, 2018 4 perce, joecockroach írta: Munkahelyen csináltattam, saját tervezés esztergálás, marás, edzés, szikraforgácsolás volt. KO13-as anyag, 56 HRc Ez mit jelent hétköznapi nyelvre lefordítva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
joecockroach Elküldve Március31, 2018 Megoszt Elküldve Március31, 2018 2 órája, zotya975 írta: Ez mit jelent hétköznapi nyelvre lefordítva? KO13 az anyag neve, ez egy edzhető, edzés után korrózióálló anyag. Fröccsszerszámoknál is használatos anyag. 56 Rockwell a keménysége, az elég keménynek számít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április1, 2018 Megoszt Elküldve Április1, 2018 10 órája, joecockroach írta: KO13 az anyag neve, ez egy edzhető, edzés után korrózióálló anyag. Fröccsszerszámoknál is használatos anyag. 56 Rockwell a keménysége, az elég keménynek számít. Korrózió álló? Nem akarsz belőle nekem egy új bódét faragni? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Április1, 2018 Megoszt Elküldve Április1, 2018 Estét! Valaki tudna nekem mérni ajtó feletti kapaszkodó csavartávolságot? Köszi! Ja és happy easter! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts