mélykék76 Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 Igen, elismerem, ALS kifejezéssel illettem a BOV-ot is, nézd el Nekem. :oops: "Bűntetésből" hétvégén látványosan kell autóznod :wink:
semseyp Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 Had térjek egy kicsit vissza a vízhőfokra, mert kimaradtam tegnap a dologból. MIndenki olyan 90 fok körüli üzemi hőmérsékletet emleget. Na az én ótómban olyan az óra, hogy van alul egy vastagabb kék csík, aztán egy vékony fehér, középen egy szintén fehér osztás 90C jelzéssel, majd utána ismét vékony fehér, majd a legfelül vastag piros. Amióta nekem megvan az autó, a mutató a 90C-t csak Pesten dugóban érte el, majd miután elérte a 95C :?: , beindult a venti és visszanyomta a 90-es alá fél perc alatt. Egyébként a műszer télen nyáron az első fehér csík fölött van. Nem baj az, hogy nem éri el a vízhőfok a 90-et? Vagy ebben a típusban (C16NZ) ez a normális? Sonique! Nem próbáltad a helyszínen megoldani a dolgot? Egyszer havernak sikerült, 20e-be került, de a jogsija megmaradt...
gsi16v.pizoman Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 nem a Pizo verdája volt?? Hát nem :-) ! Az enyémben nincs NOS, és nem is tenném fel a matricát ha lenne sem (én a csupasz , clear kasznira esküszöm nem a telematricázottra),Ha minden jól megy jövő héten lesz kép is a gépről, akkor kerül vissza a giga, top, über ültetés a gépbe (-60), na akkor majd meglátjátok!!!!! :-)
opel16v Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 Semseyp! Szerintem normális. SXP! Keress egy jó ismerőst, mert ez nem szerencsés találkozás volt... Vagy megpróbálhatod eljátszani ezt a "hozzátartozóra nem vagy köteles terhelő vallomást tenni" dolgot. Mélykék! Majd meglátjuk milyen pályát találnak ki a szervezők. :)
ttsi Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 Sziasztok! Esetleg valaki olcsóért nem tud gázolajat?
ttsi Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 SAjnos nincs:-( pedig most igazán jól jönne.... :)
Agressor Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 Amióta nekem megvan az autó, a mutató a 90C-t csak Pesten dugóban érte el, majd miután elérte a 95C :?: , beindult a venti és visszanyomta a 90-es alá fél perc alatt. Egyébként a műszer télen nyáron az első fehér csík fölött van. Nem baj az, hogy nem éri el a vízhőfok a 90-et? Vagy ebben a típusban (C16NZ) ez a normális? Termosztát csere hamarosan esedékes lesz! (Nem drága, és gyorsan megvan.)
aztec Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 Tényleg! Teljesen más! Ma jártam a pólusnál lévö..hmm.. :roll: ömv? kútnál. állt ott egy sotét Gsi. elsö szélvédön opelclubos matricával.Hátul meg NOS felirattal, no meg ami nagyon tettszett, amolyan M3as bömös kopoltyúval az oldalán... az Hernád Tomi gsije :) de abban nincsen NOS csak matrica,nemde? a hátulján meg ott figyel a los diablos....
Laci4 Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 Az lesz az! ha jol emlékszem... a fene...ha tudtam volna... Ugyis tervezem, meglátogatni. Kivi vok, milyen okosságai vannak :wink:
semseyp Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 Termosztát csere hamarosan esedékes lesz! (Nem drága, és gyorsan megvan.) Az a helyzet, hogy a fűtésem viszont nagyon tökéletes, -15 fokban is 5 km-után forró levegőt fúj. És hallottam már olyat, hogy termosztát csere után sokat romlott a fűtés... Úgyhogy szívem szerint én én opel16v válaszának örülök jobban, mármint hogy normális, és nincs túlhűtve a moci. :) És így pénzembe se kerül. :wink: De majd figyelem, és ha egyre lejjebb megy az üzemi hőfok, akkor termosztát csere... :)
16DA Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 semseyp! A télen cseréltem termosztátat mert rossz volt és belefagytam a kocsiba. Miután újat raktam bele nálam is ez a jelenség.
Lacee Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 sztem is Hernád T gsi....azon van faja kopoltyú....van is egy zsák képen rola csak nemtom hol :? ültetve fóliázva nagy szép felnivel?! mer akkor az....hátsó szélvédön meg ien arab vagy milyen irástipus...?!
opel16v Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 Lacee! Spanyol: Los Diablos. :) Semseyp! Szerintem az a termosztát még bőven jó a leírtak alapján. A műszer gombájának vízkövesedése okozza, hogy kicsit eltér a műszer eredménye a műszerfalon a valóstól. Ellenőrizni tudod a működést: hidegen indítsd be, majd várd meg amíg felmegy üzemi hőmérsékletre a moci, közben pedig a termosztát utáni csövet fogdosd, ami a hűtőre megy. Annak az üzemi hőmérsékletnél szabad csak melegednie, akkor viszont gyorsan, érezhetően.
lacikiru Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 Skacekok láttam a duen oldalán egy 250 le-s turbós astrát ezüst szinű engem megdöbbentet de biztos igaz :?: :?:
opel16v Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 C20LET moci, alapban felhúzható a turbóval annyira. :)
redline Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 C20LET moci, alapban felhúzható a turbóval annyira. :) hasznaltauto.hu-n hirdetik már kb 1 hónapja, anno a GSI-s topikban ki is tárgyaltuk imho abbol a mocibol egy sima chip-el ki lehet hozni (papiron) 250 Le-t
redline Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 gyorshalytás ugyben valaki ??????? ha este volt és hátulrol tuti nem vagy felismerhető a képen tudod a szokásos: nemtudod ki vezette a verdát, nem vagy köteles családtagot a sittre küldeni blabla itt van csomo info: traffipax.info/ ennél több mi kell???? valaki menjen be a rendőrségre és vállalja magára??
redline Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 ennél több mi kell???? valaki menjen be a rendőrségre és vállalja magára?? Télleg nemértem ezt az állandó követelőzésedet. Ha nem ugrik mindenki azonnal amikor szükséged van valakire/valamire akkor azzal jössz, hogy milyen szuttyó mindenki mert nem segített neked. Bocs de ez már kikívánkozott belőlem és szurta a csőrömet mert mindig ez van.
aztec Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 Bocs de ez már kikívánkozott belőlem és szurta a csőrömet mert mindig ez van. ma sincs jónapod mi :?: :roll: mellesleg azt a 250le-s szörnyeteget már 4 hónapja nem tudják eladni :)
redline Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 ma sincs jónapod mi :?: :roll:ezt most miért? elmondom a véleményem ugyanugy mint bármelyik fórumozó mellesleg azt a 250le-s szörnyeteget már 4 hónapja nem tudják eladni :) tuti van vmi oka és az biztos nem az ára nemtudni van e papirja, milyen állapotban van, miért került bele másik moci (lehet h. sz@rrá tört?), stbstb
aztec Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 Red! 1-megfigyelhető, mikor rossz kedved van eléggé erélyesen lépsz fel a világ ellen - csak erre utaltam, de béke van. 2-a kocsi állítólag az első perctől fogva naon komolyan lett építve, csak nem értem,h miért lesz egy c20let mocitól 250LE egy autó? hiába könnyebb pár kilóval az astra, hiába a szuper remus renccer az nem dob annyit :idea:
Kess Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 250LE :!: :!: ááá az már szétszakítja az asztmát 8)
hemi Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 Hát nekem már volt szerencsém élőben is belepillantani!!! :) Nem sámli!! :wink: Ezek után simán rá merem bízni a Gabira a gépem. 13-án viszem le hozzá. A többit még fedje homály. :wink: (Márha összejön) Üdv.: Atommanó Csak óvatosan a Kurgyis úrral. Pár barátommal nem igazán bánt rendesen... Illetve elég sok a felhő felette:))
Kess Elküldve Május12, 2004 Elküldve Május12, 2004 Csak óvatosan a Kurgyis úrral. Pár barátommal nem igazán bánt rendesen... Illetve elég sok a felhő felette:)) éspedig?? pl nekem már cserélt féktárcsát betétekkel együtt,.,,,, gyorsan és jól dolgozott..... :roll:
Recommended Posts