Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

1 órával ezelőtt, wookie írta:

A német nyelvűt nem fogják elfogadni. Mondjuk 4 csavar kiszerelni műszaki előtt, csak gondoltam jó ha tudod.

A baj, hogy szinte csk Német terméket árulnak ebben az ársávban. 4 csavar, de az lentől van, az úgy macera. Kivéve ha az anya letekerése után, a csavar nem tud leesni, mert akkor 5 perc. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=946IMG_2990.jpg

Nem ide tartozik, de nincs több kommentem. Kicserélném a csomagtér ajtót. Találtam egy jónak tűnőt, kérdeztem az eladót az állapotáról. Állítólag hiba, és rozsdamentes. Nekem 1,6os benzinesem van 99-es, ez viszont 1,7 diesel, valami korábbi mint az enyém. Formailag én nem látok különbséget. Szerintetek rendeljem? https://bontoplaza.hu/auto-hasznalt-alkatresz/garanciaval/bontott?ref=1zpH&utm_source=Levelezes&utm_medium=Ugyfeles_kerdes_poz&utm_content=peldanylap&utm_campaign=ugyfelek&utm_term=user24729

Módosítva : tuskes
Link to comment
Megosztás:

57 perce, tuskes írta:

A baj, hogy szinte csk Német terméket árulnak ebben az ársávban. 4 csavar, de az lentől van, az úgy macera. Kivéve ha az anya letekerése után, a csavar nem tud leesni, mert akkor 5 perc. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=946IMG_2990.jpg

Nem ide tartozik, de nincs több kommentem. Kicserélném a csomagtér ajtót. Találtam egy jónak tűnőt, kérdeztem az eladót az állapotáról. Állítólag hiba, és rozsdamentes. Nekem 1,6os benzinesem van 99-es, ez viszont 1,7 diesel, valami korábbi mint az enyém. Formailag én nem látok különbséget. Szerintetek rendeljem? https://bontoplaza.hu/auto-hasznalt-alkatresz/garanciaval/bontott?ref=1zpH&utm_source=Levelezes&utm_medium=Ugyfeles_kerdes_poz&utm_content=peldanylap&utm_campaign=ugyfelek&utm_term=user24729

Úgy emlékszem nem tud leesni, amikor összeraktam nem kellett ellentartani, vagy megfogni lentről.

  • Köszi! 1
Link to comment
Megosztás:

21 perce, wookie írta:

Nem esik sehova, mivel az a toronyszilent része, rajta áll az autó. Ezért mondtam, 5 perc le vagy felszerelni. A csomiajtó ugyanaz.

Jaja csak nem emlékeztem  hogy fixen van-e benne, de most megnéztem a régit. A csavar töve bordás és bele van préselve a toronyszilent fém karimájába. 

Link to comment
Megosztás:

6 órája, tuskes írta:

A baj, hogy szinte csk Német terméket árulnak ebben az ársávban. 4 csavar, de az lentől van, az úgy macera. Kivéve ha az anya letekerése után, a csavar nem tud leesni, mert akkor 5 perc. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=946IMG_2990.jpg

...

Ha a Te autód van a képen, akkor ez a toronyszilent tényleg megérett a cserére.

Link to comment
Megosztás:

5 perce, M.Gyula írta:

Sziasztok.olyan kérdésem lenne hogy a hátsó ajtóim befagynak és nehezen tudom kinyitni.odafagy a kasztnihoz a felső része az ajtóknak.mit tudok csinálni hogy ne fagyjanak oda?van valamilyen cucc ami segít?

Szilikon spré, szilikonzsír...a sprével vigyázni kell, mert rászáll a permet pedálokra, kormányra és csúszik. Ezeket nem árt letakarni egy ronggyal miközben fújod. De van direkt gumikéder ápoló is pölö: https://alkatreszek.hu/499100_son_jk

Link to comment
Megosztás:

39 perce, zotya975 írta:

Szilikon spré, szilikonzsír...a sprével vigyázni kell, mert rászáll a permet pedálokra, kormányra és csúszik. Ezeket nem árt letakarni egy ronggyal miközben fújod. De van direkt gumikéder ápoló is pölö: https://alkatreszek.hu/499100_son_jk

Mondjuk ezt úgy szokás hogy a rongyra fújjuk/kenjük és azzal kenjük be a kédereket. A fényezésre sem szabad rákerülnie. 

Link to comment
Megosztás:

2 órája, wookie írta:

Mondjuk ezt úgy szokás hogy a rongyra fújjuk/kenjük és azzal kenjük be a kédereket. A fényezésre sem szabad rákerülnie. 

Az biztos mert a küszöbről le lehetett húzni a festéket mint egy hártyát.:hehe: De ennek ellenére, most is fújtam., már mindegy.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!
Ritkán járok erre mostanában, de még meg van a verda és általában nem szokott vele baj lenni!
Viszont mostanában még ritkábban veszem elő, mivel nem elég, hogy munkanapokon a cégest hajtom, ráadásul az asszony vett magának egy kis Honda Jazz-t és inkább azt használjuk, mivel annak van parkolóbérlete is.
Így az öreg Opel a csillaggarázsba került! :(
Néhány hete használtam az Opelt, az egész család velem volt és egy bevásárlás alatt a két gyerek bent ücsörgött. Akkor észre vettem, hogy feltűnően, szokatlanul párásodott belül. Leálltam vele akkor a parkolóban és a napokban pedig feltűnt, hogy elég koszos és vizes. Ahogy közelebb megyek, akkor vettem észre, hogy belülről vizes az összes ablaküveg! Olyannyira, hogy csorgásnyomok vannak mindenütt. Akkor kezdtem gyanakodni, hogy nem tán szétfagyott minden ami szét tud fagyni! Visszagondolva már elbizonytalanodtam, hogy mikor is volt javítva a motor. Úgy fél éve a helyi szervizben járt, mivel ott vizsgáztatták, de elvileg a motorhoz nem nyúltak akkor. Eszembe se jutott, hogy ellenőrizzem a vizet!

Első ijedtemben elszaladtam és vettem egy tecsó gazdaságos fagyállómérőt, ami -17-et mutat, úgyhogy remélem nincs semmi ilyen jellegű probléma! Amúgy a vízszint normális, nemigen hiányzik belőle, pedig az említett pánikot az is fokozta, hogy láttam az autó alatt csorgásnyomot, de az inkább az éjszakai ráfagyott dér olvadéka lehetett!

Szóval szerintetek mi ez a vizesedés? A parkolóban álló autó tud ennyire izzadni belül?

 

Link to comment
Megosztás:

4 órája, Digger írta:

Sziasztok!
Ritkán járok erre mostanában, de még meg van a verda és általában nem szokott vele baj lenni!
Viszont mostanában még ritkábban veszem elő, mivel nem elég, hogy munkanapokon a cégest hajtom, ráadásul az asszony vett magának egy kis Honda Jazz-t és inkább azt használjuk, mivel annak van parkolóbérlete is.
Így az öreg Opel a csillaggarázsba került! :(
Néhány hete használtam az Opelt, az egész család velem volt és egy bevásárlás alatt a két gyerek bent ücsörgött. Akkor észre vettem, hogy feltűnően, szokatlanul párásodott belül. Leálltam vele akkor a parkolóban és a napokban pedig feltűnt, hogy elég koszos és vizes. Ahogy közelebb megyek, akkor vettem észre, hogy belülről vizes az összes ablaküveg! Olyannyira, hogy csorgásnyomok vannak mindenütt. Akkor kezdtem gyanakodni, hogy nem tán szétfagyott minden ami szét tud fagyni! Visszagondolva már elbizonytalanodtam, hogy mikor is volt javítva a motor. Úgy fél éve a helyi szervizben járt, mivel ott vizsgáztatták, de elvileg a motorhoz nem nyúltak akkor. Eszembe se jutott, hogy ellenőrizzem a vizet!

Első ijedtemben elszaladtam és vettem egy tecsó gazdaságos fagyállómérőt, ami -17-et mutat, úgyhogy remélem nincs semmi ilyen jellegű probléma! Amúgy a vízszint normális, nemigen hiányzik belőle, pedig az említett pánikot az is fokozta, hogy láttam az autó alatt csorgásnyomot, de az inkább az éjszakai ráfagyott dér olvadéka lehetett!

Szóval szerintetek mi ez a vizesedés? A parkolóban álló autó tud ennyire izzadni belül?

 

Nem szokott ennyire párásodni, csak úgy hirtelen. Főleg ha nem ül benne senki. Ha előtte sok vizet vittek be, havas csizma, egyebek, akkor talán. Ha radiátor lyukadásra gyanakszol, akkor leveszed valamelyik oldalon a lábtér-küszöb burkolatot, és utána megemelve a szőnyeget be tudsz nyúlni középre megtapogatva hogy a szivacs nem nedves-e. 

Link to comment
Megosztás:

6 órája, Digger írta:

Sziasztok!
Ritkán járok erre mostanában, de még meg van a verda és általában nem szokott vele baj lenni!
Viszont mostanában még ritkábban veszem elő, mivel nem elég, hogy munkanapokon a cégest hajtom, ráadásul az asszony vett magának egy kis Honda Jazz-t és inkább azt használjuk, mivel annak van parkolóbérlete is.
Így az öreg Opel a csillaggarázsba került! :(
Néhány hete használtam az Opelt, az egész család velem volt és egy bevásárlás alatt a két gyerek bent ücsörgött. Akkor észre vettem, hogy feltűnően, szokatlanul párásodott belül. Leálltam vele akkor a parkolóban és a napokban pedig feltűnt, hogy elég koszos és vizes. Ahogy közelebb megyek, akkor vettem észre, hogy belülről vizes az összes ablaküveg! Olyannyira, hogy csorgásnyomok vannak mindenütt. Akkor kezdtem gyanakodni, hogy nem tán szétfagyott minden ami szét tud fagyni! Visszagondolva már elbizonytalanodtam, hogy mikor is volt javítva a motor. Úgy fél éve a helyi szervizben járt, mivel ott vizsgáztatták, de elvileg a motorhoz nem nyúltak akkor. Eszembe se jutott, hogy ellenőrizzem a vizet!

Első ijedtemben elszaladtam és vettem egy tecsó gazdaságos fagyállómérőt, ami -17-et mutat, úgyhogy remélem nincs semmi ilyen jellegű probléma! Amúgy a vízszint normális, nemigen hiányzik belőle, pedig az említett pánikot az is fokozta, hogy láttam az autó alatt csorgásnyomot, de az inkább az éjszakai ráfagyott dér olvadéka lehetett!

Szóval szerintetek mi ez a vizesedés? A parkolóban álló autó tud ennyire izzadni belül?

 

Tud, mikor valahogy bejut az utastérbe a víz, jellemzően némi vasoxid közbenjárásával. 

Link to comment
Megosztás:

Imádom a nyugati népeket. 1f603.png:D Annó mikor fater megvette a vecit, (2001) írt az (német) opelnek hogy agyyááámá kapcsolási rajzot mert ezt meg azt szeretnénk csinálni az autón, erre küldtek tök ingyen egy gyári papíralapú kapcsolási rajzot, KOMPLETT:

Tegnap éjszaka írtam a Brink-nek hollandiába, akik a gyári vonóhorgomat gyártották a gmnek, hogy kéne egy másik adattábla, mert a régi szarul néz ki, meg egy leírás a horoghoz. Ma reggelre meg is jött a válasz, utóbbit megkaptam pdf-ben, és táblácskát is küldenek egy újat. 1f603.png:D

 

tabla.jpeg.jpg

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

22 perce, wookie írta:

Imádom a nyugati népeket. 1f603.png:D Annó mikor fater megvette a vecit, (2001) írt az (német) opelnek hogy agyyááámá kapcsolási rajzot mert ezt meg azt szeretnénk csinálni az autón, erre küldtek tök ingyen egy gyári papíralapú kapcsolási rajzot, KOMPLETT:

Tegnap éjszaka írtam a Brink-nek hollandiába, akik a gyári vonóhorgomat gyártották a gmnek, hogy kéne egy másik adattábla, mert a régi szarul néz ki, meg egy leírás a horoghoz. Ma reggelre meg is jött a válasz, utóbbit megkaptam pdf-ben, és táblácskát is küldenek egy újat. 1f603.png:D

 

tabla.jpeg.jpg

Korrekt! :icon13:

Link to comment
Megosztás:

On 2018. 01. 23. at 21:08, Tiu írta:

Korrekt. :wink:

Stab.rudat leméred egy tolómérővel, 16, 18, 20 vagy 22mm-es. Ezzel a mérete megvan.

Elfordítod a kereket és megnézed a bekötését. Ha gömbfejes és anyával van rögzítve a stab.rúdhoz, akkor a gömbfejes változat kell. https://www.pieseauto.ro/poze/brat-bieleta-suspensie-stabilizator-opel-astra-f/brat-bieleta-suspensie-stabilizator-opel-astra-f-9113d4a5e39d8777aa-196-146-2-95-1.jpg

Ha rá van tolva a rúdra akkor olyan kell. https://zsu.hu/cikkkepek/kepek/as_tcd_kepek2_original/023/915373__pr_ruville_stabilizator_opel_.jpg

szerk.: ja és itt találod az alsó lengőkaron bekötve: https://lh3.googleusercontent.com/-VnuIqkM3ClI/VgrXAc1uW1I/AAAAAAAAAME/Z0-iqEtfvdc/s640-Ic42/jobb.jpg

Van esetleg valami ajánlott gyártó? Amit most nézek, az Ruville. De nem tudom ilyen hogy Meyle, vagy Sidem, ajánlottak? Végül, bár 2x annyiba kerül, de állítólag nagyon jó minőség: Lemförder 

Módosítva : tuskes
Link to comment
Megosztás:

6 órája, tuskes írta:

Van esetleg valami ajánlott gyártó? Amit most nézek, az Ruville. De nem tudom ilyen hogy Meyle, vagy Sidem, ajánlottak? Végül, bár 2x annyiba kerül, de állítólag nagyon jó minőség: Lemförder 

Lemförder jó minőség, nekem még gyári van, nem volt baj vele.

Link to comment
Megosztás:

Megérkezett a napokban az új csomiajtó. Át fogom fújni, mert nem azonos az autóm színével. Kérdésem, hogy érdemes-e azzal babrálnom hogy kiveszem az üveget belőle, ( szeretnék alapos munkát ) és úgy fújom le? Macera a kivétel, és a visszarakás? Kell hozzá új gumi körbe? Lenne rajta kis javítás is, mert azért nem tökéletes, tehát ránézésre pici rozsdás részt is kellene javítanom. 

Link to comment
Megosztás:

2 perce, tuskes írta:

Megérkezett a napokban az új csomiajtó. Át fogom fújni, mert nem azonos az autóm színével. Kérdésem, hogy érdemes-e azzal babrálnom hogy kiveszem az üveget belőle, ( szeretnék alapos munkát ) és úgy fújom le? Macera a kivétel, és a visszarakás? Kell hozzá új gumi körbe? Lenne rajta kis javítás is, mert azért nem tökéletes, tehát ránézésre pici rozsdás részt is kellene javítanom. 

Ragasztott, tehát kivenni még éppen ki tudod otthon, de visszatenni nem igazán. Nem tudom milyen távra tervezel az autóval, de én mindenképpen kivenném, mert ha csak körbe van fújva, akkor egy idő után ott fog körbe peregni a lakk. 

De ha már fényezés: 

27336361_1149731338497423_90347983598537

 

27331779_1149731495164074_69795381876544

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.