Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
21 perce, Stevy írta:

Győr környékén tud valaki valami jó bontót, vagy esetleg nincs otthon elfekvőben egy TID-je ?

Gyarmaton van egy a falu közepén, most voltam van vagy 10 F astra de nem is néztem van-e bennük. Nyilvános a szám úgyhogy szerintem nem szegek szabályt vele: 06-96-480089 Szőllősi Miklós. Ha nem veszi fel akkor kint van az autók között. Nekem csak egy alapkijelzőm van pluszban az a DID ha jól tudom.

Elküldve
20 órája, Stevy írta:

heningA 26 pines csatis ?

Ott ha nem lenne minden bekötve és index kar se lenne dátum jelzés azért menne ?

Igen, 26 pines.

A MID-en nincs dátum, csak óra/perc.

Elküldve
59 perce, Stevy írta:

Ha megtalálod örülnék neki. :auto_4:

Megvan. Azt nem ígérem, hogy minden műxik rajta, de megvan.

Plusz megtaláltam a tempomat cuccot is, ha érdekel. meg még egyéb reszlit. De azt el kell jönni megnézni, ha kell belőle vmi.

Elküldve
58 perce, hening írta:

Megvan. Azt nem ígérem, hogy minden műxik rajta, de megvan.

Plusz megtaláltam a tempomat cuccot is, ha érdekel. meg még egyéb reszlit. De azt el kell jönni megnézni, ha kell belőle vmi.

Tempomat már lehet kicsit nagyobb falat.:confused:  Privátban megírnád telefonszámod ? Hétközben felhívnálak, hogy egyeztessünk.

Elküldve
14 perce, Stevy írta:

Tempomat már lehet kicsit nagyobb falat.:confused:  Privátban megírnád telefonszámod ? Hétközben felhívnálak, hogy egyeztessünk.

Számom a profilomban megtalálod. Hívhatsz, de nekem a hétvégék jobbak.

Elküldve
On 2017. 11. 03. at 8:07, zotya975 írta:

Rémlene hogy mintha a kis fogaskerekeket lehet átugrasztani a számlap felől a számoknál csavarhúzóval. Én kivettem hátul egy kereket és akkor viszonylag gyorsan át tudtam tekerni, de régen volt nem emlékszem már pontosan melyiket. Továbbá ha ugyanaz a gyártmány Delco-WDO akkor áttehető simán csak az óra ha nem, akkor kicsit faragni kell mert nem fér be, más a műanyag kialakítása. Meg még  az útjeladó csatijának is passzolnia kell. Hogy milyen gyártmány az kivülről is látszik itt:

 

A km/h és a 20-as szám egymáshoz viszonyított helyzetéből.

Szia! Végeztem az átalakítással. A fordulatszámmérős óra is VDO márkájú volt, azonos W számmal. Így csak simán plug and play volt a km/h ahogy írtad. Ezért nem kellett tekergetnem semmit. Komplett belső részt átpakoltam. Az egy szál vezeték nem volt a 8-as pinben, így azt be kellett húznom. Első bekapcsoláskor viszont elpukkant a 4 izzó, ami a megvilágításért felel.... ez furcsa.

Kicseréltem őket, most ránézésre minden jó, és működik. Következő út során pedig megnézem op-commal, hogy stimmelnek-e az értékek. (fordulat, vízhőfok, üzemanyag szint.

https://kephost.com/image/EvRZ

Köszönöm szépen a segítséget! :)

Elküldve
34 perce, Stofl írta:

Szia! Végeztem az átalakítással. A fordulatszámmérős óra is VDO márkájú volt, azonos W számmal. Így csak simán plug and play volt a km/h ahogy írtad. Ezért nem kellett tekergetnem semmit. Komplett belső részt átpakoltam. Az egy szál vezeték nem volt a 8-as pinben, így azt be kellett húznom. Első bekapcsoláskor viszont elpukkant a 4 izzó, ami a megvilágításért felel.... ez furcsa.

Kicseréltem őket, most ránézésre minden jó, és működik. Következő út során pedig megnézem op-commal, hogy stimmelnek-e az értékek. (fordulat, vízhőfok, üzemanyag szint.

https://kephost.com/image/EvRZ

Köszönöm szépen a segítséget! :)

Nincs mit, érdekes hogy elpukkantak egyszerre az izzók. 

Elküldve
20 perce, zotya975 írta:

Nincs mit, érdekes hogy elpukkantak egyszerre az izzók. 

Nem járt még így. Aggasztó egy kicsit. Remélem nem lesz később semmi gond. Abban bízom, hogy esetleg a szerelés viselte meg őket, és nem túlfeszt kaptak.

Elküldve
3 perce, Stofl írta:

Nem járt még így. Aggasztó egy kicsit. Remélem nem lesz később semmi gond. Abban bízom, hogy esetleg a szerelés viselte meg őket, és nem túlfeszt kaptak.

Nekem olyan volt hogy amikor már rádugtam a csatikat az óraegységre és forgattam vissza a helyére letestelt a hátulján és olyan volt mintha hegesztenék. Elméletileg nem kaphattak túlfeszt az izzók 12Voltról működnek, csak a műszereknek kell a 10Volt a stab ic-től. 

Elküldve

Délelőtt újabb tapasztalattal gazdagodtam. Takarítottam az SE alapjárati mociját amikor úgy gondoltam jó ötlet kicsit megjáratni a kúpot. Így lehúztam az autóban az alapjárati motorról a csatit, rádugtam erre, betettem az áthidalást a diag csatiba és gyujtást adtam, ugye ennek kellett volna történnie:

DE mivel az SE kúpja alapból kint volt, a sajáté meg bent ( ugye alapjárat 800-as) eleve kifelé indult meg így kijáratta teljesen és a rugó ellőtte a kúpot a pic*ába.:hehe: Megtaláltam szerencsére és addig játszottam vele amig vissza nem húzta rendesen a helyére.  Igazából nem értem miért különböző az 1.4-1.6- kúpja mert ránézésre a fészek ugyanolyan kialakítású. 

Elküldve
1 óra, zotya975 írta:

Tudja valaki a c14se és a c16se pillangószelepek méreteit? Azt már kiderítettem hogy az injektorok ugyanakkorák, de erre még nem találtam infót.

Nagyobb a C16Se de most nem tudom megmérni.

Elküldve
1 órával ezelőtt, Róóóbi írta:

Nagyobb a C16Se de most nem tudom megmérni.

Igen én is erre gondoltam. Csak kíváncsi vagyok mennyivel nagyobb. Igazából az 1.6-é itt van az asztalon az 1.4-é kellene. :)

  • 3 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.