zotya975 Elküldve Október9, 2017 Elküldve Október9, 2017 Mondjon valaki vagy akár valakik hengerfej-veztengelyház közé, és egyéb helyekre ( karter, váltó fedél stb) használható, és Unix, Bárdi, Láng...stb helyen ( tehát nem webáruházban és nem a Cromaxban) beszerezhető pasztát.....köszi! Valami normális minőséget.
Tiu Elküldve Október9, 2017 Elküldve Október9, 2017 Még mindig. :) Szerk.: A Loctite 5910 és a Reinz ( VR 70-24571-20 ) is kapható Láng-nál. Reinz a gyári elvileg.
Róóóbi Elküldve Október9, 2017 Elküldve Október9, 2017 (edited) 46 perce, zotya975 írta: Mondjon valaki vagy akár valakik hengerfej-veztengelyház közé, és egyéb helyekre ( karter, váltó fedél stb) használható, és Unix, Bárdi, Láng...stb helyen ( tehát nem webáruházban és nem a Cromaxban) beszerezhető pasztát.....köszi! Valami normális minőséget. Versachem Mega Grey, pont ilyen helyekre kentem, meg leömlő alà, tökéletes. Módosítva Október9, 2017 : Róóóbi
zotya975 Elküldve Október9, 2017 Elküldve Október9, 2017 1 óra, Tiu írta: Még mindig. :) Szerk.: A Loctite 5910 és a Reinz ( VR 70-24571-20 ) is kapható Láng-nál. Reinz a gyári elvileg. 1 óra, Róóóbi írta: Versachem Mega Grey, pont ilyen helyekre kentem, meg leömlő alà, tökéletes. Kösz szépen!
zotya975 Elküldve Október10, 2017 Elküldve Október10, 2017 Na odamentem ma délelőtt a Lánghoz, de csak néztem ki a fejemből mert mióta legutóbb voltam elköltöztek.
Tiu Elküldve Október10, 2017 Elküldve Október10, 2017 7 órája, zotya975 írta: Na odamentem ma délelőtt a Lánghoz, de csak néztem ki a fejemből mert mióta legutóbb voltam elköltöztek. Nálunk meg nincs egy ideje Opel szervíz bár igaz, nem érint.
Róóóbi Elküldve Október10, 2017 Elküldve Október10, 2017 (edited) 48 perce, Tiu írta: Nálunk meg nincs egy ideje Opel szervíz bár igaz, nem érint. Gyorsan megkérdezem a kedvenc boltjaimat holnap, hogy nem akarnak-e bezárni. Módosítva Október10, 2017 : Róóóbi
zotya975 Elküldve Október10, 2017 Elküldve Október10, 2017 1 óra, Tiu írta: Nálunk meg nincs egy ideje Opel szervíz bár igaz, nem érint. 49 perce, Róóóbi írta: Gyorsan megkérdezem a kedvenc boltjaimat holnap, hogy nem akarnak-e bezárni. Pont a gyárral szemben a KS-csapágynál van, csak átt kell sétálnom....
Róóóbi Elküldve Október11, 2017 Elküldve Október11, 2017 Tisztelt urak! Hol lehet egy olyan oldal, ahol normálisan ki tudom kódolni az adattáblát? Már sokat megnéztem de egyik sem elég részletes... Előre is köszi!
zotya975 Elküldve Október12, 2017 Elküldve Október12, 2017 13 órája, Róóóbi írta: Tisztelt urak! Hol lehet egy olyan oldal, ahol normálisan ki tudom kódolni az adattáblát? Már sokat megnéztem de egyik sem elég részletes... Előre is köszi! Alvázszám jelentése..olyan találni, vagy melyikre gondolsz?
Stofl Elküldve Október12, 2017 Elküldve Október12, 2017 Sziasztok! A szivargyújtó aljzatot hogyan lehet kiszerelni/bontani/cserélni az F-ben? Első ránézésre szét kell kapni az egész autót hozzá..... Tud valaki segíteni néhány útmutatással, hogy álljak neki? Köszönöm!
zotya975 Elküldve Október12, 2017 Elküldve Október12, 2017 1 órával ezelőtt, Stofl írta: Sziasztok! A szivargyújtó aljzatot hogyan lehet kiszerelni/bontani/cserélni az F-ben? Első ránézésre szét kell kapni az egész autót hozzá..... Tud valaki segíteni néhány útmutatással, hogy álljak neki? Köszönöm! Elméletileg ki lehet venni kivülről, de gyakorlatilag inkább csak a kardánbox kiszedése után. Utána már sima ügy, kitolod a belső fém részt aztán meg a fehér műanyagot. Patentfülek fogják, ezeket kivülről nem nagyon lehet kiakasztani azért csak elméleti a kardánbox kiszedés nélküli kivétel. Kardánbox kiszedése: két csavar oldalt a lábterekben, aztán a kézifék előtti dobozka alatt is kettő, plusz a kézifékszoknya elején egy, a hátsó hamutartó alatt is kettő. A váltószoknyát hátul megcsippented felhúzod, és kijön a keret, rá lehet fordítani a váltógombra. Lehet nem is kell kiemelni az egészet csak eltolni hátra, akkor ki sem kell akasztani sem a kézifékből sem a váltókarból. 1
Stofl Elküldve Október12, 2017 Elküldve Október12, 2017 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: Elméletileg ki lehet venni kivülről, de gyakorlatilag inkább csak a kardánbox kiszedése után. Utána már sima ügy, kitolod a belső fém részt aztán meg a fehér műanyagot. Patentfülek fogják, ezeket kivülről nem nagyon lehet kiakasztani azért csak elméleti a kardánbox kiszedés nélküli kivétel. Kardánbox kiszedése: két csavar oldalt a lábterekben, aztán a kézifék előtti dobozka alatt is kettő, plusz a kézifékszoknya elején egy, a hátsó hamutartó alatt is kettő. A váltószoknyát hátul megcsippented felhúzod, és kijön a keret, rá lehet fordítani a váltógombra. Lehet nem is kell kiemelni az egészet csak eltolni hátra, akkor ki sem kell akasztani sem a kézifékből sem a váltókarból. Nagyon szépen köszönöm!
zotya975 Elküldve Október12, 2017 Elküldve Október12, 2017 10 órája, Stofl írta: Nagyon szépen köszönöm! Nincs mit!
Róóóbi Elküldve Október13, 2017 Elküldve Október13, 2017 On 2017. 10. 12. at 8:56, zotya975 írta: Alvázszám jelentése..olyan találni, vagy melyikre gondolsz? Igen azt. Már ha Astránál lehet, kárpit felszereltség stb. Kadettot tudom emezt nem.
zotya975 Elküldve Október13, 2017 Elküldve Október13, 2017 2 órája, Róóóbi írta: Igen azt. Már ha Astránál lehet, kárpit felszereltség stb. Kadettot tudom emezt nem. Hát ebben az sajna nincs benne:https://opeleseknek.hu/opel-astra-f-ismerteto
Róóóbi Elküldve Október13, 2017 Elküldve Október13, 2017 5 perce, zotya975 írta: Hát ebben az sajna nincs benne:https://opeleseknek.hu/opel-astra-f-ismerteto Ó erre emlékszem, itt is néztem, nem rossz oldal szerintem. Akkor jegelem egyelőre... Viszont kijelenthetem, hogy a legújabb szekér ismét hibamentesen, sikerrel teljesítette a Kiskunfélegyháza-M5-M0-M1-Győr-Hegyeshalom-Bécs-Linz-Passau-Regensburg-Nürnberg-Würzburg-Frankfurt-Köln-Venlo-Eindhoven-Roosendaal távolságot. Röpke 1500 km plusz áfa. Igaz másodjára már csak egy utassal és TMK után. 1
Tiu Elküldve Október13, 2017 Elküldve Október13, 2017 Itt is sok adat van. Lenyitva a menüket, rengeteg más infó is van. pl. -> http://www.opel-infos.de/modelle/astra_f1.html 1
Róóóbi Elküldve Október14, 2017 Elküldve Október14, 2017 11 órája, Tiu írta: Itt is sok adat van. Lenyitva a menüket, rengeteg más infó is van. pl. -> http://www.opel-infos.de/modelle/astra_f1.html Király, köszi! Amúgy: nem egész véletlen a színes adattáblát kellene néznem? Ami szemben állva jobbról van a zárhídon? De hülye vagyok, látszik figyelek...
zotya975 Elküldve Október14, 2017 Elküldve Október14, 2017 1 órával ezelőtt, Róóóbi írta: Király, köszi! Amúgy: nem egész véletlen a színes adattáblát kellene néznem? Ami szemben állva jobbról van a zárhídon? De hülye vagyok, látszik figyelek... Azon nem csak a színkód van? Vagyis én mindíg csak azt néztem rajta.
Róóóbi Elküldve Október14, 2017 Elküldve Október14, 2017 (edited) 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: Azon nem csak a színkód van? Vagyis én mindíg csak azt néztem rajta. Most így meg nem mondom, de mindjárt leszaladok. Egyébként azt pont tudom, Z369 Rio Verde. Szerk.: viszont itt beazonosítottam magát a modellt (pl.:Club, GL, GT etc.): http://www.ascona-info.de/Astra_F_Sondermodelle.html és itt a SEASON modell az. Na ilyen dísztárcsát keresek, kettőt. Ha valakinél kallódik, ne tartsa magában, megvenném! Módosítva Október14, 2017 : Róóóbi
zotya975 Elküldve Október15, 2017 Elküldve Október15, 2017 A pollenszűrő csere közben nem várt akadályba ütköztem:
aholy Elküldve Október15, 2017 Elküldve Október15, 2017 24 perce, zotya975 írta: A pollenszűrő csere közben nem várt akadályba ütköztem: Mer mindig keresed magadnak a gondot Valami jószág férkőzött be?
zotya975 Elküldve Október15, 2017 Elküldve Október15, 2017 5 perce, aholy írta: Mer mindig keresed magadnak a gondot Valami jószág férkőzött be? Egérre, pocokra tippelek, rágásnyom nincs tehát nem nyest, és az amúgy sem költözik be, csak megcsócsálja a vezetékeket.
Recommended Posts