Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Egyik barátom keres egy 1.6 16v 101 lovas F astrát, papír nélküli lenne az ideális jelölt, jó motorral, ferde hátút. Amennyiben valakinek van vagy tud ajánlani írjon nekem PÜ-t. 

Köszi! 

  • 1 month later...
Elküldve

Srácok. Be van törve az oldalsó index búra a jobb sárvédőn. Pontosan, hogy kell kicserélni?

Elküldve
  On 2017. 07. 23. at 9:52, Andrew.87 írta:

Srácok. Be van törve az oldalsó index búra a jobb sárvédőn. Pontosan, hogy kell kicserélni?

Expand  

A kerék felől férsz hozzá miután leszeded ( vagy csak leereszted) a sárvédő dobbetétet. Egy kis fület kell benyomni ha jól tudom és kivehető. Szerintem meg kéne emelni és levenni a kereket úgy férni hozzá normálisan. Látni fogod hol fogják patentek, műanyag anyák a dobbetétet, van egy lent is az ajtó sarka előtt a föld felől. Lehetőleg ne az emelőn szerelj, hanem bakold alá. 

  • 2 weeks later...
Elküldve (edited)

Próbálta már valaki, hogy meddig bírja 3 mágnessel az önindító ? :-)

 

Kitakarítottam, bezsíroztam amit bekell. Sokkal könnyebben teker most.

 

LFtHxNU.jpgGYjMahL.jpg

Módosítva : aholy
Elküldve
  On 2017. 08. 03. at 10:52, aholy írta:

Próbálta már valaki, hogy meddig bírja 3 mágnessel az önindító ? :-)

 

Kitakarítottam, bezsíroztam amit bekell. Sokkal könnyebben teker most.

 

 

Expand  

Van egy valeó szétbontva ha kell. A forgórészt nem adom oda, de az állórészt a mágnesekkel megkapod, az csak nem egy tönkre az enyémen. 

Elküldve
  On 2017. 08. 03. at 12:02, zotya975 írta:

Van egy valeó szétbontva ha kell. A forgórészt nem adom oda, de az állórészt a mágnesekkel megkapod, az csak nem egy tönkre az enyémen. 

Expand  

Koszonom a felajanlast. De még kitalálom, hogy le akarom e venni mégegyszer :-)

Elküldve
  On 2017. 08. 03. at 12:48, aholy írta:

Koszonom a felajanlast. De még kitalálom, hogy le akarom e venni mégegyszer :-)

Expand  

Amikor átraktam a mostanit ( a régivel ugye villanyautót játszottam és leégett a behúzótekercs) észrevettem hogy lassabban forgat mint a régi, de még nem szántam rá magam, hogy levegyem , átzsírozzam, esetleg kefét cseréljek. Amúgy szerintem papírforma szerint 25%-al gyengébb ha a 4 mágnesből egy hiányzik, gyakorlatban lehet semmit sem számít.

Elküldve
  On 2017. 08. 03. at 15:38, zotya975 írta:

Amikor átraktam a mostanit ( a régivel ugye villanyautót játszottam és leégett a behúzótekercs) észrevettem hogy lassabban forgat mint a régi, de még nem szántam rá magam, hogy levegyem , átzsírozzam, esetleg kefét cseréljek. Amúgy szerintem papírforma szerint 25%-al gyengébb ha a 4 mágnesből egy hiányzik, gyakorlatban lehet semmit sem számít.

Expand  

Nekem jelenleg ugy tunik, hogy konnyebben tekeri. De nekem ugye lehet be volt feszulve a magnes, kitudja miota...

Nekem is az a hiba jelentkezett, hogy csak kattanty nem inditott, egyet koccintottam rajta es inditott is. Ugyhogy amint hazaertem szetkaptam.

Elküldve
  On 2017. 08. 03. at 17:53, aholy írta:

Nekem jelenleg ugy tunik, hogy konnyebben tekeri. De nekem ugye lehet be volt feszulve a magnes, kitudja miota...

Nekem is az a hiba jelentkezett, hogy csak kattanty nem inditott, egyet koccintottam rajta es inditott is. Ugyhogy amint hazaertem szetkaptam.

Expand  

Olyan nekem is volt a régin, ezen még nem. Kellene hozzá rendelni keféket meg kefetartót, úgy rémlik az szeret eltörni leszedéskor, aztán levenném, kimosom, átzsírzom. Mit tettél bele milyen zsírt? 

Elküldve
  On 2017. 08. 03. at 18:59, zotya975 írta:

Olyan nekem is volt a régin, ezen még nem. Kellene hozzá rendelni keféket meg kefetartót, úgy rémlik az szeret eltörni leszedéskor, aztán levenném, kimosom, átzsírzom. Mit tettél bele milyen zsírt? 

Expand  

nem sikerült eltörnöm semmit :D

3 fajta zsírt végülis.

a tengely végébe a kis kupakba sima zsír, bödönös, a réz hengerre rézsprayt, a fogaskerékre, meg arra a bolygóműre vagy mire pedig fehér zsír sprayt

Elküldve
  On 2017. 08. 03. at 19:36, aholy írta:

nem sikerült eltörnöm semmit :D

3 fajta zsírt végülis.

a tengely végébe a kis kupakba sima zsír, bödönös, a réz hengerre rézsprayt, a fogaskerékre, meg arra a bolygóműre vagy mire pedig fehér zsír sprayt

Expand  

Mázlista vagy én simán eltörtem a kefetartó, visszacsapódott rá a rugó annyi elég is volt neki. 

2606468-20170804-WquhrR.jpg

Elküldve

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Gyári klíma beépítésen gondolkozom... Bontóbol elvileg mindent adnának hozzá, de nem tudom mekkora sz.pórollerre lehet ezzel felszállni. Az motorvezérlőhöz menő kábelezés megvan, csak a motortéri kábelek hiányoznak. Bár nem Astra, de kiindulási alapnak szerintem jó az is, hogy abba mekkora művelet beszerelni. :)

Ha valaki tud valami hasznosat, azon kívül hogy ne csináljam, azt megköszönöm. :)

Elküldve
  On 2017. 08. 06. at 10:12, Razor01 írta:

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Gyári klíma beépítésen gondolkozom... Bontóbol elvileg mindent adnának hozzá, de nem tudom mekkora sz.pórollerre lehet ezzel felszállni. Az motorvezérlőhöz menő kábelezés megvan, csak a motortéri kábelek hiányoznak. Bár nem Astra, de kiindulási alapnak szerintem jó az is, hogy abba mekkora művelet beszerelni. :)

Ha valaki tud valami hasznosat, azon kívül hogy ne csináljam, azt megköszönöm. :)

Expand  

Csináld..ha lenne akkora motor az autóban amekkora elbírná én is csinálnám. Ha majd egyszer bekerül az SE szett, talán fel is használom azt a plusz 20 lovat hűtési célra. Astránál fütésboxot kell cserélni, amihez ki kell szedni a műszerfalat, ugye a hőcserélő a radiátor alá kerül, plusz kell egy fűtéscsap, hogy ne áramoljon a forró folyadék a radiátorban ha klímázol, mert ugye akkor csökkenti a hatékonyságát ( vagy meg is szünteti). Ki kell fúrni a tűzfalat a csöveket átvezetni, a homlokfalat viszont nem muszáj cserélni ha jól tudom, csak némi faragás kell hogy beférjen a klímahűtő.  Én azon gondolkodom hogy feltétlen muszáj-e bekötni a motorvezérlőbe?  Végülis csak arra kell, hogy padlógázra kikapcsolja a klímát nem? Ha csak simán beszerelem, és úgy indítom hogy elzárom a fűtéscsapot, majd bekapcsolom a kompresszort az úgy nem járható út? A ventijét úgyis azonnal indítanom kell nem? 

  • Köszi! 1
Elküldve
  On 2017. 08. 06. at 10:43, zotya975 írta:

Csináld..ha lenne akkora motor az autóban amekkora elbírná én is csinálnám. Ha majd egyszer bekerül az SE szett, talán fel is használom azt a plusz 20 lovat hűtési célra. Astránál fütésboxot kell cserélni, amihez ki kell szedni a műszerfalat, ugye a hőcserélő a radiátor alá kerül, plusz kell egy fűtéscsap, hogy ne áramoljon a forró folyadék a radiátorban ha klímázol, mert ugye akkor csökkenti a hatékonyságát ( vagy meg is szünteti). Ki kell fúrni a tűzfalat a csöveket átvezetni, a homlokfalat viszont nem muszáj cserélni ha jól tudom, csak némi faragás kell hogy beférjen a klímahűtő.  Én azon gondolkodom hogy feltétlen muszáj-e bekötni a motorvezérlőbe?  Végülis csak arra kell, hogy padlógázra kikapcsolja a klímát nem? Ha csak simán beszerelem, és úgy indítom hogy elzárom a fűtéscsapot, majd bekapcsolom a kompresszort az úgy nem járható út? A ventijét úgyis azonnal indítanom kell nem? 

Expand  

Ezek szerint nekem egyszerűbb a dolgom, csak a fűtésbox elé kell tenni egy klimaboxot és kész. Csövek helye is megvan, gumival bedugva. Mondjuk a műszerfalat ki kell szedni. Ahogy én nézegettem a kapcsolási rajzot, szerintem egy kicsit megemelheti az alapjáratot, pontosabban kikompenzálja a terhelést. Lehet ezt magától is megcsinálja nem? Ventillátort nem láttam, hogy az vezérelné, inkább a nyomáskapcsolója. De ha a klimagombra indul a venti, szerintem az is tökéletesen megfelel a célnak. :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.