Tomi_bacsi Elküldve Június8, 2017 Megoszt Elküldve Június8, 2017 Köszönöm, akkor ma délután megnézem újra, mi a probléma vele. Thx Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Június22, 2017 Megoszt Elküldve Június22, 2017 Sziasztok! Egyik barátom keres egy 1.6 16v 101 lovas F astrát, papír nélküli lenne az ideális jelölt, jó motorral, ferde hátút. Amennyiben valakinek van vagy tud ajánlani írjon nekem PÜ-t. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Július23, 2017 Megoszt Elküldve Július23, 2017 Srácok. Be van törve az oldalsó index búra a jobb sárvédőn. Pontosan, hogy kell kicserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július23, 2017 Megoszt Elküldve Július23, 2017 1 órával ezelőtt, Andrew.87 írta: Srácok. Be van törve az oldalsó index búra a jobb sárvédőn. Pontosan, hogy kell kicserélni? A kerék felől férsz hozzá miután leszeded ( vagy csak leereszted) a sárvédő dobbetétet. Egy kis fület kell benyomni ha jól tudom és kivehető. Szerintem meg kéne emelni és levenni a kereket úgy férni hozzá normálisan. Látni fogod hol fogják patentek, műanyag anyák a dobbetétet, van egy lent is az ajtó sarka előtt a föld felől. Lehetőleg ne az emelőn szerelj, hanem bakold alá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Július23, 2017 Megoszt Elküldve Július23, 2017 Köszi Zotya. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július31, 2017 Megoszt Elküldve Július31, 2017 Hááá, még emlékszem a jelszavamra :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus1, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2017 7 órája, Dáwid írta: Hááá, még emlékszem a jelszavamra :D :D Ráadásul jól emlékszel rá. Megy még a szekér? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus2, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2017 On 2017. 08. 01. at 7:39, zotya975 írta: Ráadásul jól emlékszel rá. Megy még a szekér? Menne, ha össze lenne rakva, de mindig csak szétfelé szedem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus2, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2017 1 órával ezelőtt, Dáwid írta: Menne, ha össze lenne rakva, de mindig csak szétfelé szedem :D Az a bajom nekem is hogy sok a munka rajta de mindíg kell, így nem tudok nekiállni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus2, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2017 Ezért kell venni mellé egy másikat. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus2, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2017 2 órája, wookie írta: Ezért kell venni mellé egy másikat. :D Jaja gondoltam rá, lett volna egy Citroen BX , mert az opel már nem ad elég kihívást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus2, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2017 4 órája, wookie írta: Ezért kell venni mellé egy másikat. :D Van másik, csak kevés a kereke Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Augusztus2, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2017 (edited) 48 perce, Dáwid írta: Van másik, csak kevés a kereke Támassz ra ilyet Módosítva Augusztus2, 2017 : aholy Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus2, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2017 6 perce, aholy írta: Támassz ra ilyet Áhh, így is leérnek dolgok kanyarodásnál, nem csökkentem tovább a dönthetőséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Augusztus3, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2017 (edited) Próbálta már valaki, hogy meddig bírja 3 mágnessel az önindító ? Kitakarítottam, bezsíroztam amit bekell. Sokkal könnyebben teker most. Módosítva Augusztus3, 2017 : aholy Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus3, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2017 1 órával ezelőtt, aholy írta: Próbálta már valaki, hogy meddig bírja 3 mágnessel az önindító ? Kitakarítottam, bezsíroztam amit bekell. Sokkal könnyebben teker most. Van egy valeó szétbontva ha kell. A forgórészt nem adom oda, de az állórészt a mágnesekkel megkapod, az csak nem egy tönkre az enyémen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Augusztus3, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2017 42 perce, zotya975 írta: Van egy valeó szétbontva ha kell. A forgórészt nem adom oda, de az állórészt a mágnesekkel megkapod, az csak nem egy tönkre az enyémen. Koszonom a felajanlast. De még kitalálom, hogy le akarom e venni mégegyszer Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus3, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2017 2 órája, aholy írta: Koszonom a felajanlast. De még kitalálom, hogy le akarom e venni mégegyszer Amikor átraktam a mostanit ( a régivel ugye villanyautót játszottam és leégett a behúzótekercs) észrevettem hogy lassabban forgat mint a régi, de még nem szántam rá magam, hogy levegyem , átzsírozzam, esetleg kefét cseréljek. Amúgy szerintem papírforma szerint 25%-al gyengébb ha a 4 mágnesből egy hiányzik, gyakorlatban lehet semmit sem számít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Augusztus3, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2017 2 órája, zotya975 írta: Amikor átraktam a mostanit ( a régivel ugye villanyautót játszottam és leégett a behúzótekercs) észrevettem hogy lassabban forgat mint a régi, de még nem szántam rá magam, hogy levegyem , átzsírozzam, esetleg kefét cseréljek. Amúgy szerintem papírforma szerint 25%-al gyengébb ha a 4 mágnesből egy hiányzik, gyakorlatban lehet semmit sem számít. Nekem jelenleg ugy tunik, hogy konnyebben tekeri. De nekem ugye lehet be volt feszulve a magnes, kitudja miota... Nekem is az a hiba jelentkezett, hogy csak kattanty nem inditott, egyet koccintottam rajta es inditott is. Ugyhogy amint hazaertem szetkaptam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus3, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2017 1 órával ezelőtt, aholy írta: Nekem jelenleg ugy tunik, hogy konnyebben tekeri. De nekem ugye lehet be volt feszulve a magnes, kitudja miota... Nekem is az a hiba jelentkezett, hogy csak kattanty nem inditott, egyet koccintottam rajta es inditott is. Ugyhogy amint hazaertem szetkaptam. Olyan nekem is volt a régin, ezen még nem. Kellene hozzá rendelni keféket meg kefetartót, úgy rémlik az szeret eltörni leszedéskor, aztán levenném, kimosom, átzsírzom. Mit tettél bele milyen zsírt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Augusztus3, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2017 33 perce, zotya975 írta: Olyan nekem is volt a régin, ezen még nem. Kellene hozzá rendelni keféket meg kefetartót, úgy rémlik az szeret eltörni leszedéskor, aztán levenném, kimosom, átzsírzom. Mit tettél bele milyen zsírt? nem sikerült eltörnöm semmit :D 3 fajta zsírt végülis. a tengely végébe a kis kupakba sima zsír, bödönös, a réz hengerre rézsprayt, a fogaskerékre, meg arra a bolygóműre vagy mire pedig fehér zsír sprayt Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2017 10 órája, aholy írta: nem sikerült eltörnöm semmit :D 3 fajta zsírt végülis. a tengely végébe a kis kupakba sima zsír, bödönös, a réz hengerre rézsprayt, a fogaskerékre, meg arra a bolygóműre vagy mire pedig fehér zsír sprayt Mázlista vagy én simán eltörtem a kefetartó, visszacsapódott rá a rugó annyi elég is volt neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve Augusztus6, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2017 Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. Gyári klíma beépítésen gondolkozom... Bontóbol elvileg mindent adnának hozzá, de nem tudom mekkora sz.pórollerre lehet ezzel felszállni. Az motorvezérlőhöz menő kábelezés megvan, csak a motortéri kábelek hiányoznak. Bár nem Astra, de kiindulási alapnak szerintem jó az is, hogy abba mekkora művelet beszerelni. Ha valaki tud valami hasznosat, azon kívül hogy ne csináljam, azt megköszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2017 24 perce, Razor01 írta: Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. Gyári klíma beépítésen gondolkozom... Bontóbol elvileg mindent adnának hozzá, de nem tudom mekkora sz.pórollerre lehet ezzel felszállni. Az motorvezérlőhöz menő kábelezés megvan, csak a motortéri kábelek hiányoznak. Bár nem Astra, de kiindulási alapnak szerintem jó az is, hogy abba mekkora művelet beszerelni. Ha valaki tud valami hasznosat, azon kívül hogy ne csináljam, azt megköszönöm. Csináld..ha lenne akkora motor az autóban amekkora elbírná én is csinálnám. Ha majd egyszer bekerül az SE szett, talán fel is használom azt a plusz 20 lovat hűtési célra. Astránál fütésboxot kell cserélni, amihez ki kell szedni a műszerfalat, ugye a hőcserélő a radiátor alá kerül, plusz kell egy fűtéscsap, hogy ne áramoljon a forró folyadék a radiátorban ha klímázol, mert ugye akkor csökkenti a hatékonyságát ( vagy meg is szünteti). Ki kell fúrni a tűzfalat a csöveket átvezetni, a homlokfalat viszont nem muszáj cserélni ha jól tudom, csak némi faragás kell hogy beférjen a klímahűtő. Én azon gondolkodom hogy feltétlen muszáj-e bekötni a motorvezérlőbe? Végülis csak arra kell, hogy padlógázra kikapcsolja a klímát nem? Ha csak simán beszerelem, és úgy indítom hogy elzárom a fűtéscsapot, majd bekapcsolom a kompresszort az úgy nem járható út? A ventijét úgyis azonnal indítanom kell nem? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve Augusztus6, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2017 14 perce, zotya975 írta: Csináld..ha lenne akkora motor az autóban amekkora elbírná én is csinálnám. Ha majd egyszer bekerül az SE szett, talán fel is használom azt a plusz 20 lovat hűtési célra. Astránál fütésboxot kell cserélni, amihez ki kell szedni a műszerfalat, ugye a hőcserélő a radiátor alá kerül, plusz kell egy fűtéscsap, hogy ne áramoljon a forró folyadék a radiátorban ha klímázol, mert ugye akkor csökkenti a hatékonyságát ( vagy meg is szünteti). Ki kell fúrni a tűzfalat a csöveket átvezetni, a homlokfalat viszont nem muszáj cserélni ha jól tudom, csak némi faragás kell hogy beférjen a klímahűtő. Én azon gondolkodom hogy feltétlen muszáj-e bekötni a motorvezérlőbe? Végülis csak arra kell, hogy padlógázra kikapcsolja a klímát nem? Ha csak simán beszerelem, és úgy indítom hogy elzárom a fűtéscsapot, majd bekapcsolom a kompresszort az úgy nem járható út? A ventijét úgyis azonnal indítanom kell nem? Ezek szerint nekem egyszerűbb a dolgom, csak a fűtésbox elé kell tenni egy klimaboxot és kész. Csövek helye is megvan, gumival bedugva. Mondjuk a műszerfalat ki kell szedni. Ahogy én nézegettem a kapcsolási rajzot, szerintem egy kicsit megemelheti az alapjáratot, pontosabban kikompenzálja a terhelést. Lehet ezt magától is megcsinálja nem? Ventillátort nem láttam, hogy az vezérelné, inkább a nyomáskapcsolója. De ha a klimagombra indul a venti, szerintem az is tökéletesen megfelel a célnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts