Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

1 órával ezelőtt, daykiller írta:

Ez volt az első, hogy ilyet csinált. Sütötte a nap kitartóan azt az ajtót, lehet azért. Vagy még a becsípődésgátlóra tudok gondolni, hogy az szólalt meg.

Ugy vettem eszre hogyha meleg a motor, akkor hamarabb all meg es engedi vissza, de teljesen nem engedi le akkor sem, csak kb felig.

Link to comment
Megosztás:

Megvan a 320 ezer kilométer. Nem akarok vitát kirobbantani, de ezt a sz*ar "hamis" GM olajjal értem el, tudom hogy tönkre teszi a motort, de mikor?!:-)

2277071-20160718-6y3p9s.jpg

Múlt héten volt egy hosszabb túra, Győr-Berekfürdő-Hortobágy-Kékestető-Berekfürdő-Győr 1110Kilométert tettünk meg gond nélkül. Pályán 130-150 a többi úton meg ahogy a körülmények engedték. 5 személlyel, csomagokkal.

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy gyors kérdésem volna csak: kombi és nemkombi hátsó üléssor között van különbség? 
Az első szériás kombimban szeretném lecserelélni a hátsó üléseket fészlift utáni fejtámlásra. Meg tudom tenni bármilyen változatból származó ülésekkel?

A válaszokat köszi!

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 07. 18. at 10:54, zotya975 írta:

Megvan a 320 ezer kilométer. Nem akarok vitát kirobbantani, de ezt a sz*ar "hamis" GM olajjal értem el, tudom hogy tönkre teszi a motort, de mikor?!:-)

-itt egy kép volt-

Múlt héten volt egy hosszabb túra, Győr-Berekfürdő-Hortobágy-Kékestető-Berekfürdő-Győr 1110Kilométert tettünk meg gond nélkül. Pályán 130-150 a többi úton meg ahogy a körülmények engedték. 5 személlyel, csomagokkal.

Nekem 208000-t mutat az óra, lehet hogy visszatekert, de akkor mérföldben még igaz is lehet ez a szám. 8-)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Elmélkedés: adott egy c14nz-ről átépített se motor. Tegyük fel, hogy azt akarom hogy ne tűnjön fel semmi műszakin ( tudom hogy át lehet papírozni, de fogadjuk el, hogy nem akarom) ezért fogom magam, rajtahagyom az se hengerfejet és visszarakom rá az nz szívórészt, kábelköteg-ECU-egyéb sallangot. Az nz-nél szögletesek a szívócsatornák az se-nél kerekek. De ha felcsavarozom akkor müködik fals levegő nélkül ( nyilván áramlástanilag szar az egész) és az 1-es henger mögötti vízjárat is passzol? Már ha se-nél is van ott vízjárat.:rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

25 perce, zotya975 írta:

Elmélkedés: adott egy c14nz-ről átépített se motor. Tegyük fel, hogy azt akarom hogy ne tűnjön fel semmi műszakin ( tudom hogy át lehet papírozni, de fogadjuk el, hogy nem akarom) ezért fogom magam, rajtahagyom az se hengerfejet és visszarakom rá az nz szívórészt, kábelköteg-ECU-egyéb sallangot. Az nz-nél szögletesek a szívócsatornák az se-nél kerekek. De ha felcsavarozom akkor müködik fals levegő nélkül ( nyilván áramlástanilag szar az egész) és az 1-es henger mögötti vízjárat is passzol? Már ha se-nél is van ott vízjárat.:rolleyes:

Ugyanott van. :wink:

Van 300e-t futott se dugattyúm hajtókarokkal, csapágyakkal, és főtengely is. Baja igazán nem volt, csak áldozatul esett a fejlesztésnek. :-)

Link to comment
Megosztás:

Tök felesleges macera. Motorszám stimmel, a kutya nem fog vele foglalkozni.
Nekünk mostmár két SE vectra is van, amiben ugye gyárilag még csak nem is volt ez a motor. Mindkettő kirohasztott motorszámmal, és még sose voltak megkent műszakin.... Sőt az egyik motor már  a második autóban figyel.

Link to comment
Megosztás:

12 perce, wookie írta:

Tök felesleges macera. Motorszám stimmel, a kutya nem fog vele foglalkozni.
Nekünk mostmár két SE vectra is van, amiben ugye gyárilag még csak nem is volt ez a motor. Mindkettő kirohasztott motorszámmal, és még sose voltak megkent műszakin.... Sőt az egyik motor már  a második autóban figyel.

 

 

Az almanómiumból kirohad? :-):-):-):-)

Link to comment
Megosztás:

11 órája, aholy írta:

 

 

Az almanómiumból kirohad? :-):-):-):-)

Emmég jó öreg vasblokk, vagy nem tudom mire gondolsz. Amúgy igen, abból is. A lúg elég jól viszi. Merugye a hengerfejben is benne van hogy SE vagy sima.

 

Pingvin: Sósav+kalapács.... de nem én mondtam.... :D

Link to comment
Megosztás:

35 perce, wookie írta:

Emmég jó öreg vasblokk, vagy nem tudom mire gondolsz. Amúgy igen, abból is. A lúg elég jól viszi. Merugye a hengerfejben is benne van hogy SE vagy sima.

 

Pingvin: Sósav+kalapács.... de nem én mondtam.... :D

Valamiért abban a hitben voltam hogy alu.

 

Az "elhasználódott" motorszám miatt kpm-hez kell menni, vagy sima vizsgabázisra is elegendő?

Módosítva : aholy
Link to comment
Megosztás:

17 órája, Tiu írta:

Ugyanott van. :wink:

Van 300e-t futott se dugattyúm hajtókarokkal, csapágyakkal, és főtengely is. Baja igazán nem volt, csak áldozatul esett a fejlesztésnek. :-)

Kösz, ez jó hír.

17 órája, wookie írta:

Tök felesleges macera. Motorszám stimmel, a kutya nem fog vele foglalkozni.
Nekünk mostmár két SE vectra is van, amiben ugye gyárilag még csak nem is volt ez a motor. Mindkettő kirohasztott motorszámmal, és még sose voltak megkent műszakin.... Sőt az egyik motor már  a második autóban figyel.

Tudom-tudom, de fogadjuk el, hogy én ilyen vagyok. Ugyanoda járok műszakira már talán az 5-alkalommal, ismernek engem meg a kocsit is ( mindíg megdícsérik :blush:)Meg amúgy is elmélet mert még el SE (:hehe:)kezdtem gyűjteni az alkatrészeket.

Link to comment
Megosztás:

Nekem a mostani előzetesen a legnagyobb problémájuk a ledes első helyzetjelző volt. Meg az olajfolyás... na meg a hibajelzés, amit az etanol vezérlő generált.

Miután kiszereltem, abba is maradt az anyázás. :)

Érdekes volt látni, hogy a hátsó fékem 0% eltéréses, elől meg talán 5% van... :)

Link to comment
Megosztás:

8 perce, pszilaj írta:

Nekem a mostani előzetesen a legnagyobb problémájuk a ledes első helyzetjelző volt. Meg az olajfolyás... na meg a hibajelzés, amit az etanol vezérlő generált.

Miután kiszereltem, abba is maradt az anyázás. :)

Érdekes volt látni, hogy a hátsó fékem 0% eltéréses, elől meg talán 5% van... :)

Lehúzták a kaput amikor bevitték a kocsit így nem nagyon tudtam nézegetni ( előző években fent maradt, csak kérték hogy ne menjek be, de az ajtóból mindent láttam) így csak a parkolóban mászkálva " rághattam a körmöm" előműszakin, jó sokáíg nyúzták a futóművet, ( felemelték ezért ezt láttam)mert kopog valami bal elől, de nem jöttem rá mi az és ők sem találták meg. Aztán szóltak hogy hibamenetes a kocsi és fáradjak be fizetni. Mondjuk a plusz dolgokat mint a 3.-féklámpa ( szabálytalanul elhúzva az üvegtől) a bödön, meg a ledes helyzetjelző kiszereltem. A rendszámtábla világításban bent hagytam a led szalagot, de nem szóltak érte már legutóbb sem.

Link to comment
Megosztás:

4 órája, zotya975 írta:

Lehúzták a kaput amikor bevitték a kocsit így nem nagyon tudtam nézegetni ( előző években fent maradt, csak kérték hogy ne menjek be, de az ajtóból mindent láttam) így csak a parkolóban mászkálva " rághattam a körmöm" előműszakin, jó sokáíg nyúzták a futóművet, ( felemelték ezért ezt láttam)mert kopog valami bal elől, de nem jöttem rá mi az és ők sem találták meg. Aztán szóltak hogy hibamenetes a kocsi és fáradjak be fizetni. Mondjuk a plusz dolgokat mint a 3.-féklámpa ( szabálytalanul elhúzva az üvegtől) a bödön, meg a ledes helyzetjelző kiszereltem. A rendszámtábla világításban bent hagytam a led szalagot, de nem szóltak érte már legutóbb sem.

Az elő-műszaki,az szerintem nem hatósági eljárás,ezért rajtuk múlik,meg a vizsgabázis házirendjén,hogy beengednek vagy sem.Amikor eredetvizsgálaton voltam,akkor engem sem engedtek be,de amikor vége lett ,akkor még az aknába is lemehettem,mivel a vásárláskor a kocsi alját nem teljesen tudtam átnézni,ezért ott alaposan megsasoltam szerencsére vasoxid nuku.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.