Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Üdv!

 

5ajtósnál az első ablak sinje levehető roncsolás nélkül? Ami az ablakon van.

Kicsit deformalt, nagyon nehezen ment az ablakbeallitas, es most se tokeletes.

Elküldve
37 perce, daykiller írta:

Kiszállok az autóból, gyári távos kpzárral bezárom a verdát. Kicsivel később megyek le és a bal első ablak totál lent van. Ez az x-akta miért lehet?

 

 

 

 

Hogy van kötve? Megy gyujtas nelkul is?

Elküldve
2 órája, daykiller írta:

Gyári. Gyújtás nélkül nem mozdul. Becsípődés gátlós, kpzárra automatikusan záródik.

Ezt egyszer produklálta, vagy rendszeres szokása?

Elküldve
On 2016. 07. 10. at 22:47, Pingvin írta:

Ezt egyszer produklálta, vagy rendszeres szokása?

Ez volt az első, hogy ilyet csinált. Sütötte a nap kitartóan azt az ajtót, lehet azért. Vagy még a becsípődésgátlóra tudok gondolni, hogy az szólalt meg.

Elküldve
1 órával ezelőtt, daykiller írta:

Ez volt az első, hogy ilyet csinált. Sütötte a nap kitartóan azt az ajtót, lehet azért. Vagy még a becsípődésgátlóra tudok gondolni, hogy az szólalt meg.

Ugy vettem eszre hogyha meleg a motor, akkor hamarabb all meg es engedi vissza, de teljesen nem engedi le akkor sem, csak kb felig.

Elküldve

Nincs valakinek egy felesleges (hibás) pillangószelep háza? Szétszedném, mert kell belőle alkatrész egyéb project miatt, úgy-hogy sokat nem adnék érte.

Elküldve

Megvan a 320 ezer kilométer. Nem akarok vitát kirobbantani, de ezt a sz*ar "hamis" GM olajjal értem el, tudom hogy tönkre teszi a motort, de mikor?!:-)

2277071-20160718-6y3p9s.jpg

Múlt héten volt egy hosszabb túra, Győr-Berekfürdő-Hortobágy-Kékestető-Berekfürdő-Győr 1110Kilométert tettünk meg gond nélkül. Pályán 130-150 a többi úton meg ahogy a körülmények engedték. 5 személlyel, csomagokkal.

  • Like 2
Elküldve

Sziasztok!

Egy gyors kérdésem volna csak: kombi és nemkombi hátsó üléssor között van különbség? 
Az első szériás kombimban szeretném lecserelélni a hátsó üléseket fészlift utáni fejtámlásra. Meg tudom tenni bármilyen változatból származó ülésekkel?

A válaszokat köszi!

Elküldve
On 2016. 07. 18. at 10:54, zotya975 írta:

Megvan a 320 ezer kilométer. Nem akarok vitát kirobbantani, de ezt a sz*ar "hamis" GM olajjal értem el, tudom hogy tönkre teszi a motort, de mikor?!:-)

-itt egy kép volt-

Múlt héten volt egy hosszabb túra, Győr-Berekfürdő-Hortobágy-Kékestető-Berekfürdő-Győr 1110Kilométert tettünk meg gond nélkül. Pályán 130-150 a többi úton meg ahogy a körülmények engedték. 5 személlyel, csomagokkal.

Nekem 208000-t mutat az óra, lehet hogy visszatekert, de akkor mérföldben még igaz is lehet ez a szám. 8-)

  • Like 1
Elküldve

Elmélkedés: adott egy c14nz-ről átépített se motor. Tegyük fel, hogy azt akarom hogy ne tűnjön fel semmi műszakin ( tudom hogy át lehet papírozni, de fogadjuk el, hogy nem akarom) ezért fogom magam, rajtahagyom az se hengerfejet és visszarakom rá az nz szívórészt, kábelköteg-ECU-egyéb sallangot. Az nz-nél szögletesek a szívócsatornák az se-nél kerekek. De ha felcsavarozom akkor müködik fals levegő nélkül ( nyilván áramlástanilag szar az egész) és az 1-es henger mögötti vízjárat is passzol? Már ha se-nél is van ott vízjárat.:rolleyes:

Elküldve
25 perce, zotya975 írta:

Elmélkedés: adott egy c14nz-ről átépített se motor. Tegyük fel, hogy azt akarom hogy ne tűnjön fel semmi műszakin ( tudom hogy át lehet papírozni, de fogadjuk el, hogy nem akarom) ezért fogom magam, rajtahagyom az se hengerfejet és visszarakom rá az nz szívórészt, kábelköteg-ECU-egyéb sallangot. Az nz-nél szögletesek a szívócsatornák az se-nél kerekek. De ha felcsavarozom akkor müködik fals levegő nélkül ( nyilván áramlástanilag szar az egész) és az 1-es henger mögötti vízjárat is passzol? Már ha se-nél is van ott vízjárat.:rolleyes:

Ugyanott van. :wink:

Van 300e-t futott se dugattyúm hajtókarokkal, csapágyakkal, és főtengely is. Baja igazán nem volt, csak áldozatul esett a fejlesztésnek. :-)

Elküldve

Tök felesleges macera. Motorszám stimmel, a kutya nem fog vele foglalkozni.
Nekünk mostmár két SE vectra is van, amiben ugye gyárilag még csak nem is volt ez a motor. Mindkettő kirohasztott motorszámmal, és még sose voltak megkent műszakin.... Sőt az egyik motor már  a második autóban figyel.

Elküldve
12 perce, wookie írta:

Tök felesleges macera. Motorszám stimmel, a kutya nem fog vele foglalkozni.
Nekünk mostmár két SE vectra is van, amiben ugye gyárilag még csak nem is volt ez a motor. Mindkettő kirohasztott motorszámmal, és még sose voltak megkent műszakin.... Sőt az egyik motor már  a második autóban figyel.

 

 

Az almanómiumból kirohad? :-):-):-):-)

Elküldve
11 órája, aholy írta:

 

 

Az almanómiumból kirohad? :-):-):-):-)

Emmég jó öreg vasblokk, vagy nem tudom mire gondolsz. Amúgy igen, abból is. A lúg elég jól viszi. Merugye a hengerfejben is benne van hogy SE vagy sima.

 

Pingvin: Sósav+kalapács.... de nem én mondtam.... :D

Elküldve (edited)
35 perce, wookie írta:

Emmég jó öreg vasblokk, vagy nem tudom mire gondolsz. Amúgy igen, abból is. A lúg elég jól viszi. Merugye a hengerfejben is benne van hogy SE vagy sima.

 

Pingvin: Sósav+kalapács.... de nem én mondtam.... :D

Valamiért abban a hitben voltam hogy alu.

 

Az "elhasználódott" motorszám miatt kpm-hez kell menni, vagy sima vizsgabázisra is elegendő?

Módosítva : aholy
Elküldve
17 órája, Tiu írta:

Ugyanott van. :wink:

Van 300e-t futott se dugattyúm hajtókarokkal, csapágyakkal, és főtengely is. Baja igazán nem volt, csak áldozatul esett a fejlesztésnek. :-)

Kösz, ez jó hír.

17 órája, wookie írta:

Tök felesleges macera. Motorszám stimmel, a kutya nem fog vele foglalkozni.
Nekünk mostmár két SE vectra is van, amiben ugye gyárilag még csak nem is volt ez a motor. Mindkettő kirohasztott motorszámmal, és még sose voltak megkent műszakin.... Sőt az egyik motor már  a második autóban figyel.

Tudom-tudom, de fogadjuk el, hogy én ilyen vagyok. Ugyanoda járok műszakira már talán az 5-alkalommal, ismernek engem meg a kocsit is ( mindíg megdícsérik :blush:)Meg amúgy is elmélet mert még el SE (:hehe:)kezdtem gyűjteni az alkatrészeket.

Elküldve

Nekem a mostani előzetesen a legnagyobb problémájuk a ledes első helyzetjelző volt. Meg az olajfolyás... na meg a hibajelzés, amit az etanol vezérlő generált.

Miután kiszereltem, abba is maradt az anyázás. :)

Érdekes volt látni, hogy a hátsó fékem 0% eltéréses, elől meg talán 5% van... :)

Elküldve
8 perce, pszilaj írta:

Nekem a mostani előzetesen a legnagyobb problémájuk a ledes első helyzetjelző volt. Meg az olajfolyás... na meg a hibajelzés, amit az etanol vezérlő generált.

Miután kiszereltem, abba is maradt az anyázás. :)

Érdekes volt látni, hogy a hátsó fékem 0% eltéréses, elől meg talán 5% van... :)

Lehúzták a kaput amikor bevitték a kocsit így nem nagyon tudtam nézegetni ( előző években fent maradt, csak kérték hogy ne menjek be, de az ajtóból mindent láttam) így csak a parkolóban mászkálva " rághattam a körmöm" előműszakin, jó sokáíg nyúzták a futóművet, ( felemelték ezért ezt láttam)mert kopog valami bal elől, de nem jöttem rá mi az és ők sem találták meg. Aztán szóltak hogy hibamenetes a kocsi és fáradjak be fizetni. Mondjuk a plusz dolgokat mint a 3.-féklámpa ( szabálytalanul elhúzva az üvegtől) a bödön, meg a ledes helyzetjelző kiszereltem. A rendszámtábla világításban bent hagytam a led szalagot, de nem szóltak érte már legutóbb sem.

Elküldve
4 órája, zotya975 írta:

Lehúzták a kaput amikor bevitték a kocsit így nem nagyon tudtam nézegetni ( előző években fent maradt, csak kérték hogy ne menjek be, de az ajtóból mindent láttam) így csak a parkolóban mászkálva " rághattam a körmöm" előműszakin, jó sokáíg nyúzták a futóművet, ( felemelték ezért ezt láttam)mert kopog valami bal elől, de nem jöttem rá mi az és ők sem találták meg. Aztán szóltak hogy hibamenetes a kocsi és fáradjak be fizetni. Mondjuk a plusz dolgokat mint a 3.-féklámpa ( szabálytalanul elhúzva az üvegtől) a bödön, meg a ledes helyzetjelző kiszereltem. A rendszámtábla világításban bent hagytam a led szalagot, de nem szóltak érte már legutóbb sem.

Az elő-műszaki,az szerintem nem hatósági eljárás,ezért rajtuk múlik,meg a vizsgabázis házirendjén,hogy beengednek vagy sem.Amikor eredetvizsgálaton voltam,akkor engem sem engedtek be,de amikor vége lett ,akkor még az aknába is lemehettem,mivel a vásárláskor a kocsi alját nem teljesen tudtam átnézni,ezért ott alaposan megsasoltam szerencsére vasoxid nuku.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.