Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Legutóbb alblaktörlő motor csere-bere volt és 30-as biztik sorra eldurrantása. Mindezt lámpafénynél természetesen vagy másfél órán keresztül. :D

 

Jó kör vót' :D

De már múkodik. Csak a tök gondolta hogy megfaceliftelték az ablaktörlőmotort... 4lábasbódéntestelős5lábaskanócontestelősqrvaanyját... Köv. projekt ugyan az a sas, jobb első ajtó csere. :D

Akkor szép magyar szavakkal élve: hákolás, nittülés és monyákolás. Közbe meg retyetülés :D

Így is mondhatjuk. Meg asszony-szabályozás, amikor el kell mondani neki féléjfélkor, hogy "az van, hogy igazából már tenném vissza azt a kormányt, csak a hülye korzás amikor segített levenni, szétverte a kormányoszlop végét, és most azért vágunk a tökéletesen e-célra optimalizált konzervnyitóval menetet, mert anélkül nagyon sz.r lesz kézzel nyomvatartani a kormányt hazáig" :D :lol: 

Link to comment
Megosztás:

Jó kör vót' :D

De már múkodik. Csak a tök gondolta hogy megfaceliftelték az ablaktörlőmotort... 4lábasbódéntestelős5lábaskanócontestelősqrvaanyját... Köv. projekt ugyan az a sas, jobb első ajtó csere. :D

Így is mondhatjuk. Meg asszony-szabályozás, amikor el kell mondani neki féléjfélkor, hogy "az van, hogy igazából már tenném vissza azt a kormányt, csak a hülye korzás amikor segített levenni, szétverte a kormányoszlop végét, és most azért vágunk a tökéletesen e-célra optimalizált konzervnyitóval menetet, mert anélkül nagyon sz.r lesz kézzel nyomvatartani a kormányt hazáig" :D :lol:

 

Ez mikor lesz, most a héten? Mert akkor megyek... :lol: :lol:

 

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

 

Apám szeretett kombi Astrája 10 éves gondos használat után eladósorba került. Jó lenne, ha valaki olyan venné meg, aki értékeli a szép állapotnak a megőrzését, és folytatja a hagyományt.

A hirdetés az alábbi linken megtekinthető: https://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astra_f_caravan_1.4_16v-9385155

 

Az autó 2005-ben lett behozva az Olaszoktól, német gyártású.

Folyamatosan a Csergőnél és egy másik precíz szervizben foglalkoztak vele, a legtöbb esetben a gyári vagy a jobb alkatrészeket kapta meg.

Lett cserélve a hátsó levegős lengéscsillapító gyárira, lett cserélve a két első fényszóró gyári Valeora, első féktárcsa és betét gyárira, hátsó kipufogó dob, benzinszűrő. Legutóbb a fórumos közreműködéssel a benzinszivattyú kapott erősebb Bosch-t. Kapott hátsó pótféklámpás hátsó szárnyat, gyári sárfogó gumikat, térelválasztó hálót, 6 gyári hangszórót. Megkapta a gyári 15-ös felniket, téli szetthez a G Astra stílusú dísztárcsa van gyári lemezfelniken, mindkettő még bőven jó gumikon.
A legtöbb eseményről megvan a papír és a számla.

Jól felszerelt, szervó, klíma, plüss, ködlámpa, vezető oldali légzsák, kapott tolatóradart is, csomagtér ajtóra rolót, középső kartámaszt előre is.

Kisebb esztétikai hibák vannak rajta, de azok eltörpülnek az állapota mellett.

 

Ha tudtok rá valakit, legyetek szívesek szóljatok!
Nem találtam kimondottan eladó autók topikot, ezért írtam ide.
Köszönjük a figyelmet!

Módosítva : Poetry
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Apám szeretett kombi Astrája 10 éves gondos használat után eladósorba került. Jó lenne, ha valaki olyan venné meg, aki értékeli a szép állapotnak a megőrzését, és folytatja a hagyományt.

A hirdetés az alábbi linken megtekinthető: https://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astra_f_caravan_1.4_16v-9385155

Az autó 2005-ben lett behozva az Olaszoktól, német gyártású.

Folyamatosan a Csergőnél és egy másik precíz szervizben foglalkoztak vele, a legtöbb esetben a gyári vagy a jobb alkatrészeket kapta meg.

Lett cserélve a hátsó levegős lengéscsillapító gyárira, lett cserélve a két első fényszóró gyári Valeora, első féktárcsa és betét gyárira, hátsó kipufogó dob, benzinszűrő. Legutóbb a fórumos közreműködéssel a benzinszivattyú kapott erősebb Bosch-t. Kapott hátsó pótféklámpás hátsó szárnyat, gyári sárfogó gumikat, térelválasztó hálót, 6 gyári hangszórót. Megkapta a gyári 15-ös felniket, téli szetthez a G Astra stílusú dísztárcsa van gyári lemezfelniken, mindkettő még bőven jó gumikon.

A legtöbb eseményről megvan a papír és a számla.

Jól felszerelt, szervó, klíma, plüss, ködlámpa, vezető oldali légzsák, kapott tolatóradart is, csomagtér ajtóra rolót, középső kartámaszt előre is.

Kisebb esztétikai hibák vannak rajta, de azok eltörpülnek az állapota mellett.

Ha tudtok rá valakit, legyetek szívesek szóljatok!

Nem találtam kimondottan eladó autók topikot, ezért írtam ide.

Köszönjük a figyelmet!

szia. A levegős alatt a fújhatót érted? Esetleg megvannak még?

Link to comment
Megosztás:

szia. A levegős alatt a fújhatót érted? Esetleg megvannak még?

 

Igen, a fújható van benne. Van egy szelep a csomagtérben, amit fel tudsz fújni nagyobb terhelés előtt, így nem ül le a háta az autónak.

Csergőnél lett cserélve 2-3 éve, nem tartotta már meg a levegőt, hamar leengedett. Utángyártottba nem volt ilyen, németből rendelték be a gyárit. Az ára valahol 90e körül volt szereléssel.

A régi sajnos nincs meg, ment a kukába.

Link to comment
Megosztás:

Igen, a fújható van benne. Van egy szelep a csomagtérben, amit fel tudsz fújni nagyobb terhelés előtt, így nem ül le a háta az autónak.

Csergőnél lett cserélve 2-3 éve, nem tartotta már meg a levegőt, hamar leengedett. Utángyártottba nem volt ilyen, németből rendelték be a gyárit. Az ára valahol 90e körül volt szereléssel.

A régi sajnos nincs meg, ment a kukába.

 

Kár érte! :(

Link to comment
Megosztás:

Valaki használ Heko légterelőket?

 

Satuna nem jött be. 

 

Nekem az van elöl, de nem a saját fémkapcsaival raktam fel, így azzal nem is foglalkoztam hogyan kel ezeket bepattintani.

Ragasztottam fekete szilóval amit 3-5 évente javítani kell.

9 éves, most kezd az egyik oldalon hajszálrepedéses lenni.

Amúgy teljesen jó, ha cserélni kell ugyanilyen lesz. :icon1:

 

Link to comment
Megosztás:

Tegnap lett 10 éves az autó nálam.
 
 2005 szeptember 26.-án vettem 155210 km óraállással. Eszerint eddig összesen 160939 km-t
 daráltam le vele a motor és a sebességváltó megbontása nélkül. Nem füstöl, nem zörög, csak
 megy. Igaz, a műszerfalon a piros mutatók már "egy kicsit" kifakultak... :D
 
10__ves_az_aut_m__www.kepfeltoltes.hu_.j
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

 

Egy kéréssel fordulnák hozzátok!

 

Valoszinű,hogy szelepszárszimeringes az autóm,s ebben szeretnék segitséget-kérni,hogy hova vigyem szerelőhőz,mert nem szeretném leszedetni a hengerfejet,mert az nem valami olcsó.....

 

Hova vigyem,kihez forduljak....?!

 

Segitségeteket elöre is köszönöm!

 

A lényeg... Budapesten keresnék valami szakit....

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nekem az van elöl, de nem a saját fémkapcsaival raktam fel, így azzal nem is foglalkoztam hogyan kel ezeket bepattintani.

Ragasztottam fekete szilóval amit 3-5 évente javítani kell.

9 éves, most kezd az egyik oldalon hajszálrepedéses lenni.

Amúgy teljesen jó, ha cserélni kell ugyanilyen lesz. :icon1:

 

Hova ragasztottad azt fel?

Link to comment
Megosztás:

 

Tegnap lett 10 éves az autó nálam.
 
 2005 szeptember 26.-án vettem 155210 km óraállással. Eszerint eddig összesen 160939 km-t
 daráltam le vele a motor és a sebességváltó megbontása nélkül. Nem füstöl, nem zörög, csak
 megy. Igaz, a műszerfalon a piros mutatók már "egy kicsit" kifakultak... :D
 
 

 

 

Pedig: " pirosban él a motor" . :D

Sziasztok!

 

Egy kéréssel fordulnák hozzátok!

 

Valoszinű,hogy szelepszárszimeringes az autóm,s ebben szeretnék segitséget-kérni,hogy hova vigyem szerelőhőz,mert nem szeretném leszedetni a hengerfejet,mert az nem valami olcsó.....

 

Hova vigyem,kihez forduljak....?!

 

Segitségeteket elöre is köszönöm!

 

A lényeg... Budapesten keresnék valami szakit....

 

Hát szakit azt nem tudok ( nem is vagyok Budapesti) de csak úgy kiváncsiságból: mik a tünetek hogy szelepszár szimering hibára gyanakszol? :icon1:

 

Link to comment
Megosztás:

 

Tegnap lett 10 éves az autó nálam.
 
 2005 szeptember 26.-án vettem 155210 km óraállással. Eszerint eddig összesen 160939 km-t
 daráltam le vele a motor és a sebességváltó megbontása nélkül. Nem füstöl, nem zörög, csak
 megy. Igaz, a műszerfalon a piros mutatók már "egy kicsit" kifakultak... :D
 
 

 

Így már többet is mentél vele mint az első tulaj. Más: Kivel cseréltetted ki a számlapokat és ki gyártja ezeket? Nekem hámlik le a gyári számlapom és már sokszor a mutató is elakad benne. A km órán már cseréltem számlapot egy bontott órából, de nem volt olyan egyszerű mint ahogyan egyesek leírják. A többihez (fordulatszám, hőmérő) nem találtam megfelelő donort és másik műszeregységet sem akarok. Én maradnék a gyári feketénél és az eredeti skálázásnál is. Van valami megoldás erre szerinted?

Link to comment
Megosztás:

Így már többet is mentél vele mint az első tulaj. Más: Kivel cseréltetted ki a számlapokat és ki gyártja ezeket? Nekem hámlik le a gyári számlapom és már sokszor a mutató is elakad benne. A km órán már cseréltem számlapot egy bontott órából, de nem volt olyan egyszerű mint ahogyan egyesek leírják. A többihez (fordulatszám, hőmérő) nem találtam megfelelő donort és másik műszeregységet sem akarok. Én maradnék a gyári feketénél és az eredeti skálázásnál is. Van valami megoldás erre szerinted?

 

Az talán nem biztos, hogy többet mentem már az autóval mint a korábbi tulajdonosok, mert neppertől vettem a piacon. Ami biztos, hogy az első tulaj egy német 10 évig használta és kb. 110 ezret tett bele, mert arról máig megvan a kézi bejegyzésű és lepecsételt szervízkönyvem. Azután a forgalmi szerint egy sátoraljaújhelyi nőé volt 3 évig, aki ezek szerint kb. 45 ezret tett bele, de miután neppertől vettem ez nem biztos. Az biztos, hogy a karosszéria durván szét volt rohadva.

 

Én is azért cseréltem számlapot, mert már amikor 13 évesen megvettem, akkor is hámlott róla a fekete.

Nem emlékszem pontosan, hogy kitől vettem a számlapot, de az biztos, hogy interneten kerestem rá, és egy pasas ajánlotta Pécsről. Előre kifizettem (kb. 3000 volt) és küldte postán. Aztán itt a közelben egy műszerész cserélte nekem ki a lapokat és befestette a mutatókat pirosra. Ezek sajna mára kifakultak. No de sebaj, én úgyis fülre vezetek! :D

 

Módosítva : epk947
Link to comment
Megosztás:

 

Tegnap lett 10 éves az autó nálam.
 
 2005 szeptember 26.-án vettem 155210 km óraállással. Eszerint eddig összesen 160939 km-t
 daráltam le vele a motor és a sebességváltó megbontása nélkül. Nem füstöl, nem zörög, csak
 megy. Igaz, a műszerfalon a piros mutatók már "egy kicsit" kifakultak... :D
 

 

 

Grat. hozzá, nemhiába ha megfelelő a karbantartás és a törődés, akkor ez ilyen. :icon13:

 

Link to comment
Megosztás:

Így már többet is mentél vele mint az első tulaj. Más: Kivel cseréltetted ki a számlapokat és ki gyártja ezeket? Nekem hámlik le a gyári számlapom és már sokszor a mutató is elakad benne. A km órán már cseréltem számlapot egy bontott órából, de nem volt olyan egyszerű mint ahogyan egyesek leírják. A többihez (fordulatszám, hőmérő) nem találtam megfelelő donort és másik műszeregységet sem akarok. Én maradnék a gyári feketénél és az eredeti skálázásnál is. Van valami megoldás erre szerinted?

 

Ahogy láttam a 95 utáni számlapok/mutatók nem hámlanak, változott a gyártástechnológia. Érdemes egybe beruházni, nem nagy pénz ma már. ;)

 

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.