daykiller Elküldve Szeptember2, 2015 Elküldve Szeptember2, 2015 Tempomat beszerelésben van valakinek tapasztalata? Központi injektorosra. :D Hengerenkéntinél könnyű. :D
wookie Elküldve Szeptember2, 2015 Elküldve Szeptember2, 2015 A gyári a bowdent húzogatja,akkor mi a különbség? Itt egy nem túl professzionális megoldás:http://www.forum.astratuningteam.pl/viewtopic.php?t=33823
daykiller Elküldve Szeptember2, 2015 Elküldve Szeptember2, 2015 A gyári a bowdent húzogatja,akkor mi a különbség? Itt egy nem túl professzionális megoldás:http://www.forum.astratuningteam.pl/viewtopic.php?t=33823 Hengerenkéntinél párhuzamosan van a blokkal a gázkar, központisnál merőlegesen. Tartót kéne gyártani a tempomat motornak. Meg tudtommal a motorblokkon kell lennie a tempomat motornak, nem a tűzfalon.
wookie Elküldve Szeptember2, 2015 Elküldve Szeptember2, 2015 Itt egy fokkal jobb: Itt egy astra g-ben isa tűzfalra került:
wookie Elküldve Szeptember2, 2015 Elküldve Szeptember2, 2015 Illetve migweben érdemes körülnézni, angoloknál cruise control. :)
Bundee Elküldve Szeptember2, 2015 Elküldve Szeptember2, 2015 Tudomásom szerint gyári beszállítói ;) Itt kint igaz drágábban mérik, de gyaníthatóan nem hamisítvány. Akksit viszont találtam kinti webshopban Vartát, betétdíjjal+futárral ugyanannyira jön ki, mint otthon. Na most akkor ez gyári , gyári beszállító, vagy utángyári? :D
Bundee Elküldve Szeptember2, 2015 Elküldve Szeptember2, 2015 (edited) A Saabban meg itten van: Hengerenkéntinél párhuzamosan van a blokkal a gázkar, központisnál merőlegesen. Tartót kéne gyártani a tempomat motornak. Meg tudtommal a motorblokkon kell lennie a tempomat motornak, nem a tűzfalon. Módosítva Szeptember2, 2015 : Bundee
hetyke Elküldve Szeptember2, 2015 Elküldve Szeptember2, 2015 Tempomat beszerelésben van valakinek tapasztalata? Központi injektorosra. :D Hengerenkéntinél könnyű. :D Szójjá! :D kell kép? :) Nálam se tartó, se fül... X16XEL-nél szopósabb mint Nálad! :) Jah és elég érdekesen van felrakva a tempomat, mert nem kasztnin van, és nem motoron! :D
wookie Elküldve Szeptember2, 2015 Elküldve Szeptember2, 2015 Szójjá! :D kell kép? :) Nálam se tartó, se fül... X16XEL-nél szopósabb mint Nálad! :) Jah és elég érdekesen van felrakva a tempomat, mert nem kasztnin van, és nem motoron! :D Motorháztetőn? :D Vagy csak lebeg?
daykiller Elküldve Szeptember2, 2015 Elküldve Szeptember2, 2015 Tudomásom szerint gyári beszállítói ;) Itt kint igaz drágábban mérik, de gyaníthatóan nem hamisítvány. Akksit viszont találtam kinti webshopban Vartát, betétdíjjal+futárral ugyanannyira jön ki, mint otthon. Ugyan ilyen került bele az enyémben is. Gyárival megegyező. :)
daykiller Elküldve Szeptember2, 2015 Elküldve Szeptember2, 2015 Jócsak azért gondoltam arra, hogy nem a tűzfalon van, mert mivan ha mozdul a motor, akkor gázt ad vagy elvesz. :D Bár elvileg fix sebességet tart, a beállítottat, tehát ráhúz vagy enged a gázkaron. Ezért kell neki a sebességjel is. Hetyke, persze hogy jöhet kép. De elképzelni nem tudom, hogy hova rakjam. :D
wookie Elküldve Szeptember2, 2015 Elküldve Szeptember2, 2015 A gyári bowden is a tűzfalból jön ki a gázpedáltól. :D
Astra F Caravan Elküldve Szeptember2, 2015 Elküldve Szeptember2, 2015 Tudomásom szerint gyári beszállítói ;) Itt kint igaz drágábban mérik, de gyaníthatóan nem hamisítvány. Akksit viszont találtam kinti webshopban Vartát, betétdíjjal+futárral ugyanannyira jön ki, mint otthon. Én magyar gyártású akksit szoktam venni, az a legolcsóbb. Az akksi az tipikusan azaz alkatrész nálam aminél nem látom sok értelmét a márkásnak drágának ugyanis egyik sem tud annyival többet mint amennyivel többe kerül. Inkább több értelmét láttam és beruháztam egy jó minőségű elektronikus töltőre amit rá tudok kapcsolni lekötés és kiszerelés nélkül az akksira vagy akár a szivargyújtón keresztül is tudom tölteni a motorháztető felnyitása nélkül. Ezenkívül szulfátlanító és regeneráló funkciókat is tud amivel akár egy halott akksit is fel lehet éleszteni egy ideig (ami nem cellazárlatos), de egy jó akksi élettartamát is elvileg a duplájára emeli ha rendszeresen ezzel töltjük.
Tiu Elküldve Szeptember2, 2015 Elküldve Szeptember2, 2015 Jócsak azért gondoltam arra, hogy nem a tűzfalon van, mert mivan ha mozdul a motor, akkor gázt ad vagy elvesz. :D Bár elvileg fix sebességet tart, a beállítottat, tehát ráhúz vagy enged a gázkaron. Ezért kell neki a sebességjel is. Hetyke, persze hogy jöhet kép. De elképzelni nem tudom, hogy hova rakjam. :D Mivel a bowdent húzogatja, a bowden felfogatása kell, hogy fix helyen legyen a gázkartól. A tempomat motor tulajdonképpen mindegy hol van. ;)
wookie Elküldve Szeptember2, 2015 Elküldve Szeptember2, 2015 Én magyar gyártású akksit szoktam venni, az a legolcsóbb. Az akksi az tipikusan azaz alkatrész nálam aminél nem látom sok értelmét a márkásnak drágának ugyanis egyik sem tud annyival többet mint amennyivel többe kerül. Inkább több értelmét láttam és beruháztam egy jó minőségű elektronikus töltőre amit rá tudok kapcsolni lekötés és kiszerelés nélkül az akksira vagy akár a szivargyújtón keresztül is tudom tölteni a motorháztető felnyitása nélkül. Ezenkívül szulfátlanító és regeneráló funkciókat is tud amivel akár egy halott akksit is fel lehet éleszteni egy ideig (ami nem cellazárlatos), de egy jó akksi élettartamát is elvileg a duplájára emeli ha rendszeresen ezzel töltjük. Hát azértegy noname akksi megdölik 3 év alatt, egy minőségi meg mondjuk kibír 7-10 évet. Szerintem nem mindegy. (szivargyújtóról meg opelt nem tudsz tölteni, mert csak gyújtáson megy)
stirlitz Elküldve Szeptember3, 2015 Elküldve Szeptember3, 2015 Én ezt mértem legutóbb az Xe-n: Mivel ez is c-s motor, így aztán nagykülönbségeknek nem kéne lennie. hát a tied 0,234% az enyém meg 0,273%, vmi nem kerek a sárkánnyal. asszem visszrakom az eredeti szondát és megméretem azzal is.
wookie Elküldve Szeptember3, 2015 Elküldve Szeptember3, 2015 hát a tied 0,234% az enyém meg 0,273%, vmi nem kerek a sárkánnyal. asszem visszrakom az eredeti szondát és megméretem azzal is. De a határérték meg 0.300 :Azon meg bőven belül van. Elég sok minden függ a katalizátor állapotától is.
Astra F Caravan Elküldve Szeptember3, 2015 Elküldve Szeptember3, 2015 Hát azértegy noname akksi megdölik 3 év alatt, egy minőségi meg mondjuk kibír 7-10 évet. Szerintem nem mindegy. (szivargyújtóról meg opelt nem tudsz tölteni, mert csak gyújtáson megy) De melyik akksi? Nem mindegy, de csak azért mert itthon készül és lehet amiatt olcsóbb, az még nem jelenti egyértelműen számomra azt, hogy gagyi. A régi eredeti gyári sárga-szürke Opel márkajelű akku az elment 8-9 évet, de ilyen már nincs gyártásban. A mostani kék GM nem tudom mit bír, de az árából veszek kettő gagyit. A Bosch-nál meg van olyan amelyikből 3 gagyit is meg tudok venni és akkor már ugyan ott vagyok ha 3 évet bír csak. Majd meglátom, eddig 2 éves a magyar akksi, ha jövőre tönkre megy akkor nézek valami mást. Én egyébként +1 azaz 4 évre számítottam, azzal már elégedett lennék ha bírna annyit mert akkor már megérte az árát, 3 évnél viszont nem. (szivargyújtóról még soha nem próbáltam tölteni, de akkor meg se próbálom, viszont van a töltőhöz szivargyújtó adapter mellékelve)
Bundee Elküldve Szeptember3, 2015 Elküldve Szeptember3, 2015 (edited) Második Perion akksim van 4 év alatt, meguntam már, hogy leteszem néha 1-2 hétre is a kocsit és nem tudom elindítani. Meg cellazárlatos, meg fel kell cipelni a 3. emeletre, meg töltögetni kell, stb. Amúgy utánanéztem, és az S4-es Bosch elvileg ugyanaz a technológia mint a kék Varta, a Vartát kicsivel olcsóbban lehet itt megkapni. Az ismerősi körömben van több ilyen, mindenki szerint megérte a pénzét. Én magyar gyártású akksit szoktam venni, az a legolcsóbb. Az akksi az tipikusan azaz alkatrész nálam aminél nem látom sok értelmét a márkásnak drágának ugyanis egyik sem tud annyival többet mint amennyivel többe kerül. Inkább több értelmét láttam és beruháztam egy jó minőségű elektronikus töltőre amit rá tudok kapcsolni lekötés és kiszerelés nélkül az akksira vagy akár a szivargyújtón keresztül is tudom tölteni a motorháztető felnyitása nélkül. Ezenkívül szulfátlanító és regeneráló funkciókat is tud amivel akár egy halott akksit is fel lehet éleszteni egy ideig (ami nem cellazárlatos), de egy jó akksi élettartamát is elvileg a duplájára emeli ha rendszeresen ezzel töltjük. Módosítva Szeptember3, 2015 : Bundee
aholy Elküldve Szeptember3, 2015 Elküldve Szeptember3, 2015 De melyik akksi? Nem mindegy, de csak azért mert itthon készül és lehet amiatt olcsóbb, az még nem jelenti egyértelműen számomra azt, hogy gagyi. A régi eredeti gyári sárga-szürke Opel márkajelű akku az elment 8-9 évet, de ilyen már nincs gyártásban. A mostani kék GM nem tudom mit bír, de az árából veszek kettő gagyit. A Bosch-nál meg van olyan amelyikből 3 gagyit is meg tudok venni és akkor már ugyan ott vagyok ha 3 évet bír csak. Majd meglátom, eddig 2 éves a magyar akksi, ha jövőre tönkre megy akkor nézek valami mást. Én egyébként +1 azaz 4 évre számítottam, azzal már elégedett lennék ha bírna annyit mert akkor már megérte az árát, 3 évnél viszont nem. (szivargyújtóról még soha nem próbáltam tölteni, de akkor meg se próbálom, viszont van a töltőhöz szivargyújtó adapter mellékelve) lehet olcsobb, meg "ha" kibír 3-4 évet, de ha mégse és a legsz@rabb pillanatban nem indul az autó?
zotya975 Elküldve Szeptember3, 2015 Elküldve Szeptember3, 2015 (edited) Nekem valami noném van bent már az 5.-éve....asszem 17 ezer volt. Módosítva Szeptember3, 2015 : zotya975
Tápiószecső Elküldve Szeptember3, 2015 Elküldve Szeptember3, 2015 Második Perion akksim van 4 év alatt, meguntam már, hogy leteszem néha 1-2 hétre is a kocsit és nem tudom elindítani. Meg cellazárlatos, meg fel kell cipelni a 3. emeletre, meg töltögetni kell, stb. Amúgy utánanéztem, és az S4-es Bosch elvileg ugyanaz a technológia mint a kék Varta, a Vartát kicsivel olcsóbban lehet itt megkapni. Az ismerősi körömben van több ilyen, mindenki szerint megérte a pénzét. Bármilyen jó akksit hamar tönkre lehet tenni, ha alacsony töltöttségi fok mellett kap nagyobb terhelést. Ha még nem volt, akkor én a helyedben megnézném mennyit fogyaszt nyugalmi helyzetben az autó, vagy hogy 1-2 hét után milyen feszültség van az akksiban. Esetleg a jelenleginél is nagyobb akku is jótékony hatással lehet az élettartamra.
bandika Elküldve Szeptember3, 2015 Elküldve Szeptember3, 2015 Nekem is valami nevenincs márka van, 3 életévnél balesetben kifolyt az összes sav, desztillált vizzel pótoltam plusz aksi töltő, most 5 éves és még mindig jó., 14 ezer volt 2010 -ben
Astra F Caravan Elküldve Szeptember3, 2015 Elküldve Szeptember3, 2015 Második Perion akksim van 4 év alatt, meguntam már, hogy leteszem néha 1-2 hétre is a kocsit és nem tudom elindítani. Meg cellazárlatos, meg fel kell cipelni a 3. emeletre, meg töltögetni kell, stb. Amúgy utánanéztem, és az S4-es Bosch elvileg ugyanaz a technológia mint a kék Varta, a Vartát kicsivel olcsóbban lehet itt megkapni. Az ismerősi körömben van több ilyen, mindenki szerint megérte a pénzét. Nekem is volt, hogy havonta 1x mindig lemerült és töltenem kellett minden hónapban. Vettem nagyobb kapacitásút, de az is mindig lemerült. Egyszer sötétben észre vettem, hogy nagyon halványan parázslik a töltésjelzőm, de annyira halványan, hogy elsőre észre se vettem. Kiderült, hogy gyenge volt a töltésem és soha nem töltötte rendesen az akksit, de a generátor jó volt. Autóvillamosságis javította, azt hiszem valamelyik testkábelt kellett cserélni. Ha rendesen töltődik az akku akkor nem szabad 1-2 hét alatt lemerülnie. Eddigi tapasztalatom szerint 1-2 hónap az az állásidő amikor már az autó önfogyasztása és az akku önkisülése lemerítheti.
Astra F Caravan Elküldve Szeptember3, 2015 Elküldve Szeptember3, 2015 Nekem valami noném van bent már az 5.-éve....asszem 17 ezer volt. Nekem is valami nevenincs márka van, 3 életévnél balesetben kifolyt az összes sav, desztillált vizzel pótoltam plusz aksi töltő, most 5 éves és még mindig jó., 14 ezer volt 2010 -ben Ezek jó hírek. Én 4 évre számítok, ha ettől több lesz akkor nagyon elégedett leszek. Az enyém 2 éve bruttó 15-16 ezer körül volt 66Ah-s.
Recommended Posts