spzoli Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 Bundabundabunda Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 Akkor itt is lesznek poénos komment törlések? :D Nem. Itt komolyság van, meg szabályosság. (Meg amúgyis, itt bele is tudok írni, nem kell a törléssel értelmet változtatni. :D) a facés csoportban bőven elég szórakozni a kommentekkel. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 Én tettem rá bandázsszalagból egy kicsit, kivágtam a tengely helyét, így megszűnt a lógása :D Ja meg átforgattam a műanyag tengely perselyeit egy másik pozícióba. ja én is kiszedtem, nekem sem volt "odavarrva", viszont nem a fém csap volt elkopva, hanem a műanyag fészek.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 Ezekbe már nem lapátos volt? A Vekibe még olyan volt. Dehogy, nem lada ez. :D Ezért szoktam fogni a fejem, hogy a fastra egy csomó fejlesztést megkapott, amit a veci nem. Pedig a veci felsőbb kategóriás. Van az a golyó tudod, alul. Leveszed a borítást a karról és látod a műanyag mechanikát. Ott van egy golyós működtetés, ami átviszi a váltókar mozgását a motortérbe a kulisszához. Na abban a golyós cuccban van kettő darab gumigyűrű. Ez a csillapító. Azokat kéne cserélnem. Amúgy nekem a menetirány szerinti merőleges tengelyre van szegecselve fémesen a váltókar alsó része. Ugye ha mozgatod a kart előre és hátra, akkor az az alsó tengely mozog előre hátra és az oldalirányú mozgásokat egy szegecselt tengely oldja meg. De itt egy kép: A gumigyűrűt kéne cserélnem és a "csap helye" ami nekem szegecselt. Azon elvileg csak egy gumi van, legalábbis én amit eddig szétszedtem, azon mind csak egy volt. A csap meg nem szegecs, ahogy már írták, hanema végén a lemez van ráfordítva a szárra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július29, 2015 Megoszt Elküldve Július29, 2015 Dehogy, nem lada ez. :D Ezért szoktam fogni a fejem, hogy a fastra egy csomó fejlesztést megkapott, amit a veci nem. Pedig a veci felsőbb kategóriás. Azon elvileg csak egy gumi van, legalábbis én amit eddig szétszedtem, azon mind csak egy volt. A csap meg nem szegecs, ahogy már írták, hanema végén a lemez van ráfordítva a szárra. Há nemtom. Kettő van a csomagban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2015 Megoszt Elküldve Július29, 2015 Dehogy, nem lada ez. :D Ezért szoktam fogni a fejem, hogy a fastra egy csomó fejlesztést megkapott, amit a veci nem. Pedig a veci felsőbb kategóriás. Azon elvileg csak egy gumi van, legalábbis én amit eddig szétszedtem, azon mind csak egy volt. A csap meg nem szegecs, ahogy már írták, hanema végén a lemez van ráfordítva a szárra. Nekem is egy van...jaja csak a csapra van rászegecselve a rugós pattintós biszbasz...keresek képet....szégyenlem magam, de nem volt, most már van: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2015 Megoszt Elküldve Július29, 2015 Cseréltetek Karcsival? Grat! :icon1: Vagy Dzsonival...aztán hogy tudja-e hozni a már megszokott szintet az már más kérdés... :icon6: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július29, 2015 Megoszt Elküldve Július29, 2015 Üdv mindenkinek! Egy kérdés: valaki szedett már szét biztonságiöv csatot? Mert nekem az anyósülésnél levő zörög, elég idegesítően, valamit kéne kezdeni vele, csak nem tudom, szerelhető-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július29, 2015 Megoszt Elküldve Július29, 2015 Üdv mindenkinek! Egy kérdés: valaki szedett már szét biztonságiöv csatot? Mert nekem az anyósülésnél levő zörög, elég idegesítően, valamit kéne kezdeni vele, csak nem tudom, szerelhető-e? Igen, óvatosan ketté pattintható. Nekem a vezetőoldaliban szokott rendszeresen egy rugó kimozdulni a helyéről és akkor nem akad be a csat. Szétpattintom, vissza a rugó, összepattintom és már megyek is... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2015 Megoszt Elküldve Július29, 2015 Üdv mindenkinek! Egy kérdés: valaki szedett már szét biztonságiöv csatot? Mert nekem az anyósülésnél levő zörög, elég idegesítően, valamit kéne kezdeni vele, csak nem tudom, szerelhető-e? Szerintem roncsolás nélkül nem bontható, csavar nincs rajta két összepattanó félből áll. Cserélni is csak az övfeszítővel együtt lehet. Mi újság a kerékdőléssel? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2015 Megoszt Elküldve Július29, 2015 :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Július29, 2015 Megoszt Elküldve Július29, 2015 Hogy cserelted ki a tukor felfogatasat? Ami nekem van, az a G Astraba passzol. Igazságszerint ahhoz is lett véve, de ha akadna akkor az enyémbe is menne :D :icon1: /quote] Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2015 Megoszt Elküldve Július29, 2015 Hogy cserelted ki a tukor felfogatasat? Ami nekem van, az a G Astraba passzol. Igazságszerint ahhoz is lett véve, de ha akadna akkor az enyémbe is menne :D Az üvegen maradt a talp, és a rátolós hernyócsavaros rész, illetve megtartottam a tükörbe pattanó gömböt, a kettő közé lett gyártva közdarab. Végülis a középső részt nem tettem be, mert úgy nagyon lelógott a tükör. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2015 Megoszt Elküldve Július29, 2015 Nyűglödök ezzel a tükörrel, ha jól tudom: Barna - testFekete - +12VSzürke - Belső világításWS/SW - rüki A szürke a belső világítás állandó táp? Mert akkor össze lehet kötni a feketével...Rákötöttem egy 12Voltos fúrógép akkura, de azonnal besötétedett még a félhomályos pincében is.... :pinch: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július29, 2015 Megoszt Elküldve Július29, 2015 Hogy még a legegszerűbb alkatrészbe is elektronikát tesztek.... :omg: :unsure: Amúgy ez mié is pontosan? Megnézném annak a kapcsolási rajzát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2015 Megoszt Elküldve Július29, 2015 Hogy még a legegszerűbb alkatrészbe is elektronikát tesztek.... :omg: :unsure: Amúgy ez mié is pontosan? Megnézném annak a kapcsolási rajzát. Hát passzolom omega talán..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július29, 2015 Megoszt Elküldve Július29, 2015 G.hastra cvectra.zafira...szinte mindenben ilyen volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július29, 2015 Megoszt Elküldve Július29, 2015 Hát ha g astra is, az annyira nem más, meg a zafi sem mint a mi régi fosaink, ezekben meg a szürke az test a beltérinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2015 Megoszt Elküldve Július29, 2015 Hát ha g astra is, az annyira nem más, meg a zafi sem mint a mi régi fosaink, ezekben meg a szürke az test a beltérinek. Na hát arra jutottam, hogy nekem végülis csak a barna test meg a fekete táp kell a működéshez, a szürke meg a rükié, csak ahhoz kell hogy bekapcsolt belső világításnál és tolatásnál megszünjön a sötétedés. Akkor viszont szerintem a tápnak a belső világítás állandó tápját fogom használni, testpontom meg már úgyis van ott a napellenzős sminktükörnek. :rolleyes: Hát kiváncsi leszek hogyan fog működni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Július29, 2015 Megoszt Elküldve Július29, 2015 Na hát arra jutottam, hogy nekem végülis csak a barna test meg a fekete táp kell a működéshez, a szürke meg a rükié, csak ahhoz kell hogy bekapcsolt belső világításnál és tolatásnál megszünjön a sötétedés. Akkor viszont szerintem a tápnak a belső világítás állandó tápját fogom használni, testpontom meg már úgyis van ott a napellenzős sminktükörnek. :rolleyes: Hát kiváncsi leszek hogyan fog működni. Jól. :icon1: :icon13: Ez kis aranyos tükör. Nekem Omegáé van, jól működik a motoros beállítása is az Astra tükörállítóról (mert ennek a kapcsolása is ugyanaz :icon1: ), de még nem raktam be csak kipróbáltam. Még gondolkodom, hogy az elektromos ablakokat kössem-e be a kapaszkodóba, vagy felrakjam ezt a bazi nagy tükröt. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Július29, 2015 Megoszt Elküldve Július29, 2015 A szürke a kapcsolt test az ajtókapcsolókról, a rüki meg kapcsolt 12V. Nyűglödök ezzel a tükörrel, ha jól tudom:Barna - testFekete - +12VSzürke - Belső világításWS/SW - rüki A szürke a belső világítás állandó táp? Mert akkor össze lehet kötni a feketével...Rákötöttem egy 12Voltos fúrógép akkura, de azonnal besötétedett még a félhomályos pincében is.... :pinch: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Július29, 2015 Megoszt Elküldve Július29, 2015 Ha nem szabad reklámozni, akkor nyugodtan töröljétek, de ha valakit érdekel GSI koptató, tőle rendelhető: http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/astra-f-gsi-gummilippe/339403571-223-4626 Megbízható Úr! Nekem is tőle lett. Használt, tehát ne új állapotút várjatok, de mégis koptató. 20 euro a szállítás, és előre kell utalni. Eddig 2-t rendeltünk. Nem szakadt, nem lóg. kb 7 nap alatt ért ide! Alkudni lehet! :) VB Azt jelenti!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július30, 2015 Megoszt Elküldve Július30, 2015 A szürke a kapcsolt test az ajtókapcsolókról, a rüki meg kapcsolt 12V. Szerintem ezt a két szálat egyenlőre nem kötöm be... :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Július30, 2015 Megoszt Elküldve Július30, 2015 (edited) Pedig az ottvan közel a lámpánál :) Meg ha eddig nem húztál be odáig plusz vezetéke(ke)t akkor kell, mert ott csak állandó 12V van, merítené az akksit a cucc. Faternak a G-be is kell drótoznom emiatt. Ja közbe látom hogy írtál még tegnap :D Szerintem ezt a két szálat egyenlőre nem kötöm be... :icon1: Módosítva Július30, 2015 : Bundee Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július30, 2015 Megoszt Elküldve Július30, 2015 Pedig az ottvan közel a lámpánál :) Meg ha eddig nem húztál be odáig plusz vezetéke(ke)t akkor kell, mert ott csak állandó 12V van, merítené az akksit a cucc. Faternak a G-be is kell drótoznom emiatt. Ja közbe látom hogy írtál még tegnap :D Jaja igaz, végülis úgy húztam fel gyujtás utánni tápot a ködlámpa kapcsolóktól, de az A-oszlopba csak úgy tudtam belehúzni, hogy a belső világítás drótját visszahúztam , ezzel húztam be egy fűződrótót lefelé, aztán felfelé jött vele a gyujtás utánni táp drótja is. Testpontom meg volt már fent. Bekötöttem szépen sötétedik, meg sárgállik a led az alján...de az a káosz ott hátul... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts