stirlitz Elküldve Június25, 2015 Elküldve Június25, 2015 Hali Azt jól gondolom, ugye, hogy a HFbe bele van nyomva(öntve) a mérete? pl, hogy: 16 vagy nem-e?
zotya975 Elküldve Június25, 2015 Elküldve Június25, 2015 én sem értettem, miért vesz vki öltönyt műszakiztatni.... Na és hova ragasszák a matricát?
daykiller Elküldve Június25, 2015 Elküldve Június25, 2015 Szép. És nem lett koszos az öltöny? :) Nem, mert átöltözve mentem le szerelni. :D P0120 - Throttle Position Sensor.
exitl0l Elküldve Június25, 2015 Elküldve Június25, 2015 Sziasztok lehet buta kérdéssel fordulok hozzátok. Mégpedig azzal hogy ami a km mutató alatt található számláló az pontosan mire szolgál illetve ami alatta van tekerő. És hogy tudom nullázni? Köszi előre is. És bocsi az első-jogsis hülye kérdésért.????
Gabibácsi Elküldve Június25, 2015 Elküldve Június25, 2015 Sziasztok lehet buta kérdéssel fordulok hozzátok. Mégpedig azzal hogy ami a km mutató alatt található számláló az pontosan mire szolgál illetve ami alatta van tekerő. És hogy tudom nullázni? Köszi előre is. És bocsi az első-jogsis hülye kérdésért.???? Ha komoly a kérdés: 1. fent : összesen megtett km 2. lent : napi számláló, azzal tudod nézni hogy mennyit mentél pl, vagy kiszámolni a fogyasztást, akármi 3. nullázás : benyomod 1
epk947 Elküldve Június25, 2015 Elküldve Június25, 2015 (edited) Már csak ez hiányzott... Mennék vizsgázni. Beindítom az autót, alapjárat összevissza, aztán lefullad és nem indul be. Ez még a lefulladás előtti kép. Öltönyben meg nem akartam turkálni a motortérben. De legalább nagyon erős benzinszagot érezni. :D Na, az enyém (óra szerint) még egy tizessel öregebb, de valójában ki tudja?! Szégyen, de a lustaságom oda vezetett, hogy a nyári kerekeket csak most a hivatalos nyár beköszöntekor (jun. 21) tettem fel! Sebaj, nyáron nyári gumival szép az élet...! :D Módosítva Június25, 2015 : epk947
exitl0l Elküldve Június25, 2015 Elküldve Június25, 2015 (edited) Ha komoly a kérdés: 1. fent : összesen megtett km 2. lent : napi számláló, azzal tudod nézni hogy mennyit mentél pl, vagy kiszámolni a fogyasztást, akármi 3. nullázás : benyomod A fentit azt tudtam hogy mi :D, illetve az alsót is sejtettem hogy mi, csak nem tudtam mi a neve, illetve hogy az a 'pecek' mi célt szolgál, fiatal vagyok és tudatlan :D De köszönöm a gyors választ Módosítva Június25, 2015 : exitl0l
Gabibácsi Elküldve Június25, 2015 Elküldve Június25, 2015 Két kérdés: 1. Hőfok jeladó az csak a műszernek jelez, vagy az ECU-ba is megy? 2. Ha utóbbi, akkor nekem a kék csatis kell? 3. És a motortérben hol a tökbe keressem? :D
AMD Power Elküldve Június25, 2015 Elküldve Június25, 2015 Azért az egy jó nagy kicseszés ,hogy egy nap max csak 5 hsz-e lehet valakinek , aki nem tag. <_<
wookie Elküldve Június25, 2015 Elküldve Június25, 2015 Hali Azt jól gondolom, ugye, hogy a HFbe bele van nyomva(öntve) a mérete? pl, hogy: 16 vagy nem-e? Én eddig csak az se-n láttam feliratot, (termosztát fölött a vezérlés burkolat alatt) a többin az égvilágon semmi jelzés nem volt. Sziasztok lehet buta kérdéssel fordulok hozzátok. Mégpedig azzal hogy ami a km mutató alatt található számláló az pontosan mire szolgál illetve ami alatta van tekerő. És hogy tudom nullázni? Köszi előre is. És bocsi az első-jogsis hülye kérdésért.???? Most tényleg nem a beszólás kedvéért, de ha most csináltad a jogsit, akkor ezt ott tanították. (vagy legalábbis kellett volna) Bnőm is most végzett, még várjuk a plasztikot, és az online anyag azt kell mondjam nagyon rendben van. Tényleg mindent belevettek, és nagyon jól, érthetően van megcsinálva a nagyobb része. Két kérdés: 1. Hőfok jeladó az csak a műszernek jelez, vagy az ECU-ba is megy? 2. Ha utóbbi, akkor nekem a kék csatis kell? 3. És a motortérben hol a tökbe keressem? :D Két jeladó van, egy egy vezetékes, meg egy kettő. Előbbi a műszernek utóbbi a motornak mutat. Az egyvezetékes a szívósor egyes hengernél levő részén van függőlegesen, a hengerfej felöl, általában a motorkábelköteg takarja, egy kék, simasarus vezeték megy rá. A két vezetékes jeladó meg a tűzfal felöl van betekerve a motor irányába vízszintesen, szintén a szívósorba, kb az 1-2henger közötti síkban.
Tiu Elküldve Június25, 2015 Elküldve Június25, 2015 Hali Azt jól gondolom, ugye, hogy a HFbe bele van nyomva(öntve) a mérete? pl, hogy: 16 vagy nem-e? Bele van öntve, az elosztó ill. DIS felőli gyertya fölött, az 1,2-nél 12, az 1,4-nél 14, az 1,6-nál 16. (kadett 1,3-nál 13) ;)
stirlitz Elküldve Június25, 2015 Elküldve Június25, 2015 Bele van öntve, az elosztó ill. DIS felőli gyertya fölött, az 1,2-nél 12, az 1,4-nél 14, az 1,6-nál 16. (kadett 1,3-nál 13) ;) Na én is így emlékeztem, köszi. 1,8éis benne van gondolom
Gabibácsi Elküldve Június25, 2015 Elküldve Június25, 2015 Én eddig csak az se-n láttam feliratot, (termosztát fölött a vezérlés burkolat alatt) a többin az égvilágon semmi jelzés nem volt. Most tényleg nem a beszólás kedvéért, de ha most csináltad a jogsit, akkor ezt ott tanították. (vagy legalábbis kellett volna) Bnőm is most végzett, még várjuk a plasztikot, és az online anyag azt kell mondjam nagyon rendben van. Tényleg mindent belevettek, és nagyon jól, érthetően van megcsinálva a nagyobb része. Két jeladó van, egy egy vezetékes, meg egy kettő. Előbbi a műszernek utóbbi a motornak mutat. Az egyvezetékes a szívósor egyes hengernél levő részén van függőlegesen, a hengerfej felöl, általában a motorkábelköteg takarja, egy kék, simasarus vezeték megy rá. A két vezetékes jeladó meg a tűzfal felöl van betekerve a motor irányába vízszintesen, szintén a szívósorba, kb az 1-2henger közötti síkban. Ohh köszi, tehát akkor nem a kéket kell cserélnem, mert a műszer jól működik, hanem a másikat.
Tiu Elküldve Június25, 2015 Elküldve Június25, 2015 Ohh köszi, tehát akkor nem a kéket kell cserélnem, mert a műszer jól működik, hanem a másikat. Ez így csalóka. :icon1: Ez a kétvezetékes és az elosztó/DIS kocka alatt van: ...és ez az egyvezetékes a termosztát felől:
wookie Elküldve Június25, 2015 Elküldve Június25, 2015 Ne zavard mán össze, neki központisa van, csak az se-n van a gyújtás alatt. :)
Tiu Elküldve Június25, 2015 Elküldve Június25, 2015 Ne zavard mán össze, neki központisa van, csak az se-n van a gyújtás alatt. :) Jaj már, hogy mindent össze-vissza tesznek ezekbe az autókba. :D Köszi a javítást. ;)
Gabibácsi Elküldve Június25, 2015 Elküldve Június25, 2015 bakker akkor most a kéket kell vennem? a műszer jó
stirlitz Elküldve Június26, 2015 Elküldve Június26, 2015 (edited) bakker akkor most a kéket kell vennem? a műszer jó a kék, 2vezetékes az ECUé fém csuszó sdarus, 1vezetékes a műszeré az oracsportban Módosítva Június26, 2015 : stirlitz
Gabibácsi Elküldve Június26, 2015 Elküldve Június26, 2015 a kék, 2vezetékes az ECUé fém csuszó darus, 1vezetékes a műszeré az oracsportban Köszi, így már egyértelmű :)
zotya975 Elküldve Június26, 2015 Elküldve Június26, 2015 Azért az egy jó nagy kicseszés ,hogy egy nap max csak 5 hsz-e lehet valakinek , aki nem tag. <_< Ez egy motiváció, hogy aki tényleg fórumozni szeretne lépjen be a klubba. Rengeteg a :"csak kérdezek valamit aztán eltűnök" emberke.
Gabibácsi Elküldve Június26, 2015 Elküldve Június26, 2015 Amúgy én is a fórum miatt léptem be a klubba, semmi mást nem használok ki, kedvezményeket sem. Matricát sem kapok sosem újat :)
zotya975 Elküldve Június26, 2015 Elküldve Június26, 2015 Amúgy én is a fórum miatt léptem be a klubba, semmi mást nem használok ki, kedvezményeket sem. Matricát sem kapok sosem újat :) én még sosem sem kaptam eccer se.... Régebben járt rendszámkeret, matrica meg kártya...most már csak kártya ha jól tudom...igazából nem használom őket...csak úgy elvannak... :D
Gabibácsi Elküldve Június26, 2015 Elküldve Június26, 2015 én még sosem sem kaptam eccer se.... én is csak mert rinyáltam :)
daykiller Elküldve Június26, 2015 Elküldve Június26, 2015 Én meg olcsóbban tankolok a kártyával Agip kúton és van rendszámkeretem. :D A matricákat meg lehet kérni. :D
Recommended Posts