Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok lehet buta kérdéssel fordulok hozzátok. Mégpedig azzal hogy ami a km mutató alatt található számláló az pontosan mire szolgál illetve ami alatta van tekerő. És hogy tudom nullázni? Köszi előre is. És bocsi az első-jogsis hülye kérdésért.????

Elküldve

Sziasztok lehet buta kérdéssel fordulok hozzátok. Mégpedig azzal hogy ami a km mutató alatt található számláló az pontosan mire szolgál illetve ami alatta van tekerő. És hogy tudom nullázni? Köszi előre is. És bocsi az első-jogsis hülye kérdésért.????

Ha komoly a kérdés:

1. fent : összesen megtett km

2. lent : napi számláló, azzal tudod nézni hogy mennyit mentél pl, vagy kiszámolni a fogyasztást, akármi

3. nullázás : benyomod

  • Like 1
Elküldve (edited)

Már csak ez hiányzott... Mennék vizsgázni. Beindítom az autót, alapjárat összevissza, aztán lefullad és nem indul be.

Ez még a lefulladás előtti kép. Öltönyben meg nem akartam turkálni a motortérben.

De legalább nagyon erős benzinszagot érezni. :D

Na, az enyém (óra szerint) még egy tizessel öregebb, de valójában ki tudja?!

Szégyen, de a lustaságom oda vezetett, hogy a nyári kerekeket csak most a hivatalos nyár beköszöntekor (jun. 21) tettem fel! Sebaj, nyáron nyári gumival szép az élet...! :D

Módosítva : epk947
Elküldve (edited)

Ha komoly a kérdés:

1. fent : összesen megtett km

2. lent : napi számláló, azzal tudod nézni hogy mennyit mentél pl, vagy kiszámolni a fogyasztást, akármi

3. nullázás : benyomod

A fentit azt tudtam hogy mi :D, illetve az alsót is sejtettem hogy mi, csak nem tudtam mi a neve, illetve hogy az a 'pecek' mi célt szolgál, fiatal vagyok és tudatlan :D De köszönöm a gyors választ

Módosítva : exitl0l
Elküldve

Két kérdés:

1. Hőfok jeladó az csak a műszernek jelez, vagy az ECU-ba is megy?

2. Ha utóbbi, akkor nekem a kék csatis kell?

3. És a motortérben hol a tökbe keressem? :D

Elküldve

Hali

Azt jól gondolom, ugye, hogy a HFbe bele van nyomva(öntve) a mérete? pl, hogy: 16 vagy nem-e?

Én eddig csak az se-n láttam feliratot, (termosztát fölött a vezérlés burkolat alatt) a többin az égvilágon semmi jelzés nem volt.

Sziasztok lehet buta kérdéssel fordulok hozzátok. Mégpedig azzal hogy ami a km mutató alatt található számláló az pontosan mire szolgál illetve ami alatta van tekerő. És hogy tudom nullázni? Köszi előre is. És bocsi az első-jogsis hülye kérdésért.????

Most tényleg nem a beszólás kedvéért, de ha most csináltad a jogsit, akkor ezt ott tanították. (vagy legalábbis kellett volna)

Bnőm is most végzett, még várjuk a plasztikot, és az online anyag azt kell mondjam nagyon rendben van. Tényleg mindent belevettek, és nagyon jól, érthetően van megcsinálva a nagyobb része.

Két kérdés:

1. Hőfok jeladó az csak a műszernek jelez, vagy az ECU-ba is megy?

2. Ha utóbbi, akkor nekem a kék csatis kell?

3. És a motortérben hol a tökbe keressem? :D

Két jeladó van, egy egy vezetékes, meg egy kettő. Előbbi a műszernek utóbbi a motornak mutat.

Az egyvezetékes a szívósor egyes hengernél levő részén van függőlegesen, a hengerfej felöl, általában a motorkábelköteg takarja, egy kék, simasarus vezeték megy rá. A két vezetékes jeladó meg a tűzfal felöl van betekerve a motor irányába vízszintesen, szintén a szívósorba, kb az 1-2henger közötti síkban.

Elküldve

Hali

Azt jól gondolom, ugye, hogy a HFbe bele van nyomva(öntve) a mérete? pl, hogy: 16 vagy nem-e?

Bele van öntve, az elosztó ill. DIS felőli gyertya fölött, az 1,2-nél 12, az 1,4-nél 14, az 1,6-nál 16. (kadett 1,3-nál 13) ;)

83c7_1_big.jpg

Elküldve

Bele van öntve, az elosztó ill. DIS felőli gyertya fölött, az 1,2-nél 12, az 1,4-nél 14, az 1,6-nál 16. (kadett 1,3-nál 13) ;)

Na én is így emlékeztem, köszi. 1,8éis benne van gondolom

Elküldve

Én eddig csak az se-n láttam feliratot, (termosztát fölött a vezérlés burkolat alatt) a többin az égvilágon semmi jelzés nem volt.

Most tényleg nem a beszólás kedvéért, de ha most csináltad a jogsit, akkor ezt ott tanították. (vagy legalábbis kellett volna)

Bnőm is most végzett, még várjuk a plasztikot, és az online anyag azt kell mondjam nagyon rendben van. Tényleg mindent belevettek, és nagyon jól, érthetően van megcsinálva a nagyobb része.

Két jeladó van, egy egy vezetékes, meg egy kettő. Előbbi a műszernek utóbbi a motornak mutat.

Az egyvezetékes a szívósor egyes hengernél levő részén van függőlegesen, a hengerfej felöl, általában a motorkábelköteg takarja, egy kék, simasarus vezeték megy rá. A két vezetékes jeladó meg a tűzfal felöl van betekerve a motor irányába vízszintesen, szintén a szívósorba, kb az 1-2henger közötti síkban.

Ohh köszi, tehát akkor nem a kéket kell cserélnem, mert a műszer jól működik, hanem a másikat.

Elküldve

Ohh köszi, tehát akkor nem a kéket kell cserélnem, mert a műszer jól működik, hanem a másikat.

Ez így csalóka. :icon1:

Ez a kétvezetékes és az elosztó/DIS kocka alatt van:

P0483530.JPG

...és ez az egyvezetékes a termosztát felől:

P0292741.JPG

Elküldve

Ne zavard mán össze, neki központisa van, csak az se-n van a gyújtás alatt. :)

Jaj már, hogy mindent össze-vissza tesznek ezekbe az autókba. :D

Köszi a javítást. ;)

Elküldve (edited)

bakker

akkor most a kéket kell vennem? a műszer jó

a kék, 2vezetékes az ECUé

fém csuszó sdarus, 1vezetékes a műszeré az oracsportban

Módosítva : stirlitz
Elküldve

Azért az egy jó nagy kicseszés ,hogy egy nap max csak 5 hsz-e lehet valakinek , aki nem tag. <_<

Ez egy motiváció, hogy aki tényleg fórumozni szeretne lépjen be a klubba. Rengeteg a :"csak kérdezek valamit aztán eltűnök" emberke.

Elküldve

Amúgy én is a fórum miatt léptem be a klubba, semmi mást nem használok ki, kedvezményeket sem.

Matricát sem kapok sosem újat :)

én még sosem sem kaptam eccer se....

Régebben járt rendszámkeret, matrica meg kártya...most már csak kártya ha jól tudom...igazából nem használom őket...csak úgy elvannak... :D

1890379-20150626-S402g6.jpg

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.