Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ennyire összetörted a zótót? :D

Nem én, a rozsda. :)

Ez a rugótányér feletti gerenda? :rolleyes:

Igen. A tányér ezen nincs rajta, de cromaxnál árulnak eredetit.

Nem, ez annak a folytatása a csomagtér alatt a vectrán.

De. :D Ez a futómű bekötési ponttól a hátfalig az egész. Sajnos teljeset sehol nem találtam, ez meg annyiba került mint klokkerholmból egy, és az se biztos hogy pontos.

Elküldve

Mit hozott ma postásbácsi dojcslandból. :D

Eredeti gyári karosszériaelem. Fantasztikus! Ilyet is ritkán lát az ember. Van esetleg kedvező beszerzési forrásod gyári opel alkatrészekre külföldről vagy ezt csak úgy véletlenül találtad elfekvőbe valakinél?

Elküldve

Ebay-es találat. Nekiálltam keresgélni, aztán kidobta. Érdemes egyébként nézelődni, mert mindig találni dolgokat. 1-2 éve még rengeteg eredeti új cucc volt fent, mára azért elfogyogattak.

Elküldve

Nem én, a rozsda. :)

Igen. A tányér ezen nincs rajta, de cromaxnál árulnak eredetit.

De. :D Ez a futómű bekötési ponttól a hátfalig az egész. Sajnos teljeset sehol nem találtam, ez meg annyiba került mint klokkerholmból egy, és az se biztos hogy pontos.

Azért jó móka lesz ezt a darabot betenni a kocsi alá. :icon1: Amikor rugótányért renoválltam, akartam venni azt a gumicsöcsöt ami a rugó alatt van a hídon, az eltört rúgóvég eléggé szétvágta. A cromaxban valami 6-7 ezerért tudtak volna adni / darab, merthogy csak gyári van belőle. Fordítottam egyet rajta hogy ne a vágott rész essen a rugó vége alá..talán majd bntóban nézek valami szebb darabot.

Elküldve

Jah, kiszedtek valami audit a parkolótokból. Észre se vetted mi? :D

Jah, már rég nem ott álltam :D 12 ezer volt / kocsi / hó, az őrzést meg hagyjuk, öreg alkesz...

Most a sportcentrum őrzött kamerás parkolójában állok mindkettővel, 4 ezer /hó / kocsi, számlával...

Valami gyenge s8 volt, a vectrám megeszi reggelire :D

Elküldve

Megjöttem. Vót valami? :D

Semmi különös, tetőkárpit még mindíg lóg, a hátsó szélvédő még mindíg kédernélküli, és tankolni kéne csak nincs pénzem. Szóval a szokásos. :D

Elküldve

...

De. :D Ez a futómű bekötési ponttól a hátfalig az egész. Sajnos teljeset sehol nem találtam, ez meg annyiba került mint klokkerholmból egy, és az se biztos hogy pontos.

Na pont azt hiányolom róla.

Elküldve

Semmi különös, tetőkárpit még mindíg lóg, a hátsó szélvédő még mindíg kédernélküli, és tankolni kéne csak nincs pénzem. Szóval a szokásos. :D

Nálunk csökkent a családban az astrák száma, szüleim lecserélték egy focusra.

De az enyém még megvan, épp az ajtó sarkát javítgatom, mert anno a kasztnis szerintem csak ráködölt a rozsdára.

Elküldve

Nálunk csökkent a családban az astrák száma, szüleim lecserélték egy focusra.

De az enyém még megvan, épp az ajtó sarkát javítgatom, mert anno a kasztnis szerintem csak ráködölt a rozsdára.

Az sajnos belülről rohad kifelé... Ha meg is csiszolta sem lesz már igazi. Csereérett! :( A lényeg, hogy bent megáll a víz, és a 2 lemez közt kezdi a rohadást. Az szépen terjed kifelé, és lesz egy aranyos egérjárat!

Elküldve

Az sajnos belülről rohad kifelé... Ha meg is csiszolta sem lesz már igazi. Csereérett! :( A lényeg, hogy bent megáll a víz, és a 2 lemez közt kezdi a rohadást. Az szépen terjed kifelé, és lesz egy aranyos egérjárat!

Az a baj, hogy belülről meg nem rozsdás, mármint az ajtót szétszedve. A két lemez közé meg nem tudok belebújni... Hát mindegy, addig marad amíg szét nem esik, úgyis a két hátsó rugónyúlvány (vagy hogy hívják) is rozsdásodik, azt meg már nem fogja megérni megcsináltatni...

Elküldve

Az a baj, hogy belülről meg nem rozsdás, mármint az ajtót szétszedve. A két lemez közé meg nem tudok belebújni... Hát mindegy, addig marad amíg szét nem esik, úgyis a két hátsó rugónyúlvány (vagy hogy hívják) is rozsdásodik, azt meg már nem fogja megérni megcsináltatni...

Én úgy vettem észre az üregelő ilyenkor lassítja a további rohadást. Nem ad végleges javítást, de időt lehet nyerni vele.

Elküldve

Az a baj, hogy belülről meg nem rozsdás, mármint az ajtót szétszedve. A két lemez közé meg nem tudok belebújni... Hát mindegy, addig marad amíg szét nem esik, úgyis a két hátsó rugónyúlvány (vagy hogy hívják) is rozsdásodik, azt meg már nem fogja megérni megcsináltatni...

Nem bizony, akkor kuka. Majd szólj ha már kilyukadt, mert akkor elhoznám. Kéne a klíma, meg asszonynak egy jó állapotú nem caravan. :D
Elküldve

Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni tőletek! 92-es F astrám van, nagyon szeretem, de családbővülés miatt valamivel nagyobbra és klímásabbra kellene cserélnem. Szerintetek hogy tegyem ezt? Bontsam le és alkatrészenként értékesítsem, vagy egyben próbálkozzak? Az ebből befolyt pénz megfelelő lenne egy újabb típus (pl H astra) kezdő befizetésének. Esetleg lenne itt egy vevő is rá, vagy tudnátok segíteni a darab értékesítésben?
Köszönöm

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni tőletek! 92-es F astrám van, nagyon szeretem, de családbővülés miatt valamivel nagyobbra és klímásabbra kellene cserélnem. Szerintetek hogy tegyem ezt? Bontsam le és alkatrészenként értékesítsem, vagy egyben próbálkozzak? Az ebből befolyt pénz megfelelő lenne egy újabb típus (pl H astra) kezdő befizetésének. Esetleg lenne itt egy vevő is rá, vagy tudnátok segíteni a darab értékesítésben?

Köszönöm

Autó függő, de az elbontás macera. Ha pl. egy gsiről van szó akkor olyan 2nap alatt elviszik az optikát, meg az üléseket, bc-t, stb. Onnantól kezdve hogy az "érdekes" dolgok elfogytak, kb egy évig fogod nézegetni a bódét, a hátsó ülést, a műszerfalpárnát, meg úgy kb a komplett de láthatóan bomlásnak indult autót. Ha egy extráktól mentes, teljesen mezei akármit kezdenél el darabolni, akkor inkább felejtsd el. Elfogyni kb sosem fog, de pakolászni/szétszedni/hirdetgetni/hülyékkel hadakozni egy csomó idő, és egyáltalán nem biztos hogy megéri, ha egyébként nem 60.000-ért vetted ah egészet.
Elküldve

Autó függő, de az elbontás macera. Ha pl. egy gsiről van szó akkor olyan 2nap alatt elviszik az optikát, meg az üléseket, bc-t, stb. Onnantól kezdve hogy az "érdekes" dolgok elfogytak, kb egy évig fogod nézegetni a bódét, a hátsó ülést, a műszerfalpárnát, meg úgy kb a komplett de láthatóan bomlásnak indult autót. Ha egy extráktól mentes, teljesen mezei akármit kezdenél el darabolni, akkor inkább felejtsd el. Elfogyni kb sosem fog, de pakolászni/szétszedni/hirdetgetni/hülyékkel hadakozni egy csomó idő, és egyáltalán nem biztos hogy megéri, ha egyébként nem 60.000-ért vetted ah egészet.

Valahogy én is ezt érzem. Nem gsi, de nem is teljesen mezei astra. Opel alufelnik, sportülések, sportkipuf, gsi fék, elektromos ablakok, fekete kárpit, közponiti zár, kb ennyi az "extra". Illetve van pár új alkatrész rajta/benne, pl lengőkar, géptető. Attól tartok én is, hogy ha ezek elmennek akkor a többi macera lesz. De beszámítani nem akarom, mert tudjuk milyenek a kereskedők, jó ha 100at adnak érte, de lehet sokat mondtam. Egyben talán a 200-at megkapnám érte. Talán ha a bontóba legurulok vele és egyben otthagyom? Az biztos, bárhogy is lesz meg fogom siratni, nem kicsit!

Elküldve

Valahogy én is ezt érzem. Nem gsi, de nem is teljesen mezei astra. Opel alufelnik, sportülések, sportkipuf, gsi fék, elektromos ablakok, fekete kárpit, közponiti zár, kb ennyi az "extra". Illetve van pár új alkatrész rajta/benne, pl lengőkar, géptető. Attól tartok én is, hogy ha ezek elmennek akkor a többi macera lesz. De beszámítani nem akarom, mert tudjuk milyenek a kereskedők, jó ha 100at adnak érte, de lehet sokat mondtam. Egyben talán a 200-at megkapnám érte. Talán ha a bontóba legurulok vele és egyben otthagyom? Az biztos, bárhogy is lesz meg fogom siratni, nem kicsit!

Mennyi?? :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.