Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok! Szeretném megelőzni a dolog mert Murphy sosem alszik. Az astra-m tanksapkája nem zárható, és csillag-garázs jutott neki csak. Tudnátok nekem linkelni ajánlani jó helyet ahonnan lehet zárható tanksapkát szerezni ami bele is fér az autóba? x17dtl (caravan).

Köszönöm előre is :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Szeretném megelőzni a dolog mert Murphy sosem alszik. Az astra-m tanksapkája nem zárható, és csillag-garázs jutott neki csak. Tudnátok nekem linkelni ajánlani jó helyet ahonnan lehet zárható tanksapkát szerezni ami bele is fér az autóba? x17dtl (caravan).

Köszönöm előre is :)

bontóban tuti találsz kulcsos gyárit, és ha elkéred a kulcsot másolásra, felénk egy 2000 kaucióért oda is adják idegennek is, de nekem már ez sem kell... szóval gyári+kulcs, aztán jól van. Más kérdés, hogy lesz egy plussz kulcsod, amit beteszel a kesztyűtartóba. Igazából manapság ezek a megoldások csak arra jók, hogy sima leszívás ne legyen, de a profik általában kocsi alatt vágják el a csövet, és engedik le minimális veszteséggel. Így tutira üresre lehet tenni a tankot, és szinte utolsó cseppig kiszedni. Ez sajnos a mai világ!

Link to comment
Megosztás:

Hali. Használ közületek valaki Xado revitalizálót, ha igen mik a tapasztalatai?

Hát elég misztikusan hangzik... :icon1:

bontóban tuti találsz kulcsos gyárit, és ha elkéred a kulcsot másolásra, felénk egy 2000 kaucióért oda is adják idegennek is, de nekem már ez sem kell... szóval gyári+kulcs, aztán jól van. Más kérdés, hogy lesz egy plussz kulcsod, amit beteszel a kesztyűtartóba. Igazából manapság ezek a megoldások csak arra jók, hogy sima leszívás ne legyen, de a profik általában kocsi alatt vágják el a csövet, és engedik le minimális veszteséggel. Így tutira üresre lehet tenni a tankot, és szinte utolsó cseppig kiszedni. Ez sajnos a mai világ!

Én nem tudtam ledugni a csövet a tankbeömlőn, elakadt az alsó visszafolyás gátlóban. A szellőző csövet bontottam meg , ott simán lement a lopócső.

Link to comment
Megosztás:

Nálunk lavóroztak egy időben. Alá toltak valami edényt, és csákánnyal/feszítővassal/franctudjamivel szétcseszték az egész tankot. Rendkívül kifinomult módszer... És a zárható tanksapka sem sokat védett ellene. :( De ha már tanksapi, az ajtóhoz lehet tenni központizár motort, a helye megvan, és akkor helyből az ajtó sem nyitható.

Link to comment
Megosztás:

Nálunk lavóroztak egy időben. Alá toltak valami edényt, és csákánnyal/feszítővassal/franctudjamivel szétcseszték az egész tankot. Rendkívül kifinomult módszer... És a zárható tanksapka sem sokat védett ellene. :( De ha már tanksapi, az ajtóhoz lehet tenni központizár motort, a helye megvan, és akkor helyből az ajtó sem nyitható.

Azért ha ilyenkor befigyel valami szikra csak az autót sajnálnám... <_< Az asszony kismocijából egyszer kilopták a benzint a kórház elől, plussz ellopták a tanksapkát. Elmentem a mociért kisteherrel, simán beengedtek a sorompón, odajártam, feltoltam egy pallón a motort a platóra, amikor kötöztem ki a rácshoz akkor jött csak ki a biztonsági őr hogy mit csinálok...mondom neki időben felébredt...a tárolóhoz a porta előtt kell elmenni az érzékelős lámpa azonnal felkapcsol ha mozgás van, éjszaka nem vett észre semmit? Hát ő befele figyel... <_<

Link to comment
Megosztás:

Üdv
Múltkor olvastam hogy valamikor régen beszéltetek olyanról hogy ajtókárpit alá 2 mm-es polifoam-ot raktatok vagy terveztétek hangszigetelés miatt, de persze most nem találom hol volt róla szó. :D
Van aki megcsinálta? Csendesebb lett?

Hátsó két ajtókárpit alá tettem én is de nem vettem észre változást :D Gondoltam most már megkérdezem hogy nem is lesz, vagy ha kerül minden ajtóba akkor észre vehető lesz ?
Esetleg van valami költséghatékony hangszigetelő ötletet? (vagy csak nekem zajos az astra ?! ) :)

Link to comment
Megosztás:

Igazából ha jól emlékszem, akkor hőszigetelésként beszéltük régen, a tetőkárpithoz tenni. Megelőzendő a hő miatti leválást.

Hangszigetelni valami öntapadós bitumenes lapokat szoktak emlegetni...

Ezt találtam én is most hogy keresgettem, de én nem erre emlékszem úgyis megyek éjszakára melózni majd megpróbálom megkeresni. Akkor is egy fél éjszakás fórum olvasgatáskor találtam. Lehet hogy én emlékszem rosszul és hülyeséget csináltam de legalább nem unatkoztam addig sem :D

Link to comment
Megosztás:

Valaki meg tudná mondani, hogy mivel és hogyan szedhetem le a szélvédőről a rég lejárt autópálya matricákat és parkoló matricákat meg hasonlókat? Biztos tudjátok, hogy ezek annyira vékonyak és annyira tapadnak mintha pillanat ragasztóval lennének rá ragasztva. Képtelen vagyok kézzel lehúzni, de még megkezdeni se tudom, mintha bele lenne gravírozva az üvegbe. Van valami trükk, melegíthetem esetleg hajszárítóval hátha lejön vagy attól még inkább rátapad? A szélvédőt természetesen nem akarom összekarcolni és a melegítéstől is félek hátha megreped.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szia.nyugodtan hajszáritozd a matricát nem lesz baja a szélvédönek.ugy csináld hogy elkezded melegizen és közben szépen ovatosan megkaparod,de folyamatosan legyen melegitve mert külömben félbe szakad.utána vagy benzin vagy higito vagy valami ami megoldja a ragaszto maradványát a szélvédön.jo szorakozást hozzá.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Kb hány kiló lehet egy fűzött xe blokk? (tehát blokktömb, benne főtengely, hajtókar dugattyúk) És egy hengerfej szerelve?

50-60kg között lehet a fűzött blokk. Mivel nincs jó fogása többnek tűnhet. A hengerfej jóval könnyebb, kb. 40kg lehet. Az játszva megemelhető. :icon1:

Mihez kellenek a súlyértékek?

Link to comment
Megosztás:

Ma érdi emelkedőn felfele 160-nal haladva rángatott párat a motor, mintha kihagyott volna. Éreztem, hogy elment belőle az erő. Nem volt pánik. :D Utána is csinálta párszor. Hazafele fehérvár után a 8-ason meg már 110-nél többet nem tudtam kisajtolni a gépből. 5.5-ös fogyasztás lett. :D Eddig bírta szerintem a benzinszűrő.

Link to comment
Megosztás:

Ma érdi emelkedőn felfele 160-nal haladva rángatott párat a motor, mintha kihagyott volna. Éreztem, hogy elment belőle az erő. Nem volt pánik. :D Utána is csinálta párszor. Hazafele fehérvár után a 8-ason meg már 110-nél többet nem tudtam kisajtolni a gépből. 5.5-ös fogyasztás lett. :D Eddig bírta szerintem a benzinszűrő.

Elfogyott a kraft....nem kell rizsázni. :D 110-nél váltok 4-esbe ha nem akarom pörgetni. :D

Link to comment
Megosztás:

Ma érdi emelkedőn felfele 160-nal haladva rángatott párat a motor, mintha kihagyott volna. Éreztem, hogy elment belőle az erő. Nem volt pánik. :D Utána is csinálta párszor. Hazafele fehérvár után a 8-ason meg már 110-nél többet nem tudtam kisajtolni a gépből. 5.5-ös fogyasztás lett. :D Eddig bírta szerintem a benzinszűrő.

Nem bág, ficsőr. Véletlenül bekapcsoltad a nafta-takarékos módot :D

Link to comment
Megosztás:

50-60kg között lehet a fűzött blokk. Mivel nincs jó fogása többnek tűnhet. A hengerfej jóval könnyebb, kb. 40kg lehet. Az játszva megemelhető. :icon1:

Mihez kellenek a súlyértékek?

Köszi. Nemsoká szétszedem a kocsit és el kell küldjem gépműhelybe a cuccokat. Futár 40kg ig viszi el a csomagot.

Link to comment
Megosztás:

Zotya975

Milyen blokk van a kocsidba?160 nem rossz tempo felfelé!volt hogy énis toltam ott neki de csak 150 volt a max mert mindig valaki miatt lasitani kell.nekem a c18xe van caravan-ba.

Az daykiller volt X16SZR-el. De akkor neked mennyit foroghat Zotya az a szegény C14NZ :D Én 3,5 fölött már nem nagyon hagyom, csak ritkán ha valami tötymörgő felhúzza az agyam.

C14NZ, a 160-at Daykiller írta, nekem 150 a vége sík uton. :icon1: 140-nél 5000-et forog 4.-ben.

Link to comment
Megosztás:

Ma érdi emelkedőn felfele 160-nal haladva rángatott párat a motor, mintha kihagyott volna. Éreztem, hogy elment belőle az erő. Nem volt pánik. :D Utána is csinálta párszor. Hazafele fehérvár után a 8-ason meg már 110-nél többet nem tudtam kisajtolni a gépből. 5.5-ös fogyasztás lett. :D Eddig bírta szerintem a benzinszűrő.

Fehérvár vagy Bp. felől? :icon1:

BC szerinti fogyi? Az nekem 4,7-et is ír, de hazudik. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.