Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Hát, elindult, csattogott rendesen, aztán jobb lett, de még mindíg hangosabb mint előtte volt. :omg: Remélem ha bemelegszik jobb lesz. :sick: Ha nem, akkor mégiscsak fel kell töltenem a tőkéket.

az nem jó

de a tőkéknem nem kéne telítödnie olajjal menet közben?

ja és mi van a füstőléssel?

Link to comment
Megosztás:

Hát, elindult, csattogott rendesen, aztán jobb lett, de még mindíg hangosabb mint előtte volt. :omg: Remélem ha bemelegszik jobb lesz. :sick: Ha nem, akkor mégiscsak fel kell töltenem a tőkéket.

Mit vársz a feltöltéstől? Ha nem tölti fel az olajnyomás, akkor ott más a baj. ;)

Link to comment
Megosztás:

az nem jó

de a tőkéknem nem kéne telítödnie olajjal menet közben?

ja és mi van a füstőléssel?

Mit vársz a feltöltéstől? Ha nem tölti fel az olajnyomás, akkor ott más a baj. ;)

Elmentem az asszony elé, már nem csattog, szépen jár a motor, csak valami fütyül mint a turbó... :D kapott új ékszíjat a generátor, megnézem holnap, lehet nagyon megveszítettem a szíjat. A füstölést még passzolom, szerelés közben tuti csorgott le még olaj, főleg amikor nem volt rajta a szimering, majd pár nap állás után kiderül.

Link to comment
Megosztás:

Elmentem az asszony elé, már nem csattog, szépen jár a motor, csak valami fütyül mint a turbó... :D kapott új ékszíjat a generátor, megnézem holnap, lehet nagyon megveszítettem a szíjat. A füstölést még passzolom, szerelés közben tuti csorgott le még olaj, főleg amikor nem volt rajta a szimering, majd pár nap állás után kiderül.

Mit értesz az alatt, hogy az egyik bütyök volt eldugulva? Lehet ilyesmitől csattogok én is...?

Ha jól gondolom, ahhoz ki se kellene szedni a tőkéket, hogy a bütyköket ellenőrizzem,ugye? Képed nem lenne róla? :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Mit értesz az alatt, hogy az egyik bütyök volt eldugulva? Lehet ilyesmitől csattogok én is...?

Ha jól gondolom, ahhoz ki se kellene szedni a tőkéket, hogy a bütyköket ellenőrizzem,ugye? Képed nem lenne róla? :icon1:

Ugye kivettem a vezérműtengelyt, azt is átfújkáltam féktisztíttval, plussz megnyomattam kompresszorral. Aztán bevilágítottam minden lyukon, és a tengely végén benézve láttam a fényt. Na az egyik bütyöknél nem láttam, tűvel "faragtam ki" belőle az olajsárt. De igazából nincs megkopva-berágva, úgy látszik amit kapott szórt olajat az elég volt neki. Ha nem látsz a bügykökön berágódást nagyobb kopást akkor nincs gond. De csattogást szerintem ez nem okoz, ez csak a himba-bütyök felületét keni. Kép csak az van amit tegnap feltettem.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Elmentem az asszony elé, már nem csattog, szépen jár a motor, csak valami fütyül mint a turbó... :D kapott új ékszíjat a generátor, megnézem holnap, lehet nagyon megveszítettem a szíjat. A füstölést még passzolom, szerelés közben tuti csorgott le még olaj, főleg amikor nem volt rajta a szimering, majd pár nap állás után kiderül.

Ez a lényeg, grat. :icon1: :icon13:

Link to comment
Megosztás:

4 eablak beépítés, hetedik nap:

Meglett a jobb első hibája. Felcseréltem a gyújtástápot és a testet (29 és 30-as pin). Jobb elsőnél a 14-es pin a fix táp, 29 a test és 30 a gyújtás. Fészliftnél 29 a test, 30 a fix és 14 a gyújtás. :D De csak a gyújtástápot sikerült felcserélnem a testtel. Ezért volt furcsa, hogy a két érintkezőn mérve negatív irányban mutatott a műszer. Gyújtásnál meg a testhez képest nullát. :D

Jobb hátsónál is visszaraktam az eredeti, fészliftes csatlakozót. Murva nagy mák, hogy amúgy a pinek ugyanazok, csak a csatlakozóház más. Próba során hihetetlen módon jó irányba mozgott (miután rájöttem, hogy a plusz két érintkezős csatit is össze kell dugni a bal első kötegen :D ). Bal hátsót viszont még mindig nem próbáltam le és elfelejtettem bekötni a komfortot is a kpzár vezérlőtől. Mondjuk az is egy külön mutatvány: gyári kulcsosnál az ötös érintkező a komfort zárás, míg a típusidegennél a 24-es pin, ami amúgy a riasztós F vezérlőnél még oké is lenne. Csak mivel az enyém nem riasztós, így hiányzik onnan az a plusz csatlakozó. Arra is gondoltam, hogy bekötöm az index villogtatást. Riasztós F-nél direktbe van kötve az index lámpákkal, míg a típusidegennél már egy úgynevezett Multi-timer-re csatalkozik. Csak az az aggódásom tárgya, hogy a multi-timernél már mindegyik indexkör (bal és jobb) külön relé villogtatja, amiket az indexrelé vezérel, ezért lehet, hogy nem bírna el 2x21W-os terhelést oldalanként a típusidegen vezérlő, ha direktbe kötném rá ezt a két szálat az indexlámpák vezetékeire. Mivel ugye eredetileg kihagyja az indexrelét és a riasztós F vezérlő saját maga villogtatja bizonyos ütemben az indexlámpákat, ugyanígy van ez a típusidegennél is. De amúgy itt megint egy baj van: a két index villogtató is a másik csatlakozón van. :D Egyébként a retesz is a másik csatin van, nem a klasszikus 12 érintkezősön, mint a gyári F-es vezérlőn. Ezért nem megy az, amióta bent a típusidegen, de gyári távos vezérlő.

Link to comment
Megosztás:

O annyira dolgozik h meg se hallja a telefonjat. :D

Azon én nem tudok fészbúkozni, mert butatelefonom van ( nehogymá okosabb legyen mint én oszt átveszi az uralmat a mesterséges inteligencia, láttam ilyet filmen) így állandóan befutkozok az asztali géphez. Plusz ugye képeket kell feltölteni mindenki nagy örömére. :D

Sziasztok.

Tegnap sikeresen vizsgázott a gsi caravan-om.

Elökészület az a lakatolás és egy kormány összekötö volt.

Enyit szàmit ha valakinek Opel van a tulajdonában!!!!

:-) :-) :-) :-)

:icon13: Hát kerek a Föld? ^_^

Link to comment
Megosztás:

Ő hívott engem. :D

Kábelbarát? :D Ja az úgy szokott lenni fekszem a kocsi alatt, tapogatom az önindító felső csavarját a kezem beszorul a féltengely meg a bölcső közé, kinézek oldalra a kutya pont ott csócsája a krova gumiburkolatát, az asszony kiabál hogy ebéd, erre megszólal a teló valahol alattam. :D

Link to comment
Megosztás:

Mostanában énis ezen mazsolázok.

Az SE ugye ikercsöves, a leömlőn kívül a blokkra van felrögzítve egy közdarabbal (aminek a méretét valaki megírhatná nekem). Azután egyesül a két cső, majd van egy tűzkarikás kúpos összetétellel megy a katalizátorra, utána gumis függesztésű.
Az NZ-n pedig ugye egy kúpos tűzkarika van a leömlőnél, utána egy talpas csatlakozással van a katalizátorra fixen rögzítve, az egész pedig rugalmasan függesztve. Ahogy néztem, az SE leömlő rövidebb, nem ér el a katalizátorig, kell hozzá egy közdarab.

Azt tudja valamelyikötök esetleg, hogy az C16SE leömlö+első rész kompatibilis-e egy C16NZ hátsó(katalizátor) részével?

Link to comment
Megosztás:

4 elektromos ablak, nyolcadik nap:

Lebontottam a bal első kárpitot is. Befűztem a kábelt, majd szembesültem azzal, hogy át lettem verve: a köteg központizár motor csatlakozója a régebbi verziójú, míg nekem az újabb van. Nem is értem hogy lehet az elektromos ablak csatalkozója az újabb szögletes, míg a kpzáré a régebbi íves... Hátsóknál érdekes módon mindegyik szögletes.

A gyári bal első hangszórót már évek óta hallom, hogy valami nem okés vele. Kiszereléskor be is jött a gyanúm. Cserélni kéne, de hétvégén kerülnek be a szerkezetek és a kárpitokat minél előbb be fel akarom rakni.

Képek vannak, de nincs kedvem feltölteni. :D

Ide is felkerült a belső króm kilincs. A külső színre fújtat itthon hagytam, így az elmaradt. De akkor jöttem rá, hogy nincs a garázsban, mikor már leszedtem a hátulján lévő fém rögzítést... ezért most a zár nincs a helyén. :D

Link to comment
Megosztás:

Azt tudja valamelyikötök esetleg, hogy az C16SE leömlö+első rész kompatibilis-e egy C16NZ hátsó(katalizátor) részével?

Az úgy néz ki hogy nem. Az se y-ja és az nz katija közé kell egy kb méteres közdarab.

Itten látszik e egész konkrétan, csak nálam a barbár kipufogós levágta a csatlakozásokat, és mindent hegesztett, meg egy flexi csövet:

102_0984.JPG

Módosítva : wookie
Link to comment
Megosztás:

Az úgy néz ki hogy nem. Az se y-ja és az nz katija közé kell egy kb méteres közdarab.

Itten látszik e egész konkrétan, csak nálam a barbár kipufogós levágta a csatlakozásokat, és mindent hegesztett, meg egy flexi csövet:

aham, tudtam hogy az NZSE guru megtudja mondani, de privit nem lehet neked irni vmiért

de akkor mikor lesz egyforma? más katalizátor lenne valo egy SEre?

nem lehet hogy a veki hosszabb azé nem stimmelt?

Link to comment
Megosztás:

aham, tudtam hogy az NZSE guru megtudja mondani, de privit nem lehet neked irni vmiért

de akkor mikor lesz egyforma? más katalizátor lenne valo egy SEre?

nem lehet hogy a veki hosszabb azé nem stimmelt?

Hoppá. Tele lehet a postaláda.

Az alapvető különbség, hogy az se-n a tűzkarika a motor alatt, hátul van, az nz-n meg ugye rögtön a leömlőn.

Az se katalizátor annyival hosszabb (mármint a csöve) hogy elér odáig. Ha tudsz szerezni se katalizátort akkor azzal csak felcsavaroz és kész, de ugye egyrészt találj, másrészt meg ki tudja az milyen állapotú.

de64286875c8026f199e71082864a897.png

c9749069b5f42eb4b3e52f22aeda742b.png

Felül az nz, alul az se cuccai.

Módosítva : wookie
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Az úgy néz ki hogy nem. Az se y-ja és az nz katija közé kell egy kb méteres közdarab.

Itten látszik e egész konkrétan, csak nálam a barbár kipufogós levágta a csatlakozásokat, és mindent hegesztett, meg egy flexi csövet:

Szia.ezt hogy sikerülr igy oldalára tenni? ilyesmi megoldás kéne nekem is az elvázvédelemre.

Módosítva : hening
Képpel idézés.
Link to comment
Megosztás:

Szia.ezt hogy sikerülr igy oldalára tenni?ilyesmi megoldás kéne nekem is az elvázvédelemre.

hát ez olyan izé, erre való fordító, mi anno már a dáciát is ilyenen forgattunk oldalra, a kerékcsavaraokkal van felcsavarozva egy tárcsára, ami meg dönthető és van rajta egy bazi hosszu támasztó Módosítva : hening
Hibás idézés.
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.