daykiller Elküldve Március21, 2015 Megoszt Elküldve Március21, 2015 Hali! A C16NZ és az X16SZR szívósor között az EGR-en kívül van valami egyéb különbség? Valaki hasonlította már össze a kettőt? Csak az EGR. Illetve a fojtószelepház oldalán van egy plusz vákuumkivezetés, ami az EGR-re megy. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március21, 2015 Megoszt Elküldve Március21, 2015 4 elektromos ablak installáció, ötödik nap: Munka után folytattam a beszerelést a jobb oldalon. Először lebontottam a jobb hátsó kárpitot, majd a rendőrökkel való fél órás tárgyalás után berántottam a kábelköteget. Sikerült olyan frankón levenni egyben a fóliát, hogy vissza is tudom rakni. :D Csak az ablakvezérlő gomb csatlakozójánál lévő gumitömítésnek kell csinálnom rá lyukat. Amúgy most, hogy sütötte a nap az ajtót és a kárpitot, nem törtek a bolhák és a kárpit se, mint a ropi. A belső kilincs itt is krómos lesz, csak az itthon van. Kívülre ide is felraktam a színre fújtat, de látszik rajta, hogy sokat használták, mert eléggé meg van kopva a szín rajta. Aztán rájöttem, hogy a B vectra külső kilincse nem ugyanaz teljesen, mint az F-esé. A nyitáshoz használatos pálcát cserélni kell az F astráéra, mert a B vekié nem tök egyenes, mint az F-é. Eme művelet után simán visszament a helyére a belső takaróműanyag. Aztán folytattam a jobb első ajtóval. Itt viszont csak az átvezetővel foglalkoztam. Szerencsére a kesztyűtartó kiszerelésével sokkal jobban hozzáférni, mint bal oldalon. Viszont a csomagtérajtó mosóberendezés csöve akadályozott valamennyire, de elkészült. Szerencsére ebbe nem kellett annyi vezetéket berakni, mint a balosba, így hamar meg volt ez is. Visszarakás után elpakoltam és beálltam a garázsba úgyis már nem volt napsütés rendesen. Egyelőre a JH kpzár nem működik, mert nincs olyan hosszú hosszabbítóm, amivel kiértem volna a forrasztópákával. Most úgy van előkészítve, hogy a szűkös garázsomban is össze tudom heftelni a vezetékeket és ezután már tényleg csak a lényegi rész van hátra: az elektromos ablakok beszerelése. Ehhez kaptam segítséget úgy, hogy lemehetek egy műhelybe és ott megcsinálhatom. Jövő hétvégén szerintem meg is csinálom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március21, 2015 Megoszt Elküldve Március21, 2015 Majd lesz....egy napot csúszik a projekt, mert pici lányom fenekét kell cipelnem ma kocsival. <_< Amúgy a terv: vezérlés lebont, szelepfedél levesz. Szelepek sorban lenyomkod (dugó középső állásban alsó holtponton) himbák-kupakok leszed. Veztengely kiforgat az akku felé. Tőkék kiszed, széttszed, elmosogat. Szelepek lenyomkod( dugó felső holtponton) az a tényér-ékek-rugó, régi szimering leszed, új szimering fel, majd minden vissza. Összerak, örül, nem csattog, indításkor nem füstöl. Egész egyszerűen hangzik. :D Írtam bele, ahhoz kár forgatni a főtengelyt. ;) Még most is azt mondom, levenném azt a hengerfejet. :icon1: Azért remélem sikerül nagyobb szívás nélkül. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március21, 2015 Megoszt Elküldve Március21, 2015 Az szuper, mert vettem egy ilyen szívósort jóárasítva, jólesz majd az 1.8 fejhez átalakítani ;) Mondjuk ezen nincs semmi egyéb csak maga az öntvény, pár sallang kell majd hozzá. Illetve alkudozom most egy 1.4 SE leömlőre is, ami ikercsöves(helyenként meg sima NZ leömlőt ír, fene se érti ezt). Ennek a csatornái ugyanolyan átmérőjűek mi t az 1.6-é? Mert ahogy néztem, tömítést ugyanolyat rendel hozzájuk, és a csatlakozás is egyezik az E16NZ/16SV ikercsövével. Ami meg passzol méreteiben a kocsihoz. Csak az EGR. Illetve a fojtószelepház oldalán van egy plusz vákuumkivezetés, ami az EGR-re megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március21, 2015 Megoszt Elküldve Március21, 2015 Az szuper, mert vettem egy ilyen szívósort jóárasítva, jólesz majd az 1.8 fejhez átalakítani ;) Mondjuk ezen nincs semmi egyéb csak maga az öntvény, pár sallang kell majd hozzá. Illetve alkudozom most egy 1.4 SE leömlőre is, ami ikercsöves(helyenként meg sima NZ leömlőt ír, fene se érti ezt). Ennek a csatornái ugyanolyan átmérőjűek mi t az 1.6-é? Mert ahogy néztem, tömítést ugyanolyat rendel hozzájuk, és a csatlakozás is egyezik az E16NZ/16SV ikercsövével. Ami meg passzol méreteiben a kocsihoz. Papírforma szerint csak 1.8tól változott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 4 elektromos ablak installáció, ötödik nap: Munka után folytattam a beszerelést a jobb oldalon. Először lebontottam a jobb hátsó kárpitot, majd a rendőrökkel való fél órás tárgyalás után berántottam a kábelköteget. Sikerült olyan frankón levenni egyben a fóliát, hogy vissza is tudom rakni. :D Csak az ablakvezérlő gomb csatlakozójánál lévő gumitömítésnek kell csinálnom rá lyukat. Amúgy most, hogy sütötte a nap az ajtót és a kárpitot, nem törtek a bolhák és a kárpit se, mint a ropi. A belső kilincs itt is krómos lesz, csak az itthon van. Kívülre ide is felraktam a színre fújtat, de látszik rajta, hogy sokat használták, mert eléggé meg van kopva a szín rajta. Aztán rájöttem, hogy a B vectra külső kilincse nem ugyanaz teljesen, mint az F-esé. A nyitáshoz használatos pálcát cserélni kell az F astráéra, mert a B vekié nem tök egyenes, mint az F-é. Eme művelet után simán visszament a helyére a belső takaróműanyag. Aztán folytattam a jobb első ajtóval. Itt viszont csak az átvezetővel foglalkoztam. Szerencsére a kesztyűtartó kiszerelésével sokkal jobban hozzáférni, mint bal oldalon. Viszont a csomagtérajtó mosóberendezés csöve akadályozott valamennyire, de elkészült. Szerencsére ebbe nem kellett annyi vezetéket berakni, mint a balosba, így hamar meg volt ez is. Visszarakás után elpakoltam és beálltam a garázsba úgyis már nem volt napsütés rendesen. Egyelőre a JH kpzár nem működik, mert nincs olyan hosszú hosszabbítóm, amivel kiértem volna a forrasztópákával. Most úgy van előkészítve, hogy a szűkös garázsomban is össze tudom heftelni a vezetékeket és ezután már tényleg csak a lényegi rész van hátra: az elektromos ablakok beszerelése. Ehhez kaptam segítséget úgy, hogy lemehetek egy műhelybe és ott megcsinálhatom. Jövő hétvégén szerintem meg is csinálom. Azt hittem egyedül csinálod, erre kiderül hogy a hatósági hívod segíteni. :devlish: Írtam bele, ahhoz kár forgatni a főtengelyt. ;) Még most is azt mondom, levenném azt a hengerfejet. :icon1: Azért remélem sikerül nagyobb szívás nélkül. ;) Igaz, csak bennem van hogy vezérlést csak jelre rakva bontok, akkor meg ugye az 1 dugó fent van. El akarom kerülni a hengerfej leszedését, egyrészt a csavarok is már 2X legalább le voltak húzva, a 3. gyertya ferdén van betekerve és síkoláskor ki kéne venni, és ki tudja vissza tudom- e mégegyszer tekerni bárhogyan is. Bár a szelepek zárására jó lenne ránézni, de így ha nem jön közbe semmi, csak egy szelepfedél tömítésembe kerül az egész a szimeringeket már régen megvettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 Az szuper, mert vettem egy ilyen szívósort jóárasítva, jólesz majd az 1.8 fejhez átalakítani ;) Mondjuk ezen nincs semmi egyéb csak maga az öntvény, pár sallang kell majd hozzá. Illetve alkudozom most egy 1.4 SE leömlőre is, ami ikercsöves(helyenként meg sima NZ leömlőt ír, fene se érti ezt). Ennek a csatornái ugyanolyan átmérőjűek mi t az 1.6-é? Mert ahogy néztem, tömítést ugyanolyat rendel hozzájuk, és a csatlakozás is egyezik az E16NZ/16SV ikercsövével. Ami meg passzol méreteiben a kocsihoz. 1,4 SE leömlője gyárilag egycsöves. Ha ikercsöves, az 1,6 SE cucca. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 Az szuper, mert vettem egy ilyen szívósort jóárasítva, jólesz majd az 1.8 fejhez átalakítani ;) Mondjuk ezen nincs semmi egyéb csak maga az öntvény, pár sallang kell majd hozzá. Illetve alkudozom most egy 1.4 SE leömlőre is, ami ikercsöves(helyenként meg sima NZ leömlőt ír, fene se érti ezt). Ennek a csatornái ugyanolyan átmérőjűek mi t az 1.6-é? Mert ahogy néztem, tömítést ugyanolyat rendel hozzájuk, és a csatlakozás is egyezik az E16NZ/16SV ikercsövével. Ami meg passzol méreteiben a kocsihoz. Amit eddig láttam 1.4se-t az szimplacsöves volt. 1.4-ből csak az sv, tehát a karbis volt kétcsöves. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 Nem igaz, hogy egy 16ezret futott 2 éves Gates szíjnak így kell kinéznie?!?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 Nem igaz, hogy egy 16ezret futott 2 éves Gates szíjnak így kell kinéznie?!?! Mostanában már így néz ki egy tojás? :D Amúgy nekem a 30 ezer km-es Gates szíjam nem így néz ki, hanem mint az új. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 Mostanában már így néz ki egy tojás? :D Amúgy nekem a 30 ezer km-es Gates szíjam nem így néz ki, hanem mint az új. Arrafelé ilyeneket tojnak a tyúkok. :D (láttad a karácsonyfát is) Félidei eredménynek nem rossz, de most kezdődik a második rész, ami nem lesz sétagalopp. ;) Szerk.: Meg kell nézni az alsó kereket, nem élesek-e a fogai. Azt szokták cserélni amikor már kopott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 Arrafelé ilyeneket tojnak a tyúkok. :D (láttad a karácsonyfát is) Félidei eredménynek nem rossz, de most kezdődik a második rész, ami nem lesz sétagalopp. ;) Szerk.: Meg kell nézni az alsó kereket, nem élesek-e a fogai. Azt szokták cserélni amikor már kopott. Ki kellett vennem a gyertyákat és ott betámasztani a szelepeket mert nagyon becsúsztak. Egy szimeringet meg elbaxtam, holnap vehetek helyette. A tőke mosogatás még hátravan. Szerintem a kupak meg a himba visszajátszása lesz a mókás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 4 elektromos ablak beszerelés, hatodik nap: Kivételesen ma nem küldték rám a zsarukat. Összeraktam a jobb oldalt is. Jobb hátsóval kezdtem, kék csati befűz, forrasztgatás, összedug. Övcsévélő vissza. Folytattam a jobb elsővel. Apránként összeforrasztgattam, közben többször ellenőriztem is, hogy a bal oldalról tényleg melyik vezeték melyik. Mert a jobb oldalon nem volt kedvem megirkálni a saját készítésű kötegem. Csak annyira szedtem szét, hogy JE ablak, tükör és JH ablak. Aztán kiálltam a garázsból. Bekötöttem a testet és jöhetett a próba. BE köteget lehúztam, rádugtam a leendő ajtóköteget, majd rá a balos ablakemelő. Ekkor jött a meglepi. Fordítva működik. Fölfele gombbal lefele, lefele gombbal felfele megy. De azt hibátlanul és be is tanulta, komfort üzemel is. :D A bal oldalon lévő kötést hiába néztem, mert ugye a bal első ablak mozgatása belül van. Egy tippem van erre, hogy a faceliftes elektronika máshogy van kötve ellentétben a nem fészliftes elektronikával. Rádugtam a bal hátsó emelőt, átraktam bele a fészliftes elektronikát és az felfele gombra felment, le gombbal le. Rajz szerint viszont mindegyiknek ugyanaz a bekötése: 2-es felfele (szürke-zöld), 3-as lefele (kék-piros). Először arra gondoltam, hogy felcseréltem az emelőket, de úgy tudom, hogy ha a rögzítési pontok felém néznek, akkor a balos emelőnek a motorja balra van, a jobbosé jobbra. Hátsóknál meg egyértelmű az ív miatt. Ezért sem értem. Ugyanez van amúgy a jobb hátsóval is. Az is fordítva működik, mint ahogy kéne. Pedig legjobb tudomásom szerint jól kötöttem be. Szürke és kék vezetékeket használtam. A szürke színű az szürke-zöld, a kék a kék-piros. Direkt ezért használtam ezeket a színeket, hogy egyértelmű legyen. De nem is ez a legnagyobb gond. A jobb első meg se mozdul. Sem a saját gombjára, sem a bal oldalival nem csinál semmit. A gomb se világít. Itt egy bibi van, hogy ez az ajtóköteg fészlift előtti. Lényegi változás nincs rajta sok, egyedül a fix és a gyújtás táp van felcserélve benne a fészlifthez képest, de nem akartam szétmókolni semmit, ezért kötöttem be úgy, ahogy eredetileg lenne. Ettől függetlenül semmit sem csinál. Kedden kezdődik a hibakeresés. Egyébként azért van kisebb gond, mert az első emelők fészlift előttiek. Íves a csatlakozójuk azoknak, míg a hátsók fészliftesek, tehát azok már szögletesek. Nem akartam szétbarmolni a bal első köteget, így a bal hátsóval felcseréltem az elektronikát. Szögletes ment az elsőbe, íves a hátsóba. Majd a fordított működés miatt visszaraktam a szögleteset a hátsóba és rádugtam az első kötegre és ott jól működött. Ugye a balos emelőbe csak a balos elektronika megy bele, keresztbe nem lehet cserélgetni. Ezért sem értem. A jobb hátsó kötegen meg csatlakozót cseréltem a csere miatt ugye (szögletesről ívesre). Esélyes, hogy emiatt üzemel az is fordítva. Kedden próbaképp majd felcseréltem a vezérlőszálakat, ha úgy jó lesz, akkor úgy marad. De előtte a JE ablakot kell megnéznem, hogy miért nem működik egyáltalán. Először azt fogom működésre bírni. Abban valaki megerősíthetne, hogy jól gondoltam az oldalak felismerését? Tehát tudtommal úgy van, hogy az ablakemelő fekete része, ezért a rögzítések is felém néznek és a motor balra van. Az ajtóba beszerelve 45 fokos szögben menetiránnyal ellentétesen és lefele áll a motor. A jobb oldalon természetesen a motor felém nézve jobbra van. Az ollós működés is így adja ki. Esetleg valakinek fotója nincs beszerelve az ajtóban? Zotya? :D A hátsók adják magukat, azokat nem lehet elnézni. Meg ugye azért is vagyok majdnem biztos az elméletemben, mert a jobb oldali elektronika nem rakható a balba. Viszont az elektromos tükrök működnek frankón. Mind a két oldal. A fűtést relé hiányában nem tudtam lepróbálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 4 elektromos ablak beszerelés, hatodik nap: Kivételesen ma nem küldték rám a zsarukat. Összeraktam a jobb oldalt is. Jobb hátsóval kezdtem, kék csati befűz, forrasztgatás, összedug. Övcsévélő vissza. Folytattam a jobb elsővel. Apránként összeforrasztgattam, közben többször ellenőriztem is, hogy a bal oldalról tényleg melyik vezeték melyik. Mert a jobb oldalon nem volt kedvem megirkálni a saját készítésű kötegem. Csak annyira szedtem szét, hogy JE ablak, tükör és JH ablak. Aztán kiálltam a garázsból. Bekötöttem a testet és jöhetett a próba. BE köteget lehúztam, rádugtam a leendő ajtóköteget, majd rá a balos ablakemelő. Ekkor jött a meglepi. Fordítva működik. Fölfele gombbal lefele, lefele gombbal felfele megy. De azt hibátlanul és be is tanulta, komfort üzemel is. :D A bal oldalon lévő kötést hiába néztem, mert ugye a bal első ablak mozgatása belül van. Egy tippem van erre, hogy a faceliftes elektronika máshogy van kötve ellentétben a nem fészliftes elektronikával. Rádugtam a bal hátsó emelőt, átraktam bele a fészliftes elektronikát és az felfele gombra felment, le gombbal le. Rajz szerint viszont mindegyiknek ugyanaz a bekötése: 2-es felfele (szürke-zöld), 3-as lefele (kék-piros). Először arra gondoltam, hogy felcseréltem az emelőket, de úgy tudom, hogy ha a rögzítési pontok felém néznek, akkor a balos emelőnek a motorja balra van, a jobbosé jobbra. Hátsóknál meg egyértelmű az ív miatt. Ezért sem értem. Ugyanez van amúgy a jobb hátsóval is. Az is fordítva működik, mint ahogy kéne. Pedig legjobb tudomásom szerint jól kötöttem be. Szürke és kék vezetékeket használtam. A szürke színű az szürke-zöld, a kék a kék-piros. Direkt ezért használtam ezeket a színeket, hogy egyértelmű legyen. De nem is ez a legnagyobb gond. A jobb első meg se mozdul. Sem a saját gombjára, sem a bal oldalival nem csinál semmit. A gomb se világít. Itt egy bibi van, hogy ez az ajtóköteg fészlift előtti. Lényegi változás nincs rajta sok, egyedül a fix és a gyújtás táp van felcserélve benne a fészlifthez képest, de nem akartam szétmókolni semmit, ezért kötöttem be úgy, ahogy eredetileg lenne. Ettől függetlenül semmit sem csinál. Kedden kezdődik a hibakeresés. Egyébként azért van kisebb gond, mert az első emelők fészlift előttiek. Íves a csatlakozójuk azoknak, míg a hátsók fészliftesek, tehát azok már szögletesek. Nem akartam szétbarmolni a bal első köteget, így a bal hátsóval felcseréltem az elektronikát. Szögletes ment az elsőbe, íves a hátsóba. Majd a fordított működés miatt visszaraktam a szögleteset a hátsóba és rádugtam az első kötegre és ott jól működött. Ugye a balos emelőbe csak a balos elektronika megy bele, keresztbe nem lehet cserélgetni. Ezért sem értem. A jobb hátsó kötegen meg csatlakozót cseréltem a csere miatt ugye (szögletesről ívesre). Esélyes, hogy emiatt üzemel az is fordítva. Kedden próbaképp majd felcseréltem a vezérlőszálakat, ha úgy jó lesz, akkor úgy marad. De előtte a JE ablakot kell megnéznem, hogy miért nem működik egyáltalán. Először azt fogom működésre bírni. Abban valaki megerősíthetne, hogy jól gondoltam az oldalak felismerését? Tehát tudtommal úgy van, hogy az ablakemelő fekete része, ezért a rögzítések is felém néznek és a motor balra van. Az ajtóba beszerelve 45 fokos szögben menetiránnyal ellentétesen és lefele áll a motor. A jobb oldalon természetesen a motor felém nézve jobbra van. Az ollós működés is így adja ki. Esetleg valakinek fotója nincs beszerelve az ajtóban? Zotya? :D A hátsók adják magukat, azokat nem lehet elnézni. Meg ugye azért is vagyok majdnem biztos az elméletemben, mert a jobb oldali elektronika nem rakható a balba. Viszont az elektromos tükrök működnek frankón. Mind a két oldal. A fűtést relé hiányában nem tudtam lepróbálni. Ezen látszik annyira? Közben tőkét pucoltam, de igazából nem volt miért...na most akkor feltöltsem őket olajjal, vagy majd az olajnyomás feltölti? Az egyik bügyök olajjárata viszont el volt dugulva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 Ezen látszik annyira? Közben tőkét pucoltam, de igazából nem volt miért...na most akkor feltöltsem őket olajjal, vagy majd az olajnyomás feltölti? Az egyik bügyök olajjárata viszont el volt dugulva. Igen, köszi. Akkor jól gondoltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 Ezen látszik annyira? Közben tőkét pucoltam, de igazából nem volt miért...na most akkor feltöltsem őket olajjal, vagy majd az olajnyomás feltölti? Az egyik bügyök olajjárata viszont el volt dugulva. most akkor már szétszedet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 most akkor már szétszedet? Egy kicsit szétt.... :icon1: De összerakni nem tudtam , mert egy szimeringet elbactam holnap veszek helyette. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 Egy kicsit szétt.... :icon1: De összerakni nem tudtam , mert egy szimeringet elbactam holnap veszek helyette. Legközelebb eggyel vagy kettővel többet veszel majd. ;) Hidrotőkébe ne tegyél olajat, mert csak szívás lesz vele összerakáskor. Persze legyenek összekenve kívül-belül és teljesen összenyomva. :D A "kupak" aljára tegyél kis zsírt és úgy tedd rá a szelepszár tetejére. Így nem esik le olyan könnyen, amíg a himbát bejátszod. :icon1: Amúgy mondtam, hogy alulról meg kell támasztani a szelepet. :icon1: Gyertyafurat menete jó lesz azért, hogy kivetted? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 Egy kicsit szétt.... :icon1: De összerakni nem tudtam , mert egy szimeringet elbactam holnap veszek helyette. csak ennyi képed van? :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 Legközelebb eggyel vagy kettővel többet veszel majd. ;) Hidrotőkébe ne tegyél olajat, mert csak szívás lesz vele összerakáskor. Persze legyenek összekenve kívül-belül és teljesen összenyomva. :D A "kupak" aljára tegyél kis zsírt és úgy tedd rá a szelepszár tetejére. Így nem esik le olyan könnyen, amíg a himbát bejátszod. :icon1: Amúgy mondtam, hogy alulról meg kell támasztani a szelepet. :icon1: Gyertyafurat menete jó lesz azért, hogy kivetted? :rolleyes: A tökéket már összeraktam közben olaj nélkül...a kupak visszarakással lesz gond, ami van szeleplenyomó túl sokat takar, legutóbb sem ezzel raktuk össze pedig akkor ketten voltunk. Csak ezt egy embernek fognia kell, amíg a másik pakolászik befele, de most egyedül kell megoldanom. Hát próbaképpen elkezdtem betekerni a gyertyát, belekapott, de szerintem ez már megint az "átmenetezett" , de már mindegy majd óvatosan húzom meg. Azért a kipufogó szelepet oldalt mókás volt megtámasztani, a szívószeleppel nem volt baj ugye az pont szemben van. csak ennyi képed van? :o Nem, görgess feljebb. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 A tökéket már összeraktam közben olaj nélkül...a kupak visszarakással lesz gond, ami van szeleplenyomó túl sokat takar, legutóbb sem ezzel raktuk össze pedig akkor ketten voltunk. Csak ezt egy embernek fognia kell, amíg a másik pakolászik befele, de most egyedül kell megoldanom. Hát próbaképpen elkezdtem betekerni a gyertyát, belekapott, de szerintem ez már megint az "átmenetezett" , de már mindegy majd óvatosan húzom meg. Azért a kipufogó szelepet oldalt mókás volt megtámasztani, a szívószeleppel nem volt baj ugye az pont szemben van. ... Igen, aki nőgyógyász módszert választ... :P Sok sikert holnap az indításhoz. :icon1: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március23, 2015 Megoszt Elküldve Március23, 2015 Az zsír, mert a kép szerint van benne szonda, tehät nem karbis. Amit eddig láttam 1.4se-t az szimplacsöves volt. 1.4-ből csak az sv, tehát a karbis volt kétcsöves. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március23, 2015 Megoszt Elküldve Március23, 2015 A tökéket már összeraktam közben olaj nélkül...a kupak visszarakással lesz gond, ami van szeleplenyomó túl sokat takar, legutóbb sem ezzel raktuk össze pedig akkor ketten voltunk. Csak ezt egy embernek fognia kell, amíg a másik pakolászik befele, de most egyedül kell megoldanom. Hát próbaképpen elkezdtem betekerni a gyertyát, belekapott, de szerintem ez már megint az "átmenetezett" , de már mindegy majd óvatosan húzom meg. Azért a kipufogó szelepet oldalt mókás volt megtámasztani, a szívószeleppel nem volt baj ugye az pont szemben van. Nem, görgess feljebb. :icon1: ő bazz, látom végül is volt "értelme" kiszedni akkor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március23, 2015 Megoszt Elküldve Március23, 2015 ő bazz, látom végül is volt "értelme" kiszedni akkor? A tőkéket nem volt értelme szerintem, de ez a legkevesebb, mert nem volt fél óra az összes elmosogatása. Reggel betekertem az unixba vettem szimeringet, de csak 4 darabos készletben volt hát 3 darab marad plusszban. Olyan nagyon nem sietek vele mert még mindíg csak 5 fok van.... <_< Szerk: Így hogy nem volt olaj a tőkékben simán visszamentek a himbák meg a kupakok, nem a szelepet nyomtam le hanem az üres tőkét össze. Persze megint elbactam valamit szokás szerint, mert úgy emlékeztem az uccsó szimering le van véve, és simán rákalapáltam az újat a régire. Aztán meg csodálkoztam hogy nem szorul rá a szelepvezetőre. :D Mégiscsak jó hogy 4 darbot hoztam. :P Először felment a himba, aztán lenyomtam a tőkével együtt egy krovaszárral, majd alátoltam a kupakat a szelep tetejére. Fél óra volt a 8 szelepnél. Oldalt rongyal be van tömve az olajjárat, mert kicsit nehézkes a blokkból visszahúzni a leesett kupakot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március23, 2015 Megoszt Elküldve Március23, 2015 Hát, elindult, csattogott rendesen, aztán jobb lett, de még mindíg hangosabb mint előtte volt. :omg: Remélem ha bemelegszik jobb lesz. :sick: Ha nem, akkor mégiscsak fel kell töltenem a tőkéket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts