daykiller Elküldve Március16, 2015 Megoszt Elküldve Március16, 2015 ÚÚÚÚ mekkorák ezek a leírások :D Éppen ebben a cipőben vagyok hogy első elektromosokat akarok már beszerelni de igencsak kicsi a hely ahol a bal oldali átvezetőhöz hozzáférek. Én arra gondoltam hogy kiveszem a műszerfalat és onnan fentről nyúlok be. A képeken láttam hogy az átvezető teljesen vissza van húzva az utastérbe. Azt hogy csináltad?? Én is pinezni fogom a csatit és jó lenne ha hozzá is férnék. Ja még egy dolog az üléseket hogy veszitek ki, azt tudom hogy a patront biztosítani kell a piros pinnel, de honnan csavarozod ki az ülést?? Alulról vagy fentről? (Még soha nem is néztem igazság szerint, egy kép jó lenne :D ) Rendkívül egyszerű kibányászni az átvezetőt. Belülről benyúlva a biztosítéktábla fölé érezni egy gumitömítést. Igazából az egyik kábelkorbács egyből oda megy. Nagyon fent van. Azt kiszeded, eléggé szorul a kábelen. Aztán ki kell venni az ajtónyitás kapcsolót, majd a külső gumitömítést is kiakasztani és be lehet húzni az egészet. De nagyon kétkezes mutatvány. Belülről húzni, kívül igazgatni. Jobb oldalon egyszerűbb, mert ott elég csak a kesztyűtartót kiszedni és elég jól hozzáférni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március17, 2015 Megoszt Elküldve Március17, 2015 Jó ez az 1.8-as fej, de ha van egy öreg, kezdődően haldokló lambdaszondád, akkor az 1.8-cal már döglött is lesz egyből. Check még csak egyszer volt, de nagyon érezni rajta, hogy kuka már, mert több másodpercbe telik, mire az ecu reagál a gázadásra. A fogyasztás fel is ment 6,5-ről 8-ra. 534km-t mentem el 44 liter benyával. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március17, 2015 Megoszt Elküldve Március17, 2015 Jó ez az 1.8-as fej, de ha van egy öreg, kezdődően haldokló lambdaszondád, akkor az 1.8-cal már döglött is lesz egyből. Check még csak egyszer volt, de nagyon érezni rajta, hogy kuka már, mert több másodpercbe telik, mire az ecu reagál a gázadásra. A fogyasztás fel is ment 6,5-ről 8-ra. 534km-t mentem el 44 liter benyával. :D Milyet veszel bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március17, 2015 Megoszt Elküldve Március17, 2015 Milyet veszel bele? Nekem AC Delco nagyon bejött. Kiteker/beteker oszt megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március17, 2015 Megoszt Elküldve Március17, 2015 Milyet veszel bele? Természetesen Bosch-t, ami a gyárival megegyező, de sokkal olcsóbb nála. 12-18 ezer forint körüli ára van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március17, 2015 Megoszt Elküldve Március17, 2015 Természetesen Bosch-t, ami a gyárival megegyező, de sokkal olcsóbb nála. 12-18 ezer forint körüli ára van. Egyvezetékes kell neked is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március17, 2015 Megoszt Elküldve Március17, 2015 Egyvezetékes kell neked is? Ühüm. Viszont kaptam egy tippet, hogy miért olyan, mintha néha kihagyna a gyújtás: kétvezetékes vízhőfokjeladó. Ez főleg gyorsításnál jön elő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március17, 2015 Megoszt Elküldve Március17, 2015 Ühüm. Viszont kaptam egy tippet, hogy miért olyan, mintha néha kihagyna a gyújtás: kétvezetékes vízhőfokjeladó. Ez főleg gyorsításnál jön elő. Arra én is gyanakszom, mert nagy gázra főleg melegen befullad. De mondjuk ez lehet sokmindentől. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március17, 2015 Megoszt Elküldve Március17, 2015 Arra én is gyanakszom, mert nagy gázra főleg melegen befullad. De mondjuk ez lehet sokmindentől. Az nekem a lambdától van például. Telefonomon élő adatot nézve nagyon látszik, hogy kimegy a lambda szabályzás határértékből az egész és igyekszik állítani, csak elég lassan reagál rá a lambda. 1.6-osnál is kiment, de nem ennyire. :D Konkrétan durván bedúsít most. Gondolom azért, mert az 1.8-as ugyanannyi nyitási idő alatt több benzint tud befecskendezni, viszont az 1.4-es tömítés és az 1.6-os méretű nyílás miatt nem tud több levegőt beszippantani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március18, 2015 Megoszt Elküldve Március18, 2015 Az nekem a lambdától van például. Telefonomon élő adatot nézve nagyon látszik, hogy kimegy a lambda szabályzás határértékből az egész és igyekszik állítani, csak elég lassan reagál rá a lambda. 1.6-osnál is kiment, de nem ennyire. :D Konkrétan durván bedúsít most. Gondolom azért, mert az 1.8-as ugyanannyi nyitási idő alatt több benzint tud befecskendezni, viszont az 1.4-es tömítés és az 1.6-os méretű nyílás miatt nem tud több levegőt beszippantani. Mondjuk ja, a lamdám sem a régi már tuti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani567 Elküldve Március20, 2015 Megoszt Elküldve Március20, 2015 (edited) Sziasztok! Szeretnek segitseget kerni toletek,milyen ulest tudok berakni a 3 ajtos F astraba minden faragas vagy esetleg minimalis faragassal? Koszonom elore is a segitseget. Udv Dani Módosítva Március20, 2015 : Dani567 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2015 Megoszt Elküldve Március20, 2015 Sziasztok! Szeretnek segitseget kerni toletek,milyen ulest tudok berakni a 3 ajtos F astraba minden faragas vagy esetleg minimalis faragassal? Koszonom elore is a segitseget. Udv Dani Vezető- és anyósülést. A Vectrából, Calibrából, másik F Astrából stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március20, 2015 Megoszt Elküldve Március20, 2015 Vezető- és anyósülést. A Vectrából, Calibrából, másik F Astrából stb. Omegából is átmehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március20, 2015 Megoszt Elküldve Március20, 2015 Omegából is átmehet. Omegából 3 ajtósba? :D Amúgy kadett is játszik még, meg c ascona. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március20, 2015 Megoszt Elküldve Március20, 2015 Omegából 3 ajtósba? :D Amúgy kadett is játszik még, meg c ascona. Ja persze..... :omg: :D Végülis befér a beszállást meg old meg ahogy tudod. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani567 Elküldve Március20, 2015 Megoszt Elküldve Március20, 2015 Kadettnak nem kenyelmetlen az ulese? Calibraet nem talalni normal allapotut.Asconat mindjart keresek :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március20, 2015 Megoszt Elküldve Március20, 2015 Kadettnak nem kenyelmetlen az ulese? Calibraet nem talalni normal allapotut.Asconat mindjart keresek :) Párszor jártam Kadettal melózni 300kilóméterre, , szerintem nem volt kényelmetlen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március20, 2015 Megoszt Elküldve Március20, 2015 Nem ide tartozik, de mivel Omegás részen már jó régen írtak utoljára, gondoltam megkérdezem, hátha valaki tudja a kérdésre a választ. A Check Control hol található Omega esetén? Lenne egy Omega B amiből a sallangok jönnek át, de nem tudom hol kell keresni Előre is köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március20, 2015 Megoszt Elküldve Március20, 2015 Nem ide tartozik, de mivel Omegás részen már jó régen írtak utoljára, gondoltam megkérdezem, hátha valaki tudja a kérdésre a választ. A Check Control hol található Omega esetén? Lenne egy Omega B amiből a sallangok jönnek át, de nem tudom hol kell keresni Előre is köszi a segítséget! Ezt keresed? http://s264.photobucket.com/user/mike-vec/media/DLC.jpg.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2015 Megoszt Elküldve Március20, 2015 Ezt keresed? http://s264.photobucket.com/user/mike-vec/media/DLC.jpg.html Szerintem az izzókiégés-figyelőt keresi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március20, 2015 Megoszt Elküldve Március20, 2015 Szerintem az izzókiégés-figyelőt keresi. Igen! Azt! Izzókiégés figyelés, meg szenzor érzékelés. Tehát most képen néztem, van egy CC, egy WB, meg egy relé, meg a BC. Jól gondolom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március20, 2015 Megoszt Elküldve Március20, 2015 Holnap ki akarom szedni a tőkéket pucolni, és akkor már kicserélni a szelepszár szimeringet. Kicsit copás van, mert lusta voltam elhozni a kölcsön hengerfejet +veztengelyházat, így nem lett előre legyártva a szeleprugó lenyomó szerszám. Végiggondoltam a lépéseket, és az a verzió hogy a vezérműszíjat csak megfogatom a burkolathoz, hogy ne essen le allul, és csak a felső kereket veszem le bukott ötlet. A motor forgatnom kell, hogy az adott szelepet fenntartsa a dugó amikor leveszem az ékeket. Így teljesen meg kell bontanom a vezérlést egyedül cak a pumpát nem kell forgatnom. Gondolom pár milit így is visszaesik a szelep, de talán nem sokat, és marad fent elég szelephossz hogy a rugót le tudjam rendesen nyomni. Kicsit fosok azért.... :lurker: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március20, 2015 Megoszt Elküldve Március20, 2015 Holnap ki akarom szedni a tőkéket pucolni, és akkor már kicserélni a szelepszár szimeringet. Kicsit copás van, mert lusta voltam elhozni a kölcsön hengerfejet +veztengelyházat, így nem lett előre legyártva a szeleprugó lenyomó szerszám. Végiggondoltam a lépéseket, és az a verzió hogy a vezérműszíjat csak megfogatom a burkolathoz, hogy ne essen le allul, és csak a felső kereket veszem le bukott ötlet. A motor forgatnom kell, hogy az adott szelepet fenntartsa a dugó amikor leveszem az ékeket. Így teljesen meg kell bontanom a vezérlést egyedül cak a pumpát nem kell forgatnom. Gondolom pár milit így is visszaesik a szelep, de talán nem sokat, és marad fent elég szelephossz hogy a rugót le tudjam rendesen nyomni. Kicsit fosok azért.... :lurker: képett! képett! képett! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március21, 2015 Megoszt Elküldve Március21, 2015 képett! képett! képett! :D Majd lesz....egy napot csúszik a projekt, mert pici lányom fenekét kell cipelnem ma kocsival. <_< Amúgy a terv: vezérlés lebont, szelepfedél levesz. Szelepek sorban lenyomkod (dugó alsó holtponton) himbák-kupakok leszed. Veztengely kiforgat az akku felé. Tőkék kiszed, széttszed, elmosogat. Szelepek lenyomkod( dugó felső holtponton) az a tényér-ékek-rugó, régi szimering leszed, új szimering fel, majd minden vissza. Összerak, örül, nem csattog, indításkor nem füstöl. Egész egyszerűen hangzik. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március21, 2015 Megoszt Elküldve Március21, 2015 Hali! A C16NZ és az X16SZR szívósor között az EGR-en kívül van valami egyéb különbség? Valaki hasonlította már össze a kettőt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts