daykiller Elküldve Március16, 2015 Elküldve Március16, 2015 ÚÚÚÚ mekkorák ezek a leírások :D Éppen ebben a cipőben vagyok hogy első elektromosokat akarok már beszerelni de igencsak kicsi a hely ahol a bal oldali átvezetőhöz hozzáférek. Én arra gondoltam hogy kiveszem a műszerfalat és onnan fentről nyúlok be. A képeken láttam hogy az átvezető teljesen vissza van húzva az utastérbe. Azt hogy csináltad?? Én is pinezni fogom a csatit és jó lenne ha hozzá is férnék. Ja még egy dolog az üléseket hogy veszitek ki, azt tudom hogy a patront biztosítani kell a piros pinnel, de honnan csavarozod ki az ülést?? Alulról vagy fentről? (Még soha nem is néztem igazság szerint, egy kép jó lenne :D ) Rendkívül egyszerű kibányászni az átvezetőt. Belülről benyúlva a biztosítéktábla fölé érezni egy gumitömítést. Igazából az egyik kábelkorbács egyből oda megy. Nagyon fent van. Azt kiszeded, eléggé szorul a kábelen. Aztán ki kell venni az ajtónyitás kapcsolót, majd a külső gumitömítést is kiakasztani és be lehet húzni az egészet. De nagyon kétkezes mutatvány. Belülről húzni, kívül igazgatni. Jobb oldalon egyszerűbb, mert ott elég csak a kesztyűtartót kiszedni és elég jól hozzáférni. 1
daykiller Elküldve Március17, 2015 Elküldve Március17, 2015 Jó ez az 1.8-as fej, de ha van egy öreg, kezdődően haldokló lambdaszondád, akkor az 1.8-cal már döglött is lesz egyből. Check még csak egyszer volt, de nagyon érezni rajta, hogy kuka már, mert több másodpercbe telik, mire az ecu reagál a gázadásra. A fogyasztás fel is ment 6,5-ről 8-ra. 534km-t mentem el 44 liter benyával. :D
zotya975 Elküldve Március17, 2015 Elküldve Március17, 2015 Jó ez az 1.8-as fej, de ha van egy öreg, kezdődően haldokló lambdaszondád, akkor az 1.8-cal már döglött is lesz egyből. Check még csak egyszer volt, de nagyon érezni rajta, hogy kuka már, mert több másodpercbe telik, mire az ecu reagál a gázadásra. A fogyasztás fel is ment 6,5-ről 8-ra. 534km-t mentem el 44 liter benyával. :D Milyet veszel bele?
stirlitz Elküldve Március17, 2015 Elküldve Március17, 2015 Milyet veszel bele? Nekem AC Delco nagyon bejött. Kiteker/beteker oszt megy.
daykiller Elküldve Március17, 2015 Elküldve Március17, 2015 Milyet veszel bele? Természetesen Bosch-t, ami a gyárival megegyező, de sokkal olcsóbb nála. 12-18 ezer forint körüli ára van.
zotya975 Elküldve Március17, 2015 Elküldve Március17, 2015 Természetesen Bosch-t, ami a gyárival megegyező, de sokkal olcsóbb nála. 12-18 ezer forint körüli ára van. Egyvezetékes kell neked is?
daykiller Elküldve Március17, 2015 Elküldve Március17, 2015 Egyvezetékes kell neked is? Ühüm. Viszont kaptam egy tippet, hogy miért olyan, mintha néha kihagyna a gyújtás: kétvezetékes vízhőfokjeladó. Ez főleg gyorsításnál jön elő.
zotya975 Elküldve Március17, 2015 Elküldve Március17, 2015 Ühüm. Viszont kaptam egy tippet, hogy miért olyan, mintha néha kihagyna a gyújtás: kétvezetékes vízhőfokjeladó. Ez főleg gyorsításnál jön elő. Arra én is gyanakszom, mert nagy gázra főleg melegen befullad. De mondjuk ez lehet sokmindentől.
daykiller Elküldve Március17, 2015 Elküldve Március17, 2015 Arra én is gyanakszom, mert nagy gázra főleg melegen befullad. De mondjuk ez lehet sokmindentől. Az nekem a lambdától van például. Telefonomon élő adatot nézve nagyon látszik, hogy kimegy a lambda szabályzás határértékből az egész és igyekszik állítani, csak elég lassan reagál rá a lambda. 1.6-osnál is kiment, de nem ennyire. :D Konkrétan durván bedúsít most. Gondolom azért, mert az 1.8-as ugyanannyi nyitási idő alatt több benzint tud befecskendezni, viszont az 1.4-es tömítés és az 1.6-os méretű nyílás miatt nem tud több levegőt beszippantani.
zotya975 Elküldve Március18, 2015 Elküldve Március18, 2015 Az nekem a lambdától van például. Telefonomon élő adatot nézve nagyon látszik, hogy kimegy a lambda szabályzás határértékből az egész és igyekszik állítani, csak elég lassan reagál rá a lambda. 1.6-osnál is kiment, de nem ennyire. :D Konkrétan durván bedúsít most. Gondolom azért, mert az 1.8-as ugyanannyi nyitási idő alatt több benzint tud befecskendezni, viszont az 1.4-es tömítés és az 1.6-os méretű nyílás miatt nem tud több levegőt beszippantani. Mondjuk ja, a lamdám sem a régi már tuti.
Dani567 Elküldve Március20, 2015 Elküldve Március20, 2015 (edited) Sziasztok! Szeretnek segitseget kerni toletek,milyen ulest tudok berakni a 3 ajtos F astraba minden faragas vagy esetleg minimalis faragassal? Koszonom elore is a segitseget. Udv Dani Módosítva Március20, 2015 : Dani567
daykiller Elküldve Március20, 2015 Elküldve Március20, 2015 Sziasztok! Szeretnek segitseget kerni toletek,milyen ulest tudok berakni a 3 ajtos F astraba minden faragas vagy esetleg minimalis faragassal? Koszonom elore is a segitseget. Udv Dani Vezető- és anyósülést. A Vectrából, Calibrából, másik F Astrából stb.
zotya975 Elküldve Március20, 2015 Elküldve Március20, 2015 Vezető- és anyósülést. A Vectrából, Calibrából, másik F Astrából stb. Omegából is átmehet.
wookie Elküldve Március20, 2015 Elküldve Március20, 2015 Omegából is átmehet. Omegából 3 ajtósba? :D Amúgy kadett is játszik még, meg c ascona.
zotya975 Elküldve Március20, 2015 Elküldve Március20, 2015 Omegából 3 ajtósba? :D Amúgy kadett is játszik még, meg c ascona. Ja persze..... :omg: :D Végülis befér a beszállást meg old meg ahogy tudod. :D
Dani567 Elküldve Március20, 2015 Elküldve Március20, 2015 Kadettnak nem kenyelmetlen az ulese? Calibraet nem talalni normal allapotut.Asconat mindjart keresek :)
zotya975 Elküldve Március20, 2015 Elküldve Március20, 2015 Kadettnak nem kenyelmetlen az ulese? Calibraet nem talalni normal allapotut.Asconat mindjart keresek :) Párszor jártam Kadettal melózni 300kilóméterre, , szerintem nem volt kényelmetlen.
hetyke Elküldve Március20, 2015 Elküldve Március20, 2015 Nem ide tartozik, de mivel Omegás részen már jó régen írtak utoljára, gondoltam megkérdezem, hátha valaki tudja a kérdésre a választ. A Check Control hol található Omega esetén? Lenne egy Omega B amiből a sallangok jönnek át, de nem tudom hol kell keresni Előre is köszi a segítséget!
Tiu Elküldve Március20, 2015 Elküldve Március20, 2015 Nem ide tartozik, de mivel Omegás részen már jó régen írtak utoljára, gondoltam megkérdezem, hátha valaki tudja a kérdésre a választ. A Check Control hol található Omega esetén? Lenne egy Omega B amiből a sallangok jönnek át, de nem tudom hol kell keresni Előre is köszi a segítséget! Ezt keresed? http://s264.photobucket.com/user/mike-vec/media/DLC.jpg.html
daykiller Elküldve Március20, 2015 Elküldve Március20, 2015 Ezt keresed? http://s264.photobucket.com/user/mike-vec/media/DLC.jpg.html Szerintem az izzókiégés-figyelőt keresi.
hetyke Elküldve Március20, 2015 Elküldve Március20, 2015 Szerintem az izzókiégés-figyelőt keresi. Igen! Azt! Izzókiégés figyelés, meg szenzor érzékelés. Tehát most képen néztem, van egy CC, egy WB, meg egy relé, meg a BC. Jól gondolom?
zotya975 Elküldve Március20, 2015 Elküldve Március20, 2015 Holnap ki akarom szedni a tőkéket pucolni, és akkor már kicserélni a szelepszár szimeringet. Kicsit copás van, mert lusta voltam elhozni a kölcsön hengerfejet +veztengelyházat, így nem lett előre legyártva a szeleprugó lenyomó szerszám. Végiggondoltam a lépéseket, és az a verzió hogy a vezérműszíjat csak megfogatom a burkolathoz, hogy ne essen le allul, és csak a felső kereket veszem le bukott ötlet. A motor forgatnom kell, hogy az adott szelepet fenntartsa a dugó amikor leveszem az ékeket. Így teljesen meg kell bontanom a vezérlést egyedül cak a pumpát nem kell forgatnom. Gondolom pár milit így is visszaesik a szelep, de talán nem sokat, és marad fent elég szelephossz hogy a rugót le tudjam rendesen nyomni. Kicsit fosok azért.... :lurker:
stirlitz Elküldve Március20, 2015 Elküldve Március20, 2015 Holnap ki akarom szedni a tőkéket pucolni, és akkor már kicserélni a szelepszár szimeringet. Kicsit copás van, mert lusta voltam elhozni a kölcsön hengerfejet +veztengelyházat, így nem lett előre legyártva a szeleprugó lenyomó szerszám. Végiggondoltam a lépéseket, és az a verzió hogy a vezérműszíjat csak megfogatom a burkolathoz, hogy ne essen le allul, és csak a felső kereket veszem le bukott ötlet. A motor forgatnom kell, hogy az adott szelepet fenntartsa a dugó amikor leveszem az ékeket. Így teljesen meg kell bontanom a vezérlést egyedül cak a pumpát nem kell forgatnom. Gondolom pár milit így is visszaesik a szelep, de talán nem sokat, és marad fent elég szelephossz hogy a rugót le tudjam rendesen nyomni. Kicsit fosok azért.... :lurker: képett! képett! képett! :D
zotya975 Elküldve Március21, 2015 Elküldve Március21, 2015 képett! képett! képett! :D Majd lesz....egy napot csúszik a projekt, mert pici lányom fenekét kell cipelnem ma kocsival. <_< Amúgy a terv: vezérlés lebont, szelepfedél levesz. Szelepek sorban lenyomkod (dugó alsó holtponton) himbák-kupakok leszed. Veztengely kiforgat az akku felé. Tőkék kiszed, széttszed, elmosogat. Szelepek lenyomkod( dugó felső holtponton) az a tényér-ékek-rugó, régi szimering leszed, új szimering fel, majd minden vissza. Összerak, örül, nem csattog, indításkor nem füstöl. Egész egyszerűen hangzik. :D
Bundee Elküldve Március21, 2015 Elküldve Március21, 2015 Hali! A C16NZ és az X16SZR szívósor között az EGR-en kívül van valami egyéb különbség? Valaki hasonlította már össze a kettőt?
Recommended Posts