Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

ÚÚÚÚ mekkorák ezek a leírások :D

Éppen ebben a cipőben vagyok hogy első elektromosokat akarok már beszerelni de igencsak kicsi a hely ahol a bal oldali átvezetőhöz hozzáférek. Én arra gondoltam hogy kiveszem a műszerfalat és onnan fentről nyúlok be.

A képeken láttam hogy az átvezető teljesen vissza van húzva az utastérbe. Azt hogy csináltad?? Én is pinezni fogom a csatit és jó lenne ha hozzá is férnék.

Ja még egy dolog az üléseket hogy veszitek ki, azt tudom hogy a patront biztosítani kell a piros pinnel, de honnan csavarozod ki az ülést?? Alulról vagy fentről? (Még soha nem is néztem igazság szerint, egy kép jó lenne :D )

Rendkívül egyszerű kibányászni az átvezetőt. Belülről benyúlva a biztosítéktábla fölé érezni egy gumitömítést. Igazából az egyik kábelkorbács egyből oda megy. Nagyon fent van. Azt kiszeded, eléggé szorul a kábelen. Aztán ki kell venni az ajtónyitás kapcsolót, majd a külső gumitömítést is kiakasztani és be lehet húzni az egészet. De nagyon kétkezes mutatvány. Belülről húzni, kívül igazgatni. Jobb oldalon egyszerűbb, mert ott elég csak a kesztyűtartót kiszedni és elég jól hozzáférni.

  • Like 1
Elküldve

Jó ez az 1.8-as fej, de ha van egy öreg, kezdődően haldokló lambdaszondád, akkor az 1.8-cal már döglött is lesz egyből. Check még csak egyszer volt, de nagyon érezni rajta, hogy kuka már, mert több másodpercbe telik, mire az ecu reagál a gázadásra. A fogyasztás fel is ment 6,5-ről 8-ra. 534km-t mentem el 44 liter benyával. :D

Elküldve

Jó ez az 1.8-as fej, de ha van egy öreg, kezdődően haldokló lambdaszondád, akkor az 1.8-cal már döglött is lesz egyből. Check még csak egyszer volt, de nagyon érezni rajta, hogy kuka már, mert több másodpercbe telik, mire az ecu reagál a gázadásra. A fogyasztás fel is ment 6,5-ről 8-ra. 534km-t mentem el 44 liter benyával. :D

Milyet veszel bele?

Elküldve

Egyvezetékes kell neked is?

Ühüm.

Viszont kaptam egy tippet, hogy miért olyan, mintha néha kihagyna a gyújtás: kétvezetékes vízhőfokjeladó. Ez főleg gyorsításnál jön elő.

Elküldve

Ühüm.

Viszont kaptam egy tippet, hogy miért olyan, mintha néha kihagyna a gyújtás: kétvezetékes vízhőfokjeladó. Ez főleg gyorsításnál jön elő.

Arra én is gyanakszom, mert nagy gázra főleg melegen befullad. De mondjuk ez lehet sokmindentől.

Elküldve

Arra én is gyanakszom, mert nagy gázra főleg melegen befullad. De mondjuk ez lehet sokmindentől.

Az nekem a lambdától van például. Telefonomon élő adatot nézve nagyon látszik, hogy kimegy a lambda szabályzás határértékből az egész és igyekszik állítani, csak elég lassan reagál rá a lambda. 1.6-osnál is kiment, de nem ennyire. :D Konkrétan durván bedúsít most. Gondolom azért, mert az 1.8-as ugyanannyi nyitási idő alatt több benzint tud befecskendezni, viszont az 1.4-es tömítés és az 1.6-os méretű nyílás miatt nem tud több levegőt beszippantani.

Elküldve

Az nekem a lambdától van például. Telefonomon élő adatot nézve nagyon látszik, hogy kimegy a lambda szabályzás határértékből az egész és igyekszik állítani, csak elég lassan reagál rá a lambda. 1.6-osnál is kiment, de nem ennyire. :D Konkrétan durván bedúsít most. Gondolom azért, mert az 1.8-as ugyanannyi nyitási idő alatt több benzint tud befecskendezni, viszont az 1.4-es tömítés és az 1.6-os méretű nyílás miatt nem tud több levegőt beszippantani.

Mondjuk ja, a lamdám sem a régi már tuti.

Elküldve (edited)

Sziasztok! Szeretnek segitseget kerni toletek,milyen ulest tudok berakni a 3 ajtos F astraba minden faragas vagy esetleg minimalis faragassal? Koszonom elore is a segitseget.

Udv Dani

Módosítva : Dani567
Elküldve

Sziasztok! Szeretnek segitseget kerni toletek,milyen ulest tudok berakni a 3 ajtos F astraba minden faragas vagy esetleg minimalis faragassal? Koszonom elore is a segitseget.

Udv Dani

Vezető- és anyósülést. A Vectrából, Calibrából, másik F Astrából stb.

Elküldve

Kadettnak nem kenyelmetlen az ulese? Calibraet nem talalni normal allapotut.Asconat mindjart keresek :)

Párszor jártam Kadettal melózni 300kilóméterre, , szerintem nem volt kényelmetlen.

Elküldve

Nem ide tartozik, de mivel Omegás részen már jó régen írtak utoljára, gondoltam megkérdezem, hátha valaki tudja a kérdésre a választ. A Check Control hol található Omega esetén? Lenne egy Omega B amiből a sallangok jönnek át, de nem tudom hol kell keresni Előre is köszi a segítséget!

Elküldve

Szerintem az izzókiégés-figyelőt keresi.

Igen! Azt! Izzókiégés figyelés, meg szenzor érzékelés. Tehát most képen néztem, van egy CC, egy WB, meg egy relé, meg a BC. Jól gondolom?

Elküldve

Holnap ki akarom szedni a tőkéket pucolni, és akkor már kicserélni a szelepszár szimeringet. Kicsit copás van, mert lusta voltam elhozni a kölcsön hengerfejet +veztengelyházat, így nem lett előre legyártva a szeleprugó lenyomó szerszám. Végiggondoltam a lépéseket, és az a verzió hogy a vezérműszíjat csak megfogatom a burkolathoz, hogy ne essen le allul, és csak a felső kereket veszem le bukott ötlet. A motor forgatnom kell, hogy az adott szelepet fenntartsa a dugó amikor leveszem az ékeket. Így teljesen meg kell bontanom a vezérlést egyedül cak a pumpát nem kell forgatnom. Gondolom pár milit így is visszaesik a szelep, de talán nem sokat, és marad fent elég szelephossz hogy a rugót le tudjam rendesen nyomni. Kicsit fosok azért.... :lurker:

Elküldve

Holnap ki akarom szedni a tőkéket pucolni, és akkor már kicserélni a szelepszár szimeringet. Kicsit copás van, mert lusta voltam elhozni a kölcsön hengerfejet +veztengelyházat, így nem lett előre legyártva a szeleprugó lenyomó szerszám. Végiggondoltam a lépéseket, és az a verzió hogy a vezérműszíjat csak megfogatom a burkolathoz, hogy ne essen le allul, és csak a felső kereket veszem le bukott ötlet. A motor forgatnom kell, hogy az adott szelepet fenntartsa a dugó amikor leveszem az ékeket. Így teljesen meg kell bontanom a vezérlést egyedül cak a pumpát nem kell forgatnom. Gondolom pár milit így is visszaesik a szelep, de talán nem sokat, és marad fent elég szelephossz hogy a rugót le tudjam rendesen nyomni. Kicsit fosok azért.... :lurker:

képett! képett! képett! :D

Elküldve

képett! képett! képett! :D

Majd lesz....egy napot csúszik a projekt, mert pici lányom fenekét kell cipelnem ma kocsival. <_< Amúgy a terv: vezérlés lebont, szelepfedél levesz. Szelepek sorban lenyomkod (dugó alsó holtponton) himbák-kupakok leszed. Veztengely kiforgat az akku felé. Tőkék kiszed, széttszed, elmosogat. Szelepek lenyomkod( dugó felső holtponton) az a tényér-ékek-rugó, régi szimering leszed, új szimering fel, majd minden vissza. Összerak, örül, nem csattog, indításkor nem füstöl. Egész egyszerűen hangzik. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.