Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve (edited)

Én meg elmentem a szerelmemmel ma délután vásárolgatni és az asszony is velünk jött. :D

Üdv.. a külsö tükörröl van szó? Általában a törik a fül leszedsékor ami a burkolatot a tükörtestre rögzíti utánna már ragasztani kell.

Igen a külső tükörről van szó

Nagyon szépen köszönöm.

Módosítva : Korkki
Elküldve

Daykiller.

Ez a hátsolámpa jol néz ki.de csak az ebay-en találtam 30000ft körül.te menyibe szerezted?

Mivel Lacika fóliázta tavaly, sanszos hogy nem sokért. :D

Elküldve

Nem lehet hogy egynyócé? Mert olyanra énis vadászok ;)

Jó az a fekete injektorház fedő megyek bontóban hozzak 4-5 darabot vagy már nem gyüjtöd? :D

Elküldve

Nem lehet hogy egynyócé? Mert olyanra énis vadászok ;)

De az. C18NZ szívó oldal kompletten. Át is raktam az 1.6-ra. Mivel nekem elektromos EGR van, így a vákuumbizbaszt az oldalán át kellett raknom az enyémről. Mivel az egynyócon van egy plusz cső rajta a vákuumos EGR-nek. Első indítás elég nehézkes volt. Beröffent de le is fulladt. Aztán következő indításnál állnom kellett a gázon 1-2 percig, hogy észbe kapjon az ECU, hogy több a levegő, több üzemanyag kéne. :D

Az első pár km elég nehézkes volt, tanulni kellett. Aztán az autópályán volt ideje betanulni. Érdi emelkedőt gond nélkül bírta 150-es tempóval. Az 1.6 fejjel 150-ről 130-ra visszalassultam padlón.

Szinte csak erőteljes gázadásnál és padlózásnál érezni különbséget, amúgy más nem változott. Brekinél indítás után pl az alapjáraton hallani lehetett, hogy küzd az ECU, de Lurdyban már nem annyira.

Viszont így kiderült, hogy az 1.4-es tömítés van a szívócsonkon, azt cserélnem kell. Ez azért lényeges, mert csak a pillangószelep nagyobb fizikailag, minden más ugyanaz, mint az 1.6-osé. Kivéve persze az injektor.

Elküldve

De az. C18NZ szívó oldal kompletten. Át is raktam az 1.6-ra. Mivel nekem elektromos EGR van, így a vákuumbizbaszt az oldalán át kellett raknom az enyémről. Mivel az egynyócon van egy plusz cső rajta a vákuumos EGR-nek. Első indítás elég nehézkes volt. Beröffent de le is fulladt. Aztán következő indításnál állnom kellett a gázon 1-2 percig, hogy észbe kapjon az ECU, hogy több a levegő, több üzemanyag kéne. :D

Az első pár km elég nehézkes volt, tanulni kellett. Aztán az autópályán volt ideje betanulni. Érdi emelkedőt gond nélkül bírta 150-es tempóval. Az 1.6 fejjel 150-ről 130-ra visszalassultam padlón.

Szinte csak erőteljes gázadásnál és padlózásnál érezni különbséget, amúgy más nem változott. Brekinél indítás után pl az alapjáraton hallani lehetett, hogy küzd az ECU, de Lurdyban már nem annyira.

Viszont így kiderült, hogy az 1.4-es tömítés van a szívócsonkon, azt cserélnem kell. Ez azért lényeges, mert csak a pillangószelep nagyobb fizikailag, minden más ugyanaz, mint az 1.6-osé. Kivéve persze az injektor.

1.4-röl 1.6 ra váltáskor is cserélni kell a kupakot? Vagy az egyforma?

Elküldve

Jelenleg rá kell írnom közterületen, hogy ne vigyék el, mert nem szemét :D :lol: :D

Te lehet, hogy amikor ott voltál és megállt melettünk az a kisebbségi furgon, hogy van-e vmi van vas és/vagy akku, lehet nem véletlenül álltak meg? :evilgrin: :D

(enyémet nem látták az a garázsba vót)

Elküldve

De az. C18NZ szívó oldal kompletten. Át is raktam az 1.6-ra. Mivel nekem elektromos EGR van, így a vákuumbizbaszt az oldalán át kellett raknom az enyémről. Mivel az egynyócon van egy plusz cső rajta a vákuumos EGR-nek. Első indítás elég nehézkes volt. Beröffent de le is fulladt. Aztán következő indításnál állnom kellett a gázon 1-2 percig, hogy észbe kapjon az ECU, hogy több a levegő, több üzemanyag kéne. :D

Az első pár km elég nehézkes volt, tanulni kellett. Aztán az autópályán volt ideje betanulni. Érdi emelkedőt gond nélkül bírta 150-es tempóval. Az 1.6 fejjel 150-ről 130-ra visszalassultam padlón.

Szinte csak erőteljes gázadásnál és padlózásnál érezni különbséget, amúgy más nem változott. Brekinél indítás után pl az alapjáraton hallani lehetett, hogy küzd az ECU, de Lurdyban már nem annyira.

Viszont így kiderült, hogy az 1.4-es tömítés van a szívócsonkon, azt cserélnem kell. Ez azért lényeges, mert csak a pillangószelep nagyobb fizikailag, minden más ugyanaz, mint az 1.6-osé. Kivéve persze az injektor.

(néha) követhettlen mit hova raksz.....

Te értem, hogy jobban megy me öntöd be a benyát, de így nem fogyaszt sokat?

Elküldve

Te lehet, hogy amikor ott voltál és megállt melettünk az a kisebbségi furgon, hogy van-e vmi van vas és/vagy akku, lehet nem véletlenül álltak meg? :evilgrin: :D

(enyémet nem látták az a garázsba vót)

Ha nem állunk mellette, lehet hogy elviszik. :D

Elküldve

(néha) követhettlen mit hova raksz.....

Te értem, hogy jobban megy me öntöd be a benyát, de így nem fogyaszt sokat?

Dehogynem...több paci többet iszik. :icon1:

Elküldve

(néha) követhettlen mit hova raksz.....

Te értem, hogy jobban megy me öntöd be a benyát, de így nem fogyaszt sokat?

Dehogynem...több paci többet iszik. :icon1:

Kezdődik...

Amúgy mit hova rakok? Majd ha csinálsz ilyet, akkor rájössz. :D Bocs, hogy nem fotóztam.

Elküldve

Vettem unixban unixos teleszkópot a csomiajtóhoz. :D

Dáwid tegnap már nagyon cseszegetett miatta, hogy vettem bőrbelsőt, fényszóró mosót, meg hátsó tárcsafék, meg még kitudja mit, de egy párezer forintos telóra nincs pénzem. :D

Elküldve

1.4-röl 1.6 ra váltáskor is cserélni kell a kupakot? Vagy az egyforma?

Az egyforma. Megnéztem az 1.6-os és 1.8-as fedelet és a GM-szám is ugyanaz.

A lényegi különbség a pillangószelepen van, mert az sokkal nagyobb és a kialakítása is más alul. Sajnos ezért derült ki, hogy 1.4-es tömítés van rajta, mert a tömítés körkörös átmérője kisebb, mint az 1.6-is szívócsonk lyuka. Az 1.6-on meg ugye kisebb egy vájat, ami az 1.8-on meg már nincs is a mérete miatt. Sajnos nem fotóztam le semmit, mert siettem.

Ahogy néztem, maga a felső része, az injektorhíd és az injektorfészek ugyanakkora, csak maga az injektor más, nyilván.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.