Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

X14SZ. :) Ott van a szelepfedélen a kicsinek is a helye. :)

Tényleg, nem látok a szememtől. :omg:

B Combo/Corsa motor.

Érdekes, mindíg látok új dolgokat. :icon1:

Elküldve

Hoztam egy 5 ajtós c14nz-t búgó kerékcsapágy, kiszakadt szilent, kormányösszekötő talpas csere, valami van a hátsó fékkel, vezérléscsere, olajcsere, meg ami még közben jön... :D Ja és ezen tényleg ropog a féltengely, megkapja azt amit potyára vettem. :D

1766111-20150228-9ppkfj.jpg

1766113-20150228-46G4Zg.jpg

Elküldve

Hoztam egy 5 ajtós c14nz-t búgó kerékcsapágy, kiszakadt szilent, kormányösszekötő talpas csere, valami van a hátsó fékkel, vezérléscsere, olajcsere, meg ami még közben jön... :D Ja és ezen tényleg ropog a féltengely, megkapja azt amit potyára vettem. :D

na és hogy jön ki a csapágy?

nekem tegnap tünt fel hogy kanyarban hangoskodik vmelyik kerék, gondolom az is csapágy dolog lesz

Elküldve

na és hogy jön ki a csapágy?

nekem tegnap tünt fel hogy kanyarban hangoskodik vmelyik kerék, gondolom az is csapágy dolog lesz

Azzal én nem tudok mit kezdeni, kiszedtem a gólyalábat levettem róla a féktárcsát meg a porvédőt , hétfőn elviszem egy szerelőhöz lenyomja és felpréseli az új csapágyat. Nem volt egyszerű olyan szerelőt keríteni aki megcsinál egy ilyen kis munkát... <_< Mindenki csak azt akarta hogy vigyem oda az egész autót és kicserélgetnek rajta mindent. Olvastam olyat hogy beteszik a csapágyat fagyasztóba a házát meg felmelegítik és csak bele kell "ejteni" de nem mertem kísérletezni vele.

Elküldve

Azzal én nem tudok mit kezdeni, kiszedtem a gólyalábat levettem róla a féktárcsát meg a porvédőt , hétfőn elviszem egy szerelőhöz lenyomja és felpréseli az új csapágyat. Nem volt egyszerű olyan szerelőt keríteni aki megcsinál egy ilyen kis munkát... <_< Mindenki csak azt akarta hogy vigyem oda az egész autót és kicserélgetnek rajta mindent. Olvastam olyat hogy beteszik a csapágyat fagyasztóba a házát meg felmelegítik és csak bele kell "ejteni" de nem mertem kísérletezni vele.

lényeg hogy találtál vkit

Elküldve

lényeg hogy találtál vkit

Hát nem volt túl bizalomgerjesztő....egy kocsi alatt feküdt a talpát rugdaltam meg hogy kimásszon mint a filmekben... :D Azt mondta ha ő adja a csapágyat és ő szedi ki a gólyalábat akkor egy 20-as ha én akkor meg "majd meglátjuk" és "megbeszéljük"...profi árajánlat adás volt. :D

Elküldve

Azzal én nem tudok mit kezdeni, kiszedtem a gólyalábat levettem róla a féktárcsát meg a porvédőt , hétfőn elviszem egy szerelőhöz lenyomja és felpréseli az új csapágyat. Nem volt egyszerű olyan szerelőt keríteni aki megcsinál egy ilyen kis munkát... <_< Mindenki csak azt akarta hogy vigyem oda az egész autót és kicserélgetnek rajta mindent. Olvastam olyat hogy beteszik a csapágyat fagyasztóba a házát meg felmelegítik és csak bele kell "ejteni" de nem mertem kísérletezni vele.

Pedig ez a fagyasztás dolog működik. Mi is szoktunk így szerelni a présműben, mert eleve így lettek összeszerelve. Pl a prés bronzhengerét szárazjéggel hűtik, mert csak úgy jön ki a palástból. :D

Elküldve

Hát nem volt túl bizalomgerjesztő....egy kocsi alatt feküdt a talpát rugdaltam meg hogy kimásszon mint a filmekben... :D Azt mondta ha ő adja a csapágyat és ő szedi ki a gólyalábat akkor egy 20-as ha én akkor meg "majd meglátjuk" és "megbeszéljük"...profi árajánlat adás volt. :D

és most akkor mi lett, illetve mennyi lett? egyébként meg na bakka meg.......(jó mondjuk ja vmikor beruházott arra a présre, de akkor is)

Elküldve

és most akkor mi lett, illetve mennyi lett? egyébként meg na bakka meg.......(jó mondjuk ja vmikor beruházott arra a présre, de akkor is)

Hát csak sejtéseim vannak, hétfőn viszem majd. ha 20-at mondott komplett, és olyan 7-8 a csapágy meg a kiszedés...6-8 ezerre számítok.

Elküldve

Na és te mit baxtál el? :D

Hát az úgy volt... :D Igazából elcsattant a gyári emelő az autó alatt. két krokim elhalt, aztán gondoltam kibír két emelést, vagyis négyet. kerék le, és ráengedem bakra, vagy épp ott volt egy 175/70R13 úgyh arra. Kicseréltem mindent, majd felemeltem újra, hogy felrakjam a diszkófelnit és hallottam mozdulni a hátuljánál az éket, egy laza o-óóó és már csattant is össze. Szerencsére a kartervédő jól betámasztotta a 13as kereket, szóval már csak a támasztóból kiakadó géptetőt kellett elkapni, miután rávágott a kitámasztóra egyszer. :D Emelőn kívül másban nem esett kár. :)

Elküldve

Hát az úgy volt... :D Igazából elcsattant a gyári emelő az autó alatt. két krokim elhalt, aztán gondoltam kibír két emelést, vagyis négyet. kerék le, és ráengedem bakra, vagy épp ott volt egy 175/70R13 úgyh arra. Kicseréltem mindent, majd felemeltem újra, hogy felrakjam a diszkófelnit és hallottam mozdulni a hátuljánál az éket, egy laza o-óóó és már csattant is össze. Szerencsére a kartervédő jól betámasztotta a 13as kereket, szóval már csak a támasztóból kiakadó géptetőt kellett elkapni, miután rávágott a kitámasztóra egyszer. :D Emelőn kívül másban nem esett kár. :)

Értem..szóval kéne két caravan csomagtartó ajtó teló a géptetőhöz? :D Amúgy ennek az f nek a csomagtartójában valami fosvágen emelő van, de szerintem húha jó.http://rbcdn.hu/b/201302/35/1998520_1024x768.jpg

Elküldve

Hoztam egy 5 ajtós c14nz-t búgó kerékcsapágy, kiszakadt szilent, kormányösszekötő talpas csere, valami van a hátsó fékkel, vezérléscsere, olajcsere, meg ami még közben jön... :D Ja és ezen tényleg ropog a féltengely, megkapja azt amit potyára vettem. :D

egyébként jó fajta cuccoknak tűnnek, mondjuk azta az Optibelt nem ismerem...

Elküldve

egyébként jó fajta cuccoknak tűnnek, mondjuk azta az Optibelt nem ismerem...

A srác hozta őket így jobb, mert ha valami megadja magát (talpas 2 év mulva) akkor nem az van hogy milyet vettem vele...

Nem kell a géptetőhöz gázteleszkóp. Nekem nem jön be. :P

Én meg felemeltem ennek a kéknek az elejét majd elengedtem a motorháztetőt, kis híjján levágta a kezem amikor visszaesett. :omg: :D

Elküldve

Váltóba milyen olajat használhatok, a GM kívül?

Ezt írja elő az Opel: SAE 75W-85 API GL4 !

​Itt is használható picit eltérő viszkozitású olaj? Mondjuk 80W-90 amiből sokkal nagyobb a választék és árban is kedvezőbb!

Elküldve

Nekem van itthon egy literes flakon gyári GM váltóolaj manuális váltóhoz, de nem szerepel rajta se viszkozitás se API osztály. Ahol néztem, kérdeztem, mindenki mást mondott és mindenhol mást írtak ezért maradtam inkább a gyárinál, az a biztos. Igaz a gyári drágább, de gyakorlatilag nem kell cserélni így tulajdonképpen csak egyszeri beruházást jelent amin nincs sok értelme spórolni (szerintem).

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.