Pajzs89 Elküldve Január14, 2015 Megoszt Elküldve Január14, 2015 Hali! Kérdésem a következő lenne, a kézifék "szoknyát" hogy tudom leszedni? Mennyire kell szétszedni a középboxot,és hogyan? Előre is köszönöm a segítséget. :hiya: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január14, 2015 Megoszt Elküldve Január14, 2015 Hali! Kérdésem a következő lenne, a kézifék "szoknyát" hogy tudom leszedni? Mennyire kell szétszedni a középboxot,és hogyan? Előre is köszönöm a segítséget. :hiya: Ha jól emlékszem, ki kell pattintani a kézifék előtti kis tároló rekeszt, az alatt találsz egy csavart, ami a kézifékszoknyát tartja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Január14, 2015 Megoszt Elküldve Január14, 2015 Ha jól emlékszem, ki kell pattintani a kézifék előtti kis tároló rekeszt, az alatt találsz egy csavart, ami a kézifékszoknyát tartja. köszönöm,holnap nekiállok, lesz ami lesz! :-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Január15, 2015 Megoszt Elküldve Január15, 2015 Cserélt már valaki ajtóhatárolót valamilyen másmilyen Opelból? Én B Vekiét akarom berakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
C5oNtkov4c5 Elküldve Január15, 2015 Megoszt Elküldve Január15, 2015 Sziasztok! Nem tudom valaki próbálkozott e már vele, de a Cromax webáruházában találtam gumi szelepfedél tömítést az Astrámhoz, motorkód, évjárat szerint.... Viszont mikor anno én érdeklődtem felőle azt mondták ehhez csak a parafa típusú létezik..... C16NZ! Vélemény? Jó lesz ez? Valaki próbálkozott már gumi tömítéssel? https://cromax.hu/110000000-motor/110620000-hengerfej-es-alkatreszei/110620348-szelepfedel-tomitesei/143770-szelepfedel-tomites-opel Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január15, 2015 Megoszt Elküldve Január15, 2015 Cserélt már valaki ajtóhatárolót valamilyen másmilyen Opelból? Én B Vekiét akarom berakni. Sztem van rá esély hogy stimmel. Azokkal olyan nagyon nem variáltak. Sziasztok! Nem tudom valaki próbálkozott e már vele, de a Cromax webáruházában találtam gumi szelepfedél tömítést az Astrámhoz, motorkód, évjárat szerint.... Viszont mikor anno én érdeklődtem felőle azt mondták ehhez csak a parafa típusú létezik..... C16NZ! Vélemény? Jó lesz ez? Valaki próbálkozott már gumi tömítéssel? https://cromax.hu/110000000-motor/110620000-hengerfej-es-alkatreszei/110620348-szelepfedel-tomitesei/143770-szelepfedel-tomites-opel A gumitömítés az a müanyag szelepfedélhez való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
C5oNtkov4c5 Elküldve Január16, 2015 Megoszt Elküldve Január16, 2015 Sztem van rá esély hogy stimmel. Azokkal olyan nagyon nem variáltak. A gumitömítés az a müanyag szelepfedélhez való. És a műanyag miben különbözik?? Miért nem rakhatom a fém alá? A méret ugyan az nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január16, 2015 Megoszt Elküldve Január16, 2015 És a műanyag miben különbözik?? Miért nem rakhatom a fém alá? A méret ugyan az nem? A méret ugyanaz, nekem nem vált be a gumitömítés, eresztett. Talán az a baj hogy a parafában vannak alu karikák ami miatt elméletileg nehezebb túlhúzni, a guminál passzolom hogy volt-e már nem emlékszem rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január16, 2015 Megoszt Elküldve Január16, 2015 A parafában nincsen semmi, az a karter tömítés. A gumi az egy profil tömítés, ami beleül a müanyag dekni erre kialakított helyére, az alura nem passzol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január17, 2015 Megoszt Elküldve Január17, 2015 A parafában nincsen semmi, az a karter tömítés. A gumi az egy profil tömítés, ami beleül a müanyag dekni erre kialakított helyére, az alura nem passzol. Igaz, kevertem az alsó tömítéssel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Január17, 2015 Megoszt Elküldve Január17, 2015 A parafában nincsen semmi, az a karter tömítés. A gumi az egy profil tömítés, ami beleül a müanyag dekni erre kialakított helyére, az alura nem passzol. Ilyen pl az enyém is. Műanyag a szelepfedél és gumi hozzá a tömítés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli083 Elküldve Január17, 2015 Megoszt Elküldve Január17, 2015 Üdv.Elméleti szinten foglalkoztat a kérdés,hogy egy '98-2000-ig gyártott astrának a belsejét (ülés,ajtókárpit,szőnyeg,stb,esetleg műszerfal)át-e lehet tenni kisebb-nagyobb átalakításokkal az én 92 év végi astrámba?Mind a kettő kombi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Január17, 2015 Megoszt Elküldve Január17, 2015 És a műanyag miben különbözik?? Miért nem rakhatom a fém alá? A méret ugyan az nem? http://xfree.hu/kep_show.tvn?kid=830776&aid=211904 http://xfree.hu/kep_show.tvn?kid=830775&aid=211904 Itt látod a gumi helyét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január17, 2015 Megoszt Elküldve Január17, 2015 Üdv.Elméleti szinten foglalkoztat a kérdés,hogy egy '98-2000-ig gyártott astrának a belsejét (ülés,ajtókárpit,szőnyeg,stb,esetleg műszerfal)át-e lehet tenni kisebb-nagyobb átalakításokkal az én 92 év végi astrámba?Mind a kettő kombi. Tudomásom szerint nem változott semmi, én is pont ezt csinálom. De mondjuk azt nem tudom hogy 98-után készült-e légzsák nélküli műszerfallal szerelt astra. Én nem néztem az évjáratot csak simán feketíttek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli083 Elküldve Január17, 2015 Megoszt Elküldve Január17, 2015 Tudomásom szerint nem változott semmi, én is pont ezt csinálom. De mondjuk azt nem tudom hogy 98-után készült-e légzsák nélküli műszerfallal szerelt astra. Én nem néztem az évjáratot csak simán feketíttek. Ha szerencsém lesz,akkor tulajdonosa leszek egy komplett belsőnek,és mindent át szeretnék tenni.Tudom,nagy meló lesz,de szerintem megéri,sokat fog fiatalodni az autóm :) A donornak légzsákos a műszerfala,még az első ülés oldala is.Ezek alapján egy G-s astra kombiról van szó.Nem biztos,hogy fognak is működni,mert jelenleg az enyém gyárilag nem lufis.És még egy olyan kérdésem lenne,hogy a donor nem tetőablakos,az enyém az.Meg lehet-e szüntetni azt minden gond nélkül?Sok gond van vele,főleg az,hogy beázik,és egyébként sem szoktuk használni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január17, 2015 Megoszt Elküldve Január17, 2015 Tudomásom szerint nem változott semmi, én is pont ezt csinálom. De mondjuk azt nem tudom hogy 98-után készült-e légzsák nélküli műszerfallal szerelt astra. Én nem néztem az évjáratot csak simán feketíttek. Hogyne készült volna. Klasszik Astrából rengeteg van, ami fekete műszerfalas de egy darab légzsák nincs benne. Volt főnökömé is ilyen, de ismerősömnek is ilyen F-je van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január18, 2015 Megoszt Elküldve Január18, 2015 Ha szerencsém lesz,akkor tulajdonosa leszek egy komplett belsőnek,és mindent át szeretnék tenni.Tudom,nagy meló lesz,de szerintem megéri,sokat fog fiatalodni az autóm :) A donornak légzsákos a műszerfala,még az első ülés oldala is.Ezek alapján egy G-s astra kombiról van szó.Nem biztos,hogy fognak is működni,mert jelenleg az enyém gyárilag nem lufis.És még egy olyan kérdésem lenne,hogy a donor nem tetőablakos,az enyém az.Meg lehet-e szüntetni azt minden gond nélkül?Sok gond van vele,főleg az,hogy beázik,és egyébként sem szoktuk használni. Igazából én azon töprengek, hogy vegyek inkább neten kiszerelt műszerfalat, vagy én szedjem ki bontóban. Az első ugye kényelmesebb, de ha sérülés van rajta akkor lehet reklamálni utólag, a második verzió macerásabb, de akkor legalább tudom hogy jót hozok el. Meg valszeg olcsóbb is mintha postáznák valahonnan. Hogyne készült volna. Klasszik Astrából rengeteg van, ami fekete műszerfalas de egy darab légzsák nincs benne. Volt főnökömé is ilyen, de ismerősömnek is ilyen F-je van. Ha az anyósoldalon is van lufi azt is ugyanaz az indító vezérli mint a kormánylégzsákot? Illetve hivatalosan mivel kell leszedni a kormányt csapágylehuzatóval? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január18, 2015 Megoszt Elküldve Január18, 2015 Igazából én azon töprengek, hogy vegyek inkább neten kiszerelt műszerfalat, vagy én szedjem ki bontóban. Az első ugye kényelmesebb, de ha sérülés van rajta akkor lehet reklamálni utólag, a második verzió macerásabb, de akkor legalább tudom hogy jót hozok el. Meg valszeg olcsóbb is mintha postáznák valahonnan. Ha az anyósoldalon is van lufi azt is ugyanaz az indító vezérli mint a kormánylégzsákot? Illetve hivatalosan mivel kell leszedni a kormányt csapágylehuzatóval? Műszerfalat sztem inkább magánbontásból akarj kiszedni, mert a bontóban szétbasszák, úgy bontanak, mivel nem nagyon kel el. Lufit ugyanaz vezérli, csak tech2-vel engedélyezni kell neki a másikat is. Kormányhoz én gyártottam egy spéci lehúzót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli083 Elküldve Január18, 2015 Megoszt Elküldve Január18, 2015 Igazából én azon töprengek, hogy vegyek inkább neten kiszerelt műszerfalat, vagy én szedjem ki bontóban. Az első ugye kényelmesebb, de ha sérülés van rajta akkor lehet reklamálni utólag, a második verzió macerásabb, de akkor legalább tudom hogy jót hozok el. Meg valszeg olcsóbb is mintha postáznák valahonnan. Ha az anyósoldalon is van lufi azt is ugyanaz az indító vezérli mint a kormánylégzsákot? Illetve hivatalosan mivel kell leszedni a kormányt csapágylehuzatóval? Még várom a válaszát a tulajnak,hogy mennyibe fájna nekem az egész,de én úgy vagyok vele,hogy inkább saját magam bontsam ki,mert abban biztos vagyok,hogy én vigyázok rá.Így vagyok a szereléssel is,nagyon kevés az a dolog,amiért szerelőhöz viszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve Január18, 2015 Megoszt Elküldve Január18, 2015 Sziasztok! Egy már korábban leírt probléma kapcsán kérném a segítségeteket "daykiller, on 16 Dec 2014 - 4:12 PM, said: Igen, a spriál pont ilyen hibát okoz. De ha előzőleg is ilyen problémád volt, amit a spirál okozott és most is bajos a spirál és megint ugyanazt a hibát produkálja, akkor elég egyértelmű. Amúgy meg csak annyi baj van, hogy a motorvezérlő nem látja, hogy mozog az autó vagy nem, mivel mozgásnál rá van készülve a kuplungra, így van ideje reagálni a leeső fordulatra. Gurulva ezért van pl emelt alapjárat. Motorféknél nyilván nincs emelt alapjárat, de 1200-as fordulat környékén újra benzinnel látja el a motort és megszűnik a motorfékezés, hogy ne fulladjon le, ekkor érezni egy rántást. Szóval ilyenkor előre úgy állítja be magának az alapjárati léptetőmotort, hogy ne kelljen arra várni. Nagyon szépen köszönöm! Egy nem igazán szerelésben jártas embernek, mint nekem, mennyire nehézkes a spirál cseréje otthon? Témában: Egyéb csevegés 2014 december 16 - 15:51 Sziasztok! Egy olyan gondom van, hogy a napokban menet közben ha pl. kuplongolok mert éppen lassítani készülök, vagy befordulni valahova, az autó olyat produkál mintha leakarna fulladni, ha gyorsan leveszem a lábam a kuplungról akkor semmi gond, de ha éppen nem veszem észre akkor lefullad. Ilyet korábban megvétel után csinált, mikor még nem volt időm kicserélni a km-óra spirált, amint a csere megtörtént ez abba maradt. Elképzelhető hogy ismét emiatt történik ez (mert a spirál ismét cserére szorul, nem igazán méri a sebességet rendesen), vagy más is okozhatja a problémát? Előre is köszönöm! Szóval az lenne a kérdésem, hogy a spirálon kívül lehet-e még probléma a maga a műszeregység? Mert mostanság valamikor ismét életre kel és méri a sebességet, persze ugrándozva és nem a valós sebességet mutatja. Szóval ezek a történések a spirál betegségét jelzik, ahogy már korábban tapasztaltam, vagy akár a műszeregységét? Gondolom anélkül, hogy új spirált cserélnék, anélkül ezt nem igazán lehet megállapítani, vagy igen? Előre is köszönöm! Kellemes hétvégét! Molnár Peti Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január18, 2015 Megoszt Elküldve Január18, 2015 Műszerfalat sztem inkább magánbontásból akarj kiszedni, mert a bontóban szétbasszák, úgy bontanak, mivel nem nagyon kel el. Lufit ugyanaz vezérli, csak tech2-vel engedélyezni kell neki a másikat is. Kormányhoz én gyártottam egy spéci lehúzót. Lehet hogy ez a lehuzató gyártás lesz a járható út nekem is. Még várom a válaszát a tulajnak,hogy mennyibe fájna nekem az egész,de én úgy vagyok vele,hogy inkább saját magam bontsam ki,mert abban biztos vagyok,hogy én vigyázok rá.Így vagyok a szereléssel is,nagyon kevés az a dolog,amiért szerelőhöz viszem. Vannak még tisztázatlan területek, például bár évekig jártam fekete belsővel megáldott diesellel arra egyáltalán nem emlékszem hogy pölö az A-B oszlop takarók milyen színűek voltak benne. Most egyenlőre csak az utastérrel foglalkozom a csomagtérrel nem. Sziasztok! Egy már korábban leírt probléma kapcsán kérném a segítségeteket "daykiller, on 16 Dec 2014 - 4:12 PM, said: Nagyon szépen köszönöm! Egy nem igazán szerelésben jártas embernek, mint nekem, mennyire nehézkes a spirál cseréje otthon? Témában: Egyéb csevegés 2014 december 16 - 15:51 Sziasztok! Egy olyan gondom van, hogy a napokban menet közben ha pl. kuplongolok mert éppen lassítani készülök, vagy befordulni valahova, az autó olyat produkál mintha leakarna fulladni, ha gyorsan leveszem a lábam a kuplungról akkor semmi gond, de ha éppen nem veszem észre akkor lefullad. Ilyet korábban megvétel után csinált, mikor még nem volt időm kicserélni a km-óra spirált, amint a csere megtörtént ez abba maradt. Elképzelhető hogy ismét emiatt történik ez (mert a spirál ismét cserére szorul, nem igazán méri a sebességet rendesen), vagy más is okozhatja a problémát? Előre is köszönöm! Szóval az lenne a kérdésem, hogy a spirálon kívül lehet-e még probléma a maga a műszeregység? Mert mostanság valamikor ismét életre kel és méri a sebességet, persze ugrándozva és nem a valós sebességet mutatja. Szóval ezek a történések a spirál betegségét jelzik, ahogy már korábban tapasztaltam, vagy akár a műszeregységét? Gondolom anélkül, hogy új spirált cserélnék, anélkül ezt nem igazán lehet megállapítani, vagy igen? Előre is köszönöm! Kellemes hétvégét! Molnár Peti Hát ugye az óraegység hátuljában van az útjeladó, innen tudja a motorvezérlő hogy az autó mozgásban van , és üresben vagy kinyomott kuplungal történő guruláskor magasan tartja a fordulatszámot hogy ne fulladjon le a motor. Ezért szokott ilyen hiba lenni ha például elszakad a spirál. Aztán hogy ha ugrál a mutató vagy nem jól mér az óra melyik az a pont ahonnan már nem jön rendes sebességjel ezt talán csak laptoppal élő adattal lehetne megnézni. Én úgy gondolom hogy amíg kiírja a középkijelző a sebességet addíg van jel is az ECU-felé. De ez autónként változhat mert nekem spirál nélkül sem fulladt le, csak dobta a hibakódot hosszú motorféknél. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyonkezdő Elküldve Január18, 2015 Megoszt Elküldve Január18, 2015 Na ez sem sült! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január18, 2015 Megoszt Elküldve Január18, 2015 Na ez sem sült! Mit akartál pótolni a cumival? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január19, 2015 Megoszt Elküldve Január19, 2015 Dáwid. Tegnap láttalak Újbudán. Mentél a Budafoki út felé. Én meg ráindultam a balra kanyarodó zöldre, pedig egyenesen pirosom volt. :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január19, 2015 Megoszt Elküldve Január19, 2015 Nah. Feladat adott. Pech engine kivillant hazafele. 0505 a hibakód De mindjárt megkérdezem opel adok veszek fb csoportban is, mert meg akarok róla bizonyosodni, hogy lambdaszonda. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts