Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Rá nem ültünk. Videó van. Meglepően nagyon szól ám. Elég kemény lehet, ha egyszerre szól 2-4-6db :D

Akivel beszéltem, csattanás után mind azt mondta hogy észre sem vette hogy kinyilt..csak azt hogy áll a kocsi meg néz ki a fejéből és lóg valami a kormányról.... :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Tudod mit szoktam mondani.... :D

Igen tudom....de még nincs eldöntve hogy fekete legyen és azon bellül lesz-e lufi, (igazából se a lufis kormány se a lufis műszerfal nem tetszik)vagy marad ez ami van mert kap ugyanolyan színű bőrt mint az ajtókárpit. Mondjuk ennek ellenére valószinűleg vennem kell egy plussz műszerfalat és azt vonom be bőrrel, mert gondolom nem 1 napos munka lesz és várhatóan először nem is fog sikerülni, de ha van egy plussz akkor csak kivesz-berak móka.

Link to comment
Megosztás:

Nem igazán hittem el elsőre :D

lampamosocsati.jpg

A gyári lámpamosó elő van készítve kábelkötegileg és ez a szivattyúmotor csatlakozója. :D

Tehát F23-ba kell egy biztosítékot raknom, a relét a helyére beraknom, összedugom és megy. :D

Természetesen ezelőtt még be kell szerelni a tartályt, a másik kerékjárati ívet hozzá, meg ugye becsövezni a fúvókákat. Ja meg a szétcseszett betöltőcsövet is meg kell csinálnom. :D

Link to comment
Megosztás:

Igen tudom....de még nincs eldöntve hogy fekete legyen és azon bellül lesz-e lufi, (igazából se a lufis kormány se a lufis műszerfal nem tetszik)vagy marad ez ami van mert kap ugyanolyan színű bőrt mint az ajtókárpit. Mondjuk ennek ellenére valószinűleg vennem kell egy plussz műszerfalat és azt vonom be bőrrel, mert gondolom nem 1 napos munka lesz és várhatóan először nem is fog sikerülni, de ha van egy plussz akkor csak kivesz-berak móka.

Aha, persze. :D Van nálam épp cserére váró műszerhéj. Olyan helyeken is rögzítve van, hogy az valami hihetetlen. Nagyon nem egyszerű.

Link to comment
Megosztás:

Nem igazán hittem el elsőre :D

A gyári lámpamosó elő van készítve kábelkötegileg és ez a szivattyúmotor csatlakozója. :D

Tehát F23-ba kell egy biztosítékot raknom, a relét a helyére beraknom, összedugom és megy. :D

Természetesen ezelőtt még be kell szerelni a tartályt, a másik kerékjárati ívet hozzá, meg ugye becsövezni a fúvókákat. Ja meg a szétcseszett betöltőcsövet is meg kell csinálnom. :D

az a szilent nincs cseppet túlrepedeze?
Link to comment
Megosztás:

Aha, persze. :D Van nálam épp cserére váró műszerhéj. Olyan helyeken is rögzítve van, hogy az valami hihetetlen. Nagyon nem egyszerű.

Annál jobb, nem szeretem az unalmas dolgokat. Meg szerintem akkor úgyis eljátszok egy ideig a kábelekkel, (A ködlámpa relé sincs még bent a helyén)meg úgy lenne értelme ha ekkor építeném be a klímát is.

Link to comment
Megosztás:

2 hónapja amint bontottunk x16xel Caravan-t abban ott volt a tempomat csatija...

Mi van? :D

Nem igazán hittem el elsőre :D

A gyári lámpamosó elő van készítve kábelkötegileg és ez a szivattyúmotor csatlakozója. :D

Tehát F23-ba kell egy biztosítékot raknom, a relét a helyére beraknom, összedugom és megy. :D

Természetesen ezelőtt még be kell szerelni a tartályt, a másik kerékjárati ívet hozzá, meg ugye becsövezni a fúvókákat. Ja meg a szétcseszett betöltőcsövet is meg kell csinálnom. :D

Link to comment
Megosztás:

Ki szerelt itt nemrég sötétedő belső tükröt? Azon gondolkodtam hogy a talpát leszedve a szárról vagy a szárat kipattintva a gömbcsuklóból nem lehetne átrakni a sima tükörre? Akkor nem kéne leszednem az üvegről az ellendarabot. :icon1:

En kb 4eve igy raktam be a golf4es tukrot...
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.