Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Tizenöt. Szinte ingyen adja.

Nem volt kedve beszerelni, inkább eladja. :D

Soha nincs hasznáva a hátsó ablakemelő, csak azért akartam elktromosat hogy ne kelljen kilyukasztani a kárpitot, de most hogy kivágtam és ottt a kézitekerő a fekete kupakkal nagyon bénán nézne ki. :confused:

Elküldve

Éppen mondani akartam, hogy egy NZ 1200-1500 között haladva biztos jól érzi magát. :D

hm nem érted, ilyenkor én nem "megyek" a kocsival csak gurulok alapjáraton, mikor állok be a sor végére a pirosnál, ameddig tudom motorfékkel megyek, de maikor elkezd haldokolni, akkor kinyomom és ilyenkor ugrik meg a fogyasztás

Elküldve

hm nem érted, ilyenkor én nem "megyek" a kocsival csak gurulok alapjáraton, mikor állok be a sor végére a pirosnál, ameddig tudom motorfékkel megyek, de maikor elkezd haldokolni, akkor kinyomom és ilyenkor ugrik meg a fogyasztás

Nálam is olyan 1500-körül tűnik el a motorfék és kezdi adni a benzint. Ilyenkor érezni hogy ez eddíg fékezett gurulás "megkönyebbül".

Elküldve

Cseréltem középkonzol izzókat ma ledesre, de annyira kihúztam, hogy az anyósülés felőli oldalon kiesett a lábtér-fűtés irányát szabályozó műanyag akármi.

Szét kell szedjem a középkonzolt megint, vagy valahogy hozzáférek az anyósülés felőli lábtérben?

Elküldve

Cseréltem középkonzol izzókat ma ledesre, de annyira kihúztam, hogy az anyósülés felőli oldalon kiesett a lábtér-fűtés irányát szabályozó műanyag akármi.

Szét kell szedjem a középkonzolt megint, vagy valahogy hozzáférek az anyósülés felőli lábtérben?

Ha a fűtésbox állító karnál jött le a bowden ahhoz hozzáférsz ha behasalsz az anyósoldali lábtérbe:

1682384-20141217-qWeruV.jpg

Elküldve (edited)

Na majd aláfekszek :) így még látatlanba nem tudom, de köszönöm előre is.

Ha a fűtésbox állító karnál jött le a bowden ahhoz hozzáférsz ha behasalsz az anyósoldali lábtérbe:

Módosítva : hening
Képpel idézés.
Elküldve

Sziasztok. Sos-ba kellene egy kis segitség. Itt a tél és kell a fűtés. Az a gond vele, hogy a műszerfalon jon a meleg, de csak két oldalt. Középen hideg jon. Arrol nem is beszélve, hogy a szélvédőről a párát csak féloldalt fujja le persze nem a sofőroldalon. Valakinek volt hasonlo gondja vagy tud segiteni? Köszönöm előre is.

Astra f c14nz

Elküldve

Sziasztok. Sos-ba kellene egy kis segitség. Itt a tél és kell a fűtés. Az a gond vele, hogy a műszerfalon jon a meleg, de csak két oldalt. Középen hideg jon. Arrol nem is beszélve, hogy a szélvédőről a párát csak féloldalt fujja le persze nem a sofőroldalon. Valakinek volt hasonlo gondja vagy tud segiteni? Köszönöm előre is.

Astra f c14nz

Középső levegőn alapból kevert levegő jön onnan nem lehet teljesen kizárni a hideget. Azt szokták csinálni hogy a felső csak hideg csatornát eltömik egy darab szivaccsal a rács kivétele után:

1682589-20141218-JDMdsd.jpg

Féloldali párásodás...hááát érdekes, ott igazából nincs cső ami lecsússzon, ha jól tudom a zsaluk is egyszerre nyitnak, ha el van törve az egyik fele, ahhoz úgyis csak mnűszerfal kiszedés után lehet hozzáférni teljesen.

  • Like 1
Elküldve (edited)

Középső levegőn alapból kevert levegő jön onnan nem lehet teljesen kizárni a hideget. Azt szokták csinálni hogy a felső csak hideg csatornát eltömik egy darab szivaccsal a rács kivétele után:

Féloldali párásodás...hááát érdekes, ott igazából nincs cső ami lecsússzon, ha jól tudom a zsaluk is egyszerre nyitnak, ha el van törve az egyik fele, ahhoz úgyis csak mnűszerfal kiszedés után lehet hozzáférni teljesen.

Értem. Köszönöm szépen a segítséget! :)

Módosítva : hening
Képpel idézés.
Elküldve

Sziasztok. Sos-ba kellene egy kis segitség. Itt a tél és kell a fűtés. Az a gond vele, hogy a műszerfalon jon a meleg, de csak két oldalt. Középen hideg jon. Arrol nem is beszélve, hogy a szélvédőről a párát csak féloldalt fujja le persze nem a sofőroldalon. Valakinek volt hasonlo gondja vagy tud segiteni? Köszönöm előre is.

Astra f c14nz

Az ablakra eleinte nekem se akart levegőt nyomni, míg rá nem jöttem, hol szökik a levegő: a műszeregységet kivettem, és akkor láttam, hogy a fűtésbox felső kivezetése és a szélvédő alá menő cső csatlakozása nem ér össze, van közte pár mm hézag. Körbetekertem egy széles ragszalaggal, és azóta tökéletes a szélvédőre menő légáram.

  • Like 1
Elküldve

Az ablakra eleinte nekem se akart levegőt nyomni, míg rá nem jöttem, hol szökik a levegő: a műszeregységet kivettem, és akkor láttam, hogy a fűtésbox felső kivezetése és a szélvédő alá menő cső csatlakozása nem ér össze, van közte pár mm hézag. Körbetekertem egy széles ragszalaggal, és azóta tökéletes a szélvédőre menő légáram.

Pont a minap néztem én is azt, és hasonló megoldáson gondolkodtam. Ezekszerint jó az ötlet, köszönöm szépen a segítséget :) Bár még annyi furcsaság van, hogy 50km/h körül egy furcsa búgás hallatszik a műszerfalból, és ha lassítok elhallgat, mintha a kintről érkező levegő valami résen átsuhogna elég zavaró. Van mikor egy kátyún áthalava is megszűnik a hang. Valameik légcsatorna nem csatlakozik gondolom.

Köszönöm srácok a segítséget!

Elküldve

Sziasztok.

Nekem a kocsiba középen is meleg levegö jön.

Nekem inkább az a gond hogy maga a viz nem megy ki a kék tartománybol csak akkor ha kitakarom a hüttöt.termosztát az jo mert néztem.

Tegnap megint használtam az F-et és szörnyü hogy az ujabbik G-astra sokkal problémásabb szekér.elektromos gázpedál rálépek a gázra azt se tudja mit kell csinálni,hidraulikus kuplung szivárog az also munkahenger stbstb.

Csak azért használom a G-t mert lpg-s és 242ft a gáz.

Elküldve

Sziasztok.

Nekem a kocsiba középen is meleg levegö jön.

Nekem inkább az a gond hogy maga a viz nem megy ki a kék tartománybol csak akkor ha kitakarom a hüttöt.termosztát az jo mert néztem.

Tegnap megint használtam az F-et és szörnyü hogy az ujabbik G-astra sokkal problémásabb szekér.elektromos gázpedál rálépek a gázra azt se tudja mit kell csinálni,hidraulikus kuplung szivárog az also munkahenger stbstb.

Csak azért használom a G-t mert lpg-s és 242ft a gáz.

Mozgasd meg a sarut a csatin hátha csak eloxidálódott és a valósnál nagyobb ellenállást mér.

Elküldve

A muszerfal mostanaban nalam is zenel. Egyenletesen zug tempotol fuggetlenul, csak 30 km/h alatt hagyja abba. Foleg hidegen, rovid tavon csinalja.
Nade mire rajottem, hogy honnet jon ez a hang... :D

Pont a minap néztem én is azt, és hasonló megoldáson gondolkodtam. Ezekszerint jó az ötlet, köszönöm szépen a segítséget :) Bár még annyi furcsaság van, hogy 50km/h körül egy furcsa búgás hallatszik a műszerfalból, és ha lassítok elhallgat, mintha a kintről érkező levegő valami résen átsuhogna elég zavaró. Van mikor egy kátyún áthalava is megszűnik a hang. Valameik légcsatorna nem csatlakozik gondolom.

Köszönöm srácok a segítséget!

Elküldve

A muszerfal mostanaban nalam is zenel. Egyenletesen zug tempotol fuggetlenul, csak 30 km/h alatt hagyja abba. Foleg hidegen, rovid tavon csinalja.

Nade mire rajottem, hogy honnet jon ez a hang... :D

Na és elárulod nekünk is? :icon1:

Elküldve

A muszerfal mostanaban nalam is zenel. Egyenletesen zug tempotol fuggetlenul, csak 30 km/h alatt hagyja abba. Foleg hidegen, rovid tavon csinalja.

Nade mire rajottem, hogy honnet jon ez a hang... :D

No és honnét jön? megosztod velem is, hogy ne fussak fölösleges kört :D

Elküldve

Beszerezve. :D

Astra G, Astra H, Zafira A, Vectra C, Corsa C, Corsa D

fényre automatikusan sötétedő tükör

1. Fekete - kapcsolt +12V

2. Barna - test

3. Szürke - kapcsolt test (belső világítás felkapcsolása esetén a sötétedő funkciót kiiktatja, hiszen ilyenkor a belső fény váltaná azt ki és nem a hátulról jövő vakítás, az esetleg már sötét tükör ilyenkor kivilágosodik)

4. Fehér/fekete - hátramenet jel +12V (tolatásnál a tükör az előző pontban már leírt módon viselkedik, ezáltal tolatáskor a tükör a fényviszonyoktól függetlenül mindig világos)

t_k_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve

Beszerezve. :D

Astra G, Astra H, Zafira A, Vectra C, Corsa C, Corsa D

fényre automatikusan sötétedő tükör

1. Fekete - kapcsolt +12V

2. Barna - test

3. Szürke - kapcsolt test (belső világítás felkapcsolása esetén a sötétedő funkciót kiiktatja, hiszen ilyenkor a belső fény váltaná azt ki és nem a hátulról jövő vakítás, az esetleg már sötét tükör ilyenkor kivilágosodik)

4. Fehér/fekete - hátramenet jel +12V (tolatásnál a tükör az előző pontban már leírt módon viselkedik, ezáltal tolatáskor a tükör a fényviszonyoktól függetlenül mindig világos)

A hátramenet jel a tolatólámpáról , kapcsolóról érkezik.? De én még mindíg ott tartok, hogy nem tudom felszerelni, mert ugye a talp az üvegre van ragasztva és az F astra tükörtalpa erre rácsúszik a fényre sötétedő tükörtalp meg rácsúszik. Ugye teljesen más az a rész ami az üvegre van ragasztva. Nálam még nem gond mert valahogy felrakom viszont akitől kaptam neki fel kell tennem egy sima tükröt cserébe, ezzel akadtam el.

Elküldve

A hátramenet jel a tolatólámpáról , kapcsolóról érkezik.? De én még mindíg ott tartok, hogy nem tudom felszerelni, mert ugye a talp az üvegre van ragasztva és az F astra tükörtalpa erre rácsúszik a fényre sötétedő tükörtalp meg rácsúszik. Ugye teljesen más az a rész ami az üvegre van ragasztva. Nálam még nem gond mert valahogy felrakom viszont akitől kaptam neki fel kell tennem egy sima tükröt cserébe, ezzel akadtam el.

He? :huh:

Elküldve

He? :huh:

Az f astra üvegre ragasztott talpán van a nút kétoldalt erre csúszik rá a tükör talpa. A fényre sötétedőnél pont fordítva. Az f-nél rá kell csúsztatni a másiknál meg bele. Ha láttál már ilyet érted mi a gond, ha meg nem hiába magyarázom.

Elküldve

Az f astra üvegre ragasztott talpán van a nút kétoldalt erre csúszik rá a tükör talpa. A fényre sötétedőnél pont fordítva. Az f-nél rá kell csúsztatni a másiknál meg bele. Ha láttál már ilyet érted mi a gond, ha meg nem hiába magyarázom.

Értem én, csak mind a kettőnél azt írtad, hogy rácsúszni ezért zavart meg. Fnél ugye rácsúszik, sötétedőnél meg bele kell csúsztatni.

Elküldve

Értem én, csak mind a kettőnél azt írtad, hogy rácsúszni ezért zavart meg. Fnél ugye rácsúszik, sötétedőnél meg bele kell csúsztatni.

Akkor mindenki érti öröm és bódottság! :D

Elküldve

Nézegettem sportdobot a szekérre, de azt írják, hogy '95.-ig... Más kipufogó van ezek szerint a régebbi F Astrán, mint a Classic-on? Vagy mi a különbség? Nem a tuning lenne a cél, csak egy tényleg minimális hangot szeretnék neki... (arról nem is beszélve, hogy szép hátulról) :blink:

Elküldve

Nézegettem sportdobot a szekérre, de azt írják, hogy '95.-ig... Más kipufogó van ezek szerint a régebbi F Astrán, mint a Classic-on? Vagy mi a különbség? Nem a tuning lenne a cél, csak egy tényleg minimális hangot szeretnék neki... (arról nem is beszélve, hogy szép hátulról) :blink:

Én úgy tudom ez nem változott.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.