zotya975 Elküldve December17, 2014 Elküldve December17, 2014 Tizenöt. Szinte ingyen adja. Nem volt kedve beszerelni, inkább eladja. :D Soha nincs hasznáva a hátsó ablakemelő, csak azért akartam elktromosat hogy ne kelljen kilyukasztani a kárpitot, de most hogy kivágtam és ottt a kézitekerő a fekete kupakkal nagyon bénán nézne ki. :confused:
Dáwid Elküldve December17, 2014 Elküldve December17, 2014 Éppen mondani akartam, hogy egy NZ 1200-1500 között haladva biztos jól érzi magát. :D
stirlitz Elküldve December17, 2014 Elküldve December17, 2014 Éppen mondani akartam, hogy egy NZ 1200-1500 között haladva biztos jól érzi magát. :D hm nem érted, ilyenkor én nem "megyek" a kocsival csak gurulok alapjáraton, mikor állok be a sor végére a pirosnál, ameddig tudom motorfékkel megyek, de maikor elkezd haldokolni, akkor kinyomom és ilyenkor ugrik meg a fogyasztás
zotya975 Elküldve December17, 2014 Elküldve December17, 2014 hm nem érted, ilyenkor én nem "megyek" a kocsival csak gurulok alapjáraton, mikor állok be a sor végére a pirosnál, ameddig tudom motorfékkel megyek, de maikor elkezd haldokolni, akkor kinyomom és ilyenkor ugrik meg a fogyasztás Nálam is olyan 1500-körül tűnik el a motorfék és kezdi adni a benzint. Ilyenkor érezni hogy ez eddíg fékezett gurulás "megkönyebbül".
laci8711 Elküldve December17, 2014 Elküldve December17, 2014 Cseréltem középkonzol izzókat ma ledesre, de annyira kihúztam, hogy az anyósülés felőli oldalon kiesett a lábtér-fűtés irányát szabályozó műanyag akármi. Szét kell szedjem a középkonzolt megint, vagy valahogy hozzáférek az anyósülés felőli lábtérben?
zotya975 Elküldve December17, 2014 Elküldve December17, 2014 Cseréltem középkonzol izzókat ma ledesre, de annyira kihúztam, hogy az anyósülés felőli oldalon kiesett a lábtér-fűtés irányát szabályozó műanyag akármi. Szét kell szedjem a középkonzolt megint, vagy valahogy hozzáférek az anyósülés felőli lábtérben? Ha a fűtésbox állító karnál jött le a bowden ahhoz hozzáférsz ha behasalsz az anyósoldali lábtérbe:
laci8711 Elküldve December17, 2014 Elküldve December17, 2014 (edited) Na majd aláfekszek :) így még látatlanba nem tudom, de köszönöm előre is. Ha a fűtésbox állító karnál jött le a bowden ahhoz hozzáférsz ha behasalsz az anyósoldali lábtérbe: Módosítva December18, 2014 : hening Képpel idézés.
astramarci Elküldve December17, 2014 Elküldve December17, 2014 Sziasztok. Sos-ba kellene egy kis segitség. Itt a tél és kell a fűtés. Az a gond vele, hogy a műszerfalon jon a meleg, de csak két oldalt. Középen hideg jon. Arrol nem is beszélve, hogy a szélvédőről a párát csak féloldalt fujja le persze nem a sofőroldalon. Valakinek volt hasonlo gondja vagy tud segiteni? Köszönöm előre is. Astra f c14nz
zotya975 Elküldve December18, 2014 Elküldve December18, 2014 Sziasztok. Sos-ba kellene egy kis segitség. Itt a tél és kell a fűtés. Az a gond vele, hogy a műszerfalon jon a meleg, de csak két oldalt. Középen hideg jon. Arrol nem is beszélve, hogy a szélvédőről a párát csak féloldalt fujja le persze nem a sofőroldalon. Valakinek volt hasonlo gondja vagy tud segiteni? Köszönöm előre is. Astra f c14nz Középső levegőn alapból kevert levegő jön onnan nem lehet teljesen kizárni a hideget. Azt szokták csinálni hogy a felső csak hideg csatornát eltömik egy darab szivaccsal a rács kivétele után: Féloldali párásodás...hááát érdekes, ott igazából nincs cső ami lecsússzon, ha jól tudom a zsaluk is egyszerre nyitnak, ha el van törve az egyik fele, ahhoz úgyis csak mnűszerfal kiszedés után lehet hozzáférni teljesen. 1
astramarci Elküldve December18, 2014 Elküldve December18, 2014 (edited) Középső levegőn alapból kevert levegő jön onnan nem lehet teljesen kizárni a hideget. Azt szokták csinálni hogy a felső csak hideg csatornát eltömik egy darab szivaccsal a rács kivétele után: Féloldali párásodás...hááát érdekes, ott igazából nincs cső ami lecsússzon, ha jól tudom a zsaluk is egyszerre nyitnak, ha el van törve az egyik fele, ahhoz úgyis csak mnűszerfal kiszedés után lehet hozzáférni teljesen. Értem. Köszönöm szépen a segítséget! :) Módosítva December18, 2014 : hening Képpel idézés.
FPepe Elküldve December18, 2014 Elküldve December18, 2014 Sziasztok. Sos-ba kellene egy kis segitség. Itt a tél és kell a fűtés. Az a gond vele, hogy a műszerfalon jon a meleg, de csak két oldalt. Középen hideg jon. Arrol nem is beszélve, hogy a szélvédőről a párát csak féloldalt fujja le persze nem a sofőroldalon. Valakinek volt hasonlo gondja vagy tud segiteni? Köszönöm előre is. Astra f c14nz Az ablakra eleinte nekem se akart levegőt nyomni, míg rá nem jöttem, hol szökik a levegő: a műszeregységet kivettem, és akkor láttam, hogy a fűtésbox felső kivezetése és a szélvédő alá menő cső csatlakozása nem ér össze, van közte pár mm hézag. Körbetekertem egy széles ragszalaggal, és azóta tökéletes a szélvédőre menő légáram. 1
astramarci Elküldve December18, 2014 Elküldve December18, 2014 Az ablakra eleinte nekem se akart levegőt nyomni, míg rá nem jöttem, hol szökik a levegő: a műszeregységet kivettem, és akkor láttam, hogy a fűtésbox felső kivezetése és a szélvédő alá menő cső csatlakozása nem ér össze, van közte pár mm hézag. Körbetekertem egy széles ragszalaggal, és azóta tökéletes a szélvédőre menő légáram. Pont a minap néztem én is azt, és hasonló megoldáson gondolkodtam. Ezekszerint jó az ötlet, köszönöm szépen a segítséget :) Bár még annyi furcsaság van, hogy 50km/h körül egy furcsa búgás hallatszik a műszerfalból, és ha lassítok elhallgat, mintha a kintről érkező levegő valami résen átsuhogna elég zavaró. Van mikor egy kátyún áthalava is megszűnik a hang. Valameik légcsatorna nem csatlakozik gondolom. Köszönöm srácok a segítséget!
ocsi.horvath Elküldve December19, 2014 Elküldve December19, 2014 Sziasztok. Nekem a kocsiba középen is meleg levegö jön. Nekem inkább az a gond hogy maga a viz nem megy ki a kék tartománybol csak akkor ha kitakarom a hüttöt.termosztát az jo mert néztem. Tegnap megint használtam az F-et és szörnyü hogy az ujabbik G-astra sokkal problémásabb szekér.elektromos gázpedál rálépek a gázra azt se tudja mit kell csinálni,hidraulikus kuplung szivárog az also munkahenger stbstb. Csak azért használom a G-t mert lpg-s és 242ft a gáz.
zotya975 Elküldve December19, 2014 Elküldve December19, 2014 Sziasztok. Nekem a kocsiba középen is meleg levegö jön. Nekem inkább az a gond hogy maga a viz nem megy ki a kék tartománybol csak akkor ha kitakarom a hüttöt.termosztát az jo mert néztem. Tegnap megint használtam az F-et és szörnyü hogy az ujabbik G-astra sokkal problémásabb szekér.elektromos gázpedál rálépek a gázra azt se tudja mit kell csinálni,hidraulikus kuplung szivárog az also munkahenger stbstb. Csak azért használom a G-t mert lpg-s és 242ft a gáz. Mozgasd meg a sarut a csatin hátha csak eloxidálódott és a valósnál nagyobb ellenállást mér.
Bundee Elküldve December19, 2014 Elküldve December19, 2014 A muszerfal mostanaban nalam is zenel. Egyenletesen zug tempotol fuggetlenul, csak 30 km/h alatt hagyja abba. Foleg hidegen, rovid tavon csinalja. Nade mire rajottem, hogy honnet jon ez a hang... :D Pont a minap néztem én is azt, és hasonló megoldáson gondolkodtam. Ezekszerint jó az ötlet, köszönöm szépen a segítséget :) Bár még annyi furcsaság van, hogy 50km/h körül egy furcsa búgás hallatszik a műszerfalból, és ha lassítok elhallgat, mintha a kintről érkező levegő valami résen átsuhogna elég zavaró. Van mikor egy kátyún áthalava is megszűnik a hang. Valameik légcsatorna nem csatlakozik gondolom. Köszönöm srácok a segítséget!
zotya975 Elküldve December19, 2014 Elküldve December19, 2014 A muszerfal mostanaban nalam is zenel. Egyenletesen zug tempotol fuggetlenul, csak 30 km/h alatt hagyja abba. Foleg hidegen, rovid tavon csinalja. Nade mire rajottem, hogy honnet jon ez a hang... :D Na és elárulod nekünk is? :icon1:
astramarci Elküldve December19, 2014 Elküldve December19, 2014 A muszerfal mostanaban nalam is zenel. Egyenletesen zug tempotol fuggetlenul, csak 30 km/h alatt hagyja abba. Foleg hidegen, rovid tavon csinalja. Nade mire rajottem, hogy honnet jon ez a hang... :D No és honnét jön? megosztod velem is, hogy ne fussak fölösleges kört :D
Laliiii Elküldve December20, 2014 Elküldve December20, 2014 Beszerezve. :D Astra G, Astra H, Zafira A, Vectra C, Corsa C, Corsa D fényre automatikusan sötétedő tükör 1. Fekete - kapcsolt +12V 2. Barna - test 3. Szürke - kapcsolt test (belső világítás felkapcsolása esetén a sötétedő funkciót kiiktatja, hiszen ilyenkor a belső fény váltaná azt ki és nem a hátulról jövő vakítás, az esetleg már sötét tükör ilyenkor kivilágosodik) 4. Fehér/fekete - hátramenet jel +12V (tolatásnál a tükör az előző pontban már leírt módon viselkedik, ezáltal tolatáskor a tükör a fényviszonyoktól függetlenül mindig világos)
zotya975 Elküldve December20, 2014 Elküldve December20, 2014 Beszerezve. :D Astra G, Astra H, Zafira A, Vectra C, Corsa C, Corsa D fényre automatikusan sötétedő tükör 1. Fekete - kapcsolt +12V 2. Barna - test 3. Szürke - kapcsolt test (belső világítás felkapcsolása esetén a sötétedő funkciót kiiktatja, hiszen ilyenkor a belső fény váltaná azt ki és nem a hátulról jövő vakítás, az esetleg már sötét tükör ilyenkor kivilágosodik) 4. Fehér/fekete - hátramenet jel +12V (tolatásnál a tükör az előző pontban már leírt módon viselkedik, ezáltal tolatáskor a tükör a fényviszonyoktól függetlenül mindig világos) A hátramenet jel a tolatólámpáról , kapcsolóról érkezik.? De én még mindíg ott tartok, hogy nem tudom felszerelni, mert ugye a talp az üvegre van ragasztva és az F astra tükörtalpa erre rácsúszik a fényre sötétedő tükörtalp meg rácsúszik. Ugye teljesen más az a rész ami az üvegre van ragasztva. Nálam még nem gond mert valahogy felrakom viszont akitől kaptam neki fel kell tennem egy sima tükröt cserébe, ezzel akadtam el.
daykiller Elküldve December20, 2014 Elküldve December20, 2014 A hátramenet jel a tolatólámpáról , kapcsolóról érkezik.? De én még mindíg ott tartok, hogy nem tudom felszerelni, mert ugye a talp az üvegre van ragasztva és az F astra tükörtalpa erre rácsúszik a fényre sötétedő tükörtalp meg rácsúszik. Ugye teljesen más az a rész ami az üvegre van ragasztva. Nálam még nem gond mert valahogy felrakom viszont akitől kaptam neki fel kell tennem egy sima tükröt cserébe, ezzel akadtam el. He? :huh:
zotya975 Elküldve December20, 2014 Elküldve December20, 2014 He? :huh: Az f astra üvegre ragasztott talpán van a nút kétoldalt erre csúszik rá a tükör talpa. A fényre sötétedőnél pont fordítva. Az f-nél rá kell csúsztatni a másiknál meg bele. Ha láttál már ilyet érted mi a gond, ha meg nem hiába magyarázom.
daykiller Elküldve December20, 2014 Elküldve December20, 2014 Az f astra üvegre ragasztott talpán van a nút kétoldalt erre csúszik rá a tükör talpa. A fényre sötétedőnél pont fordítva. Az f-nél rá kell csúsztatni a másiknál meg bele. Ha láttál már ilyet érted mi a gond, ha meg nem hiába magyarázom. Értem én, csak mind a kettőnél azt írtad, hogy rácsúszni ezért zavart meg. Fnél ugye rácsúszik, sötétedőnél meg bele kell csúsztatni.
zotya975 Elküldve December20, 2014 Elküldve December20, 2014 Értem én, csak mind a kettőnél azt írtad, hogy rácsúszni ezért zavart meg. Fnél ugye rácsúszik, sötétedőnél meg bele kell csúsztatni. Akkor mindenki érti öröm és bódottság! :D
szekfizsolt Elküldve December20, 2014 Elküldve December20, 2014 Nézegettem sportdobot a szekérre, de azt írják, hogy '95.-ig... Más kipufogó van ezek szerint a régebbi F Astrán, mint a Classic-on? Vagy mi a különbség? Nem a tuning lenne a cél, csak egy tényleg minimális hangot szeretnék neki... (arról nem is beszélve, hogy szép hátulról) :blink:
zotya975 Elküldve December20, 2014 Elküldve December20, 2014 Nézegettem sportdobot a szekérre, de azt írják, hogy '95.-ig... Más kipufogó van ezek szerint a régebbi F Astrán, mint a Classic-on? Vagy mi a különbség? Nem a tuning lenne a cél, csak egy tényleg minimális hangot szeretnék neki... (arról nem is beszélve, hogy szép hátulról) :blink: Én úgy tudom ez nem változott.
Recommended Posts