Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Tizenöt. Szinte ingyen adja.

Nem volt kedve beszerelni, inkább eladja. :D

Soha nincs hasznáva a hátsó ablakemelő, csak azért akartam elktromosat hogy ne kelljen kilyukasztani a kárpitot, de most hogy kivágtam és ottt a kézitekerő a fekete kupakkal nagyon bénán nézne ki. :confused:

Link to comment
Megosztás:

Éppen mondani akartam, hogy egy NZ 1200-1500 között haladva biztos jól érzi magát. :D

hm nem érted, ilyenkor én nem "megyek" a kocsival csak gurulok alapjáraton, mikor állok be a sor végére a pirosnál, ameddig tudom motorfékkel megyek, de maikor elkezd haldokolni, akkor kinyomom és ilyenkor ugrik meg a fogyasztás

Link to comment
Megosztás:

hm nem érted, ilyenkor én nem "megyek" a kocsival csak gurulok alapjáraton, mikor állok be a sor végére a pirosnál, ameddig tudom motorfékkel megyek, de maikor elkezd haldokolni, akkor kinyomom és ilyenkor ugrik meg a fogyasztás

Nálam is olyan 1500-körül tűnik el a motorfék és kezdi adni a benzint. Ilyenkor érezni hogy ez eddíg fékezett gurulás "megkönyebbül".

Link to comment
Megosztás:

Cseréltem középkonzol izzókat ma ledesre, de annyira kihúztam, hogy az anyósülés felőli oldalon kiesett a lábtér-fűtés irányát szabályozó műanyag akármi.

Szét kell szedjem a középkonzolt megint, vagy valahogy hozzáférek az anyósülés felőli lábtérben?

Ha a fűtésbox állító karnál jött le a bowden ahhoz hozzáférsz ha behasalsz az anyósoldali lábtérbe:

1682384-20141217-qWeruV.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Sos-ba kellene egy kis segitség. Itt a tél és kell a fűtés. Az a gond vele, hogy a műszerfalon jon a meleg, de csak két oldalt. Középen hideg jon. Arrol nem is beszélve, hogy a szélvédőről a párát csak féloldalt fujja le persze nem a sofőroldalon. Valakinek volt hasonlo gondja vagy tud segiteni? Köszönöm előre is.

Astra f c14nz

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Sos-ba kellene egy kis segitség. Itt a tél és kell a fűtés. Az a gond vele, hogy a műszerfalon jon a meleg, de csak két oldalt. Középen hideg jon. Arrol nem is beszélve, hogy a szélvédőről a párát csak féloldalt fujja le persze nem a sofőroldalon. Valakinek volt hasonlo gondja vagy tud segiteni? Köszönöm előre is.

Astra f c14nz

Középső levegőn alapból kevert levegő jön onnan nem lehet teljesen kizárni a hideget. Azt szokták csinálni hogy a felső csak hideg csatornát eltömik egy darab szivaccsal a rács kivétele után:

1682589-20141218-JDMdsd.jpg

Féloldali párásodás...hááát érdekes, ott igazából nincs cső ami lecsússzon, ha jól tudom a zsaluk is egyszerre nyitnak, ha el van törve az egyik fele, ahhoz úgyis csak mnűszerfal kiszedés után lehet hozzáférni teljesen.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Középső levegőn alapból kevert levegő jön onnan nem lehet teljesen kizárni a hideget. Azt szokták csinálni hogy a felső csak hideg csatornát eltömik egy darab szivaccsal a rács kivétele után:

Féloldali párásodás...hááát érdekes, ott igazából nincs cső ami lecsússzon, ha jól tudom a zsaluk is egyszerre nyitnak, ha el van törve az egyik fele, ahhoz úgyis csak mnűszerfal kiszedés után lehet hozzáférni teljesen.

Értem. Köszönöm szépen a segítséget! :)

Módosítva : hening
Képpel idézés.
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Sos-ba kellene egy kis segitség. Itt a tél és kell a fűtés. Az a gond vele, hogy a műszerfalon jon a meleg, de csak két oldalt. Középen hideg jon. Arrol nem is beszélve, hogy a szélvédőről a párát csak féloldalt fujja le persze nem a sofőroldalon. Valakinek volt hasonlo gondja vagy tud segiteni? Köszönöm előre is.

Astra f c14nz

Az ablakra eleinte nekem se akart levegőt nyomni, míg rá nem jöttem, hol szökik a levegő: a műszeregységet kivettem, és akkor láttam, hogy a fűtésbox felső kivezetése és a szélvédő alá menő cső csatlakozása nem ér össze, van közte pár mm hézag. Körbetekertem egy széles ragszalaggal, és azóta tökéletes a szélvédőre menő légáram.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Az ablakra eleinte nekem se akart levegőt nyomni, míg rá nem jöttem, hol szökik a levegő: a műszeregységet kivettem, és akkor láttam, hogy a fűtésbox felső kivezetése és a szélvédő alá menő cső csatlakozása nem ér össze, van közte pár mm hézag. Körbetekertem egy széles ragszalaggal, és azóta tökéletes a szélvédőre menő légáram.

Pont a minap néztem én is azt, és hasonló megoldáson gondolkodtam. Ezekszerint jó az ötlet, köszönöm szépen a segítséget :) Bár még annyi furcsaság van, hogy 50km/h körül egy furcsa búgás hallatszik a műszerfalból, és ha lassítok elhallgat, mintha a kintről érkező levegő valami résen átsuhogna elég zavaró. Van mikor egy kátyún áthalava is megszűnik a hang. Valameik légcsatorna nem csatlakozik gondolom.

Köszönöm srácok a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nekem a kocsiba középen is meleg levegö jön.

Nekem inkább az a gond hogy maga a viz nem megy ki a kék tartománybol csak akkor ha kitakarom a hüttöt.termosztát az jo mert néztem.

Tegnap megint használtam az F-et és szörnyü hogy az ujabbik G-astra sokkal problémásabb szekér.elektromos gázpedál rálépek a gázra azt se tudja mit kell csinálni,hidraulikus kuplung szivárog az also munkahenger stbstb.

Csak azért használom a G-t mert lpg-s és 242ft a gáz.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nekem a kocsiba középen is meleg levegö jön.

Nekem inkább az a gond hogy maga a viz nem megy ki a kék tartománybol csak akkor ha kitakarom a hüttöt.termosztát az jo mert néztem.

Tegnap megint használtam az F-et és szörnyü hogy az ujabbik G-astra sokkal problémásabb szekér.elektromos gázpedál rálépek a gázra azt se tudja mit kell csinálni,hidraulikus kuplung szivárog az also munkahenger stbstb.

Csak azért használom a G-t mert lpg-s és 242ft a gáz.

Mozgasd meg a sarut a csatin hátha csak eloxidálódott és a valósnál nagyobb ellenállást mér.

Link to comment
Megosztás:

A muszerfal mostanaban nalam is zenel. Egyenletesen zug tempotol fuggetlenul, csak 30 km/h alatt hagyja abba. Foleg hidegen, rovid tavon csinalja.
Nade mire rajottem, hogy honnet jon ez a hang... :D

Pont a minap néztem én is azt, és hasonló megoldáson gondolkodtam. Ezekszerint jó az ötlet, köszönöm szépen a segítséget :) Bár még annyi furcsaság van, hogy 50km/h körül egy furcsa búgás hallatszik a műszerfalból, és ha lassítok elhallgat, mintha a kintről érkező levegő valami résen átsuhogna elég zavaró. Van mikor egy kátyún áthalava is megszűnik a hang. Valameik légcsatorna nem csatlakozik gondolom.

Köszönöm srácok a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Beszerezve. :D

Astra G, Astra H, Zafira A, Vectra C, Corsa C, Corsa D

fényre automatikusan sötétedő tükör

1. Fekete - kapcsolt +12V

2. Barna - test

3. Szürke - kapcsolt test (belső világítás felkapcsolása esetén a sötétedő funkciót kiiktatja, hiszen ilyenkor a belső fény váltaná azt ki és nem a hátulról jövő vakítás, az esetleg már sötét tükör ilyenkor kivilágosodik)

4. Fehér/fekete - hátramenet jel +12V (tolatásnál a tükör az előző pontban már leírt módon viselkedik, ezáltal tolatáskor a tükör a fényviszonyoktól függetlenül mindig világos)

t_k_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Beszerezve. :D

Astra G, Astra H, Zafira A, Vectra C, Corsa C, Corsa D

fényre automatikusan sötétedő tükör

1. Fekete - kapcsolt +12V

2. Barna - test

3. Szürke - kapcsolt test (belső világítás felkapcsolása esetén a sötétedő funkciót kiiktatja, hiszen ilyenkor a belső fény váltaná azt ki és nem a hátulról jövő vakítás, az esetleg már sötét tükör ilyenkor kivilágosodik)

4. Fehér/fekete - hátramenet jel +12V (tolatásnál a tükör az előző pontban már leírt módon viselkedik, ezáltal tolatáskor a tükör a fényviszonyoktól függetlenül mindig világos)

A hátramenet jel a tolatólámpáról , kapcsolóról érkezik.? De én még mindíg ott tartok, hogy nem tudom felszerelni, mert ugye a talp az üvegre van ragasztva és az F astra tükörtalpa erre rácsúszik a fényre sötétedő tükörtalp meg rácsúszik. Ugye teljesen más az a rész ami az üvegre van ragasztva. Nálam még nem gond mert valahogy felrakom viszont akitől kaptam neki fel kell tennem egy sima tükröt cserébe, ezzel akadtam el.

Link to comment
Megosztás:

A hátramenet jel a tolatólámpáról , kapcsolóról érkezik.? De én még mindíg ott tartok, hogy nem tudom felszerelni, mert ugye a talp az üvegre van ragasztva és az F astra tükörtalpa erre rácsúszik a fényre sötétedő tükörtalp meg rácsúszik. Ugye teljesen más az a rész ami az üvegre van ragasztva. Nálam még nem gond mert valahogy felrakom viszont akitől kaptam neki fel kell tennem egy sima tükröt cserébe, ezzel akadtam el.

He? :huh:

Link to comment
Megosztás:

Az f astra üvegre ragasztott talpán van a nút kétoldalt erre csúszik rá a tükör talpa. A fényre sötétedőnél pont fordítva. Az f-nél rá kell csúsztatni a másiknál meg bele. Ha láttál már ilyet érted mi a gond, ha meg nem hiába magyarázom.

Értem én, csak mind a kettőnél azt írtad, hogy rácsúszni ezért zavart meg. Fnél ugye rácsúszik, sötétedőnél meg bele kell csúsztatni.

Link to comment
Megosztás:

Nézegettem sportdobot a szekérre, de azt írják, hogy '95.-ig... Más kipufogó van ezek szerint a régebbi F Astrán, mint a Classic-on? Vagy mi a különbség? Nem a tuning lenne a cél, csak egy tényleg minimális hangot szeretnék neki... (arról nem is beszélve, hogy szép hátulról) :blink:

Én úgy tudom ez nem változott.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.