Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ha a mechanika rendben van, jól van beállítva, és megvannak a műanyag csúszó akármik is az ablak sínjében, akkor nem tud előre bukni. Ha bármelyik oldalon megszorul, vagy elakad valamiben, akkor megáll (ha komfortos akkor még vissza is húzza) Ha bukik, akkor a szerkezetnek kéne nekifutni mégegyszer :rolleyes:

Meg van minden csúszkája, kellően zsíros is hogy rendesen csússzon. az elfelejtettem írni, hogy délután cseréltem másik szerkezetre, és azzal is ugyanaz a tünet. félig feljön egyenesen aztán bebukik, mintha megakadna az eleje. Komfortos mindkét szerkezet amúgy. Holnap akkor újra tábla. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A problèma hogy nem indul az auto e kadett 1.4 c14nz kipròbáltam már mindent amit csak lehet mi lehet a baj?benzin,elektromosság rendben van,mėgse indul egyik napròl a másikra csinálta ezt! Kőszi a segítséget.

Üdv...benzin rendben van azt írtad látni az injhektornál hogy porlaszt befele? Ha van is szikra gyertyánál nézve az még nem jelenti azt hogy bent a hengerben nyomás alatt pont a kellő időben ledja.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy olyan gondom van, hogy a napokban menet közben ha pl. kuplongolok mert éppen lassítani készülök, vagy befordulni valahova, az autó olyat produkál mintha leakarna fulladni, ha gyorsan leveszem a lábam a kuplungról akkor semmi gond, de ha éppen nem veszem észre akkor lefullad.

Ilyet korábban megvétel után csinált, mikor még nem volt időm kicserélni a km-óra spirált, amint a csere megtörtént ez abba maradt.

Elképzelhető hogy ismét emiatt történik ez (mert a spirál ismét cserére szorul, nem igazán méri a sebességet rendesen), vagy más is okozhatja a problémát?

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy olyan gondom van, hogy a napokban menet közben ha pl. kuplongolok mert éppen lassítani készülök, vagy befordulni valahova, az autó olyat produkál mintha leakarna fulladni, ha gyorsan leveszem a lábam a kuplungról akkor semmi gond, de ha éppen nem veszem észre akkor lefullad.

Ilyet korábban megvétel után csinált, mikor még nem volt időm kicserélni a km-óra spirált, amint a csere megtörtént ez abba maradt.

Elképzelhető hogy ismét emiatt történik ez (mert a spirál ismét cserére szorul, nem igazán méri a sebességet rendesen), vagy más is okozhatja a problémát?

Előre is köszönöm!

Igen, a spriál pont ilyen hibát okoz. De ha előzőleg is ilyen problémád volt, amit a spirál okozott és most is bajos a spirál és megint ugyanazt a hibát produkálja, akkor elég egyértelmű.

Amúgy meg csak annyi baj van, hogy a motorvezérlő nem látja, hogy mozog az autó vagy nem, mivel mozgásnál rá van készülve a kuplungra, így van ideje reagálni a leeső fordulatra. Gurulva ezért van pl emelt alapjárat. Motorféknél nyilván nincs emelt alapjárat, de 1200-as fordulat környékén újra benzinnel látja el a motort és megszűnik a motorfékezés, hogy ne fulladjon le, ekkor érezni egy rántást.

Szóval ilyenkor előre úgy állítja be magának az alapjárati léptetőmotort, hogy ne kelljen arra várni.

Link to comment
Megosztás:

Igen, a spriál pont ilyen hibát okoz. De ha előzőleg is ilyen problémád volt, amit a spirál okozott és most is bajos a spirál és megint ugyanazt a hibát produkálja, akkor elég egyértelmű.

Amúgy meg csak annyi baj van, hogy a motorvezérlő nem látja, hogy mozog az autó vagy nem, mivel mozgásnál rá van készülve a kuplungra, így van ideje reagálni a leeső fordulatra. Gurulva ezért van pl emelt alapjárat. Motorféknél nyilván nincs emelt alapjárat, de 1200-as fordulat környékén újra benzinnel látja el a motort és megszűnik a motorfékezés, hogy ne fulladjon le, ekkor érezni egy rántást.

Szóval ilyenkor előre úgy állítja be magának az alapjárati léptetőmotort, hogy ne kelljen arra várni.

Nagyon szépen köszönöm!

Egy nem igazán szerelésben jártas embernek, mint nekem, mennyire nehézkes a spirál cseréje otthon?

Link to comment
Megosztás:

Nagyon szépen köszönöm!

Egy nem igazán szerelésben jártas embernek, mint nekem, mennyire nehézkes a spirál cseréje otthon?

Véleményem szerint nem nehéz. A műszeregységet kell hozzá kivenni, majd a motortér felől kihúzni a bowdent. Egy gumikarika van rajta, tömítésképpen a tűzfalon. A váltóról csak le kell tekerni a végét. Az újat pedig befűzni a műszeregységhez belülre, a gumikarikát beilleszteni a helyére, aztán lehet rátekerni a váltókivezetésre, illetve a műszeregységre.

Egyébként gyárit ajánlok, hogy vásárolj. Jó a bontott is. Nekem három-négy éve szakadt el, akkor szereztem egy bontott gyárit, fújtam bele WD40-et, míg a másik végén lógatva el nem kezdett kifolyni. Aztán beszereltem és azóta sincs probléma vele.

Link to comment
Megosztás:

Véleményem szerint nem nehéz. A műszeregységet kell hozzá kivenni, majd a motortér felől kihúzni a bowdent. Egy gumikarika van rajta, tömítésképpen a tűzfalon. A váltóról csak le kell tekerni a végét. Az újat pedig befűzni a műszeregységhez belülre, a gumikarikát beilleszteni a helyére, aztán lehet rátekerni a váltókivezetésre, illetve a műszeregységre.

Egyébként gyárit ajánlok, hogy vásárolj. Jó a bontott is. Nekem három-négy éve szakadt el, akkor szereztem egy bontott gyárit, fújtam bele WD40-et, míg a másik végén lógatva el nem kezdett kifolyni. Aztán beszereltem és azóta sincs probléma vele.

Rendben, nagyon szépen köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Igen, a spriál pont ilyen hibát okoz. De ha előzőleg is ilyen problémád volt, amit a spirál okozott és most is bajos a spirál és megint ugyanazt a hibát produkálja, akkor elég egyértelmű.

Amúgy meg csak annyi baj van, hogy a motorvezérlő nem látja, hogy mozog az autó vagy nem, mivel mozgásnál rá van készülve a kuplungra, így van ideje reagálni a leeső fordulatra. Gurulva ezért van pl emelt alapjárat. Motorféknél nyilván nincs emelt alapjárat, de 1200-as fordulat környékén újra benzinnel látja el a motort és megszűnik a motorfékezés, hogy ne fulladjon le, ekkor érezni egy rántást.

Szóval ilyenkor előre úgy állítja be magának az alapjárati léptetőmotort, hogy ne kelljen arra várni.

nem 1500nél? na nem kötözködésből csak érdekel, mert az enyém kb 1500 ad "gáz" és ilyenkor az addig motorfékes 2,9es fogyasztás felmegy 5-6ra, ez nekem várási közlekedésben eléggé "megdobja" az átlagomat

vagy ez motor típus függő mi?

Módosítva : stirlitz
Link to comment
Megosztás:

nem 1500nél? na nem kötözködésből csak érdekel, mert az enyém kb 1500 ad "gáz" és ilyenkor az addig motorfékes 2,9es fogyasztás felmegy 5-6ra, ez nekem várási közlekedésben eléggé "megdobja" az átlagomat

vagy ez motor típus függő mi?

Nekem 1200-as fordulatnál vált a 0,0l/100km-es pillanatnyi fogyasztásról akármennyire. Addig 0.

Link to comment
Megosztás:

na akkor jó emléxem

szerintetek ez motor konstrukcióból adódik, vagy csak ECU okosságból?

azt gondolom fogyasztásban sokat hozna, ha lejjebb menne

Attól függ mi van a programba írva. Nem hiszem hogy ezzel hatalmasat tudnál spórolni, főleg hogy amúgy sem egészséges az 1500 alatti fordulat terhelt motornál.

Link to comment
Megosztás:

Attól függ mi van a programba írva. Nem hiszem hogy ezzel hatalmasat tudnál spórolni, főleg hogy amúgy sem egészséges az 1500 alatti fordulat terhelt motornál.

gondolod? ahogy nézegettem nem nekem elég sokat vagyok ebben az üzemben

és nem terhelem ilyenkor!!! kinyomom a kuplungot, mert már fuldoklik és ilyenkor gurul, na ekkor megy fel a fogyi 5-6 literre

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.