free0228 Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 Ha a mechanika rendben van, jól van beállítva, és megvannak a műanyag csúszó akármik is az ablak sínjében, akkor nem tud előre bukni. Ha bármelyik oldalon megszorul, vagy elakad valamiben, akkor megáll (ha komfortos akkor még vissza is húzza) Ha bukik, akkor a szerkezetnek kéne nekifutni mégegyszer :rolleyes: Meg van minden csúszkája, kellően zsíros is hogy rendesen csússzon. az elfelejtettem írni, hogy délután cseréltem másik szerkezetre, és azzal is ugyanaz a tünet. félig feljön egyenesen aztán bebukik, mintha megakadna az eleje. Komfortos mindkét szerkezet amúgy. Holnap akkor újra tábla. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 Újabb beszerzések: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 Nem hiányzik arról a nyeregről valami? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 Nem hiányzik arról a nyeregről valami? :) Mint pl? F Astrám gólyalába? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 A külső rögzítő rugó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gellergabi Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 Sziasztok! A problèma hogy nem indul az auto e kadett 1.4 c14nz kipròbáltam már mindent amit csak lehet mi lehet a baj?benzin,elektromosság rendben van,mėgse indul egyik napròl a másikra csinálta ezt! Kőszi a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 Sziasztok! A problèma hogy nem indul az auto e kadett 1.4 c14nz kipròbáltam már mindent amit csak lehet mi lehet a baj?benzin,elektromosság rendben van,mėgse indul egyik napròl a másikra csinálta ezt! Kőszi a segítséget. Üdv...benzin rendben van azt írtad látni az injhektornál hogy porlaszt befele? Ha van is szikra gyertyánál nézve az még nem jelenti azt hogy bent a hengerben nyomás alatt pont a kellő időben ledja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 Sziasztok! Egy olyan gondom van, hogy a napokban menet közben ha pl. kuplongolok mert éppen lassítani készülök, vagy befordulni valahova, az autó olyat produkál mintha leakarna fulladni, ha gyorsan leveszem a lábam a kuplungról akkor semmi gond, de ha éppen nem veszem észre akkor lefullad. Ilyet korábban megvétel után csinált, mikor még nem volt időm kicserélni a km-óra spirált, amint a csere megtörtént ez abba maradt. Elképzelhető hogy ismét emiatt történik ez (mert a spirál ismét cserére szorul, nem igazán méri a sebességet rendesen), vagy más is okozhatja a problémát? Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 A külső rögzítő rugó. Azt tudom, hogy nincs a képen. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 Sziasztok! Egy olyan gondom van, hogy a napokban menet közben ha pl. kuplongolok mert éppen lassítani készülök, vagy befordulni valahova, az autó olyat produkál mintha leakarna fulladni, ha gyorsan leveszem a lábam a kuplungról akkor semmi gond, de ha éppen nem veszem észre akkor lefullad. Ilyet korábban megvétel után csinált, mikor még nem volt időm kicserélni a km-óra spirált, amint a csere megtörtént ez abba maradt. Elképzelhető hogy ismét emiatt történik ez (mert a spirál ismét cserére szorul, nem igazán méri a sebességet rendesen), vagy más is okozhatja a problémát? Előre is köszönöm! Igen, a spriál pont ilyen hibát okoz. De ha előzőleg is ilyen problémád volt, amit a spirál okozott és most is bajos a spirál és megint ugyanazt a hibát produkálja, akkor elég egyértelmű. Amúgy meg csak annyi baj van, hogy a motorvezérlő nem látja, hogy mozog az autó vagy nem, mivel mozgásnál rá van készülve a kuplungra, így van ideje reagálni a leeső fordulatra. Gurulva ezért van pl emelt alapjárat. Motorféknél nyilván nincs emelt alapjárat, de 1200-as fordulat környékén újra benzinnel látja el a motort és megszűnik a motorfékezés, hogy ne fulladjon le, ekkor érezni egy rántást. Szóval ilyenkor előre úgy állítja be magának az alapjárati léptetőmotort, hogy ne kelljen arra várni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 Igen, a spriál pont ilyen hibát okoz. De ha előzőleg is ilyen problémád volt, amit a spirál okozott és most is bajos a spirál és megint ugyanazt a hibát produkálja, akkor elég egyértelmű. Amúgy meg csak annyi baj van, hogy a motorvezérlő nem látja, hogy mozog az autó vagy nem, mivel mozgásnál rá van készülve a kuplungra, így van ideje reagálni a leeső fordulatra. Gurulva ezért van pl emelt alapjárat. Motorféknél nyilván nincs emelt alapjárat, de 1200-as fordulat környékén újra benzinnel látja el a motort és megszűnik a motorfékezés, hogy ne fulladjon le, ekkor érezni egy rántást. Szóval ilyenkor előre úgy állítja be magának az alapjárati léptetőmotort, hogy ne kelljen arra várni. Nagyon szépen köszönöm! Egy nem igazán szerelésben jártas embernek, mint nekem, mennyire nehézkes a spirál cseréje otthon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 Nagyon szépen köszönöm! Egy nem igazán szerelésben jártas embernek, mint nekem, mennyire nehézkes a spirál cseréje otthon? Véleményem szerint nem nehéz. A műszeregységet kell hozzá kivenni, majd a motortér felől kihúzni a bowdent. Egy gumikarika van rajta, tömítésképpen a tűzfalon. A váltóról csak le kell tekerni a végét. Az újat pedig befűzni a műszeregységhez belülre, a gumikarikát beilleszteni a helyére, aztán lehet rátekerni a váltókivezetésre, illetve a műszeregységre. Egyébként gyárit ajánlok, hogy vásárolj. Jó a bontott is. Nekem három-négy éve szakadt el, akkor szereztem egy bontott gyárit, fújtam bele WD40-et, míg a másik végén lógatva el nem kezdett kifolyni. Aztán beszereltem és azóta sincs probléma vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 Véleményem szerint nem nehéz. A műszeregységet kell hozzá kivenni, majd a motortér felől kihúzni a bowdent. Egy gumikarika van rajta, tömítésképpen a tűzfalon. A váltóról csak le kell tekerni a végét. Az újat pedig befűzni a műszeregységhez belülre, a gumikarikát beilleszteni a helyére, aztán lehet rátekerni a váltókivezetésre, illetve a műszeregységre. Egyébként gyárit ajánlok, hogy vásárolj. Jó a bontott is. Nekem három-négy éve szakadt el, akkor szereztem egy bontott gyárit, fújtam bele WD40-et, míg a másik végén lógatva el nem kezdett kifolyni. Aztán beszereltem és azóta sincs probléma vele. Rendben, nagyon szépen köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 (edited) Igen, a spriál pont ilyen hibát okoz. De ha előzőleg is ilyen problémád volt, amit a spirál okozott és most is bajos a spirál és megint ugyanazt a hibát produkálja, akkor elég egyértelmű. Amúgy meg csak annyi baj van, hogy a motorvezérlő nem látja, hogy mozog az autó vagy nem, mivel mozgásnál rá van készülve a kuplungra, így van ideje reagálni a leeső fordulatra. Gurulva ezért van pl emelt alapjárat. Motorféknél nyilván nincs emelt alapjárat, de 1200-as fordulat környékén újra benzinnel látja el a motort és megszűnik a motorfékezés, hogy ne fulladjon le, ekkor érezni egy rántást. Szóval ilyenkor előre úgy állítja be magának az alapjárati léptetőmotort, hogy ne kelljen arra várni. nem 1500nél? na nem kötözködésből csak érdekel, mert az enyém kb 1500 ad "gáz" és ilyenkor az addig motorfékes 2,9es fogyasztás felmegy 5-6ra, ez nekem várási közlekedésben eléggé "megdobja" az átlagomat vagy ez motor típus függő mi? Módosítva December16, 2014 : stirlitz Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 Zotya975! Kellett neked a hátsó kárpitokat kilyukasztanod. Most van occóért hátsó eablak emelő párban, fullosan. :D Igaz, kell hozzá az első négy ablakos konzol is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 nem 1500nél? na nem kötözködésből csak érdekel, mert az enyém kb 1500 ad "gáz" és ilyenkor az addig motorfékes 2,9es fogyasztás felmegy 5-6ra, ez nekem várási közlekedésben eléggé "megdobja" az átlagomat vagy ez motor típus függő mi? Nekem 1200-as fordulatnál vált a 0,0l/100km-es pillanatnyi fogyasztásról akármennyire. Addig 0. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 Nekem 1200-as fordulatnál vált a 0,0l/100km-es pillanatnyi fogyasztásról akármennyire. Addig 0. na majd megnézem Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 Nz-sz-se-ne biztos hogy 1500-nál kapcsol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 Nz-sz-se-ne biztos hogy 1500-nál kapcsol. na akkor jó emléxem szerintetek ez motor konstrukcióból adódik, vagy csak ECU okosságból? azt gondolom fogyasztásban sokat hozna, ha lejjebb menne Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 na akkor jó emléxem szerintetek ez motor konstrukcióból adódik, vagy csak ECU okosságból? azt gondolom fogyasztásban sokat hozna, ha lejjebb menne Attól függ mi van a programba írva. Nem hiszem hogy ezzel hatalmasat tudnál spórolni, főleg hogy amúgy sem egészséges az 1500 alatti fordulat terhelt motornál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 Attól függ mi van a programba írva. Nem hiszem hogy ezzel hatalmasat tudnál spórolni, főleg hogy amúgy sem egészséges az 1500 alatti fordulat terhelt motornál. gondolod? ahogy nézegettem nem nekem elég sokat vagyok ebben az üzemben és nem terhelem ilyenkor!!! kinyomom a kuplungot, mert már fuldoklik és ilyenkor gurul, na ekkor megy fel a fogyi 5-6 literre Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 Bc-nek én nem hiszek. Az számol, nem mér. Innentől nem pontos. Én rátankolással szoktam mérni. Szóval szerintem ne idegesítsd magad ezen. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 Zotya975! Kellett neked a hátsó kárpitokat kilyukasztanod. Most van occóért hátsó eablak emelő párban, fullosan. :D Igaz, kell hozzá az első négy ablakos konzol is. :omg: Kösz nem érdekel ott rohad meg a lyukkal együtt a kárpit. :D De amúgy mennyi? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 :omg: Kösz nem érdekel ott rohad meg a lyukkal együtt a kárpit. :D De amúgy mennyi? :rolleyes: Tizenöt. Szinte ingyen adja. Nem volt kedve beszerelni, inkább eladja. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 Nz-sz-se-ne biztos hogy 1500-nál kapcsol. Nekem meg biztos, hogy 1500 alatt van a fordulat, mikor ránt egyet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts