Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Akkor azért csak jó lesz az a motor. :icon1: Főleg, ha a sűrítési arány már alakult. :D

Tempomattal mi lehet a gond? Ott is bowden van, max. a felfogatáshoz kell egy másik lemez, de az a hengerenkéntisnél is kellett. (az igaz, hogy nem gyári :confused: :blush: )

Annyi baj van vele, hogy a központisnál máshogy áll a gázkar. Oké, hogy bowden, de nem nagyon akarom hajtogatni.

Elküldve

Lehet, hogy lesz egy eladó dugósor sz-ből (ami ugye se), meg egy utigyári keveset futott SE tengely... :)

Amúgy nekem semmit nem szóltak az Nz helyett az Se-re, csak annyi volt a bajam, hogy nem olvasható a motorszám. Pedig Nkh-nál vizsgázott.

Az 1.8-as fej jó megoldás, de ahhoz is kell a tengely, plusz programozás nélkül alul kevés lesz, felül sok. (vagy fordítva)

Tengelyt nem akarok. Maradna minden 1.6, kivéve a fojtószelepházat. Az komplett 1.8NZ lenne. Annyi talán, hogy kellene egy SZR szívócsonk, azt kimarni 1.8-asra és próbaképp rá. A kimarást úgy értem, hogy ahol a szívócsonk és a szelepház találkozik, mivel amúgy eleve van egy elég nagy lépcső és ez áramlásilag nem túl jó. 1.4-re 1.6-os pillangóház nem akkora lépcső.

Elvileg amúgy működne 1.6-os programmal is, mivel ugyanakkora nyitás időkkel az 1.8 injektora többet tud befecskendezni, mint az 1.6-é. Az 1.6-os injektora 460ccm/min, az 1.8 550ccm/min. És ugye most a 95-ös benzinnel becsörög a motor, amióta 11,5-12-es végsűrítést mérünk. Ezért vagy 100-as benya, vagy 95+etanol kell.

Elküldve

Tengelyt nem akarok. Maradna minden 1.6, kivéve a fojtószelepházat. Az komplett 1.8NZ lenne. Annyi talán, hogy kellene egy SZR szívócsonk, azt kimarni 1.8-asra és próbaképp rá. A kimarást úgy értem, hogy ahol a szívócsonk és a szelepház találkozik, mivel amúgy eleve van egy elég nagy lépcső és ez áramlásilag nem túl jó. 1.4-re 1.6-os pillangóház nem akkora lépcső.

Elvileg amúgy működne 1.6-os programmal is, mivel ugyanakkora nyitás időkkel az 1.8 injektora többet tud befecskendezni, mint az 1.6-é. Az 1.6-os injektora 460ccm/min, az 1.8 550ccm/min. És ugye most a 95-ös benzinnel becsörög a motor, amióta 11,5-12-es végsűrítést mérünk. Ezért vagy 100-as benya, vagy 95+etanol kell.

Nagyobb injektor-nyitási idő...az nem úgy van hogy adott levegőhöz adott mennyiségő benzin kell és ha több akkor úgyis változtat a nyitási időn az ECU tehát hiába kap nagyobb injektort? Gondolom a szonda érzi a dúsabb keveréket. :icon14: :rolleyes:

Elküldve

Nagyobb injektor-nyitási idő...az nem úgy van hogy adott levegőhöz adott mennyiségő benzin kell és ha több akkor úgyis változtat a nyitási időn az ECU tehát hiába kap nagyobb injektort? Gondolom a szonda érzi a dúsabb keveréket. :icon14: :rolleyes:

De, viszont nagyobb az 1.8-as pillangószelepháza, tehát nagyobb térfogatú keverék tud képződni.

Próbaképp tegyél te is rá egy komplett 1.6-os házat az 1.4-re. Jobb lesz. :P

Bakter..miert mondod hogy nincs? :D

Mé? Van még? :D

Elküldve

De, viszont nagyobb az 1.8-as pillangószelepháza, tehát nagyobb térfogatú keverék tud képződni.

Próbaképp tegyél te is rá egy komplett 1.6-os házat az 1.4-re. Jobb lesz. :P

Mé? Van még? :D

Na mit gondolsz miért kérdeztem? :D

Elküldve

Nektek párásodott már be a csomagtartó ? Pótkerék meg környéke tiszta pára és a szövet is nedves lett, már egy-kétszer előfordult. (A gumi kupakok megvannak, szóval nem az a gond)

Elküldve

De, sőt ezután is úgy lesz! Viszont hirtelen gázadásnál, erős padlózásnál, nincs lamdba szabályzás (open loop üzem). Olyankor sokkal több nafta tud átmenni a nagyobb inejktoron -> gyorsulsz min 'tállat ;)

Nagyobb injektor-nyitási idő...az nem úgy van hogy adott levegőhöz adott mennyiségő benzin kell és ha több akkor úgyis változtat a nyitási időn az ECU tehát hiába kap nagyobb injektort? Gondolom a szonda érzi a dúsabb keveréket. :icon14: :rolleyes:

Elküldve

De, viszont nagyobb az 1.8-as pillangószelepháza, tehát nagyobb térfogatú keverék tud képződni.

Próbaképp tegyél te is rá egy komplett 1.6-os házat az 1.4-re. Jobb lesz. :P

Mé? Van még? :D

Azért ez több kettőnél. Nekem volt már 1.6-on 1.8 fej komplett, illetve multkor Róóóbinak is feltettük az 1.6-ot az 1.4-re. Mondanom sem kell hogy lezabált vele.

Elküldve

Nektek párásodott már be a csomagtartó ? Pótkerék meg környéke tiszta pára és a szövet is nedves lett, már egy-kétszer előfordult. (A gumi kupakok megvannak, szóval nem az a gond)

Valahonnan ( fentről ,lámpabúrától) beázott, a víz a legmélyebb ponton áll meg elkezd párologni, és a hideg fémfelületen lecsapódik.

De, sőt ezután is úgy lesz! Viszont hirtelen gázadásnál, erős padlózásnál, nincs lamdba szabályzás (open loop üzem). Olyankor sokkal több nafta tud átmenni a nagyobb inejktoron -> gyorsulsz min 'tállat ;)

Egyre jobban hangzik. :D

Elküldve

Csúszik a kuplung... <_< Lusta vagyok állítani rajta. Merre kell tekerni? Befele vagy kifele?

Viszont megvannak a nagyfék nyergei. :smartass: Nem is drága hozzá a tárcsa és betét: 11660Ft a textar betét és 10900Ft/db a brembo tárcsa. :D

Zotya, lesz eladó 236-os hűtött első féknyergem, textar betéttel és brembo tárcsával. :D

Elküldve

Csúszik a kuplung... <_< Lusta vagyok állítani rajta. Merre kell tekerni? Befele vagy kifele?

Viszont megvannak a nagyfék nyergei. :smartass: Nem is drága hozzá a tárcsa és betét: 11660Ft a textar betét és 10900Ft/db a brembo tárcsa. :D

Zotya, lesz eladó 236-os hűtött első féknyergem, textar betéttel és brembo tárcsával. :D

Szerintem már semerre ha csúszik elkophatott a ferrodol. Kösz, de idén már többszörösen túlléptem a kocsira költhető keretet. Ami még kell azt a Jézus hozza....tegnap jött egy futár...kizavartak a szobából amikor csomagolták a könyvet de piros volt valami német szerzőtől... :D

Elküldve

Szerintem már semerre ha csúszik elkophatott a ferrodol. Kösz, de idén már többszörösen túlléptem a kocsira költhető keretet. Ami még kell azt a Jézus hozza....tegnap jött egy futár...kizavartak a szobából amikor csomagolták a könyvet de piros volt valami német szerzőtől... :D

Nagyon fent fog már és néha erőteljesebb elindulásnál megcsúszik. Van vagy két éves a kuplung. Gyári LUK. A bowdenen nem állítottunk a csere után.

Elküldve

Nagyon fent fog már és néha erőteljesebb elindulásnál megcsúszik. Van vagy két éves a kuplung. Gyári LUK. A bowdenen nem állítottunk a csere után.

Hát ha befele tekered ugye arra logikus akkor felfelé jön a pedál. Ha alapból nincs magasan akkor próbálj tekerni rajta. Én már nem tudok rajta állítani mert így is a térdem a kormány aljánál van ha rálépek.

Elküldve

Szerintem már semerre ha csúszik elkophatott a ferrodol. Kösz, de idén már többszörösen túlléptem a kocsira költhető keretet. Ami még kell azt a Jézus hozza....tegnap jött egy futár...kizavartak a szobából amikor csomagolták a könyvet de piros volt valami német szerzőtől... :D

Marx?? :blink: :lol:

Elküldve

Csúszik a kuplung... <_< Lusta vagyok állítani rajta. Merre kell tekerni? Befele vagy kifele?

Viszont megvannak a nagyfék nyergei. :smartass: Nem is drága hozzá a tárcsa és betét: 11660Ft a textar betét és 10900Ft/db a brembo tárcsa. :D

Zotya, lesz eladó 236-os hűtött első féknyergem, textar betéttel és brembo tárcsával. :D

Részvétem, de annak annyi.....

Komplett új kuplung szerkezet megoldja. Tárcsázni nincs értelme, hacsak nem akarsz fél év múlva újra cserélni, de akkor már a rugók fáradása és a kinyomócsapágy miatt.

Elküldve

Elméleti kérdés: próbálta már vki G Astra elektromos kilométeróráját beleszerkeszteni F Astra műszeregységbe? Csak magát a szerkezetet a F számlapja mögé.

Elküldve

Elméleti kérdés: próbálta már vki G Astra elektromos kilométeróráját beleszerkeszteni F Astra műszeregységbe? Csak magát a szerkezetet a F számlapja mögé.

betegevagy :D

Elküldve

Elméleti kérdés: próbálta már vki G Astra elektromos kilométeróráját beleszerkeszteni F Astra műszeregységbe? Csak magát a szerkezetet a F számlapja mögé.

betegevagy :D

pontosabban:

Elméletileg beteg vagy...

Elküldve

Hali Urak!

Az mitől lehet, hogy elektromos ablakos a a kocsi, és felhúzáskor bebukik az ablak előre? Gondoltam hogy a szerkezet része fáradt meg, illetve az ablak dőlés lazult fel, de egyik sem. Olyan mintha az üveg eleje a ajtóban lévő vezetőben szorulna, vagy akadna meg, és ettől billenik be előre felhúzáskor. Lehet ezzel valamit kezdeni? Valamivel befújni, zsírozni,?

Elküldve

Hali Urak!

Az mitől lehet, hogy elektromos ablakos a a kocsi, és felhúzáskor bebukik az ablak előre? Gondoltam hogy a szerkezet része fáradt meg, illetve az ablak dőlés lazult fel, de egyik sem. Olyan mintha az üveg eleje a ajtóban lévő vezetőben szorulna, vagy akadna meg, és ettől billenik be előre felhúzáskor. Lehet ezzel valamit kezdeni? Valamivel befújni, zsírozni,?

Ha a mechanika rendben van, jól van beállítva, és megvannak a műanyag csúszó akármik is az ablak sínjében, akkor nem tud előre bukni. Ha bármelyik oldalon megszorul, vagy elakad valamiben, akkor megáll (ha komfortos akkor még vissza is húzza) Ha bukik, akkor a szerkezetnek kéne nekifutni mégegyszer :rolleyes:

  • Like 1
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.