megadave Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Futómű még nem lett felújítva, ámbár a motor már átesett egy félgenerálon. Igazából a karosszériával lesznek nagy melók. Nagyfék, meg gsi kormánymű, meg nagy stabrudak csak lesznek nem? Sokat dob rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Nagyfék, meg gsi kormánymű, meg nagy stabrudak csak lesznek nem? Sokat dob rajta. 20-as van elől gyárilag. Nagyfék és hátsó tárcsa még tervben. Belül akarok végezni igazából. Csak még kell egy légzsákos műszerfal is, első komfortos eablak és etükör. Jameg CDX köteg és GSi optika. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 20-as van elől gyárilag. Nagyfék és hátsó tárcsa még tervben. Belül akarok végezni igazából. Csak még kell egy légzsákos műszerfal is, első komfortos etükör és eablak. Jameg CDX köteg. Elviszed holnap? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Futómű még nem lett felújítva, ámbár a motor már átesett egy félgenerálon. Igazából a karosszériával lesznek nagy melók. De ne vicceljük el: Tényleg gyári CDX+-t akarok belőle csinálni. :) Nem viccelek. ;) :D A CDX+ -hoz már sok minden megvan. :icon13: Azt olvastam nemrég, hogy se átalakításon már gondolkodsz. Azért nem mindegy az szr vs se. Futóműben is megéri szerintem a gsi stabrúd + rugó páros, ha fontos az eredetiség. Nekem pl. a tempomat is bejött és Neked az nem egy nagy valami. ;) Gondolom, (erre most nem emlékszem) intervallumos ablaktörlőd már van, ami szintén nem hátrány. A se átalakításon kívül ezek nem nagy pénzek. Az se átalakítás pedig úgy tudom itt többeknek sem jött be, ez lehet elgondolkodtató. Bár én nem értem mi lehet a gond vele, ha a sűrítési arány jó. Ugye ez Nálad vagy síkolást jelent a hengerfejből, vagy fel kell hegeszteni az égésteret. Szerk.: vagy kerekre portolni a mostani hengerfejet, mint az se szívócső, ami nem egy nagy dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 20-as van elől gyárilag. Nagyfék és hátsó tárcsa még tervben. Belül akarok végezni igazából. Csak még kell egy légzsákos műszerfal is, első komfortos etükör és eablak. Jameg CDX köteg és GSi optika. Ahogy 236-os tárcsa is. Kell egy 22-es, meg egy hátsó nah. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Az a legfőbb baj az se-átalakítással, hogy az xe jobb, a zlet meg pláne :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Jó, de azért 5 év kötél jár. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Elviszed holnap? :D Ingyé? :D A lámpamosó tartályhoz a vast meg hozzad. :D Nem viccelek. ;) :D A CDX+ -hoz már sok minden megvan. :icon13: Azt olvastam nemrég, hogy se átalakításon már gondolkodsz. Azért nem mindegy az szr vs se. Futóműben is megéri szerintem a gsi stabrúd + rugó páros, ha fontos az eredetiség. Nekem pl. a tempomat is bejött és Neked az nem egy nagy valami. ;) Gondolom, (erre most nem emlékszem) intervallumos ablaktörlőd már van, ami szintén nem hátrány. A se átalakításon kívül ezek nem nagy pénzek. Az se átalakítás pedig úgy tudom itt többeknek sem jött be, ez lehet elgondolkodtató. Bár én nem értem mi lehet a gond vele, ha a sűrítési arány jó. Ugye ez Nálad vagy síkolást jelent a hengerfejből, vagy fel kell hegeszteni az égésteret. SZR-rel az SE lóerő nem lesz meg, plusz műszakin bukó lehet. Első futóműt mindenképp GSi-tení akarom: 256-os fék, 22-es stab. Ültetés meg 40/40-re gondoltam első körben. Tempomat is tervben van, csak központisnál nehezebb megoldani, mint hengerenkéntisnél. Intervallumos törlőm van, B Vekiból. :) Mivel S-es sűrítési aránya van a jelenlegi motornak, így elvielg nem okozna gondot, csak a C16E dugói és lendkereke más, mint az SZR-é. Ugye az SZR az egy DIS gyújtásos, kopogásérzékelős és elektromos EGR-es C16NZ. Míg a C16SE az egy X16SZ. Egyébként C18NZ központi fojtószelepházat akarok rá a mostani 1.6-os szívócsonk 1.8-asra felmaratásával, hátha jobb lesz és nem köthetnek így bele. A CDX+-ból a + már megvan. :D szerk: a mostani hf-ből le lett szedve fél centi és alapméret tömítést kapott a hf. tehát ezért 12-es a végsűrítés és nem 10, mint a felújítás előtt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Ahogy 236-os tárcsa is. Kell egy 22-es, meg egy hátsó nah. :D De a 236-os legalább hűtött. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Ha tehetném és legalizálható lenne, akkor 3.0 V6 24V kerülne az astrámba. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Ingyé? :D A lámpamosó tartályhoz a vast meg hozzad. :D Já. Jó hogy szólsz... :D simán elfelejtettem volna. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Ingyé? :D A lámpamosó tartályhoz a vast meg hozzad. :D SZR-rel az SE lóerő nem lesz meg, plusz műszakin bukó lehet. Első futóműt mindenképp GSi-tení akarom: 256-os fék, 22-es stab. Ültetés meg 40/40-re gondoltam első körben. Tempomat is tervben van, csak központisnál nehezebb megoldani, mint hengerenkéntisnél. Intervallumos törlőm van, B Vekiból. :) Mivel S-es sűrítési aránya van a jelenlegi motornak, így elvielg nem okozna gondot, csak a C16E dugói és lendkereke más, mint az SZR-é. Ugye az SZR az egy DIS gyújtásos, kopogásérzékelős és elektromos EGR-es C16NZ. Míg a C16SE az egy X16SZ. Egyébként C18NZ központi fojtószelepházat akarok rá a mostani 1.6-os szívócsonk 1.8-asra felmaratásával, hátha jobb lesz és nem köthetnek így bele. A CDX+-ból a + már megvan. :D szerk: a mostani hf-ből le lett szedve fél centi és alapméret tömítést kapott a hf. tehát ezért 12-es a végsűrítés és nem 10, mint a felújítás előtt. :D Akkor azért csak jó lesz az a motor. :icon1: Főleg, ha a sűrítési arány már alakult. :D Tempomattal mi lehet a gond? Ott is bowden van, max. a felfogatáshoz kell egy másik lemez, de az a hengerenkéntisnél is kellett. (az igaz, hogy nem gyári :confused: :blush: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Az SE-vel az a baj, hogy nem sokkal jobb, mint az SZR. Persze az, de nem fog leszakadni az arcod a gyorsulástól. Nekem full se ment bele, komplett felújítással, gyakorlatilag újra fel lett építve az utolsó csavartól. De a hosszú váltó, meg a kis lendkerék, meg a kis leömlő betett neki. És így is egy vagyonba került, és még csomó dolog kellett volna bele, hogy menjen is valamennyire. Ha lovakat akarsz, akkor minimum xe kell, vagy egy másik kocsi. Sajnos. Ez a baj az se átalakítással. Tudom, mert megcsináltam és nem érte meg. Amúgy műszakin nem bukó, meg eredetvizsgán sem. Le se SZR-ják. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Az SE-vel az a baj, hogy nem sokkal jobb, mint az SZR. Persze az, de nem fog leszakadni az arcod a gyorsulástól. Nekem full se ment bele, komplett felújítással, gyakorlatilag újra fel lett építve az utolsó csavartól. De a hosszú váltó, meg a kis lendkerék, meg a kis leömlő betett neki. És így is egy vagyonba került, és még csomó dolog kellett volna bele, hogy menjen is valamennyire. Ha lovakat akarsz, akkor minimum xe kell, vagy egy másik kocsi. Sajnos. Ez a baj az se átalakítással. Tudom, mert megcsináltam és nem érte meg. Amúgy műszakin nem bukó, meg eredetvizsgán sem. Le se SZR-ják. :D :D ..és mit vettél? v6 turbo. :D más az élményfaktor :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 ..és mit vettél? v6 turbo. :D más az élményfaktor :P Hát más, ez tény. De erről beszéltem, ha lovakat akarsz, másik kocsi kell. Vagy építeni egy másikat, igaz? ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Hát más, ez tény. De erről beszéltem, ha lovakat akarsz, másik kocsi kell. Vagy építeni egy másikat, igaz? ;) :D Van másik vagy nincs másik? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Ingyé? :D A lámpamosó tartályhoz a vast meg hozzad. :D SZR-rel az SE lóerő nem lesz meg, plusz műszakin bukó lehet. Első futóműt mindenképp GSi-tení akarom: 256-os fék, 22-es stab. Ültetés meg 40/40-re gondoltam első körben. Tempomat is tervben van, csak központisnál nehezebb megoldani, mint hengerenkéntisnél. Intervallumos törlőm van, B Vekiból. :) Mivel S-es sűrítési aránya van a jelenlegi motornak, így elvielg nem okozna gondot, csak a C16E dugói és lendkereke más, mint az SZR-é. Ugye az SZR az egy DIS gyújtásos, kopogásérzékelős és elektromos EGR-es C16NZ. Míg a C16SE az egy X16SZ. Egyébként C18NZ központi fojtószelepházat akarok rá a mostani 1.6-os szívócsonk 1.8-asra felmaratásával, hátha jobb lesz és nem köthetnek így bele. A CDX+-ból a + már megvan. :D szerk: a mostani hf-ből le lett szedve fél centi és alapméret tömítést kapott a hf. tehát ezért 12-es a végsűrítés és nem 10, mint a felújítás előtt. :D Lehet, hogy lesz egy eladó dugósor sz-ből (ami ugye se), meg egy utigyári keveset futott SE tengely... :) Amúgy nekem semmit nem szóltak az Nz helyett az Se-re, csak annyi volt a bajam, hogy nem olvasható a motorszám. Pedig Nkh-nál vizsgázott. Az 1.8-as fej jó megoldás, de ahhoz is kell a tengely, plusz programozás nélkül alul kevés lesz, felül sok. (vagy fordítva) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Az SE-vel az a baj, hogy nem sokkal jobb, mint az SZR. Persze az, de nem fog leszakadni az arcod a gyorsulástól. Nekem full se ment bele, komplett felújítással, gyakorlatilag újra fel lett építve az utolsó csavartól. De a hosszú váltó, meg a kis lendkerék, meg a kis leömlő betett neki. És így is egy vagyonba került, és még csomó dolog kellett volna bele, hogy menjen is valamennyire. Ha lovakat akarsz, akkor minimum xe kell, vagy egy másik kocsi. Sajnos. Ez a baj az se átalakítással. Tudom, mert megcsináltam és nem érte meg. Amúgy műszakin nem bukó, meg eredetvizsgán sem. Le se SZR-ják. :D :D Hát nem tom, nekem azért elég nagyot hozott az Nz-hez képest. Egy tonnához, a hozzávaló rövid váltóval bőven jó napi használatra, és még így is megy 190-et. (gps-el mérve) Pedig nekem csak egy az egyben át lett téve az Se, nem újítgattam rajta semmit. Sőt, szerintem a vectra légszűrőháza még fog is rajta picit. Nyilván, ha az ember gyorsulgatni akar, meg mindenkit büntetni pályán, akkor kell egy nagyobb motor, de aki egy rugalmasan használható tartós, kis fogyasztású igénytelen olcsón fenntartható motort keres, aminek azért oda lehet lőni néha, és még pályán is lehet vele bmw-ket villogni néhanapján, annak szerintem az Se a legjobb választás. Most ugyan én is xe-re váltok, de egyrészt azért mert most jött szembe egy alkalmi ajánlat, s több már ezekből sem lesz, másrészt meg mivel most rengeteget autópályázok, ingázok az ország két vége közt, sokszor tele kocsival, így már azért érződött az a pár ló hiány. De ha ez most nem jött volna szembe, én még biztos hagytam volna az se-t bent. Nyilván se-síteni akkor éri meg, ha van egy olcsó donor, külön összevásárolgatni a dolgokat nem hoz annyit mint amennyibe kerül, főleg hogy pl leömlőt elég nehéz hozzá találni, meg úgy alapból az 1.6-os se cuccok nem olyan gyakoriak. De azért még mindíg olcsóbb mint az xe, mert ott meg akkor futómű, féltengely, hűtő, minden ugrik. Szóval egy szó mint száz, én meg vagyok elégedve az se-vel, szerintem nagyon jól eltalálta vele az egyensúlyt az Opel, és ha nem a jelenlegi helyzet állna fenn, még maradna is sokáig. Így most majd megkapja bátyám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Lehet, hogy lesz egy eladó dugósor sz-ből (ami ugye se), meg egy utigyári keveset futott SE tengely... :) Amúgy nekem semmit nem szóltak az Nz helyett az Se-re, csak annyi volt a bajam, hogy nem olvasható a motorszám. Pedig Nkh-nál vizsgázott. Az 1.8-as fej jó megoldás, de ahhoz is kell a tengely, plusz programozás nélkül alul kevés lesz, felül sok. (vagy fordítva) Ha meglesz az sz dugósor és jó állapotban van, arra majd küldj egy árat, lehet érdekelne. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Hát nem tom, nekem azért elég nagyot hozott az Nz-hez képest. Egy tonnához, a hozzávaló rövid váltóval bőven jó napi használatra, és még így is megy 190-et. (gps-el mérve) Pedig nekem csak egy az egyben át lett téve az Se, nem újítgattam rajta semmit. Sőt, szerintem a vectra légszűrőháza még fog is rajta picit. Nyilván, ha az ember gyorsulgatni akar, meg mindenkit büntetni pályán, akkor kell egy nagyobb motor, de aki egy rugalmasan használható tartós, kis fogyasztású igénytelen olcsón fenntartható motort keres, aminek azért oda lehet lőni néha, és még pályán is lehet vele bmw-ket villogni néhanapján, annak szerintem az Se a legjobb választás. Most ugyan én is xe-re váltok, de egyrészt azért mert most jött szembe egy alkalmi ajánlat, s több már ezekből sem lesz, másrészt meg mivel most rengeteget autópályázok, ingázok az ország két vége közt, sokszor tele kocsival, így már azért érződött az a pár ló hiány. De ha ez most nem jött volna szembe, én még biztos hagytam volna az se-t bent. Nyilván se-síteni akkor éri meg, ha van egy olcsó donor, külön összevásárolgatni a dolgokat nem hoz annyit mint amennyibe kerül, főleg hogy pl leömlőt elég nehéz hozzá találni, meg úgy alapból az 1.6-os se cuccok nem olyan gyakoriak. De azért még mindíg olcsóbb mint az xe, mert ott meg akkor futómű, féltengely, hűtő, minden ugrik. Szóval egy szó mint száz, én meg vagyok elégedve az se-vel, szerintem nagyon jól eltalálta vele az egyensúlyt az Opel, és ha nem a jelenlegi helyzet állna fenn, még maradna is sokáig. Így most majd megkapja bátyám. Oké, én a saját véleményemet, tapasztalatomat írtam le. Mindenki másképp éli meg ugyanazt, más lesz a következtetése is. Mint mondtam nekem hosszú váltóval, kis lendkerékkel és kis leömlővel volt. Ez gondolom sokat számított, és lehet hogy ezért volt csalódás. 170 volt a max, kínlódott a dombokkal pont ugyanúgy, ahogy az szr, a klíma teljesen megölte, kis fordulaton mindig fulladt, és nagy fordulaton indult csak el. Bár ezt az "elindult" szót is idézőjelbe tenném. Tényleg nem adott többet, főleg nem azt amit vártam tőle. Persze, ha végigcsinálom az egészet az xe leömlőkkel (az eredeti gyárit használtan is csak 50-70 ezer között kapod meg az ebayen, ha van egyáltalán. bontókban nem is ismerik.), sport kipuff rendszerrel, felmart pillangószeleppel, ne injektorral és programozással, váltó és lendkerékcserével, ahogy terveztem, akkor még egy vagyonba került volna és akkor is csak max-max 110-115 ló lett volna. Egyszerűen nem éri meg. Azt írtad rugalmasan használható, hát én ehhez odatenném, hogy bizonyos körülmények között. Pl. emelkedő és utasok nélkül, kikapcsolt klímával De bmw-ket villogni azért nem lehet vele sehogy sem. Azért ezt te sem mondod komolyan. A "kis" fogyasztás megint csak ironikusan értendő. 7 - 7,5 azért nem olyan kis fogyasztás.Az szr is evett ennyit, meg az se is. És itt jön be az, hogy ha egy nagymotoros kocsi eszik pl 10-et, mindenki hüledezik, meg hülyén néz rám, hogy milyen sok. Csak azt nem értik, hogy nem eszik annyival többet, mint amennyivel többet nyújt. Mi az a 10 a 7,5-hez, ha háromszor annyi póvert kapsz érte?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Hát a klíma nálam alapból nem játszik, mivel nincs, és nem is lesz. :) Pályán én rendszeresen jártam/járok vele 150 fölött, szoktak meglepődni rajta. :) Nyilván ha lendületet veszít az ember akkor már azért kell neki egy kis idő. Persze ilyenkor már eszik is. De normális használattal pályán 5-5.5-el elmegy, vegyesben 6.5-nél többet nem tudtam vele megetetni. Nekem az nz mindenhol többet evett. De nyilván én is ezt mérlegeltem amit te is írsz, hogy ha nyomom neki, akkor ez is eszik, akkor meg már az a plusz egy liter nem oszt nem szoroz, viszont 100x jobban megy az xe. Amúgy mit értesz kis lendkerék alatt? Az ablakos váltó lapos lendkerekét? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Továbbra is azt mondom, hogyha egy 1,6 se nem megy, ott valami nem kerek. XE leömlőt 7e-ért vettem, és a kipufogó 50-es a középdobig, onnan 45-ös. Akartam 50-es középdobot (hoztak is mindenféle márkát), az igaz, hogy 50-es cső volt, de a középdob mindegyikbe 45-ös volt behegesztve :blink: , nem is hoztam el egyiket se. Még jó, hogy belenéztem, mielőtt kifizettem volna. Így ez még várat magára. Másik, amit még ajánlanék az se-hez, a daewoo lanos befecskendezőket, amelyek 6 lyukasak. Alacsony fordulaton jobb, mint a gyári, igaz én a szívócsövet is feltettem komplett, mert annak a pillangója nagyobb mint a c14se-ben levő. Egyszer visszatettem a gyári befecsiket próbára, de azzal a lendülettel cseréltem is vissza. Ilyen szívósort is lehet már olcsón kapni, csak meg kell várni az alkalmat. A 110-115 ló kb. igaz, ennél több már tényleg zsebbe nyúlós és nem éri meg. Az is számít, hogy csinálni vagy csináltatni kell. Több mesét nem írok, úgysem érdekes már senkinek az átalakítás. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December11, 2014 Megoszt Elküldve December11, 2014 Elmegyek dolgozni hazajövök mit látok: össze szereltek fejben 2 teljes oldalt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December11, 2014 Megoszt Elküldve December11, 2014 Oké, én a saját véleményemet, tapasztalatomat írtam le. Mindenki másképp éli meg ugyanazt, más lesz a következtetése is. Mint mondtam nekem hosszú váltóval, kis lendkerékkel és kis leömlővel volt. Ez gondolom sokat számított, és lehet hogy ezért volt csalódás. 170 volt a max, kínlódott a dombokkal pont ugyanúgy, ahogy az szr, a klíma teljesen megölte, kis fordulaton mindig fulladt, és nagy fordulaton indult csak el. Bár ezt az "elindult" szót is idézőjelbe tenném. Tényleg nem adott többet, főleg nem azt amit vártam tőle. Persze, ha végigcsinálom az egészet az xe leömlőkkel (az eredeti gyárit használtan is csak 50-70 ezer között kapod meg az ebayen, ha van egyáltalán. bontókban nem is ismerik.), sport kipuff rendszerrel, felmart pillangószeleppel, ne injektorral és programozással, váltó és lendkerékcserével, ahogy terveztem, akkor még egy vagyonba került volna és akkor is csak max-max 110-115 ló lett volna. Egyszerűen nem éri meg. 1.6SE-ről van szó? Annak gyárilag 190 a vége. A 170-es vég nagyjából 75 lóerőt feltételez. Meg is mértétek? 1.6SE-ből szerintem 130-140 ló kihozható különösebb furcsaságok nélkül. Bár olcsó biztosan nem lesz, de faék egyszerű és ha a tömegre kicsit odafigyel az ember akkor bizony alulról közelíthet egy c20xe-t, amire azért nem mondhatnánk, hogy rosszul megy. A kis lendkerékre én is kíváncsi lennék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve December11, 2014 Megoszt Elküldve December11, 2014 Já. Jó hogy szólsz... :D simán elfelejtettem volna. :D Van lámpamosó tartályod is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts