spzoli Elküldve November21, 2014 Elküldve November21, 2014 az mekkora tárcsát jelent? 330+ ? az lehet már fog is :) :) mekkora felni ment rá? 17-18? 308 volt elöl és 286 hátul. 16 éppen ráfért. Most 321et építek gastrara 4dugós nyereggel. :D
megadave Elküldve November21, 2014 Elküldve November21, 2014 308 volt elöl és 286 hátul. 16 éppen ráfért. Most 321et építek gastrara 4dugós nyereggel. :D Inkább ültesd meg rendesen. Dáwid beleült és 5 centit ment le. :D
daykiller Elküldve November21, 2014 Elküldve November21, 2014 308 volt elöl és 286 hátul. 16 éppen ráfért. Most 321et építek gastrara 4dugós nyereggel. :D és füstöl még? :D
spzoli Elküldve November21, 2014 Elküldve November21, 2014 és füstöl még? :D Azóta sem füstölt nálam egyszer sem...Pedig több mint 1000km mentem vele mióta visszakaptam.
daykiller Elküldve November21, 2014 Elküldve November21, 2014 Azóta sem füstölt nálam egyszer sem...Pedig több mint 1000km mentem vele mióta visszakaptam. Szerintem beképzelted azt a füstölést. :D Márpedig a seggedben voltam, mikor toltalak le a kőbányain, hogy "halaggyámá a szaroddal", de észrevettem volna.
spzoli Elküldve November22, 2014 Elküldve November22, 2014 Szerintem beképzelted azt a füstölést. :D Márpedig a seggedben voltam, mikor toltalak le a kőbányain, hogy "halaggyámá a szaroddal", de észrevettem volna. Márk csinált róla videót egy hét állás után és tényleg füstölt... Én leraktam két hétre és semmi, egy hétre semmi... :D
spzoli Elküldve November22, 2014 Elküldve November22, 2014 Ember feltalálta a spanyolviaszt. http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/11/22/a_tuz_csodakra_kepes/
Dáwid Elküldve November22, 2014 Elküldve November22, 2014 Inkább ültesd meg rendesen. Dáwid beleült és 5 centit ment le. :D Áh, csak nehéz volt a csomiban a kúler meg a dobozában a sok papírcafat. :D
zotya975 Elküldve November22, 2014 Elküldve November22, 2014 Ember feltalálta a spanyolviaszt. http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/11/22/a_tuz_csodakra_kepes/ Sima tescós hőlégfúvóval is működik. De én nem értek hozzá. :D
Dáwid Elküldve November22, 2014 Elküldve November22, 2014 Sima tescós hőlégfúvóval is működik. De én nem értek hozzá. :D Jah, nagyjából 5 éve hőlégfújjuk, de a ragasztgatás+nyíltláng biztos jobb :D
Gabibácsi Elküldve November22, 2014 Elküldve November22, 2014 Az x14nz nem gyenge klímával meg szervóval? Enyémben is ugyan ez a motor van de előzést meg kell gondolni pedig se szervó se klíma :) Szervót nem érezni, klímát meg kikapcsolom ha előzök :)
spzoli Elküldve November22, 2014 Elküldve November22, 2014 Áh, csak nehéz volt a csomiban a kúler meg a dobozában a sok papírcafat. :D Meg a 3euros ismer rugó... :D Meg kiderült h az audi gólyalábak bilstein b8, a hátulja meg b6... :D
zotya975 Elküldve November22, 2014 Elküldve November22, 2014 Meg a 3euros ismer rugó... :D Meg kiderült h az audi gólyalábak bilstein b8, a hátulja meg b6... :D Azt hittem már befejeztétek egymás kocsijának körbanyalogatását, de látom még nem... :D
stirlitz Elküldve November22, 2014 Elküldve November22, 2014 Sima tescós hőlégfúvóval is működik. De én nem értek hozzá. :D Jah, nagyjából 5 éve hőlégfújjuk, de a ragasztgatás+nyíltláng biztos jobb :D naja lánggal érdekes, kicsit nem figyelsz oda aztán szijjel olvad az egész....
spzoli Elküldve November22, 2014 Elküldve November22, 2014 Azt hittem már befejeztétek egymás kocsijának körbanyalogatását, de látom még nem... :D Jóvan konyhatündér...elmosogattál már? :D :P
zotya975 Elküldve November22, 2014 Elküldve November22, 2014 Jóvan konyhatündér...elmosogattál már? :D :P El, ami odaégett az még ázik... :D
daykiller Elküldve November22, 2014 Elküldve November22, 2014 Ma összedobtam a verdát. Ülésfűtés bekötve, de nem működik. :D Holnap majd ránézek, de fél tízkor elegem lett. :D A tiszta kárpittal teljesen máshogy néz ki a beltér. Amúgy rohadjanak meg az angliai összeszerelők. A biztosítéktábla és annak kábelei a két nagy X6-os csatiig fullextrás, de az ellendarab, ami két csavarral van rögzítve, az már nem az. Pl az ülésfűtés villanya a 85-ös lábon jön szépen, ahol kell is neki, de a csati másik felén már nincs folytatva. :D
stirlitz Elküldve November23, 2014 Elküldve November23, 2014 Nálam is az a hihetetlen álapot állt elő, hogy belül minden müanyag takaró a helyére került, most így marad ......egy darabig
ocsi.horvath Elküldve November23, 2014 Elküldve November23, 2014 Na végre ma vihetem a kocsit a lakatosnak.de mivel ő a legjobb lakatos a környéken igy inkább kivártam,nem hiányzik az hogy össze legyen gányolva. :-)
zotya975 Elküldve November23, 2014 Elküldve November23, 2014 Ma összedobtam a verdát. Ülésfűtés bekötve, de nem működik. :D Holnap majd ránézek, de fél tízkor elegem lett. :D A tiszta kárpittal teljesen máshogy néz ki a beltér. Amúgy rohadjanak meg az angliai összeszerelők. A biztosítéktábla és annak kábelei a két nagy X6-os csatiig fullextrás, de az ellendarab, ami két csavarral van rögzítve, az már nem az. Pl az ülésfűtés villanya a 85-ös lábon jön szépen, ahol kell is neki, de a csati másik felén már nincs folytatva. :D Azt sem értem mire kell az a két bazi nagy csati oda a lábtérbe.
daykiller Elküldve November23, 2014 Elküldve November23, 2014 Azt sem értem mire kell az a két bazi nagy csati oda a lábtérbe. Mert mondjuk nem lenne túl vicces, ha kábelköteget kell cserélni és a biztitáblától a hátsó lámpákig kéne cserélni. :D Jobb így, mert lehet szakaszosan is. Csak az a baj, hogy a két csati nincs külön. Tehát nem lehet mondjuk a vékonyabbikat kivenni és komplett cserélni, csak együtt a kettőt. Bár akkor már ha szereznék CDX köteget, akkot tuti azt csinálnám, hogy a pineket átraknám a bontottból a meglévőbe. Mondjuk így is van egy köteg, ami közvetlenül jön le a műszerfalból és betársul a "hátsórész" kötegbe.
wookie Elküldve November23, 2014 Elküldve November23, 2014 Na meg ha nem azonos évjáratú a két köteg, akkor bachatod a szakaszosságot, mert pl először én is csak azt a részt raktam be, ami a villanyablakhoz kell, aminek az lett az eredményesm, hogy felkapcsolt tompítottnál folyamatosan ment az ablaktorlő. pl. Az egyik köteg 89-es volt, a másik 90-es. :D Meg csomóminden másképp volt bekötve. Most pl. nincs időzített hátsóablak fűtésem. Addig megy míg le nem kapcsolom. (nyilván mondjuk astrában ez pont másképp van megodva)
daykiller Elküldve November23, 2014 Elküldve November23, 2014 Nah. Ülésfűtés üzemel. Rántottakészítő. :D Eszméletlenül forró lesz a hátsóm elég hamar. :D Kicseréltem a generátort is, mert 13,26-tal töltött az előző. Nos ez is annyival tölt és a két ülésfűtéssel lemegy 11,6-ra a töltőfeszültség. Tehát ugyanott vagyok. Mondjuk jobb, hogy kicseréltem, mert az előzőnek a bekötőcsavarja félig ki volt szakadva már a diódahídból. Szerintem van egy szép testhiba valahol.
megadave Elküldve November23, 2014 Elküldve November23, 2014 Nah. Ülésfűtés üzemel. Rántottakészítő. :D Eszméletlenül forró lesz a hátsóm elég hamar. :D Kicseréltem a generátort is, mert 13,26-tal töltött az előző. Nos ez is annyival tölt és a két ülésfűtéssel lemegy 11,6-ra a töltőfeszültség. Tehát ugyanott vagyok. Mondjuk jobb, hogy kicseréltem, mert az előzőnek a bekötőcsavarja félig ki volt szakadva már a diódahídból. Szerintem van egy szép testhiba valahol. Na az a jó móka, megtalálni... :pinch:
Dáwid Elküldve November23, 2014 Elküldve November23, 2014 Na az a jó móka, megtalálni... :pinch: Nem vészes, egyből a leghátsó, legalsó csatlakozási pontot kell nézni, szakadó esőben. Tutira az lesz az. :D
Recommended Posts