Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Szerintem beképzelted azt a füstölést. :D Márpedig a seggedben voltam, mikor toltalak le a kőbányain, hogy "halaggyámá a szaroddal", de észrevettem volna.

Márk csinált róla videót egy hét állás után és tényleg füstölt... Én leraktam két hétre és semmi, egy hétre semmi... :D

Link to comment
Megosztás:

Ma összedobtam a verdát. Ülésfűtés bekötve, de nem működik. :D Holnap majd ránézek, de fél tízkor elegem lett. :D A tiszta kárpittal teljesen máshogy néz ki a beltér.

Amúgy rohadjanak meg az angliai összeszerelők. A biztosítéktábla és annak kábelei a két nagy X6-os csatiig fullextrás, de az ellendarab, ami két csavarral van rögzítve, az már nem az. Pl az ülésfűtés villanya a 85-ös lábon jön szépen, ahol kell is neki, de a csati másik felén már nincs folytatva. :D

Link to comment
Megosztás:

Ma összedobtam a verdát. Ülésfűtés bekötve, de nem működik. :D Holnap majd ránézek, de fél tízkor elegem lett. :D A tiszta kárpittal teljesen máshogy néz ki a beltér.

Amúgy rohadjanak meg az angliai összeszerelők. A biztosítéktábla és annak kábelei a két nagy X6-os csatiig fullextrás, de az ellendarab, ami két csavarral van rögzítve, az már nem az. Pl az ülésfűtés villanya a 85-ös lábon jön szépen, ahol kell is neki, de a csati másik felén már nincs folytatva. :D

Azt sem értem mire kell az a két bazi nagy csati oda a lábtérbe.

Link to comment
Megosztás:

Azt sem értem mire kell az a két bazi nagy csati oda a lábtérbe.

Mert mondjuk nem lenne túl vicces, ha kábelköteget kell cserélni és a biztitáblától a hátsó lámpákig kéne cserélni. :D Jobb így, mert lehet szakaszosan is. Csak az a baj, hogy a két csati nincs külön. Tehát nem lehet mondjuk a vékonyabbikat kivenni és komplett cserélni, csak együtt a kettőt. Bár akkor már ha szereznék CDX köteget, akkot tuti azt csinálnám, hogy a pineket átraknám a bontottból a meglévőbe.

Mondjuk így is van egy köteg, ami közvetlenül jön le a műszerfalból és betársul a "hátsórész" kötegbe.

Link to comment
Megosztás:

Na meg ha nem azonos évjáratú a két köteg, akkor bachatod a szakaszosságot, mert pl először én is csak azt a részt raktam be, ami a villanyablakhoz kell, aminek az lett az eredményesm, hogy felkapcsolt tompítottnál folyamatosan ment az ablaktorlő. pl. Az egyik köteg 89-es volt, a másik 90-es. :D Meg csomóminden másképp volt bekötve. Most pl. nincs időzített hátsóablak fűtésem. Addig megy míg le nem kapcsolom. (nyilván mondjuk astrában ez pont másképp van megodva)

Link to comment
Megosztás:

Nah. Ülésfűtés üzemel. Rántottakészítő. :D Eszméletlenül forró lesz a hátsóm elég hamar. :D Kicseréltem a generátort is, mert 13,26-tal töltött az előző. Nos ez is annyival tölt és a két ülésfűtéssel lemegy 11,6-ra a töltőfeszültség. Tehát ugyanott vagyok. Mondjuk jobb, hogy kicseréltem, mert az előzőnek a bekötőcsavarja félig ki volt szakadva már a diódahídból. Szerintem van egy szép testhiba valahol.

Link to comment
Megosztás:

Nah. Ülésfűtés üzemel. Rántottakészítő. :D Eszméletlenül forró lesz a hátsóm elég hamar. :D Kicseréltem a generátort is, mert 13,26-tal töltött az előző. Nos ez is annyival tölt és a két ülésfűtéssel lemegy 11,6-ra a töltőfeszültség. Tehát ugyanott vagyok. Mondjuk jobb, hogy kicseréltem, mert az előzőnek a bekötőcsavarja félig ki volt szakadva már a diódahídból. Szerintem van egy szép testhiba valahol.

Na az a jó móka, megtalálni... :pinch:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.