spzoli Elküldve November21, 2014 Megoszt Elküldve November21, 2014 az mekkora tárcsát jelent? 330+ ? az lehet már fog is :) :) mekkora felni ment rá? 17-18? 308 volt elöl és 286 hátul. 16 éppen ráfért. Most 321et építek gastrara 4dugós nyereggel. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve November21, 2014 Megoszt Elküldve November21, 2014 308 volt elöl és 286 hátul. 16 éppen ráfért. Most 321et építek gastrara 4dugós nyereggel. :D Inkább ültesd meg rendesen. Dáwid beleült és 5 centit ment le. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November21, 2014 Megoszt Elküldve November21, 2014 308 volt elöl és 286 hátul. 16 éppen ráfért. Most 321et építek gastrara 4dugós nyereggel. :D és füstöl még? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November21, 2014 Megoszt Elküldve November21, 2014 és füstöl még? :D Azóta sem füstölt nálam egyszer sem...Pedig több mint 1000km mentem vele mióta visszakaptam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November21, 2014 Megoszt Elküldve November21, 2014 Azóta sem füstölt nálam egyszer sem...Pedig több mint 1000km mentem vele mióta visszakaptam. Szerintem beképzelted azt a füstölést. :D Márpedig a seggedben voltam, mikor toltalak le a kőbányain, hogy "halaggyámá a szaroddal", de észrevettem volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Szerintem beképzelted azt a füstölést. :D Márpedig a seggedben voltam, mikor toltalak le a kőbányain, hogy "halaggyámá a szaroddal", de észrevettem volna. Márk csinált róla videót egy hét állás után és tényleg füstölt... Én leraktam két hétre és semmi, egy hétre semmi... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Ember feltalálta a spanyolviaszt. http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/11/22/a_tuz_csodakra_kepes/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Inkább ültesd meg rendesen. Dáwid beleült és 5 centit ment le. :D Áh, csak nehéz volt a csomiban a kúler meg a dobozában a sok papírcafat. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Ember feltalálta a spanyolviaszt. http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/11/22/a_tuz_csodakra_kepes/ Sima tescós hőlégfúvóval is működik. De én nem értek hozzá. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Sima tescós hőlégfúvóval is működik. De én nem értek hozzá. :D Jah, nagyjából 5 éve hőlégfújjuk, de a ragasztgatás+nyíltláng biztos jobb :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Az x14nz nem gyenge klímával meg szervóval? Enyémben is ugyan ez a motor van de előzést meg kell gondolni pedig se szervó se klíma :) Szervót nem érezni, klímát meg kikapcsolom ha előzök :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Áh, csak nehéz volt a csomiban a kúler meg a dobozában a sok papírcafat. :D Meg a 3euros ismer rugó... :D Meg kiderült h az audi gólyalábak bilstein b8, a hátulja meg b6... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Meg a 3euros ismer rugó... :D Meg kiderült h az audi gólyalábak bilstein b8, a hátulja meg b6... :D Azt hittem már befejeztétek egymás kocsijának körbanyalogatását, de látom még nem... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Sima tescós hőlégfúvóval is működik. De én nem értek hozzá. :D Jah, nagyjából 5 éve hőlégfújjuk, de a ragasztgatás+nyíltláng biztos jobb :D naja lánggal érdekes, kicsit nem figyelsz oda aztán szijjel olvad az egész.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Azt hittem már befejeztétek egymás kocsijának körbanyalogatását, de látom még nem... :D Jóvan konyhatündér...elmosogattál már? :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Jóvan konyhatündér...elmosogattál már? :D :P El, ami odaégett az még ázik... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November22, 2014 Megoszt Elküldve November22, 2014 Ma összedobtam a verdát. Ülésfűtés bekötve, de nem működik. :D Holnap majd ránézek, de fél tízkor elegem lett. :D A tiszta kárpittal teljesen máshogy néz ki a beltér. Amúgy rohadjanak meg az angliai összeszerelők. A biztosítéktábla és annak kábelei a két nagy X6-os csatiig fullextrás, de az ellendarab, ami két csavarral van rögzítve, az már nem az. Pl az ülésfűtés villanya a 85-ös lábon jön szépen, ahol kell is neki, de a csati másik felén már nincs folytatva. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Nálam is az a hihetetlen álapot állt elő, hogy belül minden müanyag takaró a helyére került, most így marad ......egy darabig Link to comment Megosztás: More sharing options...
ocsi.horvath Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Na végre ma vihetem a kocsit a lakatosnak.de mivel ő a legjobb lakatos a környéken igy inkább kivártam,nem hiányzik az hogy össze legyen gányolva. :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Ma összedobtam a verdát. Ülésfűtés bekötve, de nem működik. :D Holnap majd ránézek, de fél tízkor elegem lett. :D A tiszta kárpittal teljesen máshogy néz ki a beltér. Amúgy rohadjanak meg az angliai összeszerelők. A biztosítéktábla és annak kábelei a két nagy X6-os csatiig fullextrás, de az ellendarab, ami két csavarral van rögzítve, az már nem az. Pl az ülésfűtés villanya a 85-ös lábon jön szépen, ahol kell is neki, de a csati másik felén már nincs folytatva. :D Azt sem értem mire kell az a két bazi nagy csati oda a lábtérbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Azt sem értem mire kell az a két bazi nagy csati oda a lábtérbe. Mert mondjuk nem lenne túl vicces, ha kábelköteget kell cserélni és a biztitáblától a hátsó lámpákig kéne cserélni. :D Jobb így, mert lehet szakaszosan is. Csak az a baj, hogy a két csati nincs külön. Tehát nem lehet mondjuk a vékonyabbikat kivenni és komplett cserélni, csak együtt a kettőt. Bár akkor már ha szereznék CDX köteget, akkot tuti azt csinálnám, hogy a pineket átraknám a bontottból a meglévőbe. Mondjuk így is van egy köteg, ami közvetlenül jön le a műszerfalból és betársul a "hátsórész" kötegbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Na meg ha nem azonos évjáratú a két köteg, akkor bachatod a szakaszosságot, mert pl először én is csak azt a részt raktam be, ami a villanyablakhoz kell, aminek az lett az eredményesm, hogy felkapcsolt tompítottnál folyamatosan ment az ablaktorlő. pl. Az egyik köteg 89-es volt, a másik 90-es. :D Meg csomóminden másképp volt bekötve. Most pl. nincs időzített hátsóablak fűtésem. Addig megy míg le nem kapcsolom. (nyilván mondjuk astrában ez pont másképp van megodva) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Nah. Ülésfűtés üzemel. Rántottakészítő. :D Eszméletlenül forró lesz a hátsóm elég hamar. :D Kicseréltem a generátort is, mert 13,26-tal töltött az előző. Nos ez is annyival tölt és a két ülésfűtéssel lemegy 11,6-ra a töltőfeszültség. Tehát ugyanott vagyok. Mondjuk jobb, hogy kicseréltem, mert az előzőnek a bekötőcsavarja félig ki volt szakadva már a diódahídból. Szerintem van egy szép testhiba valahol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Nah. Ülésfűtés üzemel. Rántottakészítő. :D Eszméletlenül forró lesz a hátsóm elég hamar. :D Kicseréltem a generátort is, mert 13,26-tal töltött az előző. Nos ez is annyival tölt és a két ülésfűtéssel lemegy 11,6-ra a töltőfeszültség. Tehát ugyanott vagyok. Mondjuk jobb, hogy kicseréltem, mert az előzőnek a bekötőcsavarja félig ki volt szakadva már a diódahídból. Szerintem van egy szép testhiba valahol. Na az a jó móka, megtalálni... :pinch: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Na az a jó móka, megtalálni... :pinch: Nem vészes, egyből a leghátsó, legalsó csatlakozási pontot kell nézni, szakadó esőben. Tutira az lesz az. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts