Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Szétbombáztam a verdát :D

10682446_10204597491589605_22986225334461654530_10204597491629606_42405418830064

A szőnyeg kiszerelése nem épp egyszerű. Természetesen a fűtéskonzol alatt van összegyógyítva a kettő középen, sehol máshol nincs, csak ott. Lehet szétvágás lesz ebből. :D Plusz fogja még a tűzfalnál egy rakás helyen pár lemez. A hátsó kárpit rész viszont szerencsére külön van.

De legalább megvannak az ülésfűtés drótjai. :) holnap be is kötöm, miután kiműtöttem a szőnyegkárpitokat.

Link to comment
Megosztás:

Szétbombáztam a verdát :D

A szőnyeg kiszerelése nem épp egyszerű. Természetesen a fűtéskonzol alatt van összegyógyítva a kettő középen, sehol máshol nincs, csak ott. Lehet szétvágás lesz ebből. :D Plusz fogja még a tűzfalnál egy rakás helyen pár lemez. A hátsó kárpit rész viszont szerencsére külön van.

De legalább megvannak az ülésfűtés drótjai. :) holnap be is kötöm, miután kiműtöttem a szőnyegkárpitokat.

Nem akarom azt mondani hogy én megmondtam. :D Az alsó merevítő előtt ( amin átt van bujtatva a lábtérfűtés csöve) megy egy kábelköteg ami a műszarfaltól indul és ha jól emlékszem a műszerfalhoz megy vissza. Azt tényleg csak azért húzták el erre hogy lecsatlakozzon róla a kézifék kapcsoló bekötése? :icon11: Mert más értelmét nem látom.

Link to comment
Megosztás:

Szétbombáztam a verdát

A szőnyeg kiszerelése nem épp egyszerű. Természetesen a fűtéskonzol alatt van összegyógyítva a kettő középen, sehol máshol nincs, csak ott. Lehet szétvágás lesz ebből. :D Plusz fogja még a tűzfalnál egy rakás helyen pár lemez. A hátsó kárpit rész viszont szerencsére külön van.

De legalább megvannak az ülésfűtés drótjai. :) holnap be is kötöm, miután kiműtöttem a szőnyegkárpitokat.

Én egyben szedtem ki anno. Elvileg nem sokat bontottam.

Link to comment
Megosztás:

Nem akarom azt mondani hogy én megmondtam. :D Az alsó merevítő előtt ( amin átt van bujtatva a lábtérfűtés csöve) megy egy kábelköteg ami a műszarfaltól indul és ha jól emlékszem a műszerfalhoz megy vissza. Azt tényleg csak azért húzták el erre hogy lecsatlakozzon róla a kézifék kapcsoló bekötése? :icon11: Mert más értelmét nem látom.

A váltókar és kézifékkar között lévőre gondolsz? Mert az a hátsó rész kötege. Kézifék is lecsatlakozik de pl az ülésfűtés is onnan. Az a köteg pl a kpzár, eablakok vezetékei is.
Link to comment
Megosztás:

Írtam már de nem figyeeesz. Műszerfal lábai le, váltókar, műanyag mindenséggel fölemel, hátrafelé kihúz. 8 csavarral kell többet kitekerni, az elvágós modszerrel szemben :D

Olvastam, de mivan a tűzfalnál lévő nagy fekete pléhhel? :D az is oda szorítja. A lábakat megtaláltam. Vagy az is az? :D
Link to comment
Megosztás:

A váltókar és kézifékkar között lévőre gondolsz? Mert az a hátsó rész kötege. Kézifék is lecsatlakozik de pl az ülésfűtés is onnan. Az a köteg pl a kpzár, eablakok vezetékei is.

Hmm....akkor ki kell dobnom belőle, mert az elektromos ablak és a kp zár is utólagos másik kábellel húztuk be. Vagy az utólagos kábelt húzom ki és átkötöm erre. :rolleyes:

Olvastam, de mivan a tűzfalnál lévő nagy fekete pléhhel? :D az is oda szorítja. A lábakat megtaláltam. Vagy az is az? :D

Az csak a szivacsot fogja oda , a szőnyeget nem nálam. Vissza is van kunkorodva, egy tőcsavarra rátolt műanyag kis tárcsa fogja.

Link to comment
Megosztás:

Hmm....akkor ki kell dobnom belőle, mert az elektromos ablak és a kp zár is utólagos másik kábellel húztuk be. Vagy az utólagos kábelt húzom ki és átkötöm erre. :rolleyes:

Az csak a szivacsot fogja oda , a szőnyeget nem nálam. Vissza is van kunkorodva, egy tőcsavarra rátolt műanyag kis tárcsa fogja.

De nem csak ez a kettő megy arra. Szerintem még a műszeregység is arra van drótozva.

Nekem piszkosul fogja az a pléh a szőnyeget is. Alá van téve, nincs vissza hajtva.

Link to comment
Megosztás:

De nem csak ez a kettő megy arra. Szerintem még a műszeregység is arra van drótozva.

Nekem piszkosul fogja az a pléh a szőnyeget is. Alá van téve, nincs vissza hajtva.

Ha lelazítod nem lehet kihúzni alóla? Majd kibogarászom a kábeleket, ott van a gyári kp zár hátramenő kábelkötege az anyósoldali küszöbnél az sem kell nekem.

Link to comment
Megosztás:

Akkor most dobj el mindent, töröld ki a használt autós könyvjelzőket vedd elő a telefonodat és lapozd végig a telefonkönyvet. Ki az, akinek ilyesmi korú autója van, és mehetsz vele egy kört. Gyakorlatilag fogalmad sincs, hogy mit szeretnél, és ettől rosszabbul nem is tudsz elindulni autót keresni. Ülj bele mindenbe amibe lehet, és menj vele. Próbálj ki 1.8-2.0 szívóbenzines gépet, újabbat (bveki)régebbit(20NE-astravekicalitökmindegy). Nagyon szeretem az autómat, szeretem a dízeleket, eszem ágában sincs lecserélni, de MA biztos hogy nem ezt választanám ha autót kéne venni. Amíg nem próbáltál ki többet, több verzióból, addig ne dönts el semmit. Amit kinéztél, pont az a kategória amivel nagyobbat lehet szívni, mint bármivel. Az első olyan dízelek, amik már nem az "ős" verziók voltak. Viszonylag csöndesek már, erősek mint a barom, kulturáltan járnak, meg amúgyis kifejlődött eddigre a zajszigetelés v9.999 . Mivel az árkategóriájukban korábban gyakorlatilag csak benzines gépeket vettek, ezért ezek voltak az elsők, amikbe beleültek azok is, akik a büdös életben nem vezettek még dízel, nem hogy turbós autót. Mivel menni megy, ezért ki is volt használva. A sok újdízeles benzineslábának nagyon tetszett, hogy amikor megjön a nyomás, dejóság van, úgyhogy aktívan használta is, természetesen mindig ott ahol pont forgott a csiga, mert ugye ott érezni hogy húdejó. Kifejezetten jót tesz neki. Menni meg ugye megy az reggel is, hidegen, a 200 kiló zajcsillapítás mögül nem hallatszik át hogy még olajkockák közlekednek a csövekben, mikor a csiga már izzik. Ugyan ez a végén visszafelé... A benzinessel odaért a valahova, megállt, leállította, és akkor ott volt. Az a turbós is leáll ha kiveszik a kulcsot aminek még vörösen világít a turbója. A régibe nem volt ilyen, honnan tudná, hogy valami álló helyzetben meg tudja főzni meg magát? Há' nem is jár, miért melegedne túl?. Amúgyis... drága volt, ez biztos bírja. A szalonba is megmondták neki, hogy ebbe még az olaj is longlájf, elég bele 30ezrenként. (igaz hogy a gyár szerint sem elég, csak ha 90-el jár egész életében, összesen egyszer indították be hidegen, és még a csillagok is úgy állnak ahogy... de hát a magyarnak ha asszondják hogy akár 30e is lehet, akkor az 30e és kész. Ha ezt követte, az még a jobbik eset. (rosszabb esetben ezt se...) Ezeknek a nagyrésze pont az az autó, amin valaki megtanult (vagy nem tanult meg) használni egy ilyen motoros autót. Szakszerűen 30ezrenként se olajat cserélve, hidegen forgatva, melegen leállítva, 2 évesen eladva, mert amúgyis már öreg. Ha itthon így beleülsz egy ilyen korú, ilyen dízelbe, fogadást mernék kötn, hogy olyat találsz meg amit leírtam. Párom tesója is beleült a jóságba mint olvastad... Az elsőbe. Ugyan így fogalma nem volt róla hogy mit keres, már csak lehet ennek megfelelően pont azt is találta. "Nem is olyan öreg, milla körül is van, csak nem lehet sz.r. "

Ezt bőrbe kötve kellene árulni!

Gratula! :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor most dobj el mindent,....

Köszi a kielégítő választ, mindenki másnak is. Még van időm, úgyhogy akkor vásárlás előtt kipróbálok pár autót és megpróbálom lebeszélni magam ezekről a dízel gépekről.

Mondjuk ha találnék egy eladó Astrát, ami olyan felszerelt és állapotú mint Daykilleré, akkor nem gondolkodnék egy percig sem :D

Üdv.

Módosítva : Busman
Link to comment
Megosztás:

Köszi a kielégítő választ, mindenki másnak is. Még van időm, úgyhogy akkor vásárlás előtt kipróbálok pár autót és megpróbálom lebeszélni magam ezekről a dízel gépekről.

Mondjuk ha találnék egy eladó Astrát, ami olyan felszerelt és állapotú mint Daykilleré, akkor nem gondolkodnék egy percig sem :D

Üdv.

Végülis csak a hátulját kell lakatolni és kihúzni, más baja nincs. :D
Link to comment
Megosztás:

Az mitől lehet, hogy égve marad a belső világítás az utastérben kikapcsolt állapot mellett és összes ajtó bezárása után is? Egy idő után kialudt, de egy óra hosszáig úgy volt.

Időkapcsolós belső világítás, van aki pénzt ad az ilyenért. :D Nézd átt körben az ajtóknál a kapcsolókat lehet valamelyik beázott.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Tudom, olvasom folyamatosan a fórumot, szeretek én is építgetni, de azért ehhez már nem hiszem, hogy lenne türelmem. Meg aztán úgy lennék vele én is, ha már ez benn van az is jó lenne, végül nem lenne kész sosem. Daykiller Astrájában az tetszik, hogy sok dolgot belerakott, de mindent gyári megoldásokkal, gyári formában, nekem is jobban tetszik úgy, hogy nem látszik rajt az utólagos "farigcsálás".

Link to comment
Megosztás:

Tudom, olvasom folyamatosan a fórumot, szeretek én is építgetni, de azért ehhez már nem hiszem, hogy lenne türelmem. Meg aztán úgy lennék vele én is, ha már ez benn van az is jó lenne, végül nem lenne kész sosem. Daykiller Astrájában az tetszik, hogy sok dolgot belerakott, de mindent gyári megoldásokkal, gyári formában, nekem is jobban tetszik úgy, hogy nem látszik rajt az utólagos "farigcsálás".

Sok dolgot még nem. Eddig csak a BC, az intervallumos ablaktörlő bajusz, lámpás hátsó kapaszkodók és a magam által készített elhalványulva kikapcsolós belső világítás elektronikát raktam bele (ami még fejleszteni akarok, hogy gyújtás ráadásra sokkal hamarabb elhalványuljon). A bőrbelső is még csak félig van benne. A krómkilincs pl gyári, de nem Astrában, ugyanígy a külső színre fújt külső kilincs dettó. Utóbbi kettő még bent sincs, várat magára. Jameg a gyári, de nem belevaló távos központi. Ugye Astrában csak a riasztós a távos központi, sima nem volt csak kulcsos. Még sok minden hiányzik, plusz hátul komolyan hozzá kell nyúlni a karosszériához, de az már csak jövőre lesz.

De ahogy Dáwid is írta: az ilyet építik, nem veszik. Jobban is becsülöm az autómat, mert tudom, hogy mi munka volt/van vele.

Vennem is kell egy matricát hátulra, hogy "Építés alatt!" :D

Már megvan a lámpamosó szett is és még előre kell szereznem két eablakot, komfortosat és akkor már etükröt is. Így lenne értelme bontanom az ajtókárpitokat. A hátsó eablakokat igazából berakhatnám, mert max ideiglenesen megoldom, hogy helyileg üzemeltethető legyen. Viszont a másik problémám, hogy az ajtókat vagy cseréltem vagy lakatoltatom, mert az elsők sarkai rohadnak. Tehát azért nem egyszerű ám. :D

Az meg, hogy igyekszem a gyári megoldásra, tény, de tudok fényképezni most pár "jóvanazúgy" dolgot, ami amúgy összerakva nem látszik. ;)

Eddig sajnos az előző munkahelyem "fizetése" nem engedte meg, hogy komolyabb beruházásokat eszközöljek az autómon, de a mostanira már nincs panaszom. :)

Hozzátenném, hogy amennyi időt és energiát, valamint pénzt befektetek az autómba, tuti nem vennéd meg annyiért, amennyit szerintem érne. Gyumma is még mindig árulja a QP-t, pedig az aztán egyedi.

Majdnem kihagytam, hogy a gyári, de nem-gyári BOSE-t is beraktam. :D

Sziasztok.

Mért Daykiller-ne milyen astra-ja van?mert most fontolora vettem hogy eladom az enyim.maradok astra párti csak egy ujabb tipus.màr meg is van.egy G 1.6 16v benzin gáz.igy lehet hogy sok lenne egy seggre 2astra.vélemény?

Csak egy Opel Astra F Caravan 1.6 8 szelepes motorral, amiben az egyetlen komoly extra a manuális klíma... 96-ban. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.