zotya975 Elküldve November7, 2014 Elküldve November7, 2014 Jó reggelt! Valakinek van képe kiszerelt gyári antennáról (nem motoros öt ajtóshoz való)? Hátha találok bontóban, csak hogy felismerhessem. Előre is köszönöm. https://www.google.hu/search?q=f+astra+5+ajt%C3%B3s+antenna&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=TodcVLfYOMzY7AbfzIGICw&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=f+astra++antenna
Laliiii Elküldve November7, 2014 Elküldve November7, 2014 Caravan hátsó ajtó teleszkópból milyenek a Cromaxnál lévő Hans Preis, EU Import, Star Line cuccok? Van valakinek?
daykiller Elküldve November7, 2014 Elküldve November7, 2014 Mai acsivmentek kész: voltam gumisnál. Centíroztattam az összes kereket és az elsőket megcseréltettem a hátsókkal. Gázadásnál már nem remeg a váltókar. :D Törött JH rugó: Valamint bőrápolás, nem csak embernek :D Megnéztem az első fékeket is, de még mindig nem akarnak elkopni. :D Van bőven anyag a textar betéten és a tárcsa még a közelében sincs a kopásjelzőig. 4 éve vannak felszerelve. :D Lehet nem is dolgoznak, csak a hátsók. :D
zotya975 Elküldve November7, 2014 Elküldve November7, 2014 Mai acsivmentek kész: voltam gumisnál. Centíroztattam az összes kereket és az elsőket megcseréltettem a hátsókkal. Gázadásnál már nem remeg a váltókar. :D Törött JH rugó: Valamint bőrápolás, nem csak embernek :D Megnéztem az első fékeket is, de még mindig nem akarnak elkopni. :D Van bőven anyag a textar betéten és a tárcsa még a közelében sincs a kopásjelzőig. 4 éve vannak felszerelve. :D Lehet nem is dolgoznak, csak a hátsók. :D Vazelin is jó..mármint bőrápolásra.... :P Van G-astra rugóm érdekel? :D De amúgy ha csak az uccsó karikából hiányzik egy darab, kábé semmit nem venni észre, max a végét kell elköszörülni hogy ne vásson el alatta a gumi.
daykiller Elküldve November7, 2014 Elküldve November7, 2014 Vazelin is jó..mármint bőrápolásra.... :P Van G-astra rugóm érdekel? :D De amúgy ha csak az uccsó karikából hiányzik egy darab, kábé semmit nem venni észre, max a végét kell elköszörülni hogy ne vásson el alatta a gumi. Sajnos látszik, mert egyenes placcon állva enyhén ferde a hátulja.
zotya975 Elküldve November7, 2014 Elküldve November7, 2014 Sajnos látszik, mert egyenes placcon állva enyhén ferde a hátulja. El kell törni a másikat is... :D Na érdekel G astra rugó? Nem mondom meg kitől van. :D
Laliiii Elküldve November7, 2014 Elküldve November7, 2014 S mikor remegett a váltókarod Daykiller? Elinduláskor 1-esben? Ezek LIP lengéscsillapítók? Milyenek? Én megvettem tavaly ilyenkor az Optimal gázosokat, de most úgy nyikor 5 fok alatt, hogy hangos hifinél is idegesítő. :D
Bundee Elküldve November7, 2014 Elküldve November7, 2014 Tartalék kenőfilc meg hengerfejpakolás is van? :P Na, téligumik fent, új akksi bent, tarcsi benzin bekészítve: Irány London! :D És végre használhattam a saru tisztítómat is, amit a múltkor organizáltam valami 500 pénzé:
zotya975 Elküldve November7, 2014 Elküldve November7, 2014 Szívóoldal tuning: gyári levegő bevezetés a hűtőrács mögött (ki tudja milyen motorhoz volt ez eredetileg?) , légszűrőház kipakolva és a rezonátordob lefalazva egy boroshordó dugóval. :D
daykiller Elküldve November7, 2014 Elküldve November7, 2014 S mikor remegett a váltókarod Daykiller? Elinduláskor 1-esben? Ezek LIP lengéscsillapítók? Milyenek?Én megvettem tavaly ilyenkor az Optimal gázosokat, de most úgy nyikor 5 fok alatt, hogy hangos hifinél is idegesítő. :D Intenzívebb gyorsításnál, jellemzően 3.-ban.
Tiu Elküldve November7, 2014 Elküldve November7, 2014 Szívóoldal tuning: gyári levegő bevezetés a hűtőrács mögött (ki tudja milyen motorhoz volt ez eredetileg?) , légszűrőház kipakolva és a rezonátordob lefalazva egy boroshordó dugóval. :D A rezonátor lefalazás nem biztos, hogy jó ötlet. SE-ben ilyen légbeszívás van gyárilag, amit fényképeztél. Lehet azt is tuningolni 50-es PVC cső+hőlégfúvó :icon1: : ( gyakorlati haszna érezhetően a 0 és a semmi között mozog, de az esélyt megadtuk a levegőnek :D )
zotya975 Elküldve November7, 2014 Elküldve November7, 2014 A rezonátor lefalazás nem biztos, hogy jó ötlet. SE-ben ilyen légbeszívás van gyárilag, amit fényképeztél. Lehet azt is tuningolni 50-es PVC cső+hőlégfúvó :icon1: : ( gyakorlati haszna érezhetően a 0 és a semmi között mozog, de az esélyt megadtuk a levegőnek :D ) Nem tudok rájönni a rezonátordob jelentőségére, leginkább csak 2 ütemű robogóknál írják le hogy mit és miért, de ott a kipufba van beleépítve. A képen a másik tölcsér riasztóé?
Davee Elküldve November7, 2014 Elküldve November7, 2014 A képen a másik tölcsér riasztóé? Szerintem inkább ilyen volt- ilyen lett jellegű kép akart lenni, tehát az eredeti tölcsér a fekete, a világos az "utángyártott".
zotya975 Elküldve November7, 2014 Elküldve November7, 2014 Szerintem inkább ilyen volt- ilyen lett jellegű kép akart lenni, tehát az eredeti tölcsér a fekete, a világos az "utángyártott". Tényleg... :icon1:
Tiu Elküldve November7, 2014 Elküldve November7, 2014 Nem tudok rájönni a rezonátordob jelentőségére, leginkább csak 2 ütemű robogóknál írják le hogy mit és miért, de ott a kipufba van beleépítve. A képen a másik tölcsér riasztóé? http://prostreet-tech.blog.hu/2009/06/08/meretezzunk_szivosort_1
zotya975 Elküldve November7, 2014 Elküldve November7, 2014 http://prostreet-tech.blog.hu/2009/06/08/meretezzunk_szivosort_1 Hmm..akkor kivegyem a dugót? :rolleyes:
daykiller Elküldve November7, 2014 Elküldve November7, 2014 Hmm..akkor kivegyem a dugót? :rolleyes: Be se raktam volna. :D
spzoli Elküldve November8, 2014 Elküldve November8, 2014 Ne bántsátok Zotyát....túl sok nővel lakik egy fedél alatt... :D
zotya975 Elküldve November8, 2014 Elküldve November8, 2014 Ne bántsátok Zotyát....túl sok nővel lakik egy fedél alatt... :D Ennek ellenére ma visszabelezem a légszűrőházat... :D De a trombita az elején marad. Amúgy teljesen kiiktattam a leömlőtől a bevezetést, egyáltalán nem vagyok benne biztos hogy 20 év után az a termosztát az injektorfedélben jól működik, és tényleg nyitja a hideg levegőt ha bemelegszik a motor. :rolleyes: A gégecső helyét lefalaztam a vákumszelepet kiszedtem most csak előlről tud jönni levegő. Amúgy sem nagyon értettem hogy miért volt ez jó, mert ugye először a leömlőnél is hideg levegő van, aztán mire ott meleg lesz szerintem maga a motor is meleg volt és csukott a vákumszelep.
daykiller Elküldve November8, 2014 Elküldve November8, 2014 Ennek ellenére ma visszabelezem a légszűrőházat... :D De a trombita az elején marad. Amúgy teljesen kiiktattam a leömlőtől a bevezetést, egyáltalán nem vagyok benne biztos hogy 20 év után az a termosztát az injektorfedélben jól működik, és tényleg nyitja a hideg levegőt ha bemelegszik a motor. :rolleyes: A gégecső helyét lefalaztam a vákumszelepet kiszedtem most csak előlről tud jönni levegő. Amúgy sem nagyon értettem hogy miért volt ez jó, mert ugye először a leömlőnél is hideg levegő van, aztán mire ott meleg lesz szerintem maga a motor is meleg volt és csukott a vákumszelep. A motor beindítása után elég hamar meleg lesz ám a kipufogócső. :) Sőt, szerintem mire kiszállsz a kocsiból, már melegek a leömlők.
pszilaj Elküldve November8, 2014 Elküldve November8, 2014 Azért a kipuffból jövő 700-1200 fokos gázok hamar bemelegítik azt a kis vasat. A hűtővíz kb 3 liternyi mennyiségének elég nagy tehetetlensége van, melegedési szempontból. Mondjuk érdekes, hogy a hengerenkéntiseken ilyen nem van... :)
zotya975 Elküldve November8, 2014 Elküldve November8, 2014 A motor beindítása után elég hamar meleg lesz ám a kipufogócső. :) Sőt, szerintem mire kiszállsz a kocsiból, már melegek a leömlők. Azért a kipuffból jövő 700-1200 fokos gázok hamar bemelegítik azt a kis vasat. A hűtővíz kb 3 liternyi mennyiségének elég nagy tehetetlensége van, melegedési szempontból. Mondjuk érdekes, hogy a hengerenkéntiseken ilyen nem van... :) Igen, a leömlő biztos hamar melegszik csak éppen kapja a menetszelet a nem éppen pontosan illesztett hövédő pajzs, kérdés hogy mennyi meleg marad meg ott amit be tud szívni a motor és mennyit visz el a jeges menetszél. Nameg a másik kérdés hogy egyáltalán működik-e még 20 év után a termosztát ami szabályozza mikor honnan szívja a levegőt. Alapból a leömlőtől, aztán ha melegszik a motor ráadja a vákumot elzárja a leömlő felöli nyílást és beengedi a hideg levegőt. De a hűtörendszer termosztátja sem örök életű ezt meg soha senki nem ellenőrzi.
daykiller Elküldve November8, 2014 Elküldve November8, 2014 Igen, a leömlő biztos hamar melegszik csak éppen kapja a menetszelet a nem éppen pontosan illesztett hövédő pajzs, kérdés hogy mennyi meleg marad meg ott amit be tud szívni a motor és mennyit visz el a jeges menetszél. Nameg a másik kérdés hogy egyáltalán működik-e még 20 év után a termosztát ami szabályozza mikor honnan szívja a levegőt. Alapból a leömlőtől, aztán ha melegszik a motor ráadja a vákumot elzárja a leömlő felöli nyílást és beengedi a hideg levegőt. De a hűtörendszer termosztátja sem örök életű ezt meg soha senki nem ellenőrzi. Mondjuk nekem már több éve ki van iktatva, mert feleslegesnek tartottam. Annyit nem számít amúgy sem. Több értelme lenne szerintem, ha a vízhűtés belső körét keringetnék a leömlőnél, mert az sokkal hamarabb felmelegítené a vizet, így a motort is. Biztos lenne rá megoldás, csak az lenne a necces, ha pl egy termosztát vezérelné és tönkre megy. Mondjuk akkor úgy csinálnám meg, hogy ha tönkremegy ez termosztát, akkor pl sosem keringetné arra a vizet.
Recommended Posts