Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Hali car társak valakinek van valami infója ezekröl az angyali szemü lámpákról tapasztalatok infók meiket érdemes venni melyiket nem mert már tanácstalan vagyok van akinek jó van akinek nem jó lehet látni vele ?

Én inkább vettem új eredetiket, mert ezekkel nem lehet jobban látni, legalábbis mindenhol ezt olvastam.
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ez Gyarmaton van a 83-as úton, igazából nem néztem meg a vectrákat, csak azt láttam hogy van 1-2 de hogy milyen állapotban azt nem tudom.

1643569-20141102-H9UIVm.png

Itt szoktam elmenni előtte mikor megyk Óvárra Pápa felől. Ide csak ugy be lehet esni kotorászni? És van B Veki? :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi de ezt már át olvastam 5 -ször és nem lettem okosabb .Igzából több ember tapasztalatára gondoltam . Azért fórum a neve . Gondoltam vannak többen akik vásároltak ilyet és van véleményük ,hogy melyik a beváltabb márka mert ugye kb 6 féle gyártó gyártja és van ami H1/H7 van ami H7/H7 .Azt szeretem volna tudni hogy melyik márkát érdemesebb venni és milyen izzósat .De azért köszi a segitséget . :(

Link to comment
Megosztás:

G.ci leszek, de ömlesztve a remek tulajdonságait hátha megérted. Érdemesnek egyiket se érdemes. Kivéve ha van az embernek krómos emhárom tükör, kékledes ablakspriccni, és némi karbonfólia a gépen. Pár éve pont abba a kategóriába tartozik. Egyrészt ha szemből ránézel az autóra, és nem egy béka jut eszedbe akinek ráléptek a hátára és éppen kidüllednek a szemei, akkor nézd meg jobban. Másrészt xenonon kívül egyikkel se fogsz normálisan látni. Izzót cserélni benne agyrém, a kivitelezésüknek annyi igényessége van, mint egy közepesen gagyi homokozólapátnak, normálisan beállítani esélytelen őket, a bódétól garantáltan eláll. Csípőből 5 embert tudok felsorolni akik már kib.szták az autóból, de ha érdekel tudok egy olcsó szettet kszenonnal együtt, Beligrom autójából a múlthéten sikerült kiszedni őket. :D Jó cucc, mert a xenonnal se világított annyit az útra mint a két depo teszkós h4-ekkel, amit beraktunk helyette. :lol:

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Itt szoktam elmenni előtte mikor megyk Óvárra Pápa felől. Ide csak ugy be lehet esni kotorászni? És van B Veki? :)

Igen csak úgy be lehet menni, veci van az biztos, talán 2-3-at is láttam de azt nem tudom hogy A, vagy B, mert ugye jártam végig a sorokat néztem a kocsit..opel...de nem astra...nem néztem meg pontosan milyen. Ugye a veci az amelyik messziről még legjobban hasonlít az astrára. (vagy az astra a vecire) Meg kell mondani mit keresel aztán ha pont van kiszerelve odaadja ha nincs akkor meg mondja hogy keresgélj, vagy ha alapból azzal kezded hogy több minden kéne meg ami még eszembe jut akkor úgyis azt mondja nézz körül. Szerszámokat azért vigyél magaddal.

Link to comment
Megosztás:

Srácok! Milyen autópumpát tudtok ajánlani? A mini kompresszorosról hallottam, hogy nem valami megbízhatóak. Mi a véleményetek? Kézi pumpa, lábpumpa vagy esetleg kompresszoros?

Link to comment
Megosztás:

A jeladó azon részét amibe a két szál vezeték fut szét lehet szedni valahogy? Még nem sikerült kérnem kölcsönbe. Esetleg ha újrafűzném a vezetéket lehet az lesz a megoldás, részeredménynek betudható, hogy némi tisztítás után 67 fokot mutatott aztán megint eltűnt.

Egyszerűen tönkremegy. A vezetéket úgy tudod tesztelni hogy kérsz valakitől próbára egy jeladót, rádugod, ha akkor jól mutat akkor maga a jeladó hibás és nem a vezeték. Nekem amikor carakodott egy ideig még segített hogy radiátorra tettem pár órára, de persze ez sem biztos hogy így jó lesz.

Link to comment
Megosztás:

Srácok! Milyen autópumpát tudtok ajánlani? A mini kompresszorosról hallottam, hogy nem valami megbízhatóak. Mi a véleményetek? Kézi pumpa, lábpumpa vagy esetleg kompresszoros?

Én elkopttatam pár tescós-prakitkeres lábpumpát aztán utoljára vettem a decatlonban olyan 6 ezerért egy ilyet:http://static.testbike.hu/images/rvattpic/Decathlon-Clever-7000-1997-NO.jpg?ts=2011-01-15%2005:48:08 igazából cangához van, de autóhoz is jó. Mini kompresszorom is van, de az inkább olyan vészhelyzetre való szerintem.

A jeladó azon részét amibe a két szál vezeték fut szét lehet szedni valahogy? Még nem sikerült kérnem kölcsönbe. Esetleg ha újrafűzném a vezetéket lehet az lesz a megoldás, részeredménynek betudható, hogy némi tisztítás után 67 fokot mutatott aztán megint eltűnt.

Szerintem nem lehet szétszedni. Amúgy valami termoelem biszbasz (termisztor?)van benne ami alapból 100forint, most nekem is ilyan van rajta két lencsényi bigyula párhuzamosan kötve, de nem tudom pontosan mi ez mert úgy kaptam.

Link to comment
Megosztás:

Én elkopttatam pár tescós-prakitkeres lábpumpát aztán utoljára vettem a decatlonban olyan 6 ezerért egy ilyet:http://static.testbike.hu/images/rvattpic/Decathlon-Clever-7000-1997-NO.jpg?ts=2011-01-15%2005:48:08 igazából cangához van, de autóhoz is jó. Mini kompresszorom is van, de az inkább olyan vészhelyzetre való szerintem.

Szerintem nem lehet szétszedni. Amúgy valami termoelem biszbasz (termisztor?)van benne ami alapból 100forint, most nekem is ilyan van rajta két lencsényi bigyula párhuzamosan kötve, de nem tudom pontosan mi ez mert úgy kaptam.

Sima PTK vagy NTK ellenállás. Nem tudom most hirtelen melyik. Az egyiknek növekszik az ellenállása a hőmérséklet emelkedésre (egyenes arányosságban), a másiknak csökken a hőmérséklet emelkedésére (fordított arányosság).

Link to comment
Megosztás:

Sima PTK vagy NTK ellenállás. Nem tudom most hirtelen melyik. Az egyiknek növekszik az ellenállása a hőmérséklet emelkedésre (egyenes arányosságban), a másiknak csökken a hőmérséklet emelkedésére (fordított arányosság).

Nem tudom mi az, Krajcso hozta nekem, egy lencse két lábbal, ketttőt kellett párhuzamosan kötni akkor mutatott pontosan. Ugye a külső hőmérséklet jeladó több 1000 forint ez meg pár 100, nekem meg ingyéévót.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Hali,

Tudna valaki segíteni abban, hogy miként lehet honosítani egy autót?

Milyen papír kell hozzá, és kb. mennyi idő alatt van meg?

Először elmész, kötsz biztosítást. Elvileg megkötik az alvázszámodra. Ezt követően bejelentkezel műszaki felügyeletre, ahova viszed az összes igazoló okmányt, és a biztosításról szóló szerződést. Ezek nélkül elküldenek. Szerzel egy trélert... VAgy kérsz egy ideiglenes rendszámot, aminek a menete elég bonyolult, és kb 15-20000 ft. Vagy kölcsön P rendszámot, esetleg van más megoldás, amit nem írok le, de én úgy csináltam... Műszakira befizeted a költséget, betalicskázzák a gépet... Ha ez meg van, kapi fogsz egy eredetigazolást az autóról, (Beazonosítják a gépjárműved típusát, motorját, évszámát.) Kapsz egy műszaki vizsga plakettet is! Ezekkel a papírokkal átslattyogsz a NAV-hoz, hogy nagyon szeretnél fizetni nekik regisztrációsa adót. Átadod az eddigi összes papírt, hogy kalkulálni tudjanak, és adjanak egy szép kis csekket, amivel el kell ballagni egy postára, hogy befizesd a költségedet. Miután megvagy, vissza kell menni NAV-hoz, hogy ott átvegyed az igazolást arról, hogy jó állampolgárként teljesítetted a kötelezettségedet. A kiállított okmányokkal, csekkekkel bemész egy ocsmányirodába, hogy kérj forgalmi engedélyt, rendszámot, és hogy ott is kapj egy sárga csekket, amit ismételten a postán tudsz befizetni. Miután befizetted visszamész, és az ügyintéző elkezdi a papírmunkát, kapsz egy rendszámot, amire ráragasztják a plaketteket, és kapsz egy matrinyát a szélvédőre. A poén az, hogy ezt követően tűkön ülsz, és várod, hogy jöjjön az igazolás, illetve a törzskönyv. Ha nem jön meg 4 héten belül a törzskönyved, akkor szopó roller, mert valahol homok került a gépezetbe, mert mégis adatbázison kívüli infók alapján lopott az autó, vagy valami gebasz van vele. Elvileg egyébként a külföldi hatóság fogja igazolni, illetve adja ki az igazolást, hogy xy országban végleg kivonták a forgalomból, de erről csak a törzskönyv lesz számodra érdekes.

Rendszám költsége anno 6000/db, meg 1200 volt a forgalmi engedély, illetve 650 ft a matrica. Most nem tudom mennyi. A vagyonszerzési illetéket köbcentivel számolták nálam. Most nem tudom, hogy köbcenti, vagy lóerő.

4 év alatt változhatott még pár dolog, de ez a fő irányvonal, mert a szervezeti felépítés így jött ki, hiszen műszaki nélkül nem állapítható meg a regadó, míg regadó nélkül nincsen forgalmi, rendszám. Jah és biztosítás nélkül nem műszakiztatnak!!!!!

Biztosítás megkötése azonnal alkalmas műszaki vizsgára. Műszaki vizsgára időpont kell, NAV-nál sorban állsz, ocsmányiroda, meg foglalós, tehát lehet akár 1 hét, vagy 1 nap is.

Papírok: 2 nyelvű adásvételiszerződés, melynek hiányát pótolhatod hivatalos fordítóval, ami kb 10-15 ft. Kell az autó eredeti forgalmija, azt majd az ocsmányiroda fogja visszaküldeni xy országba. Kell a számla, ha cégtől vetted, bár nálam csak NAV megnézte, és másolta, de kérték, hiszen asdf cég volt az értékesítő, aki behozta az adott járművet. (Én tőlük vettem). Kell az adókártyád, személyiigazolványod, lakcímkártyád. Többi papírt ők adogatják sorban.

Módosítva : hetyke
Link to comment
Megosztás:

G.ci leszek, de ömlesztve a remek tulajdonságait hátha megérted. Érdemesnek egyiket se érdemes. Kivéve ha van az embernek krómos emhárom tükör, kékledes ablakspriccni, és némi karbonfólia a gépen. Pár éve pont abba a kategóriába tartozik. Egyrészt ha szemből ránézel az autóra, és nem egy béka jut eszedbe akinek ráléptek a hátára és éppen kidüllednek a szemei, akkor nézd meg jobban. Másrészt xenonon kívül egyikkel se fogsz normálisan látni. Izzót cserélni benne agyrém, a kivitelezésüknek annyi igényessége van, mint egy közepesen gagyi homokozólapátnak, normálisan beállítani esélytelen őket, a bódétól garantáltan eláll. Csípőből 5 embert tudok felsorolni akik már kib.szták az autóból, de ha érdekel tudok egy olcsó szettet kszenonnal együtt, Beligrom autójából a múlthéten sikerült kiszedni őket. :D Jó cucc, mert a xenonnal se világított annyit az útra mint a két depo teszkós h4-ekkel, amit beraktunk helyette. :lol:

KÖSZI . Ez egy igazi vélemény volt a javából . :icon1:

Link to comment
Megosztás:

KÖSZI . Ez egy igazi vélemény volt a javából . :icon1:

De sajnos igazak.

Lehet mókolni, hogy bontóból hoz az ember gyári projektoros autókból belet, és átfaragja, de sztem nem ér annyit az egész, annyira azért nem néz ki jól, na meg a külső rész minősége attól nem lesz jobb.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.