daykiller Elküldve Október29, 2014 Megoszt Elküldve Október29, 2014 Egy műszerfalpárna és egy kormányburkolat miatt? :P Igen, meg a két légzsák... Nem olcsók ám újonnan, ha még lehet egyáltalán kapni gyári újat. :D Ezt a biztosítási ügynököm mondta, hogy úgy készüljek. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október29, 2014 Megoszt Elküldve Október29, 2014 Hmm...azt is be lehet ledezni? :huh: :D be van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóth Balázs Elküldve Október29, 2014 Megoszt Elküldve Október29, 2014 http://racing-bazar.hu/alkatresz/belter/opel_vilagitos_kapaszkodok_eladok http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Astra_F_vilagitos_kapaszkodo_parban_18930369.htm Köszönöm! Úgy látszik én rossz helyen keresgéltem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október29, 2014 Megoszt Elküldve Október29, 2014 Igen, meg a két légzsák... Nem olcsók ám újonnan, ha még lehet egyáltalán kapni gyári újat. :D Ezt a biztosítási ügynököm mondta, hogy úgy készüljek. :D Veszel bontottat aztán ha gond van vele visszamész reklamálni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Október29, 2014 Megoszt Elküldve Október29, 2014 Mai napon végre kint volt a kárszakértő az allianztől, lehet hogy gtk az astra mert megvan nyomódva alul a pótkeréknél a fenéklemez + csomiajtó is lehet cserés és azt mondta szerinte ez gtk.. Na most egy ilyen kevesett futott 2002es 1.4 8v classic astra eurotax ára mondjuk 5 kilo.. nem hiszem hogy 250ezer ft ból nem lehet helyrehozni. Szerintetek mit tegyek? Saját pénzem most nincs megcsináltatni és még várnom kell még a rendőrségi igazolásra, hogy bármi is történjen ami ebben az országban akár 60 nap is lehet.. Járni lehet az autóval csak csomagtérajtó beázik és nem lehet ki-be nyiti.. Hát jah a rendörségen nekem sem kapkodták el anno. Január 21.-én volt a baleset májusban meg is kaptam a határozatot róla! Biztositó fizetett volna már a kárfelméréstől számitott 3. héten, de mivel nem volt papiron várhattam rá. Nézesd meg addig egy karosszériással hogy mit mond rá, aztán tudsz majd számolgatni hogy hogyan tovább! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Október29, 2014 Megoszt Elküldve Október29, 2014 Hát jah a rendörségen nekem sem kapkodták el anno. Január 21.-én volt a baleset májusban meg is kaptam a határozatot róla! Biztositó fizetett volna már a kárfelméréstől számitott 3. héten, de mivel nem volt papiron várhattam rá. Nézesd meg addig egy karosszériással hogy mit mond rá, aztán tudsz majd számolgatni hogy hogyan tovább! Mai napon végre kint volt a kárszakértő az allianztől, lehet hogy gtk az astra mert megvan nyomódva alul a pótkeréknél a fenéklemez + csomiajtó is lehet cserés és azt mondta szerinte ez gtk.. Na most egy ilyen kevesett futott 2002es 1.4 8v classic astra eurotax ára mondjuk 5 kilo.. nem hiszem hogy 250ezer ft ból nem lehet helyrehozni. Szerintetek mit tegyek? Saját pénzem most nincs megcsináltatni és még várnom kell még a rendőrségi igazolásra, hogy bármi is történjen ami ebben az országban akár 60 nap is lehet.. Járni lehet az autóval csak csomagtérajtó beázik és nem lehet ki-be nyiti.. Én pont így jártam 2011-ben. Megvettem a család által anno újonnan vett és féltett 2002-es 1.4 8V 5 ajtós Cassic-ot, erre egy idióta benézte a lámpát és meglökött. Eredmény: Fenéklemez gyűrődött, hátfal bement (pedig volt vonóhorog), csomiajtó kuka, mert megroppant, és nem is lehetett lezárni. Mint kiderült kicsit "kinyílt" a hátulja, konkrétan a kalaptartó beesett a csomagtartóba. Szlovák volt a delikvens, Allianz-os. Felmérte a kárszakértő az autót, kihozták hogy ér 500-600 körül (már pontosan nem tudom), kár túl nagy ezért gtk. A "roncsért" adtak volna 200 egynehányezret... Végeredmény: Megcsináltattam szakszervizben, hogy normális legyen. Húzatópadon visszahúzták a hátulját, csomagtartó ajtó csere, padlólemez egyengetés, hátfal csere, lökhárító csere, üveget át tudták tenni, új lámpák, új vonóhorog, kipufogó javítás (az ütés után kifújt) kasztnis meló, festés stb... Talán észrevenni picit, de tényleg első osztályú minőségi lett, viszont rá kellett fizetnem vagy 180 ezret a biztosító által adott pénzhez. Én meg mehettem a sóhivatalba. Gusztustalan dolog ebbe az országba, hogy egy marha nem figyel, beléd megy, és a megkímélt állapotú autódnak annyi, vagy fizethetsz rá, hogy megcsinálják. Pesten csináltattam, sokak szerint olcsóbban is kijött volna... Sok sikert, nem irigyellek. Nem elrémisztés akart lenni, csak tapasztalat, hogy manapság mire számíthat az adófizető állampolgár... Jah és 3 hónap alatt lett kész... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október29, 2014 Megoszt Elküldve Október29, 2014 Én pont így jártam 2011-ben. Megvettem a család által anno újonnan vett és féltett 2002-es 1.4 8V 5 ajtós Cassic-ot, erre egy idióta benézte a lámpát és meglökött. Eredmény: Fenéklemez gyűrődött, hátfal bement (pedig volt vonóhorog), csomiajtó kuka, mert megroppant, és nem is lehetett lezárni. Mint kiderült kicsit "kinyílt" a hátulja, konkrétan a kalaptartó beesett a csomagtartóba. Szlovák volt a delikvens, Allianz-os. Felmérte a kárszakértő az autót, kihozták hogy ér 500-600 körül (már pontosan nem tudom), kár túl nagy ezért gtk. A "roncsért" adtak volna 200 egynehányezret... Végeredmény: Megcsináltattam szakszervizben, hogy normális legyen. Húzatópadon visszahúzták a hátulját, csomagtartó ajtó csere, padlólemez egyengetés, hátfal csere, lökhárító csere, üveget át tudták tenni, új lámpák, új vonóhorog, kipufogó javítás (az ütés után kifújt) kasztnis meló, festés stb... Talán észrevenni picit, de tényleg első osztályú minőségi lett, viszont rá kellett fizetnem vagy 180 ezret a biztosító által adott pénzhez. Én meg mehettem a sóhivatalba. Gusztustalan dolog ebbe az országba, hogy egy marha nem figyel, beléd megy, és a megkímélt állapotú autódnak annyi, vagy fizethetsz rá, hogy megcsinálják. Pesten csináltattam, sokak szerint olcsóbban is kijött volna... Sok sikert, nem irigyellek. Nem elrémisztés akart lenni, csak tapasztalat, hogy manapság mire számíthat az adófizető állampolgár... Jah és 3 hónap alatt lett kész... Biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október29, 2014 Megoszt Elküldve Október29, 2014 Kiégett az egyik ködlámpám, de mivel én is akkor dolgozok mint az autósboltos, így maradt a tesco/benzinkút vonal. Lévén minden nap brutál nagy ködök vannak mostanában, én meg pénteken tervezem megint átszelni az országot, így hát nem halogattam elmentem venni egyet. Első kör: Tesco. Bemegyek, minden van, de h3 az nincs. Oké. Következő, Agip kút. "Milyet keres? -H3-at. -H3... h3... , olyan nincs is! -Dehogynem, itt is van az ára, 874 ft!" Ömv: h1-h4-h7, h3 az nincs.... Negyedik, legeldugottabb kis utolsó Mol kút, csávó benyúl a fiókba, "705 ft lesz". Röhej hogy fél sopront körbe kell autózni egy rohadt izzóért. Mindezt úgy, hogy azért a mai napig ami nem ledes, abból az utólagos ködlámpák/refik kb 70%-a h3-al megy... Link to comment Megosztás: More sharing options...
vadzsra Elküldve Október29, 2014 Megoszt Elküldve Október29, 2014 Sziasztok! 1987-es Opel Corsa 1.2 -höz keresek szerelési kézikönyvet. Minden megoldás érdekelne. Nagyjából két könyv (illetve 3) nyomaira leltem, amik szerintem jók lennének: 1. H. R. Etzold műve, mely megjelent magyarul is az "így csináld" sorozatban. 2.(3.) Haynes sorozat Opel Corsa (83-93) (és fut vauxhall néven is egy verzió) Az első lenne tán a tutibb? Valaki tudja, melyik a jobb? Illetve van más jó könyv is? És hol lehet ezeket beszerezni a Maróti könyvkereskedésen kívül? Már jártam antikváriumokban, nagyobb könyvesboltokban, opel márkaszervízben, Széchenyi és Szabó Ervin könyvtárban, de sehol semmi, csak a Marótinál a Haynes féle 10.000-ért. Neten sem tudtam sehol letölteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisszke Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Hát itt kalaptartó kicsit puffog azóta de nem találtam rajta sérülést csak csomagtér most beázik mert van egy kis rés mert miután felnyitottam nem is lehetett rendesen lecsukni.. Tehát ajtó tuti kell egy másik, lökhárító nem tudom szerintem meglehet csinálni +fenéklemez meg a rendszámtábla lámpa Én pont így jártam 2011-ben. Megvettem a család által anno újonnan vett és féltett 2002-es 1.4 8V 5 ajtós Cassic-ot, erre egy idióta benézte a lámpát és meglökött. Eredmény: Fenéklemez gyűrődött, hátfal bement (pedig volt vonóhorog), csomiajtó kuka, mert megroppant, és nem is lehetett lezárni. Mint kiderült kicsit "kinyílt" a hátulja, konkrétan a kalaptartó beesett a csomagtartóba. Szlovák volt a delikvens, Allianz-os. Felmérte a kárszakértő az autót, kihozták hogy ér 500-600 körül (már pontosan nem tudom), kár túl nagy ezért gtk. A "roncsért" adtak volna 200 egynehányezret... Végeredmény: Megcsináltattam szakszervizben, hogy normális legyen. Húzatópadon visszahúzták a hátulját, csomagtartó ajtó csere, padlólemez egyengetés, hátfal csere, lökhárító csere, üveget át tudták tenni, új lámpák, új vonóhorog, kipufogó javítás (az ütés után kifújt) kasztnis meló, festés stb... Talán észrevenni picit, de tényleg első osztályú minőségi lett, viszont rá kellett fizetnem vagy 180 ezret a biztosító által adott pénzhez. Én meg mehettem a sóhivatalba. Gusztustalan dolog ebbe az országba, hogy egy marha nem figyel, beléd megy, és a megkímélt állapotú autódnak annyi, vagy fizethetsz rá, hogy megcsinálják. Pesten csináltattam, sokak szerint olcsóbban is kijött volna... Sok sikert, nem irigyellek. Nem elrémisztés akart lenni, csak tapasztalat, hogy manapság mire számíthat az adófizető állampolgár... Jah és 3 hónap alatt lett kész... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Sziasztok!1987-es Opel Corsa 1.2 -höz keresek szerelési kézikönyvet. Minden megoldás érdekelne. Nagyjából két könyv (illetve 3) nyomaira leltem, amik szerintem jók lennének: 1. H. R. Etzold műve, mely megjelent magyarul is az "így csináld" sorozatban. 2.(3.) Haynes sorozat Opel Corsa (83-93) (és fut vauxhall néven is egy verzió) Az első lenne tán a tutibb? Valaki tudja, melyik a jobb? Illetve van más jó könyv is? És hol lehet ezeket beszerezni a Maróti könyvkereskedésen kívül? Már jártam antikváriumokban, nagyobb könyvesboltokban, opel márkaszervízben, Széchenyi és Szabó Ervin könyvtárban, de sehol semmi, csak a Marótinál a Haynes féle 10.000-ért. Neten sem tudtam sehol letölteni. Üdv az astra topicban. A haynes ezerszer jobb. Nézz vaterán, vahy vedd meg a marótinál. Letöltögetésekről itt meg nem beszélünk, de az is a haynes lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Nekem a zasszony a vateráról vette a Haynes könyvet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Hmm...azt is be lehet ledezni? :huh: :D be van. Koptató? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Koptató? Csak vicceltem. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Csak vicceltem. :icon1: Én is próbáltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
habmalac Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Üdv Urak! Meg tudná valaki mondani, hogy egy F astrába az első ajtóban mekkora a gyári hangszóró átmérője illetve a rendelkezésre álló mélység? Az gyári kárpit vágása nélkül szeretném megoldani ha lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ocsi.horvath Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 üdv habmalac. A gyári hangszóró az 16cm de egy kereten van aminek a magassága kb3-4cm.ezért simán keret nélküli hangszórót csak úgy tudsz berakni hogy az ablak bele ér.szóval kell a keret vagy alacsony hangszórót keres ami mocsok drága. Link to comment Megosztás: More sharing options...
habmalac Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 üdv habmalac. A gyári hangszóró az 16cm de egy kereten van aminek a magassága kb3-4cm.ezért simán keret nélküli hangszórót csak úgy tudsz berakni hogy az ablak bele ér.szóval kell a keret vagy alacsony hangszórót keres ami mocsok drága. Mi gondot okoz ha benne marad a keret? Egyenlőre nem szeretném szétkapni az ajtót, nincs esetleg valami használható kép a szétbontott ajtó hangszóró körüli részéről valakinek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ocsi.horvath Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Ha a hangszóró rácsot kiveszed látszik minden.csak ki kell patintani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Ehh. Most vegyétek úgy hogy káromkodtam. Ha beesik a gázpedál, és max fordulaton megy a kocsi csak, nincs más gázállás, akkor elszakadt a gázbowden? Mert most éjszaka squashból hazafelé ez történt. Mivel szabályozásig üvöltött a motor, így leállítottam és betoltam egy parkolóba, szerencsére 5 percre innen. Ha holnap reggel veszek bowdent, akkor azt ki tudom én is cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október31, 2014 Megoszt Elküldve Október31, 2014 Ehh. Most vegyétek úgy hogy káromkodtam. Ha beesik a gázpedál, és max fordulaton megy a kocsi csak, nincs más gázállás, akkor elszakadt a gázbowden? Mert most éjszaka squashból hazafelé ez történt. Mivel szabályozásig üvöltött a motor, így leállítottam és betoltam egy parkolóba, szerencsére 5 percre innen. Ha holnap reggel veszek bowdent, akkor azt ki tudom én is cserélni? Ellen rugós működésű a gázkar, szóval szerintem lehet a rugó törött el. Ha a bowden szakad, akkor csak alapjáratod van, vagy akkora fordulat, amekkora gázálláson fennakadt a bowden. Tehát lehet nyélgázon mentél, mikor elszakadt? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Október31, 2014 Megoszt Elküldve Október31, 2014 Ehh. Most vegyétek úgy hogy káromkodtam. Ha beesik a gázpedál, és max fordulaton megy a kocsi csak, nincs más gázállás, akkor elszakadt a gázbowden? Mert most éjszaka squashból hazafelé ez történt. Mivel szabályozásig üvöltött a motor, így leállítottam és betoltam egy parkolóba, szerencsére 5 percre innen. Ha holnap reggel veszek bowdent, akkor azt ki tudom én is cserélni? Nem a rugó tört el inkább?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Október31, 2014 Megoszt Elküldve Október31, 2014 Akkor a rugó, de. Éreztem én előtte, hogy valami fura recegés van a pedálban. Kérdésem akkor ugyanaz, ki tudom én is cserélni? Merre van ez a rugó, a lábtérben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Október31, 2014 Megoszt Elküldve Október31, 2014 Megjavult. Rugó meg tökéletes. A bowden szorulhatott be? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ocsi.horvath Elküldve Október31, 2014 Megoszt Elküldve Október31, 2014 Gabibácsi. Akkor javaslom hogy akazd ki a bowdent és műszerolajal jàrasd meg a bowdent.mivel a bowdenen teflon bevonat van így lehet hogy valahol úgy megkopott hogy a bowden kiszálkásodot.ez csak gyanú nem 100%. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts