Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Én is így tudtam. Akkor köszi, elektromos hiba kizárva. Marad a derót, meg a termosztát, azt csütörtökön cserélik ki, én nem mertem nekiállni. :) Mehetek vectrával dolgozni, tök rossz :D

Elküldve

Én is így tudtam. Akkor köszi, elektromos hiba kizárva. Marad a derót, meg a termosztát, azt csütörtökön cserélik ki, én nem mertem nekiállni. :) Mehetek vectrával dolgozni, tök rossz :D

Szörnyű lehet. :lol: Szinte sajnállak hogy bele kell ülnöd abba a szörnyű... áhh... kabbe :P :D

De hogy jobb kedved legyen, elmesélem, hogy szétszedtem a lámpákat atomjaikra :D Tök jók csak egy kicsit poros volt a foncsor. :D (viszont a rendszámodat nem tudom leszedni róla :D )

Elküldve

Nagy kérdésem lenne. Ugye a fűtés, hol van hol nincs. Átmostam a rendszert, nem lett jobb, hol van hol nincs.

De a radiátor ha dugulva lenne, gondolom sose lenne fűtés.

Amúgy diavia klímás cucc.

Kérdés:

Ha tekergetem a fűtést, hogy hideg vagy meleg legyen , akkor az csak egy bowdent mozgat, és a fűtéscsapot zárom/nyitom vele, vagy van valami elektronika is amit még bazergál ? (mivel klímás)

Vagy csak mechanikus és kalap?

Motortérben nincs fűtéscsap?

Elküldve

Ezt sose értettem , amikor lenyúlnak a filmben egy lapos valamivel és felhúzkodják mit csinálnak, mert például itt hátul a zármotor és a rudazatja vízszintessen van, tehát felfelé hiába húzzák, egyrészt másrészt meg minden zármechanika az üveg síkján bellül található . :blink:

Kérdezd meg J0hnny-t, hogy kell utángyártott kpzáras korzát felnyitni pl. :D

Elküldve

Sziasztok!

Ismertek valakit Nyíregyháza közelében aki vállal immos kulcs másolását?? Sajna csak egy kulccsal vettem a kocsit és kellene még egy a biztonság kedvéért.

Előre is köszi a segítségért.

Elküldve

Ezt sose értettem , amikor lenyúlnak a filmben egy lapos valamivel és felhúzkodják mit csinálnak, mert például itt hátul a zármotor és a rudazatja vízszintessen van, tehát felfelé hiába húzzák, egyrészt másrészt meg minden zármechanika az üveg síkján bellül található . :blink:

Ha szedtél már szét gyári zárat, de elég levenni a kárpitot, nem egy bonyolult cucc. Főleg ami pöckös mint az opelé. Egy darab erősebb dróttal fel lehet nyitni. Ennek meggátolására van benne a reteszelés funkció, a gyári központiban.

De mi kee'?

Fényszóróüveg, meg ha akad, vezető (jobb egy) üléssín, az állítható magasságú.

Nagy kérdésem lenne. Ugye a fűtés, hol van hol nincs. Átmostam a rendszert, nem lett jobb, hol van hol nincs.

De a radiátor ha dugulva lenne, gondolom sose lenne fűtés.

Amúgy diavia klímás cucc.

Kérdés:

Ha tekergetem a fűtést, hogy hideg vagy meleg legyen , akkor az csak egy bowdent mozgat, és a fűtéscsapot zárom/nyitom vele, vagy van valami elektronika is amit még bazergál ? (mivel klímás)

Vagy csak mechanikus és kalap?

A rendszerben nincs fűtéscsap, a víz a fűtőradiátorban folyamatosan kering ha jár a motor. A bowdennel mindössze egy terelőlemezt mozgatsz. Ezért tud az opelekben forró nyári napon brutális meleg áradni a lábtérből "elzárt" fűtés mellett is. Ráadásul a kis vízkörön van, így ebbe a termosztát se nagyon szól bele.

Nem tudom neked milyen a diaviád, annyit tudok róla, hogy amelyik gombos, az elvileg ugyanúgy azokat a lapokat mozgatja, mint a bowden, csak egy kis elektromotorral.

Szóval ez a hol van fűtés, hol nincs, számomra rejtély. A rendszert ismerve,milyen akkor fordulhatna elő, ha valaki/valami folyton elzárná/kinyitná a terelőlapot a fűtőradiátor fölött.

Elküldve

Érdekes dolgokkal futottam össze nemrég. Mindegyik alanya egy csótányseggű volt.

Megyek hazafele a minap sopronban, előttem egy fastra, furcsálltam a hátsó lámpáját, aztán leesett miért.

A helyzetjelző mellett égett a féklámpa is, de azonos fényerővel, és gyanúsan semleges fénye volt teljes felületen. Aztán fékezéskor az egész együtt egyszerre erősödött fel.

Nekem gyanús, hogy emberünk elég jófajta módon beledezte a lámpát, másképp nem tudom ezt hogy hozta össze mert az astrában nincs hely kétszálas izzónak.

Annyiban jobb,hogy gyárilag alig látszik a féklámpa, mert pici a felület, viszont a felerősödő féklámpának nem vagyok híve, szerintem kevésbé feltűnő, mint ha a helyzetjelző mellett egy tök másik, kicsit arrébb lévő lámpa világít fékezéskor, mint pl a vectránál.


A másik vicceset londonországban láttam a hétvégén, körbe "géesített" példány, hátul tárcsa, elöl 236-os fékkel... De nagy felni meg piros nyereg az volt.....

Elküldve

Érdekes dolgokkal futottam össze nemrég. Mindegyik alanya egy csótányseggű volt.

Megyek hazafele a minap sopronban, előttem egy fastra, furcsálltam a hátsó lámpáját, aztán leesett miért.

A helyzetjelző mellett égett a féklámpa is, de azonos fényerővel, és gyanúsan semleges fénye volt teljes felületen. Aztán fékezéskor az egész együtt egyszerre erősödött fel.

Nekem gyanús, hogy emberünk elég jófajta módon beledezte a lámpát, másképp nem tudom ezt hogy hozta össze mert az astrában nincs hely kétszálas izzónak.

Annyiban jobb,hogy gyárilag alig látszik a féklámpa, mert pici a felület, viszont a felerősödő féklámpának nem vagyok híve, szerintem kevésbé feltűnő, mint ha a helyzetjelző mellett egy tök másik, kicsit arrébb lévő lámpa világít fékezéskor, mint pl a vectránál.

A másik vicceset londonországban láttam a hétvégén, körbe "géesített" példány, hátul tárcsa, elöl 236-os fékkel... De nagy felni meg piros nyereg az volt.....

Volt itt egy ledes csávó akinek be is szóltam, lehet azt láttad, ő házilag ledezte be a hátsólámpát. :)

Nekem nincs gsi-tve, viszont van elöl 256 hűtött, hátul meg dob :)

Elküldve

Ha szedtél már szét gyári zárat, de elég levenni a kárpitot, nem egy bonyolult cucc. Főleg ami pöckös mint az opelé. Egy darab erősebb dróttal fel lehet nyitni. Ennek meggátolására van benne a reteszelés funkció, a gyári központiban.

Fényszóróüveg, meg ha akad, vezető (jobb egy) üléssín, az állítható magasságú.

A rendszerben nincs fűtéscsap, a víz a fűtőradiátorban folyamatosan kering ha jár a motor. A bowdennel mindössze egy terelőlemezt mozgatsz. Ezért tud az opelekben forró nyári napon brutális meleg áradni a lábtérből "elzárt" fűtés mellett is. Ráadásul a kis vízkörön van, így ebbe a termosztát se nagyon szól bele.

Nem tudom neked milyen a diaviád, annyit tudok róla, hogy amelyik gombos, az elvileg ugyanúgy azokat a lapokat mozgatja, mint a bowden, csak egy kis elektromotorral.

Szóval ez a hol van fűtés, hol nincs, számomra rejtély. A rendszert ismerve,milyen akkor fordulhatna elő, ha valaki/valami folyton elzárná/kinyitná a terelőlapot a fűtőradiátor fölött.

Köszi. Akkor reménykedem hogy a termosztát megoldja.

Elküldve

Szintén zenész :D Sőt még kis ff. hengerem is van ráadásul :D

Volt itt egy ledes csávó akinek be is szóltam, lehet azt láttad, ő házilag ledezte be a hátsólámpát. :)

Nekem nincs gsi-tve, viszont van elöl 256 hűtött, hátul meg dob :)

Azzal nincs baj, viszont amikor a hátulja megállt, amikor az eleje még csak visít, az nem vicces :D

Elküldve

Én is azt tartom egészségesnek, amikor a helyzetjelző és a féklámpa különálló. Sokkal feltűnőbb. Viszont én is beledeztem, de gyári állapotúnak látszik. Viszont messzebbről látszanak, mint az izzós kivitel... :D

A fék 236-os hűtött tárcsa+dob+22es ffékhenger.

Hétvégén apám Astrájába is berakom a 22es főfékhengert. Biztos ami tuti... :D

Elküldve

Sziasztok.

A ledes csávo én voltam,de nem engem láthatott a kolega mert nem csináltam meg mert valaki tud érvekkel élni és meggyőzni.(nem te voltál GABIBÀCSI)

De valaki meg is csinálta, képeket is rakott fel ha jól emlékszem bár az még nem volt a teljesen kész állapot.

Elküldve

Katasztrofális ledezéseket lehet látni itt-ott. Jót eddig kettőt láttam és azok is jóval többe kerültek, mint amennyit ért az egész. A kedvenceim azok, akik kívülről fölragasztják a szalagot a lámpa külső felére (a legszebb amikor kívülről... :lol: :D )

Elküldve

Sziasztok.

A ledes csávo én voltam,de nem engem láthatott a kolega mert nem csináltam meg mert valaki tud érvekkel élni és meggyőzni.(nem te voltál GABIBÀCSI)

Értsed már a poént

Elküldve

Fűtés diagnosztika by szaki, telefonban:

1. Egy vákuumcsövem szar volt, nem váltott át

2. A radiátorom f...a, nincs baja

3. Meglett az idegesítő vízszivárgás, a radiátorra menő cső

4. a termosztát tökéletes

ami nem jó:

A terelőlemez, nem zár jól, így folyamatosan jön hideg is a radiátorra.

Szétszedését a műszerfalnak nem vállalta....

Tud valaki olyan embert aki a terelőlemezt meg tudná csinálni, tehát szétszedni meg összerakni a világmindenséget ott?

Elküldve

Katasztrofális ledezéseket lehet látni itt-ott. Jót eddig kettőt láttam és azok is jóval többe kerültek, mint amennyit ért az egész. A kedvenceim azok, akik kívülről fölragasztják a szalagot a lámpa külső felére (a legszebb amikor kívülről... :lol: :D )

Jelentem, hogy nekem 7000 forintba került a hátsó helyzetjelző és a féklámpák beledezése. 2009-ben. :-P

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.