Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Danke everyone. Majd csekkolom :) Jut eszembe, vmi homemade tuning az autóhoz? Mondjuk az ECU vezérlőt rádugni egy pc-re, majd notepad-ben beírni, hogy HP=750Le :)

A 7-es biztosíték cseréje már jelentősen dob a készülék élhetőségén. :D Homméd tuning nem tuning. Ami tuning az meg nem homméd akkor se ha otthon csinálja az ember, mert úgy is sokba kerül :D

Link to comment
Megosztás:

Vészvillogó kapcsolót akartam ledezni, kiszedtem az izzót majd egy ledet megpatkoltam 750Ohmos ellenállással. Az aljazba bedugva próbáltam ki melyik láb melyik oldalra nézzen ugye a polaritás miatt. Beforrasztottam a helyére, összeraktam vissznyomtam, de így meg tök sötét. Megint kiszedtem hátha hazavágtam a ledet forrasztáskor, de működik 12Voltról, csak a helyén nem. Facom se érti, de most már nem játszom vele visszanyomtam így ahogy van, majd még egyszer neki kell állni valamikor.

10 éves projekt :D

Már jó, polaritás kellett fordítanom.... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ezt az oldalt ismeritek? Ma találtam rá... szerintem egész jó!

http://www.partsbase.org/opel/

Kérdés a bontósdit játszókhoz!

Egy X14XE motorhoz, a kormány szervósításhoz való összes cuccért 18000 sok vagy kevés?

Attól függ, mit takar az "összes cucc".

Én anno 25-ért vettem C14NZ-hez elvileg mindent. Aztán mégis kellett egy, s más még. Például egy másik kormánymű, mert amit kaptam lukas volt a munkahengernél.

Lássuk csak, mi az a minden:

-főtengely szíjtárcsa

-generátor szíjtárcsa

-feszítő berendezés

-generátor feszítő

-jobb első motortartó öntvény

-csövek

-rögzítő bilincsek, csövekhez

-tartókonzol, tartályhoz

-tartály

-kormánymű

-szigetelés a kormányműhöz(motortér válaszfalon)

-szivattyú

-csavarok

Azt hiszem ennyi, de lehet kihagytam valamit.

Link to comment
Megosztás:

Attól függ, mit takar az "összes cucc".

Én anno 25-ért vettem C14NZ-hez elvileg mindent. Aztán mégis kellett egy, s más még. Például egy másik kormánymű, mert amit kaptam lukas volt a munkahengernél.

Lássuk csak, mi az a minden:

-főtengely szíjtárcsa

-generátor szíjtárcsa

-feszítő berendezés

-generátor feszítő

-jobb első motortartó öntvény

-csövek

-rögzítő bilincsek, csövekhez

-tartókonzol, tartályhoz

-tartály

-kormánymű

-szigetelés a kormányműhöz(motortér válaszfalon)

-szivattyú

-csavarok

Azt hiszem ennyi, de lehet kihagytam valamit.

Öööö...

Amit adnak az a kormánymű, csövek, tartály, szivattyú valamint a tartókonzol.

Nekem már eleve hosszbordás szíj hajtja a generátort, így ahogy néztem a feszítő is jó hozzá, amit a konzolra kell tenni...

Bilincseket nem kérdeztem.

Link to comment
Megosztás:

6PK-s szíjad van?

Igen.

Megnéztem. :)

De még mindig vacilálok, hogy költsek-e ennyit rá.

Igazából azért akarnám megcsinálni, hogy ne csavarja a kezemből annyira a kormányt ezekkel a kerekekkel.

Jól gondolom, hogy az út nem hat olyan nagyot vissza a kormánykerékre, mint a nem szervósnál?

Értem itt a nyomvályút, gödröket...

Link to comment
Megosztás:

Igen.

Megnéztem. :)

De még mindig vacilálok, hogy költsek-e ennyit rá.

Igazából azért akarnám megcsinálni, hogy ne csavarja a kezemből annyira a kormányt ezekkel a kerekekkel.

Jól gondolom, hogy az út nem hat olyan nagyot vissza a kormánykerékre, mint a nem szervósnál?

Értem itt a nyomvályút, gödröket...

Hálás dolog, én is azért tettem bele.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.