Gabibácsi Elküldve Szeptember7, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2014 Igen, ez az, köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Szeptember8, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2014 Arra gondolsz amibe a rúd menetes része bepattan? (legalábbis vectránál úgy van) Olyat tudok neked küldeni, de majd csak két hét múlva. Köszi, megrendeltem, az egyszerűbb, olcsóbb mint a posta, 680ft - 20% kedvezmény :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember8, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2014 (edited) Nekem is a gyáriak vannak még valszeg, nálam nem is nagyon fog eltörni, mert eddig kb 2x hajtottam le 7 év alatt. A Zafirában már cserélnem kellett... Valszeg anyuci autó is volt valamiko, mert a belső tükör is inkább sminktükörként üzemelt. A billentő mechanikája teljesenn off volt, de ha azt akartam tekergetni akkor is meg kellett fogni a tükröt mert nem tartotta meg magát. Minden macskaköves útca végén újra kellett állítani a tükröt :D Gyakorlatilag olyan szinten el volt kopva a a gömb a tükörben, hogy amire lecseréltem, is lötyögött rajta... Régi, megkeményedett műanyag. Ha használva is van, baja is lesz. Az enyém akkor se fog eltörni, ha már porcelánmerevre pusztult, mert eddig csak tetőkárpit cserénél nyúltam hozzá, van akinél már akkor elpattan, ha egy picit is öregedett. Láccik gyakran járok erre! :D Én az autót 9 éve belső tükör nélkül vettem, mert letörték. A gyári ára horror volt, ezért a Ford szervizben 3000-ért vettem bele új fordost. Azóta is kifogástalan, olcsó és nem ráz! :icon13: Módosítva Szeptember8, 2014 : epk947 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Szeptember8, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2014 Eretnek! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember9, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2014 Eretnek! :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 Le se merem írni, hogy Golf-IV antennám van :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 Le se merem írni, hogy Golf-IV antennám van :D Már késő...elolvastam....TT-váltógomb is van? Béjemvé cápauszony? M3 tükör? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 Kérdésem lenne Néztem azt a lengyel oldat, miért lehet az, hogy a C16NZ-t F13-al a X16SZR-t meg F15 CR(F17) szerelték pedig ezek csak a kibocsátási adatokban térnek el http://astra.auto.pl/silniki-opel-astra-f#16szr Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 Már késő...elolvastam....TT-váltógomb is van? Béjemvé cápauszony? M3 tükör? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 https............... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 Ez a z28net kicsi máshogy megy mint az x14nz.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 Ez a z28net kicsi máshogy megy mint az x14nz.... Hogyhogy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 Hogyhogy? Hát vettem egy c vectrát, v6 turbo, bőr, ötajtós :) De az astra marad! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 Ez a z28net kicsi máshogy megy mint az x14nz.... Nem húz annyira? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 Nem húz annyira? :D Vigyaznom kell a pedállal rendesen :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 Vigyaznom kell a pedállal rendesen :) a héten már meglesem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 (edited) Kérdésem lenne Néztem azt a lengyel oldat, miért lehet az, hogy a C16NZ-t F13-al a X16SZR-t meg F15 CR(F17) szerelték pedig ezek csak a kibocsátási adatokban térnek el http://astra.auto.pl/silniki-opel-astra-f#16szr Enyémben F15 WR 3.74 van. Naés? :D Egyébként azért eltér a C16NZ-től az SZR. A C16NZ egy az egyben utódja az X16SZ. Az 71 lóerős, de az a környezetkímélés miatt lett kevesebb és ebből csináltak egy R-es, növelt teljesítményű motort. Módosítva Szeptember10, 2014 : daykiller Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 Enyémben F15 WR 3.74 van. Naés? :D Egyébként azért eltér a C16NZ-től az SZR. A C16NZ egy az egyben utódja az X16SZ. Az 71 lóerős, de az a környezetkímélés miatt lett kevesebb és ebből csináltak egy R-es, növelt teljesítményű motort. mán ugy gondoltam gyárilag..... igen tudom, épp ezé kérdeztem, me mind2 75paci nyomtékuk is efforma és a váltoknál az F után nem Nm értéket jelenti az a szám? vagy kicsiből nem létezik WRes? csak érdekes számomra Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 mán ugy gondoltam gyárilag..... igen tudom, épp ezé kérdeztem, me mind2 75paci nyomtékuk is efforma és a váltoknál az F után nem Nm értéket jelenti az a szám? vagy kicsiből nem létezik WRes? csak érdekes számomra Itt talán "igazibb" adatok vannak: ;) http://www.opel-infos.de/getriebe/f13_5.html A többi a navisávról elérhető. :icon1: Szereltek itt mindent mindennel. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 mán ugy gondoltam gyárilag..... igen tudom, épp ezé kérdeztem, me mind2 75paci nyomtékuk is efforma és a váltoknál az F után nem Nm értéket jelenti az a szám? vagy kicsiből nem létezik WRes? csak érdekes számomra Tudom, hogy egyformák, viszont a kompresszióviszony pl nagyobb az SZR-nél. Az F tényleg a Nm értékét határozza meg + 10%. Én sem hittem a szememnek, mikor ezt olvastam az oldalán, de ez van ráírva: F 15W374. Mondjuk a sebesség/fordulatszámon is látszik. 130nál van 3000-es fordulat percenként. :) Városban pl a negyediket szinte lehetetlen használni, ha az ember nem akarja kínozni a motort. 50-nél van 2000 fölött az rpm harmadikban és ezt jobban is szívleli is hang alapján. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 Ezért kéne kiötleni ezzel kapcsolatban valamit, hátha lenne mondjuk 90-100 lóerő is :D ... Egyébként azért eltér a C16NZ-től az SZR. A C16NZ egy az egyben utódja az X16SZ. Az 71 lóerős, de az a környezetkímélés miatt lett kevesebb és ebből csináltak egy R-es, növelt teljesítményű motort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember10, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2014 (edited) A C16NZ-nek inkább az SZR az utódja, mert abban a dugók is efformák, az SZ-ben meg olyanok vannak mint az SE-ben. De tök mind1, mert a gyújtást leszámítva hótt ugyanazok. Lényegi különbség nincs közte. Váltónál az F azt jelenti front, tehát hogy elsőkerekes váltó, a szám meg valóban hogy hány Nm-t bír el. Egyébként nekem az SE-n pl CR 3.94-es F15 volt. De ugye az még mindig kis blokkos váltó. Na meg szerelték azt is f13-al is. Kaszni, felszereltség, illetve piacfüggő is, hogy mibe mit tettek. Na meg azt sem tartom kizártnak, hogy lehetett választani új autó vásárlásnál. Pl vectránál is a GT felszereltség automatikusan rövidebb váltót tartalmazott. Ezért kéne kiötleni ezzel kapcsolatban valamit, hátha lenne mondjuk 90-100 lóerő is :D Jha, SE tengely kell bele, meg nagy pumpa. (nagy injektorral) Módosítva Szeptember10, 2014 : wookie Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Szeptember11, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2014 Mikor pl BC-t raksz az Astrába, vagy LED-ezel. :) Ez egy szakszó. :P Engem inkább a gyári rádió visszakötése érdekelne. Valaki meg tudná mondani melyik vezeték hova kellene menjen? Csak a kijelző része. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember11, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2014 Engem inkább a gyári rádió visszakötése érdekelne. Valaki meg tudná mondani melyik vezeték hova kellene menjen? Csak a kijelző része. kb mán ezerszer linkeltem bé, de tessék: http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0500.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Szeptember11, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2014 kb mán ezerszer linkeltem bé, de tessék: http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0500.jpg Még annyit ha megtennél, milyen színú derótokat keressek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts